Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Измамата Браунов газ (HHO) и кой има интерес от нея

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    най-хубаво е както са го правили едно време .Загряват вода и подават парата в двигателя , по-просто от това няма на къде , топлина си имаме в излишък от моторите ,а икономия от 20% средно винаги се постига .

    Коментар


      #62
      Re: Измамата Браунов газ (HHO) и кой има интерес от нея

      ebrehu написа:
      Отварям нова дискусия, защото постовете ми от дискусията за водородните клетки бяха премахнати под предлог, че са извън темата. Не мисля, че възпирането на измамничество, от каквото и естество да бъде то, би могло да бъде извън темата, но това си е решение на админа. Има си човека сайт, прави си бизнес, от къде на къде аз да му преча.Който се интересува дали водородните клетки, брауновият газ, HHO или както и там да се нарича, са основани на научно възможни постановки или са само приумица на хитри измамници да се присъедини към тази дискусия.По-долу съм цитирал свои мнения по въпроса "защо е невъзможна реализацията на икономия с клетка захранвана от алтернатора?", както и мнения на колеги фиатаджии от този форум.В резюме: след много дискусии стана ясно, че zgabrovski рекламира прикрито асортимента на собствената си фирма http://www.led-osvetlenie.com/index....formation_id=4. Тъй като е админ на този форум, под един или друг претекст си модифицира стари мнения, за да изглеждат благовидно и невинно към днешна дата, както и триe уличаващи го факти. Не е за пренебрегване и набиващия се на очи факт, че тази измама вирее доста добре във форума на Фиат, докато във VW, AUDI, BMW, offroad и други, админите и модераторите поставят измамниците на мястото им. http://bmwpower-bg.net/forums/viewto...41029&start=60 ; http://www.offroad-bulgaria.com/show...=113719&page=1 .
      Телефон на Motorola с водородна горивна клетка вместо батерияMobileBulgaria.com: Канадската компания Angstrom Power успешно е подменила батерията на телефон, производен от Motorola, с водородна горивна клетка, като в резултат на промяната телефонът дори е запазил размерите си. Водородните клетки се зареждат за около 10 минути, което е доста по-малко от времето за зареждане на сегашните батерии. За момента обаче устройството е прототип, като от компанията са планирали производството му да започне през 2010 г. 0Източник:MobileBulgaria.
      Прикачени файлове

