Отварям нова дискусия, защото постовете ми от дискусията за водородните клетки бяха премахнати под предлог, че са извън темата. Не мисля, че възпирането на измамничество, от каквото и естество да бъде то, би могло да бъде извън темата, но това си е решение на админа. Има си човека сайт, прави си бизнес, от къде на къде аз да му преча.Който се интересува дали водородните клетки, брауновият газ, HHO или както и там да се нарича, са основани на научно възможни постановки или са само приумица на хитри измамници да се присъедини към тази дискусия.По-долу съм цитирал свои мнения по въпроса "защо е невъзможна реализацията на икономия с клетка захранвана от алтернатора?", както и мнения на колеги фиатаджии от този форум.В резюме: след много дискусии стана ясно, че zgabrovski рекламира прикрито асортимента на собствената си фирма http://www.led-osvetlenie.com/index....formation_id=4. Тъй като е админ на този форум, под един или друг претекст си модифицира стари мнения, за да изглеждат благовидно и невинно към днешна дата, както и триe уличаващи го факти. Не е за пренебрегване и набиващия се на очи факт, че тази измама вирее доста добре във форума на Фиат, докато във VW, AUDI, BMW, offroad и други, админите и модераторите поставят измамниците на мястото им. http://bmwpower-bg.net/forums/viewto...41029&start=60 ; http://www.offroad-bulgaria.com/show...=113719&page=1 .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Измамата Браунов газ (HHO) и кой има интерес от нея
Collapse
Заключена тема
X
X
-
zgabrovski написа:Силата на алтернативните гориваПрофесор Илия Вълков или Юл Браун e учен от български произход. Роден е и е израстнал край Варна.Той e един от най-големите български и световни химици на всички времена. Смята се за откривател на т. н. браунов газ и на цялата физикохимия на имплодиращото горене на брауновия газ със съпътстващото го отделяне на свободна енергия от физически вакуум и многобройните уникални свойства на този процес. Създаденият от него генератор използва водата като гориво. Като разделя молекулата на водата и после пак й позволява да се събере генераторът създава енергия, която може да изпари дори волфрам. Достижимите температури са над 6000 градуса, каквaто e температурaтa на повърхността на Слънцето. Няма друг контролируем процес на Земята, който да достига подобни температури.Илия Вълков бяга по политически причини в Турция през 1952 г. Там е арестуван по обвинение в шпионаж и е освободен след 6 години от агента на ЦРУ майор Браун. Сменя името си на Юл Браун именно заради това. Умира в бедност в Австралия.Няма енергийна криза, има криза от невежество" B.FullerИлия Вълков (Yull Brown)Американските учени Шон Монтгомъри и Греьм Смит попадат на любопитна информация за австралийския учен Юл Браун, който работел върху нова технология в Калифорния. Свързват се с него и го посещават. Браун е създал смес от водород и кислород с удивителни свойства, за които няма научно обяснение. Ученият споделя с гостите си, че в Отава има генератор, който произвежда неговия газ.Монтгомъри отива в Канада и там демонстрациите на Брауновия газ направо го зашеметяват: искра запалва пламък от малка горелка. Слагат отпред дървена плоскост и той веднага прогаря в нея малка чиста дупка. Същото се случва и с метален лист, а после и с мраморна плоча. Всеки би предположил, че пламъкът е горещ като на ацетиленова горелка Но горелката на Браун била само леко затоплена и МОЖЕЛА ДА СЕ ДЪРЖИ С ГОЛА РЪКА почти до дюзата! Подлагат волфрамова пръчка (волфрамът кипи при 6000 градуса), блясва бял пламък и пръчката почва да се изпарява. Другият й край обаче остава студен и може да се държи с ръка. Подлагат тухла и тя първо се гледжосва, после започва да се топи. Към друга пламъкът запоява парче стъкло, към него мед, а към медта - парче стъкло. После през всичките спойки пробива идеално гладък отвор. Късче америций 241 който излъчва 16 00 кюри радиация в минута след 2-минутно излагане на пламъка става почти безвреден, колкото е фоновата радиация.