Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Измамата Браунов газ (HHO) и кой има интерес от нея

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    дрън дрън... оги, айде бате, и тая тема под ключ. Явно дискусия тук вече не може да се води. Що трябва всяка една такава тема да се заключва, заради някои индивиди?? Има си правила, както пише по-горе, трябва да се спазват от всички. Само че някои са малко над тях явно, та си правят реклама тук. Някак си.. не е гот.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #77
      подкрепям за ключа, също моля модераторите и админите да вземат отношение и да махнат тия "водородни клетки" от името на раздела докато поне един от всичките търговци /които очевидно са много/ не представи резултати от изследвания че продуктите които продава работят.Напомням на всички правилата на форума:1.1. Постовете трябва да са в съответните теми и раздели. Потребителите трябва да прочетат описанието на темата преди да постват. Потребители, които често постват в грешни теми или раздели могат да бъдат предупредени (виж политиката по-долу).Има раздел "За форума".Там е мястото да се жалвате,ако нещо не е наред,а не в темата.1.10. Модераторите си запазват правото да променят или да махат постове по всяко време. Кое е спам, вулгарно, непристойно и др. е по тяхна преценка, а не по преценка на потребителите.Модератора е преценил ,че темата е за ключ и я е заключил.Харесва ли ви или не,има тема в която все още пишете.Не сте останали без място за изява.Пишете по темата и тя няма да бъде заключена.Модераторски екип на fiat-bg.org

      Коментар


        #78
        Изпуснал съм цялата тази дискусия.Сега я видях, следствие на докладвано мнение.Като инженер, и човек завършил физика, направо се удивявам от наивността на някои и от безочието на други наши колеги, пък били те администратори или модератори.Аман от откриватели на перпетуум мобиле.Прочетете само основните принципи на термодинамиката, и ще осъзнаете, че такова животно НЯМА и НЕ МОЖЕ да има.Всичко останало са рекламни трикове за зарибяване на наивници.

        Коментар


          #79
          Дидо, то зарибяването почти мина, "рибарите" вече пържат и ядат шарани.Интересно е защо е променено заглавието на цял раздел, легитимирайки един вид въпросните перпетуум мобиле-та.Убеден съм, че интелекта и познанията на нашите модератори и администратори не отстъпват на тези, на модераторите в другите форуми. Но само тук въпросните уредби станаха призната част от автомобила.Въпросът е cui bono?А отговорът за съжаление не е"pro bono publico", каквато е целта на форума.
          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

          Коментар


            #80
            Вчера и по новините се изцепиха.http://www.btv.bg/video/254743159-Ba...квеника се отоплявал с 60 литра вода за 10 дена. Екстра! А колко ток е изхабил за електролиза? Малко повече от колкото би изхабил с радиатор С този Браун генератор, излагацията е в световен мащаб. Още малко и ще бием Макетата с техния Александър MakДоналдс.Хофмановия апарат е на 3-4 пъти по-голяма "възраст" от Браун генератора. Ама там не е пълно с Малоумници, които търсят с какво откритие на сънародник да се тупат в гърдите.А от изказването на човека от БАН, мен ме е срам
            Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
            Lancia Lybra SW 1,9JTD

            Коментар


              #81
              Какво ли не правят журналистите за да има новина. Па може и той да е от шаранчетата само че е минал на принципа що да съм само аз претакования. Пък и другия вариант е възможен скрита платена реклама. Нищо не ме учудва вече на тоя свят. А относно учените от БАН имаше едно определение за тях от финансовото министърче и много шум се вдигна ама си е истина. Какво ли не правят и те за няколко минути слава по телевизията. Пък между тях отдавна има много изкукуригали старци дето не знаят че даже са на тоя свят.
              BRAVA 1.4 12v - 1998г.


              http://vbox7.com/play:124bedab

              Коментар


                #82
                по-добре всички се опитайте да бъдете непредубедени - и тези които за ’про’ и тези ’анти’никъде не са казали, че за ДВГ гори брауновия газ - казват, че е катализатор подобряващ горенето и от там ефективноста, съответно икономичността.а колегата с електролизата - 60 литра за 10 дни е точно 0.25 литра вода се ’изгаря’ с електролиза на час - силно се съмнявам, че радиатора с неговите 2000 Вата е по-икономичен

                Коментар


                  #83
                  Прочетете само основните принципи на термодинамиката, и ще осъзнаете, че такова животно НЯМА и НЕ МОЖЕ да има.
                  Онзи ден имаше подобно изказване, човек е направил нещо и го показва как работи. Излиза някакъв начетен и започва да казва, че по законите на физиката такова животно нема и човека едва ли не е лъжец.

                  Коментар


                    #84
                    брей бреейй то тука било пълно с теоритици , професори и специалисти по термодинамика ! Много емоции много нещо за тоя газ бе да му се не види ! Ако горивата си ни бяха евтинки а заплатките високи едва ли щяхме да се напъваме толкова ! Аз съм от шараните дето са ги изпържили търговците .. и ако трябва да съм честен досега не мога да разбера от нафтата ли или от клетката ми идва разликата в разхода . Без клетката Мареята си ми ковеше с вкл. климатик 6 на сто . Сега по същия маршрут 4,8 - 5,2 . Да е полетяла с водорода не е .. но тъй или иначе съм си я сложил и не мисля да я махам .
                    лош фиат няма има калпав стопанин