      Коментар


        #63
        Re: Измамата Браунов газ (HHO) и кой има интерес от нея

        ebrehu написа:
        Отварям нова дискусия, защото постовете ми от дискусията за водородните клетки бяха премахнати под предлог, че са извън темата. Не мисля, че възпирането на измамничество, от каквото и естество да бъде то, би могло да бъде извън темата, но това си е решение на админа. Има си човека сайт, прави си бизнес, от къде на къде аз да му преча.Който се интересува дали водородните клетки, брауновият газ, HHO или както и там да се нарича, са основани на научно възможни постановки или са само приумица на хитри измамници да се присъедини към тази дискусия.По-долу съм цитирал свои мнения по въпроса "защо е невъзможна реализацията на икономия с клетка захранвана от алтернатора?", както и мнения на колеги фиатаджии от този форум.В резюме: след много дискусии стана ясно, че zgabrovski рекламира прикрито асортимента на собствената си фирма http://www.led-osvetlenie.com/index....formation_id=4. Тъй като е админ на този форум, под един или друг претекст си модифицира стари мнения, за да изглеждат благовидно и невинно към днешна дата, както и триe уличаващи го факти. Не е за пренебрегване и набиващия се на очи факт, че тази измама вирее доста добре във форума на Фиат, докато във VW, AUDI, BMW, offroad и други, админите и модераторите поставят измамниците на мястото им. http://bmwpower-bg.net/forums/viewto...41029&start=60 ; http://www.offroad-bulgaria.com/show...=113719&page=1 .
        Четири дни зад волана на кола, движеща се с водород 25.06.2008 17:08 6 Добави в списък за четенеНа пръв поглед "Екуинокс" изглежда като обикновена спортна кола, с изключение на думите "Клетка за гориво "Дженеръл Моторс". Снимка: sxc.huОбичам моята сладка, пъргава кола "Мини Купър", но напоследък започнах да се ядосвам всеки път, когато харчех повече от 50 долара, за да напълня резервоара.Така че когато от GM ми предложиха да шофирам за известно време като тест кола, която се движи с водород, мислех, че това ще бъде добър начин не само да спестя пари от бензин, но и да опитам технология, която според някои е начин в дългосрочен план да се реши проблемът с вредните емисии, причиняващи промени в климата. И си помислих: "Ето сега вече ще имам с какво да се похваля". Преди да седна зад волана, трябваше да се ориентирам. Видях един слайд, който показваше разликата между това, което се случва, когато има теч на гориво при колата, движеща се с водород и при тази, която е на бензин.Тъй като водородът е по-лек от въздуха, при колата, движеща се с водород, се появява тънък пламък в задната част на колата. Докато тази, която се движи с бензин, изцяло е погълната от пламъци. След като вече знаех това, бях готов да огледам колата си. В страната има само 100 коли марка "Чеви Екуинокс", които се движат с водород, и за четири дни една от тях щеше да бъде моя. Други производители също разработват коли, движещи се с водород. Например тази седмица от "Хонда" съобщиха, че започват производството на "ЕфСиЕкс Кларити" и ще пуснат 200 бройки в Япония и Съединените щати през следващите три години.На пръв поглед "Екуинокс" изглежда като обикновена спортна кола, с изключение на думите "Клетка за гориво "Дженеръл Моторс" от страната, която се намира до картинка, показваща дузина водни молекули - не точно дискретни. Когато направих малко по-подробен преглед, установих, че нямам ауспух. Вместо това водната пара излиза от четири тънки изходни тръби в задната част на колата. Изглеждаха като горещ въздух. Вътре на контролното табло има скала, която измерва в киловати колко гориво е било използвано и иконката на скалата изглежда като помпа за бензин с "Ейч" за водород.Но всъщност забелязах голямата разлика, едва когато подкарах колата - нямаше шум. Не се чувствах добре без шума на работещ двигател. Ако сте отвън, можете да чуете леки, забързани звуци, които се увеличават и намаляват, и няколкото човека, които возих, ги оприличиха на звука от много тих реактивен двигател. По време на пътуването нещата изглеждаха нормални с изключение на високото свистене на сгъстен газ, което почти постоянно ми напомняше, че карам различен тип кола. Разлика имаше и в ускоряването. Тъй като не се налагаше да се сменят скоростите, ускоряването беше изненадващо бързо. Но има и сериозни проблеми, свързани с колите, движени от водород. "Екуинокс" осигуряваше около 160 до 200 мили с пълен двигател с водород, а в моя случай ми стигаше само за около два дни. В Лос Анджелис има само четири места, където може да се зареди.Закарах колата до станцията, която се намира близо до "Дженеръл Моторс", на около 20 минути път с кола от работното ми място. Един инженер от фирмата зареди колата, като процесът траеше около 15 минути и беше напълнен половината от резервоара."Дженеръл Моторс" плащаха за горивото ми, но в реалния живот цената на производството и разпространението на водород е следващият голям проблем на колите, движещи се с водород. Обикновените методи за производство на водород също изискват енергия и произвеждане на парникови газове. Най-забавното беше да наблюдавам реакцията на другите хора. Когато закарах колата до офиса на съпругата си, за да я покажа, колегите й се струпаха, за да я разгледат. "Това е бъдещето, само с 5 долара за гориво", каза един от тях.Докато пътувах, получих няколко комплимента от външни наблюдатели. "Хубава кола!", извика един мъж, докато паркирах. "Мога ли да покарам тази кола?" попита един шофьор, докато минаваше покрай нас. Съжалявам, момчета. Колкото и да е привлекателна, тази кола все още е много далеч от истинското излизане на пазара.автор: Никола Грум, РойтерсАВТОБУС НА ВОДОРОДНА КЛЕТКА ?В бъдеще ще се возим в задвижвани от водород пластмасови автомобили и автобуси? Може би, стига да стане работата на унгарския индустриален дизайнер Петер Симон.Неговата визия за екологичен обществен транспорт на бъдещето включва водородните горивни клетки и представлява електрически автобус, наречен Credo E-Bone.Това е превозно средство с нулеви емисии, структура на кост (оттам и Bone) и олекотена каросерия от композитна пластмаса. Има и електрически мотор, който задвижва всички колела и вероятно черпи енергия от литиеви батерии и водородни горивни клетки. E-Bone изглежда изцяло като прототип, но със сигурност с някои леки промени, включително и преминаването към газ например, той може да се превърне в доста добро предложение за автобус.
        Прикачени файлове