Но любимата демонстрация на Юл Браун е ДА ИЗМИНЕ С КОЛА 1600 КМ БЕЗ ГОРИВО само бидон с 4 л. вода и две Браунови батерии, които преобразуват водатата в газ. Брауновият газ е получен чрез електролиза на водата, при която водородът и кислородът се разделят. Това не е нещо ново, нито сложно - електролизата е открита преди близо два века от Фарадей. Новото е, че когато двата газа след това се смесят, дори под налягане, те не експлоадират, а се свързват мирно и тихо. "От вода и пак на вода с чиста енергия, която може да пречисти водата, въздуха, храната, въобще света." Така Браун формулира сам своето откритие.Пламъкът на двата газа е с особени свойства: без да използва кислорода наоколо, той може да реагира и да топи всякакви материали - реже стомана като кашкавал, топи и споява, изгаря и разгражда радиоактивни и токсични отпадъци, прави от водата гориво, произвежда електричество, създава вода в пустинята, суши въглища, пречиства рудата и т. н. - безброй приложения във всички области на живота. При това ПЛАМЪКЪТ СЕ ,,ДЪРЖИ" КАТО РАЗУМНО СЪЩЕСТВО - сам повишава или намалява температурата си според материала, който се поднася пред него. Тези свойства на газовата смес още не са разгадани и описани в научно издание.През 1977 и 1978 г. Юл Браун патентова своя газ и генератора за него в Австралия и в САЩ. Въпреки огромния научен и медиен интерес обаче, въпреки многото демонстрации, лекции, семинари откритието не е прието и до днес Все още липсва обяснение защо пламъкът действа избирателно към всеки материал и в каква реакция влиза с него. Хипотезата, че водородът и кислородът се държат не в обичайното състояние, не стига да обясни това странно поведение, което сякаш е извън физичните и химичните закони.През 1981 г. Юл Браун основава фирмата ,,Brown Energy" в Сидни и започва да прави генератори. През 1984 г. продава първия на Китай, където и досега го използват за изгаряне на радиоактивни отпадъци. Генератори има и в Южна Канада. Производството на единични бройки обаче е скъпо и Браун пуска фючърсни акции. Събира огромна сума, но не я използва рационално. Той разбирал от наука, но не и от бизнес. Освен това бил необщителен, даже параноик - страхувал се да не откраднат изобретението му, затова отказал офертите за съвместна дейност, фирмата му стига до фалит и избухва скандал. В него към излъганите вложители се присъединяват скептичните учени, както и конкурентните газови и автомобилни концерни. 1. Какво е HHO? HHO е газ, който се нарича оксиводород. Той се състои от две части водород и една част кислород.Добавянето на молекула кислород прави по-лесно горим оксиводорода в сравнение с чистия водород.2. Каква горивна ефективност ще получим при горенето на този газ? Повечето потребители правят икономии 20-30% от разхода на гориво. Има случаи на по-добри резултати.3. Какво предимство има HHO, когато се използва в двигатели с вътрешно горене, като допълнително гориво? Има много предимства. Оксиводородът намалява разхода на гориво чрез повишаване на октановото число и допринася за това горивната смес да изгаря по-пълно и ефективно. Увеличаването на октаново число води до увеличаване на мощността, по-ефективното запалване на горивото, което съответно намалява разхода. HHO горивото на практика помага и за намаляването на вредните емисии от горенето, за премахване на нагарите вътре в двигателя. Вредните емисии след изгарянето на оксиводорода, всъщност са само чиста вода. Така че, Вие пестите гориво, пестите пари и опазвате околната среда.4. Може ли хибридната система да предизвика ръжда или корозия в двигателя или в изпускателната система? Абсолютно невъзможно, тъй като създадената горивна смес произвежда достатъчно топлина по време на горенето, така че оксиводорода се преобразува обратно във вода след изхода от изпускателната система.5. Може ли тази система за подобри ефективността на моя двигател? Да, инжектирането на HHO в двигател