                    Коментар


                      #85
                      teodor1976 написа:
                      брей бреейй то тука било пълно с теоритици , професори и специалисти по термодинамика ! Много емоции много нещо за тоя газ бе да му се не види ! Ако горивата си ни бяха евтинки а заплатките високи едва ли щяхме да се напъваме толкова ! Аз съм от шараните дето са ги изпържили търговците .. и ако трябва да съм честен досега не мога да разбера от нафтата ли или от клетката ми идва разликата в разхода . Без клетката Мареята си ми ковеше с вкл. климатик 6 на сто . Сега по същия маршрут 4,8 - 5,2 . Да е полетяла с водорода не е .. но тъй или иначе съм си я сложил и не мисля да я махам .
                      Какъв пробег имаш с клетката? Има ли промяна в температурата на двг? След сутрешният старт, по-бързо или по-бавно загрява или няма разлика?Склонен съм да вярвам, че има някаква полза, защото все пак се добавя през някакви километри вода. Нали така? Колко се долива вода?
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #86
                        Има полза естествено.Даже от пръскачката на чистачките има полза. Нали и там се долива вода от време на време Иначе от електрическите машини и апарати има такива с доста високо КПД. Електромотори и трансформатори си надминават 90% без особени трудности.Не знам обаче какво може да бие електрическия нагревател (радиатор). Там КПД е 99% и нагоре А апаратите за електролиза (дори и най-добрите) са много далече НАДОЛУ от това КПД. Та без особена предубеденост искам да отговоря на колегата горе:Да! Определено електрическият радиатор ще топли по-икономично от парно на браунов газ!Елементарните сметки нямат много общо с каквато и да е предубеденост. Невежеството обаче е вредно! Но последното е най-яростния защитник и коз в полза на Брауновата шитня.
                        Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
                        Lancia Lybra SW 1,9JTD

                        Коментар


                          #87
                          Колега, Брауновата шитня е неизследвана територия. И ЗАЩО ЧОВЕК СИ МИСЛИ, ЧЕ ЗНАЕ ВСИЧКО? Цялата тази работа би работила прекрасно и давала добра икономия, но със соларен панел на покрива на автомобила, от където да взима енергията за електролизата, като има слънце разбира се. Така, че не очаквайте да има прогрес, когато се казва, не става и толкова.
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #88
                            Тук не става дума дали знаем всичко. Има обаче, неща които знаем! Е, зорлен да се правя на тъпир - не мерси!Както "скромността" е качество, особено ценно за индивидите при които отсъстват други такива, така е и с фразата "ние не знаем и не разбираме"... в почти същия аспект.Прогреса е функция на знаещи и можещи хора, които не се занимават да гонят вятъра. Без значение, дали някой им казва -"не става и толкоз".А за соларния панел... на обикновена (не градска триколка, приличаща на сърф и с макс скорост 50км/ч) кола повече от 2 квадратни метра не го виждам. И като е хоризонтален, а не завъртян към Слънцето... толкова мощност има, че за 500 години да се избие от икономията на гориво. И пак ако си чел внимателно - дори със соларен панел, биха въртяли електромотор, а не браунова клетка! За КПД бях писъл малко по-горе.Убеждавам се, че масово хората не искат да проумеят истината и ги кефи да се лъжат сами! Ами юруш на браун-шитнята. Дано ви дойде акъла в главата.
                            Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
                            Lancia Lybra SW 1,9JTD

                            Коментар


                              #89
                              Като ти чета поста, разбирам, че не си наясно с доста неща, но си настроен да хапеш, за сметка на това. Повечето учени, измислили физичните закони, са били смятани за перковци Примери много.За соларните панели изобщо не искам да коментирам. Направи някои сметки за ватовете на квадратен метър и ъгъла, под който пада слънцето през различните сезони. А може да разгледаш и по-новите технологии. Как ти звучи 200W от 1кв.м. PV?Акъла в главите ни го остави на нас.Не искам да те засегна, но мнението си можеше да изкажеш много по нормално.Напълно ясно, е че системата с браунов газ работи. Но не са изяснени доста въпроси, някои от които и аз съм задавал тук, в този форум.1. Този газ реагира различно, с различните метали! Какво се с лучва в цилиндрите?2. Има или няма ускорена корозия? 3. В режим на принудителен празен ход, какво става с газа?и т.н.
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #90
                                Ти хубаво си разбрал колко неща не са ми ясни, но да споделя кое ми е ясно, става нали?1. Ясно ми е какво означава "PV". Провери го ти. Тая теоретична пикова мощност да си я заврат... На теб може много яко да ти звучи "200 Вата кв.м. PV", ама мене ме напушва на смях. По тая тема има да четеш още.2. Покрай няколко "фотоволтаични" проекта ми е ясно и по нашите географски ширини какво може да се хване от слънцето. И у нас условията са много по-добри от средните. И пак ако не е безумната субсидия, крадени европари по проектите и гарантираната изкупна цена от 72 ст. на кВт/ч. (5 пъти по-скъпо купуват от колкото продават, еко шитня) от никъде не излиза сметката. И то при статични панели със следяща система, перпендикулярни на Слънчевите лъчи. По тая тема има да четеш още.3. Ясно ми е колко струва един панел с "огромно PV". Провери и това.4. "Повечето учени, измислили физичните закони, са били смятани за перковци Примери много."По това имам какво да добавя.Тия баш учени са били смятани за перковци, предимно от нискообразованото общество. Като изключим завистливите им колеги, то останалите учени не са имали баш такова мнение... Само за протокола - не са ИЗМИСЛИЛИ, а са ОТКРИЛИ физичните закони.П.С.Тона ми е по-остър, за да накара поне малка част от хората да зсе замислят.Поне докато ровят в гугъла за да ме оборят, ще научат нещо
                                Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
                                Lancia Lybra SW 1,9JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X