        Коментар


          #64
          Re: Измамата Браунов газ (HHO) и кой има интерес от нея

          ebrehu написа:
          Отварям нова дискусия, защото постовете ми от дискусията за водородните клетки бяха премахнати под предлог, че са извън темата. Не мисля, че възпирането на измамничество, от каквото и естество да бъде то, би могло да бъде извън темата, но това си е решение на админа. Има си човека сайт, прави си бизнес, от къде на къде аз да му преча.Който се интересува дали водородните клетки, брауновият газ, HHO или както и там да се нарича, са основани на научно възможни постановки или са само приумица на хитри измамници да се присъедини към тази дискусия.По-долу съм цитирал свои мнения по въпроса "защо е невъзможна реализацията на икономия с клетка захранвана от алтернатора?", както и мнения на колеги фиатаджии от този форум.В резюме: след много дискусии стана ясно, че zgabrovski рекламира прикрито асортимента на собствената си фирма http://www.led-osvetlenie.com/index....formation_id=4. Тъй като е админ на този форум, под един или друг претекст си модифицира стари мнения, за да изглеждат благовидно и невинно към днешна дата, както и триe уличаващи го факти. Не е за пренебрегване и набиващия се на очи факт, че тази измама вирее доста добре във форума на Фиат, докато във VW, AUDI, BMW, offroad и други, админите и модераторите поставят измамниците на мястото им. http://bmwpower-bg.net/forums/viewto...41029&start=60 ; http://www.offroad-bulgaria.com/show...=113719&page=1 .
          Безпилотен самолет с водородна горивна клетка постави рекорд за продължителност на полетаOctober 18, 2009 През изминалата седмица ,,Ion Tiger

          Коментар


            #65
            Re: Измамата Браунов газ (HHO) и кой има интерес от нея

            ebrehu написа:
            Отварям нова дискусия, защото постовете ми от дискусията за водородните клетки бяха премахнати под предлог, че са извън темата. Не мисля, че възпирането на измамничество, от каквото и естество да бъде то, би могло да бъде извън темата, но това си е решение на админа. Има си човека сайт, прави си бизнес, от къде на къде аз да му преча.Който се интересува дали водородните клетки, брауновият газ, HHO или както и там да се нарича, са основани на научно възможни постановки или са само приумица на хитри измамници да се присъедини към тази дискусия.По-долу съм цитирал свои мнения по въпроса "защо е невъзможна реализацията на икономия с клетка захранвана от алтернатора?", както и мнения на колеги фиатаджии от този форум.В резюме: след много дискусии стана ясно, че zgabrovski рекламира прикрито асортимента на собствената си фирма http://www.led-osvetlenie.com/index....formation_id=4. Тъй като е админ на този форум, под един или друг претекст си модифицира стари мнения, за да изглеждат благовидно и невинно към днешна дата, както и триe уличаващи го факти. Не е за пренебрегване и набиващия се на очи факт, че тази измама вирее доста добре във форума на Фиат, докато във VW, AUDI, BMW, offroad и други, админите и модераторите поставят измамниците на мястото им. http://bmwpower-bg.net/forums/viewto...41029&start=60 ; http://www.offroad-bulgaria.com/show...=113719&page=1 .
            Питам , какво да правим с измамниците , които си мислят че не са измамници и не си правят труда да прочетат какво е постигнато в света .Тези измамници , мамят другите , за това че нещо позитивно е невъзможно .Когато прочетете че някой упреква другите в измама , да знаете че само подозрително много измамника разбира от измама.Двигатели с водородна клетка взеха първите места в състезанието за икономия на горивоСофия, 27 май 2008 г. - В състезанието Shell Eco-marathon 2008 бяха постигнати отлични резултати въпреки временните превалявания. Първи рекордьор стана отборът на De Haagse Hogeschool - Холандия. Той записа резултат от 848 км/л със своя автомобил с водородна горивна клетка в категорията ,,Градски тип
            Прикачени файлове