с вътрешно горене ще помогне с почистването на вътрешните части на двигателя. Това ще повиши въртящия момент и мощността и ще намали въглеводородните емисии, които до момента изпускате във въздуха. Оксиводородът изгаря по-бързо и по-чисто, отколкото бензина или дизеловото гориво в двигателя. Той прави така, че автомобилът ви да върви по-гладко, да бъде по-мощен, да има по-дълъг живот, да работи на по-ниска температура и да е по-ефикасен от всякога.6. Работи ли с дизел, бензин, газ или метан? Да, той ще работи с всички с всички горива, с които работят двигателите с вътрешно горене, използвани в момента.7. Дали оксиводородния генератор предизвиква в краткосрочен или дългосрочен план вреда на моя двигател? Не, генераторът за оксиводород, не създава никакви проблеми в двигателите. На практика водата няма достъп до двигателя. Тя се използва от генератора, който чрез електролиза я преобразува в оксиводород, който влиза в мотора през въздухосмукателната система. На маркуча, който подава HHO газта има и възвратен клапан, така че проникването на вода в двигателя е абсолютно невъзможно.Резервоарът за дистилирана вода, в която се добавя малко количество калиева основа, която подобрява електролизата, е напълно отделен от двигателя и неговата оригинална горивна система.8. Защо производителите на автомобили не са въвели тази технология в производството? Докато цените на горивата са все още ниски ще има малко финансови стимули за тази система. Патентите на Стен Майер не допринасят за обществен контрол върху тази енергия. Проектирани от самото начало да работят само с тази технология, превозните средства ще могат да се движат на 100% с вода. Нито производителите на петрол, нито правителствата искат да видят една индустрия за милиарда долара унищожена. Петролните компании отчитат най-големите печалби от която и да е друга промишленост на земята.9. Какъв тип рутинна поддръжка е включена? Допълване на резервоара с дестилирана вода е задължително. На всеки 1000 km ще трябва 1 литър вода. На всеки 3-6 месеца в зависимост от размера на употреба, се препоръчва да се отцеди и промие системата и да се заменя с прясно дестилирана вода и електролитен катализатор.10. Какъв е използваният електролит? Най-добрият електролит е КОН (калиева основа), много евтин и лесен за намиране.11 Замръзва ли електролита през зимата? Не, ако се добавят около 20-25% изипропилов алкохол в резервоара, ще се избегне замръзването през зимните месеци.Изопропиловият алкохол е най-добър като характеристики и не пречи на добрата електролиза във вашият генератор.12. Ами, ако не използвам дестилирана вода в моя генератор? Дестилирана вода е чиста вода. С другите видове вода като чешмяна вода, минерална вода, езерна вода, морска вода и т.н., генераторът ще работи, но това ще доведе също така до лесно нанасяне на минерали и примеси които има във водата и електролита ще се превърне във вряща"кал" . Тази кал ще се налепи по плочите на генератора и ще действа, като изолатор причиняващ по-ниско производство на HHO газ. Същото се отнася и за много други видове катализатори, особено за катализатори, съдържащи натрий, сода или натриева основа. Натрият бързо ще се замърси плочите на генератора и той ще стане неефективен.13. Може ли оксиводороденя генератор да се взриви? Вашият генератар ще произвежда оксиводород според количеството , необходимо за вашият двигател и единственно и само, когато колата е в движение или мотора е запален. За разлика от резервоарите под налягане , с които са снабдени други газови устройства, вие ще имате само една малка част от оксиводород в системата, в която не е необходим резервоар за складиране на газ.14. Има ли техническа поддръжка за моя HHO генератор? Да. Сериозните производители/вносители предлагат такава.15. Има ли някакъв вид гаранция, която идва с моя HHO генератор? Да, от 1 *една година 100% гаранция+ за части ремонт или замяна.16. В случай на катастрафа ще се взриви ли моя оксиводороден генератор? Абсолютно не, всичко, което може да се случи, е че ще има вода и електролити на земята.17. Можем ли да се използва този генератор за агрегат за ток ? ННО генераторът може да се използва при всички термични мотори и устройства работещи с петролни горива.18. Каква е продължителноста на живот? По принцип фирмите производители предвиждат от 5 до 10 години живот за самите генератори.