Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с автоматично ключе-газ-бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с автоматично ключе-газ-бензин

    Здравейте!Монтирах автоматично ключе газ-бензин на което има две положения:1.Само бензин,т.е ключето е вкючено на ляво. 2.Автоматично(или мига червена и оранжева лампичка)или е само на газ.Проблема е ,че не иска да прехвърля автоматично на газ при никакви обороти,а може да се прехвърля на газ само чрез пъпката отзад.Какъв би могъл да бъде проблемът?Кафявият кабел съм го омотал около кабела който излиза от бобината и влиза в свещта на първи цилиндър.

    #2
    колега попринцип се омотава белият кабел около 10 плътни навивки ако има начин го омотаи на централния кабел от бубината

    Коментар


      #3
      кабелите са 4 червен,черен ,син и кафяв нямам бял !Не се сещам за кой кабел ми казваш който да излиза от бобината ?

      Коментар


        #4
        колега би трябвало да са три позиции I 0 II на I пали на бензин и продължава на бензин, на 0 пали на газ и продължава на газ и на II пали на бензин и обръща на газ, аз съм с такова ключе и съм направил 4-5 намотки на някой запалителен кабел мисля че на първи цилиндър

        Коментар


          #5
          намотката е с кафевия кабел при мен

          Коментар


            #6
            Положенията са две 1- бензин и 2- автоматично или газ .

            Коментар


              #7
              Никой ли няма такова ключе да помогне ? Ключето е монтирано на пунто 1.1 което е с две бобини , ако има някакакво значение ?

              Коментар


                #8
                здравей колега. щом си с 2 бобини , след като си намотал кабела на високоволтовия на 1-ви цилиндър, трябва да го прехвърлиш и намотаеш още толкова и на 2-ри цилиндър. хубаво е да напишеш и какъв точно е ключа щото има и с 3 положения за карбуратори -1 -бензин 2-нищо-чакаш да се изпразнят карбовете от бензин и 3-газ.

                Коментар


                  #9
                  газ

                  Провери ключето на коя фирма е може да има сайт дали е автоматичен това бутонче отзат на панела като го задържиш на обороти например 2000на бензин и трябва да се запомня http://www.runel-tech.com/?p=productsList&iCategory=3
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Ключа е такав http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=6433.0

                    Коментар


                      #11
                      Може да опиташ да врътнеш тримера за настройка на оборотите за превключване . Възможно е да му идва ниска честотата на импулсите само от един цилиндър , там му подават от общия високоволтов кабел и трябва да компенсираш или с обороти или с настройка на тримера. Ако въобще включи на газ си го настрой на обороти по желание
                      Brava 1.6 16V 103 10/97
                      http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
                      http://www.msnbc.msn.com/id/29899191/

                      Коментар


                        #12
                        kolev написа:
                        здравей колега. щом си с 2 бобини , след като си намотал кабела на високоволтовия на 1-ви цилиндър, трябва да го прехвърлиш и намотаеш още толкова и на 2-ри цилиндър......
                        Това не прави в НИКАКЪВ случаи. Ако е малко индукцията направи още навивки но на един кабел!!!!
                        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                        Коментар


                          #13
                          Защо да не го прави , точно по този начин ще компенсира недостатъчната честота на импулсите които има като ползва само първа бобина за източник на сигнал
                          Brava 1.6 16V 103 10/97
                          http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
                          http://www.msnbc.msn.com/id/29899191/

                          Коментар


                            #14
                            ключ

                            Днес и при мен го направи този номер само бутнах буксата към ключа и се оправи
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              При мен кабела е омотан през всеки кабел на свещите по 4-5 пъти и е червен ако има значение,копчетое с три позиции:1ва пали и работи на бензин и свети червено,2ра пали на бензин работи на газ след леко форсиране,свети жълто и зелено като работи на газ,3та пали и работи на газ свети зелено.Поздрави!
                              Fiat Multipla 1.6 16v BiPower 03:Lancia Delta3 1.6 16v 120 multijet

                              Коментар

                              Working...
                              X