            Коментар


              #66
              Има ли сред участництие дизелов автомобил, с добавена ННО уредба? Защо само ни насочваш вниманието към водородни автомобили? Нас ни интересува стандартен дизел или бензин с газ (Браун) генератор да реализира икономия.
              Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

              Коментар


                #67
                01, казаха ти го и в другата тема, че водородната горивна клетка НЯМА НИЩО ОБЩО с генератора на Браунов газ!!!!
                Alfa 159 SW 2.4 Ti
                Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                Коментар


                  #68
                  Re: Измамата Браунов газ (HHO) и кой има интерес от нея

                  01 написа:
                  [quote:ce2c6e06c4="ebrehu"]Отварям нова дискусия, защото постовете ми от дискусията за водородните клетки бяха премахнати под предлог, че са извън темата. Не мисля, че възпирането на измамничество, от каквото и естество да бъде то, би могло да бъде извън темата, но това си е решение на админа. Има си човека сайт, прави си бизнес, от къде на къде аз да му преча.Който се интересува дали водородните клетки, брауновият газ, HHO или както и там да се нарича, са основани на научно възможни постановки или са само приумица на хитри измамници да се присъедини към тази дискусия.По-долу съм цитирал свои мнения по въпроса "защо е невъзможна реализацията на икономия с клетка захранвана от алтернатора?", както и мнения на колеги фиатаджии от този форум.В резюме: след много дискусии стана ясно, че zgabrovski рекламира прикрито асортимента на собствената си фирма http://www.led-osvetlenie.com/index....formation_id=4. Тъй като е админ на този форум, под един или друг претекст си модифицира стари мнения, за да изглеждат благовидно и невинно към днешна дата, както и триe уличаващи го факти. Не е за пренебрегване и набиващия се на очи факт, че тази измама вирее доста добре във форума на Фиат, докато във VW, AUDI, BMW, offroad и други, админите и модераторите поставят измамниците на мястото им. http://bmwpower-bg.net/forums/viewto...41029&start=60 ; http://www.offroad-bulgaria.com/show...=113719&page=1 .
                  Питам , какво да правим с измамниците , които си мислят че не са измамници и не си правят труда да прочетат какво е постигнато в света .Тези измамници , мамят другите , за това че нещо позитивно е невъзможно .Когато прочетете че някой упреква другите в измама , да знаете че само подозрително много измамника разбира от измама.Двигатели с водородна клетка взеха първите места в състезанието за икономия на горивоСофия, 27 май 2008 г. - В състезанието Shell Eco-marathon 2008 бяха постигнати отлични резултати въпреки временните превалявания. Първи рекордьор стана отборът на De Haagse Hogeschool - Холандия. Той записа резултат от 848 км/л със своя автомобил с водородна горивна клетка в категорията ,,Градски тип

                  Коментар


                    #69
                    е добре, де, спряхте дискусията в другата тема ..ся къде да пишем? ми нали е форум? за хората? .. ся къде да пишем? (говорим)много странно. свободни сте да пишете, докато не ви спрем. после пишете само в темите "разни" и "безполезни" така няма да имате много фенове.. имате инструменти - МОДериране на постове, изтриване и добавяне на реплики в поста за да разбере някой си Грую че нарушава тез и тез правила. ся кво?На крачка съм аз лично да ви тегля една и да си фана онуй под мишница... ако ше и циментен бан да ми турите тук въФ вашето царство. Спира ме само факта че има тук хора, които са стойностни и готини, помагат на приятел и чрез форума имам връзка с тях..Както и да е..вече стана и тук Българско ...
                    Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                    Коментар