Те са произведени от най-висококачествена неръждаема стомана. По-малка е гаранцията на електрониката съпровождаща генераторите.19. От какво се състои системата?- Клетка - В зависимост от обема на Вашия двигател - 9, 11 или 21 Пластини, може и няколко клетки в серия;- Резервоар / Бъблер - Съда в който се съхранява електролита;- Импулсерн регулатор на тока;- Реле за прекъсване на захранващата верига;- Фитинги и маркучи;- Скоби за водни съединения;- Обратен клапан;- Опционално - емулатори за MAP/MAF и Ламбда сонда20. Може ли сам да си монтирам водородни генератор? Да. Може. Монтажа е лесен и отнема не повече няколко часа. Има детайлни инструкции за това както от проиводителите, така и в интернет.Настоящата информация е с любезното съдействие на фирма "Атлантиссолар-БГ" ООД, вносител на системи за брaунов газ.Ето и още информация - Как сами да си направим водороден генераторОт 16.03.2010 година има отстъпка от 10% за членовете на Фиат - форум България!Ето и други фирми предлагащи подобни неща на пазара:http://1001obiavi.com/browse/avto-mo...ovo-l5372.htmlhttp://www.bezplatno.net/%D0%BE%D0%B...82-815014.htmlhttp://aivanov66.blog.bg/biznes/2010...xmobile.567967http://www.top-obqvi.com/%D0%B2%D0%B...234987adv.html
-
Въпросът не в това колко точно процента е икономията или подобряването на ефективността. Въпросът е в това, че не е възможно да получиш тази енергия. Не можеш дори и 0.0001% да подобриш. Авторът на оргиналната статия го е написал много добре. Имам само една "забележка" към него- трябвало е да спре до Първи закон на термодинамиката, той обяснява всичко. Обяснява го на тези, които могат да мислят, а за останалите положението е безнадеждно. Имайте предвид, че по едновремешната учебна програма този принцип сме го учили в основното или средното училище. Не е необходимо да си учил много, а да си учил качествено. Авторът с това, че е разширил статията, сега дава основание да се хващат за конкретни числа. Разберете, че не може да си нахлупиш една тенджера на главата и да се набереш на нея. Това е все едно в една електрическа схема сумата от всички мощности да не ти излезе нула или балансът на един счетоводител да не излезе нула. Има само един извод- сбъркал си или не можеш да смяташ. Когато си сложиш аудио в колата, започваш да разходваш повече гориво- азбучна истина. Това, обаче го правиш, защото "кефът цена няма". Когато си сложиш електролизна клетка, правиш същото. Претенциите, че получаваш повече енергия, отколкото си вкарал за електролиза са пълен булшит. Просто си имаш една гъзария повече в колата. Както съм казал в предишната си публикация, не отричам необяснени неща, нито си въобразявам, че вече знаем всичко и наука спира да открива новости. Оригиналната статия е от 2008. От друга страна пък Юл Браун се занимава с този проблем от 50-60-те години на миналия век. Та, въпросът ми е как досега за толкова много време не видях нито едно читаво обяснение на нещата. Какво разбирам под читаво? Ами Блез Паскал казва: "Налягането, което създава флуид не зависи от количеството му, а от височината на стълба, който формира". Тогава никой не вярва. Човекът разписва закон, а и го доказва емпирически като пръсва яко наковано и засмолено буре само с една чаша вода, но образуваща висок воден стълб. Айнщайн казва, че масата може да се превърне в енергия и обратно- отново смях в залата, докато с една шепа плутоний не събарят два града. Казва също и че силната гравитация изкривява пространството- голям смях в залата. Докато при едно слънчево затъмение емпирически не показва, че огромната гравитация на слънцето изкривява светлината от далечна звезда. В нашия 21 век, когато Интернет глобализира света, как всички обяснения по случая са винаги съпроводени само с обещания и винаги се говори само за пари. Да знам, че в света всичко е пари, но по странно съвпадение никой велик откривател не е открил нещо за пари. И как така тези "добри" хора, които обещават небивалици след време изчезват. Може би "световната конспирация" ги избива. Или просто им писва да се занимават с глупости. Или пък като се понапечелят се скриват от недоволството на измамените.