KGT написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Измамата Браунов газ (HHO) и кой има интерес от нея
Collapse
Заключена тема
X
X
-
KGT написа:Защо да чакаш години ето сериозните фирми го правят , вярно не с хидролизни клетки захранвани от генератора на колата и без да нарушават законите на термодинамиката . Тях явно арабите не са успели да ги спрат http://world.honda.com/FuelCell/http...series-produc/
Коментар
-
KGT написа:И цифрите за един и същи тест във темите са различни , явно според защитаваната в момента теза. Веднъж скоростта е " до 130-140 км/ч" а в другата вече са 120 км за 50 минути т.е. средно 144 км/ч , което означава доста над " до 130-140" . В същото време вече се говори за разход само с работеща система , референтен при изключена такава не се споменава. Добре поне че цифрите станаха малко по-реални Пример за това как трябва да се тестват и изследват качествата на подобна система има тук : http://www.aardvark.co.nz/hho_challe...зателно е че не са са намерили смелчаци да спечелят милион долара , доказвайки качествата на системите си В една друга тема имаше също обещания за тестове http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=69173 , но тихичко са ги забравили
Коментар
-
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=854577#854577zgabrovski написа:"...P.S. Не знам дали ти е известно, но аз съм един от създателите на форума. Смяташ ли че бих си позволил да заблуждавам всички хора, които пишат и четат тук, голяма част от които ме познават лично и ми имат доверие?..."ebrehu написа:Ммм, дааа... вече ми е известно, че си от създателите... и други неща ми стават известни, постепенно. И ми става все по-интересно колко сладко мамиш. Имам две хипотези, но и двете не са в твоя полза. Че си инженер, инженер си, но или си пишман инженер, завършил с дамаджани от село или си добре образован измамник, който знае какви безмислици говори, но се опиянява от шумоленето на парите. И от двете бих се срамувал. Нооо... както е казал проф.Брадистилов от, легендарното едно време, ВМЕИ: "Докато има говеда Muu Sheep , ще има секира". Докато има наивници, ще има измамници. Обмислям дали да не сменям ФИАТ-а, заради глупостите, на които се начетох. Не искам да ме представлява такъв форум. И защо създаваш хиляда теми http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=854577#854577 за едно и също, за да разсъсредоточиш измамата ли? За да станат непроследими и неопровержими глупостите ти ли?
Коментар
-
Поствам и тук, защото Габровски "тъче на два стана"ebrehu написа:"Модераторе, преди скочиш не казвай "Хоп", защото се изцепваш. Провери нещата, преди да заемаш страна. Много обичам да ми размахват пръст, направо умирам от страх. Аз не съм прокуратура, че да събирам "неопровержими доказателства". Който има глава, да чете- мрежа голяма, инфо много. Здравко Габровски, предстваляващ фирма за авто LED-осветление http://www.led-osvetlenie.com/index....tegory&path=39 и HHO-системи http://www.led-osvetlenie.com/index....tegory&path=41, активно си рекламира джаджите, представяйки се в най-различни роли- от "набутал се" лаик, до изследващ ентусиаст, много сведущ от физика, химия, електротехника... Кой сега нарушава, членовете от споразумението, модераторе? Този човек или има раздвоение на личността, защото пазарува сам от себе си, или целенасочено мами членовете на форума. Той си бил купил..., той бил пробвал..., предстоял незнам си какъв експеримент... Кого лъже? Това освен, че е реклама, която е прикрита и не си е на мястото, представлява и преднамерено подвеждане на потенциален клиент. Кой сега е в разрез със закона? Аз не видях нито един научен аргумент от Здравко Габровски по темата. Два-трима сме тези, които говорим с научни аргументи, но това се неглижира и се отговаря с общи приказки и обещания за необяснени чудеса. Господин Габровски е инженер и предполагам е напълно наясно какви небивалици говори.Пълното разследване по случая "От местопрестъплението БАНКЯ" можете да прочете тук http://bmwpower-bg.net/forums/viewto...41029&start=60. Четете поста на Steve70. Има и технически подробности как става "снижаването на разхода" и защо на "определени" автомобили "подобрението" е невъзможно и Габровски бяга от тях. Проявих интерес към измамата като явление, не в частност тази на Здравко Габровски, и тъй като карам Фиат, реших да спася на първо време колегите фиатаджии, но не ми било писано. От известно време с колегата Steve70 (BMW-фен) си обменяме информация. Поздравявам го задочно, че пръв му "светна лампичката".Това, че админи и/или модератори са решили да спечелят някой лев по такъв непочтен начин, също не е ново явление. За радост по форумите на BMW, AUDI и VW те, като че ли, не успяват да се вкоренят. Отдавна съм вдигнал бялото знаме. Не мога да се боря с хора, които притежават сайта. Извинете, че ви се намесих в бизнеса. Тук може да ме триете колкото си щете, но не притежавате Интернет. Заснели сме филмче с настоящото състояние на свързаните с Габровски сайтове, така че трийте на воля, замитайте.И още веднъж благодаря на Габровски, че любезно ми обясни за свободния дух на Open source обществото, чиито идеали виждам, че са му крайно чужди. "