                      #70
                      01, пич престани с тази пропаганда!Изгледай внимателно това клипче и ми кажи къде в него се виждат бълбукатори и къде се говори за "Браунов газ"!http://www.youtube.com/watch?v=LjWCXD4P3XQИскрено и лично моля администратор или модератор да се намесят в тези теми!
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #71
                        Ми те вече се намесиха в другата тема... доста не на място, според мен.
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #72
                          01, как върви набълбукания камион?А, и с кого в БАН си се свързал по въпроса с балбукаторите?
                          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                          Коментар


                            #73
                            И мен не ме радва, че другата тема е заключена вече. Можеше още да се пише в нея, а постовете извън темата можеха да хъдат редактирани или трити за да не става тема за разговор ......., и ССПАМ.Това естествено е мое мнение и не ангажирам никого с него.Много ми е интересно (от любопитство) дали има ефект този бълбукатор на дизела, защото на Бензин ефект няма (от личен опит).

                            Коментар


                              #74
                              Щом няма при бензина, по каква логика да има при дизела?
                              "Без сърца, сме просто машини"
                              Toyota Prius 1.5 Hybrid
                              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                              Коментар


                                #75
                                stooes написа:
                                е добре, де, спряхте дискусията в другата тема ..ся къде да пишем? ми нали е форум? за хората? .. ся къде да пишем? (говорим)много странно. свободни сте да пишете, докато не ви спрем. после пишете само в темите "разни" и "безполезни" така няма да имате много фенове.. имате инструменти - МОДериране на постове, изтриване и добавяне на реплики в поста за да разбере някой си Грую че нарушава тез и тез правила. ся кво?На крачка съм аз лично да ви тегля една и да си фана онуй под мишница... ако ше и циментен бан да ми турите тук въФ вашето царство. Спира ме само факта че има тук хора, които са стойностни и готини, помагат на приятел и чрез форума имам връзка с тях..Както и да е..вече стана и тук Българско ...
                                krasio_79bs написа:
                                Предупреден от krasio_79bs на Пон, 20 Юни 2011 15:43:35. Изтича: Нед, 18 Сеп 2011 15:43:35 Причина: 1.2. Потребителските постове трябва да показват респект към другите потребители. Гневни или оскърбителни постове няма да бъдат толерирани.За пореден път се изказваш неподготвен.Нито сега ,нито когато и да е било са изтривани мнения на потребители или по някакъв начин някой те е ограничавал да си изкажеш мнението.Има си правила на форума които ти и всички останали потребители сме приели да спазваме(вкл. и модераторите),ако не ти харесват не се хаби да плюеш по колегите си.
                                Моля да бъда извинен, моля да ми посочите в какъв аспект се изказвам неподготвен.Моля да ми бъде посочено къде и по какъв начин не показвам респект към другите потребителиМоля да ми бъде посочено как или защо поста ми се класифицира като гневен или оскърбителенМоля да ми бъде посочено къде съм плюел колегите си. (като разбира се под плюене разбираме безпочвени и безпричинни обиди и клевети)Писах тук, в тази тема, защото е най-близо до темата, която бе заключена - там не мога да получа отговор на въпросите си от "колега" който твърди доста интересни неща но не иска да ги докаже .. и подсказах че МОД има инструменти да почисти темата от постове, които не отговарят на правилата на форума. Също така "надигнах глава" като си написах чисто и откровенно това, което мился .. а именно - МОД заключи тема без причина. И то интересна тема .. за мен а и за 8140 други потребители. кое доведе до заключването на другата тема? Не се обясни ..Ако продължавам мога да бъда изключен от отбора...предполагам..както и да е. Бях предупреден веднъж - и имаше защо - защото прекалих в желанието си да намаля тровещите се пушачи. Признавам си, че тогава си позволих да ползвам пиперлив език... Но сега не разбирам!?Още веднъж моля да ме извините уважаеми Българи.Мнението ти не е за тази тема!!!Има си раздел "За форума".Поради тази причина ти е отговорено на ЛС.Дано ти се изясни причината за предупреждението.Модераторски екип.
                                Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                                Коментар

                                Working...
                                X