Като заговорих за Айнщайн, да ви кажа, кога можеш да спечелиш повече енергия, отколкото си вкарал в един процес. Засега, начинът е да предизвикаш ядрен разпад и да ползваш вътрешната енергия на веществото, което преминава в по-ниско енергийно състояние и същевременно отделя енергия. Това става например като бомбардираш с неутрони определени енергийно нестабилни химически елементи- уран, плутоний и др. Така работят АЕЦ-овете и атомните бомби. Но по сайтовете за "HHO-измама" поне засега не съм видял някой да предлага мобилен ядрен реактор. Да не говорим, че за да предизвикаш разпад на водата, ще ти трябва доста повече енергия, отколкото за урана. Не говоря за химически разпад на водата на H2 и О2, а за ядрен разпад. По просто казано, това е като един огромен камък, който по стечение на обстоятелствата е застанал "на кантар" на ръба на пропаст, но не пада. Отивате и го бутвате с един пръст. Той пада и долу при удара си в земята отделя енергия, която вие използвате. Камъкът е Урана, пръстът ви е неутронния потокок, а там долу е "АЕЦ-а". Само дето всичко това не противоречи на Законите на термодинамиката, на квантовата физика, На теория на относителността и на каквото си щете още. Като заговорих за закони, забележете, че науката не е религия, която "като му дойде времето" се отмята от нещо казано преди векове, защото вече не й утърва. По-новите закони и теории, коригират и доразвиват съществуващите, но да речем за по-високи скорости или по-високи енергии, но не ги отричат.DEMENTOR, извинявай но аз не съм от село и ползвам интернет от момента, в който във всеки град имаше само по три dial-in точки и скоростта беше 2 дискети в час Cool . Та, като се поразходя из "глобалното село" си оформям картинката. Ти си от тези дето правят кинти от тази работа, бе човек. ’Що не каза отначало? Dementor означава някой, който кара някого да полудява. ХОРА НЕ ИЗПАДАЙТЕ В ДЕМЕНЦИЯ ОТ АЛЧНОСТ! СТЪПЕТЕ НА ЗЕМЯТА!
Коментар
-
lov написа:+1 за превода и допълнителните обяснения. В другата подобна тема във форума писах, че много отдавна се занимавах с конструирането на хофманов апарат. Като същия ми се намира в гаража и го ползвам от време на врема за специфични заварки. По точно спойки защото това е точната терминология. Та aпаратчето е с мощност 1kW на 220V простата сметка за тока при 12 V излиза трябва да имаме наистина над 70А ток. Какъв генератор ще ви трябва? Коефициен на преобразуване на електрическата енергия в химическа 0,7. Загубите не са никак малко при условие че се получават около 500 kkal/h и то при максимално натоварване на клетката. Или това прави около 150 литра газова смес на час или меко казано идва че преработва около 60ml вода. На всякъде данните съм ги дал приблизително защото има много променливи които оказват влияние на производителноста като например температурата на електролита. А въпреки принудителното охлаждане след продължтелна работа вече имаме и водни пари които не съм си правил труда да отчитам за да получа идеални стоности. Е те такова животно нема всичко е търговска измама. Ама и аз нямам нито време нито нерви да споря по форумите и да обеснявам. Оставям на вас да си интерпретирате резултатите и да сметнете каква енергия получавате. И другото за разлика от сайтовете в които се рекламират такива клетки аз съм реален потребител на този форум и мога да бъда намерен и да предоставя на който иска техниката за тестове.
Коментар
-
kolev написа:zgabrovski написа:Изключително добро и премерено мнение!В тоя ред на мисли направих следната аналогия: Изказването на колегата ми прозвуча като клие на Майкрософт, в което се заклеймява използването на свободен софтуер... Според всички "трезвомислещи" хора, няма как да има такъв, защото как така някой без пари ще си играе да пише и усъвъренства нещата... Факт е обаче че милиони компютри по света работят с тази операционна система, версиите се усъвършенстват с всеки изминал ден и е само въпрос на време Майкрософт да загубят пазарния си дял..По подобен начин ми изглеждат нещата и с лекарство за една от най страшните болести на съвременното човечество - рака. Дълбоко съм убеден че има лекарство, открито е отдавна, просто и евтино е, и само факта че ще спре световен бизнес за милиарди пречи на това да се появи на бял свят..
Коментар
-
KGT написа:Тема за размисъл на ентусиастите . Както е известно водородно кислородната смес гори с имплозия т.е. свиване на обема . Виждали сме го и в час по химия смело възпламенявайки такава смес в стъклена мензура В кой момент от работния ход на двигателя според вас трябва да се случи тази имплозия за да се получи запазване и ускоряване на движението , в ГМТ преди работния ход както твърдите и както се случва без груба намеса в запалителната система или в ДМТ преди такта на компресия ? Говорим за идеалния вариант - изгаряне само на водородно кислородна смес , а как ще се отрази тази имплозия на експлозивното горене на горивно въздушната смес е вече друг въпрос . И втори въпрос - при идеална смес водород кислород получена при елетролиза остатъчния продукт на горенето е вода , откъде идва тогава допълнителния кислород който да се отчита от ламбда сондата за да е нужно да и се въздейства ?
Коментар
-
ebrehu написа:DEMENTOR-чо, виждам, че има достатъчно хора, които могат да мислят. Те сами ще преценят кои са папагалите. Точно аз говоря по същество, а вие плямпате само кой байно с какава щайга, колко бензин икономисал. Ако някой ден осъзнаеш колко си бос, ще умреш от депресия. Колегата, е прав- аз също не съм щастлив от факта, че вашата лудория не става, ама такива са законите на физиката. Повече няма да си губя времето с глупости. Само на габровски ще отговоря, защото съм обещал. Цитираш Сократ, но си много далеч от евристичните му методи. Аз като не говоря по същество как така, нито един не се пръкна да измери истинския разход с истински уреди и при постоянни условия. Всеки си мери разхода до село и по кръчмарски. И за финал, след като обичаш цитатите (сигурно си имаш книжка с цитати), ще ти цитирам Марк Твен. "Когато прасетата те замерят с кал, не им отвръщай. Накрая всички сте в кал, но на тях ще им харесва."В отговор на zgabrovski:zgabrovski: 1. Изгаря ли 100% горивната смес, която се подава в ДВГ?ebrehu: Не, разбира се. Постоянно се измислят нови начини този процент да се добижава до 100, било чрез конструктивни подобрения, било чрез химически добавки, но в никой от случаите изгарянето не се подобрява с изгаряне на още гориво, което допълнително води до изгаряне на още гориво и... докъде искаш да спра. А производството на HHO води до изгаряне на още гориво. Ако си произведеш HHO с фотоклетка, тогава е друга тема, но сегашните фотоклетки са големи, а в същото време няма да ти осигурят досттъчно ток. Освен това винаги трябва да държим сметка с колко натоварихме автомобила и струва ли си подобрението. Но поне е възможно. Тогава обяче, бих попитал, а защо не направо електродвигател. И те "истинските" производители работят в тази насока. Засега цената на лития малко ги спира. Поне не се борят с вятърни мелници.zgabrovski: 2. На какво се дължи миризмата на бензин (нафта, газ) като застанеш на ауспуха?ebrehu: Отчасти отговорих, но уверявам те, гадна миризма ще има дори и да достигнеш 100% изгаряне, просто ще си свършил повече работа с изгореното гориво. Но не и повече отколкото съответното фосилно гориво може да отдаде, колкото и да ти се иска.zgabrovski: Как ще ми обясниш че вчера бях свидетел на следното:На джип РейнджРоувър, от старите полицейски модели, наблюдавах инсталирана клетка. В момента в който се махнеше притока на газ, пушека от ауспуха ставаше сив.