Коментар
-
zgabrovski написа:В интерес на истината не ги продавам аз SmileSmileKGT написа:Бива наглост ама това е прекалено . И не от скоро , а от 04.09.2010 си собственик на 50 % от споменатата фирма , поне според Апис е такаЗа двойния стандарт в отношениео към "свои" и конкурентни фирми май няма смисъл да споменавам .Отново ще ти пожелая успех и вече си пиши официално като търговец , а не като любопитен клиент
Коментар
-
roko_ok написа:http://www.led-osvetlenie.com/index.php?route=product/category&path=41http://www.led-osvetlenie.com/index.php?route=information/information&information_id=4zgabrovski написа:След като решихме да вземем нов сървър на който да върви форума и сайта съвсем естествено се стигна до момента с набиране на финансови средства. До тук пари преведоха колегите:------------------------------------zgabrovski - 100 лв.До тук сме събрали 690 лева... Можело значи....Ще изчакам до вторник - сряда и ще действам.Обявявам темата за "важна" и призовавам който има желание да преведе някакви пари - да не се колебае! Ще бъде направен пълен отчет за изразходваните средства!Ето и сметката:IBAN: BG39WEBK93101009002710BIC: WEBKBGSFБанка "НЛБ Запад Изток" АДЗдравко Габровски
Коментар
-
13-те лъжи на брауновия газhttp://cr4.globalspec.com/thread/351...O-Liesтест на ННО клетки от популар механикhttp://www.popularmechanics.com/cars.../4276846още от тяхhttp://www.popularmechanics.com/cars...ileage/4271579
Коментар
-
Един опит за илюстративно представяне на процесите в автомобила, от гледна точка на вграждането на електролизна клетка (вж. прикачения hho.pdf). Предварително ще се съглася с тези, които ще кажат, че това е излишно, тъй като законите на термодинамиката ясно го дефинират. Това представяне е за хора, които обичат картинки.За да бъде разглеждането най-чисто и в полза на идеята за електролизна клетка, се правят следните допускания:1. Всеки модул работи с КПД=99% и отделя 1% енергия във вид на различни загуби;2. Само 1% от произведената механична енергия се отделя за производство на ел-енергия;3. Не се потребява ел-енергия за нищо друго (електроника, осветление, запалителна уредба, климатик, аудио и т.н.), освен за електролизната клетка.Обозначение на потоците енергия:Със зелен цвят- тези, които са същинската цел на автомобила, а именно да се движи;С червен цвят-тези, които се губят от триене, загряване от протичащ ток и т.н.;С жълт цвят- тези, които не са основни, а с цел подобряване на горенето чрез електролизна клетка.Очевидно е, че допълнителният контур, предназначен за подобряване на горенето, внася допълнителни загуби. Процентът енергия отделен за този контур би могъл да се остави в основния, полезен поток. Дори и при тези идеализирано малки загуби, газът [H2+O2] в какво количество ще бъде, колко ще подбри горенето и колко повече от 99% ? Спестеното количество фосилно гориво, като енергия повече ли ще бъде от тази необходима, за да работи допълнителният контур?Ако счетем, че количеството енергия, отклонена от основния, полезен поток, не е достатъчна за производството на [H2+O2], до какво ще доведе увеличаването й? Няма ли да доведе до увеличаване на загубите в алтернатора и в електролизната клетка? Отклоняваме полезна енергия, за да я преведем през допълнителен контур с цел да произведем подобрение на горенето плюс допълнителни загуби. Енергията, обаче, която сме разходвали за производството на газа, винаги ще е по-малка от отделената от него при горенето, поради КПД-то на алтернатора и електролизната клетка.Моля, някой да подобри схемата, като й добави конкретни числа за по-голяма нагледност или за доказване на собствена теза. Могат да се ползват всякакви стойности от множеството на реалните неотрицателни числа, дори и да не звучат правдоподобно.Прикачени файлове
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:КАТО НЕ ХАРЕСВАШ МЕТОДА ДА НЕ ПИШИ И НЕ КОМЕНТИРА А ДА СИ ГО ОСТАВИ ЗА СЕБЕСИ.Които разбира и иска да си сложи.Никой на сила не му е слага в колата .То и за загазовата пишат лоши неща ама много коли са с газови.
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:КАТО НЕ ХАРЕСВАШ МЕТОДА ДА НЕ ПИШИ И НЕ КОМЕНТИРА А ДА СИ ГО ОСТАВИ ЗА СЕБЕСИ.Които разбира и иска да си сложи.Никой на сила не му е слага в колата .То и за загазовата пишат лоши неща ама много коли са с газови.
Коментар
-
Е, момчета, както се казва, благодаря, че се запознахме. Мен скоро ще ме гонят. Бат’ Здравко, благодаря за съдействието, че малко се поуморих. Имам мускулна треска от смешките ти.Намалиха ми "поведението". Много съм непослушен и задавам въпроси, които развалят на хората с "набълбъкваторите" бизнеса.Особени благодарности и адмирации към KGT, kolev, valentino321, M5kov, Totko, lov. Ако пропуснах някого, моля за извинение.Тъй като zgabrovski доказа, че може да продава на себе си и да си обяснява сам, не съм напълно сигурен, че zgabrovski, chaveto и DEMENTOR не са един и същ човек, но им/му препоръчвам да кара(т) смело напред, все някой ден ще им/му се получи. И намалете малко тревата, че ако ви се привидят някой по-грандиозни неща... ПАЗИ БОЖЕ!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар