Колегата nedialk00 най-добре да си възстанови системата . Опасявам се че няма да успее да постигне нормална работа във високите обороти . Ако му се правят експерименти най-добре да помисли за някакъв клапан който да затваря при ниски обороти единия маркуч след тройника и да го отваря над 3000 оборота примерно . Настройва празния ход , работата на ниски обороти с единия винт , а с другия си осигурява максималната мощност при високи обороти .А ти не ми бягай по тъча с други системи Ако ти се експериментира мога и на теб да препоръчам опит .Нали си убеден че във маркучите между изпарителя и плочката има подналягане , значи ако извадиш единия маркуч от плочката ще почне да засмуква въздух от там . Значи съвсем спокойно може да поднесеш пламъка на запалка на 2-3 см от маркуча след като го извадиш от плочката Ама за да не ме издирват като подбудител първо го топни в течност да се убедиш че не бълбука газ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
въпрос относно отвори на задния капак на изпарител ловато
Collapse
X
Реклама
Collapse
Коментар