Пред мен направиха следния опит:На същото място подадоха приток на пропан бутан от обикновена бутилка. Количеството пропан-бутан беше същото като брауновия газ. Ефекта беше същия!ebrehu: Коментарът ми е- плацебо ефект. Който не знае какво, да си чете из нета. "Толкова много ми се иска, че няма как да не е истина". Това е като ефекта на женения мъж: "Дай сега като се ожених да разказвам колко е готино, та и други да се набутат" Един ми каза, друг видя, трети измерил, четвърти направил. Има толкова точни методи, как нито един не хвана един ТВ-екип и да покаже по неоспорим начин ефекта. Всичко е само голям "мерак", малко "знания" и блянове. zgabrovski: Никой не твърди че с водородна клетка ще подкараш колата.ebrehu: Аз пък мисля, че ще я подкараш, ако имаш външен източник на ел.енергия или резервоар с водород.zgabrovski: Брауновия газ се разглежда като катализатор на горивния процес. С помощта на който катализатор се оползотворява на 100% подаденото фосилно гориво.ebrehu: Съгласен съм, че е възможно брауновият газ да катализира горенето на фосилното гориво, но ти не добавяш катализатора, а го получаваш на цената на допълнително фосилно гориво. Купуваш си ябълки по 1.60лв, после ги продаваш по 1.40лв., но пък си имаш собствен магазин. Продължавай да бъдеш горд със себе си. zgabrovski: Моля те коментирай темата в тази насока. Никой не оспорва нито физичните закони, нито нещата които цитираш.ebrehu: Аз коментирам все в тази посока, но постепенно свалих нивото (за което вече съжалявам), защото очевидно законите на физиката не говорят нищичко на болшинството от вас. Вие драги не само оспорвате законите, ами просто казвате като малко дете: "Той тате каза, че ще се опаря, но аз все пак ще пипна, може и да не се опаря". Това все пак е похвално, така се откриват нови неща, но никой откривател досега не е оплюл съществуващите закони- напротив, стъпвал е върху тях....zgabrozvski: Моля те прочети и коментирай също така и това което колега упомена в друга тема - за бус с който е постигнал от 10-11 7-8/100 разход.ebrehu: Приемам единствено измервания, направени по правила, поне грубо доближаващи се до тези на истинските измервания. Ако ще мериш разхода с реален автомобил има значение, да изминаваш едно и също трасе, при еднакви метео-условия (вятър, температура на въздуха, атм.налягане), подаването на газ с педала да бъде константа, обстановката на пътя да е непроменима и др. Къде и кога можеш да си гарантираш удовлетворяване на тези условия? Ама верно тези от Мазачузетския Технологичен Институт са много тъпи, дето не са сетили да метнат един ДВГ на стенда и да проверят всичките тези неща при идеални условия. Сигурно президента не им дава или масони, илюминати, извънземни? Това е независим университет. Ако не този, как пък така нито един по света? И в Япония ли пуснаха корени масоните, бе, брей страшна работа. zgabrovski: И накрая - моля те, обясни, всички, които пишат и четат в този форум, глупаци, наивници и шарлатани ли са?ebrehu: Не, не всички. Малка част сте шарлатаните, дето изкарвате "сухо" от това. От останалите има наивници, на които не им е работа да разбират от това и заради сиромашията са готови и дявола за опашката да дърпат. Аз също разбирам само от една област и със сигурност в много области са ме мамили.zgabrovski: В тоя ред на мисли направих следната аналогия: Изказването на колегата ми прозвуча като клие на Майкрософт, в което се заклеймява използването на свободен софтуер... Според всички "трезвомислещи" хора, няма как да има такъв, защото как така някой без пари ще си играе да пише и усъвъренства нещата... Факт е обаче че милиони компютри по света работят с тази операционна система, версиите се усъвършенстват с всеки изминал ден и е само въпрос на време Майкрософт да