Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос относно отвори на задния капак на изпарител ловато

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Колегата nedialk00 най-добре да си възстанови системата . Опасявам се че няма да успее да постигне нормална работа във високите обороти . Ако му се правят експерименти най-добре да помисли за някакъв клапан който да затваря при ниски обороти единия маркуч след тройника и да го отваря над 3000 оборота примерно . Настройва празния ход , работата на ниски обороти с единия винт , а с другия си осигурява максималната мощност при високи обороти .А ти не ми бягай по тъча с други системи Ако ти се експериментира мога и на теб да препоръчам опит .Нали си убеден че във маркучите между изпарителя и плочката има подналягане , значи ако извадиш единия маркуч от плочката ще почне да засмуква въздух от там . Значи съвсем спокойно може да поднесеш пламъка на запалка на 2-3 см от маркуча след като го извадиш от плочката Ама за да не ме издирват като подбудител първо го топни в течност да се убедиш че не бълбука газ
    Brava 1.6 16V 103 10/97
    http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
    http://www.msnbc.msn.com/id/29899191/

    Коментар


      #17
      аз ще пробвам с 10мм щуцери, пък каквото стане

      Коментар

      Working...
      X