загубят пазарния си дял..ebrehu: Това искрено ме забавлява. Ползвам Линукс от 1999г, за което искам да ти се извиня, ти сигурно го ползваш отпреди самия Линус Торвалдс. От 9 години ползвам изключително само Линукс. Разбира се работата ми, а и "спортния" интерес ми налага да познавам продуктите на Майкрософт, заради клиентите. Познавам и повече от тези две ОС и мога да работя с тях, а ТИ??? Това ми дава погледа да мога да оценя Линукс по достойнство и в дълбочина, а не да цитирам батковци от списанията. Ако искаш да си говорим за Линукс, трябва да се срещнем в друг форум, но добре се подготви. И, достолепни поддържнико на свободния софтуер, основното му предимство не е в неговата безплатност. Освен това GPL не ограничава продажбата му, но ти няма как да знаеш това, защото не си го чел.zgabrovski: По подобен начин ми изглеждат нещата и с лекарство за една от най страшните болести на съвременното човечество - рака. Дълбоко съм убеден че има лекарство, открито е отдавна, просто и евтино е, и само факта че ще спре световен бизнес за милиарди пречи на това да се появи на бял свят..ebrehu: Едно цитатче, специално за теб, но и за любителя на цитати DEMNETOR. Айнщайн когато бил запитан дали не може да обясни по-просто, отвърнал: "Всяко сложно явление си има много просто обяснение......................................... ... което е съвършено неверно."Сложните неща нямат прости обяснения и това го казва човекът, който цял живот се е борил с човешки предразсъдъци, но го е правил целеустремено и чрез наука.Относно световната конспирация, фен съм й, но не мога да си отговоря на въпроса, каква конспирация е необходима да изтрепеш всички инакомислещи. Това е мечтата на всички диктатори, но как така и защо никой не успя? Както вече казах в предна публикация, истинските учени не ги спря мракобесиеето на средните векове и страхът от инквизицията, та някакви "клубове по интереси" ли? Има обаче един "клуб", който не можеш да измамиш- "Клубът на оня горе" (както и да се казва) и неговите закони.ЗАКЛЮЧЕНИЕ: Пази боже, човек, който само мести иконки по десктопа в Линукс, да ти обяснява за операционни системи и самозван механик да ти "подобрява" колата. Пичове, като сте толкова чисти алтруистични души, вземете да посочите някакви реални физически адреси, да знаят хората къде да дойдат да ви благодарят, като усетят ползата от клетката, която сте им продали с марж 500%. "Аз паднах, друг ще ме смени", няма повече нерви да чета откровени глупости. По делата им ще ги познаете! Най-разпалените оплювачи имат най-голяма далавера. А, да щях да забравя, аз не съм акционер на монополист на фосилни горива, нито на автомобилостроител, не съм агент на масоните, илюминатите, изву=ънземните...., а вие можете ли да заявите, че не продавате такива джаджички и не сте користно свързани с извленията си?
Коментар
-
valentino321 написа:В случая говорим за химична енергия - това е енергия на създаване и разпадане на химични връзки, да не се бърка с ядрените взаимодействия (там се създават и разпадат химични елементи).Та ще се опитам да го обясня просто и кратко:"Горенето" е отделената енергия от съединяването или разпадането химични съединения.Отделената енергия е толкова много че остатъчните продукти се нагряват до висока температура и излъчват топлина и светлина - на това ние му казваме "пламък" и/или, огън.Всяка химична реакция е двупосочна, т.е както можем от кислород и водород да получим вода , така можем от вода да получим водород и кислород.Коя точно от реакциите ще протече зависи от текущите условия - налягане, температура и др.Съществуват и равновесни точни в тези условия при тях - колкото вода се образува от съединението на водорода с кислорода, толкова се разпада обратно на водород и кислород, в конкретния случай ( за Н20) при достатъчно висока температура 4-5000 градуса е налице подобен процес.Съгласно закона за запазване на енергията, колкото енергия получите от съединяването на водорода и кислорода "Горенето", толкова ще ви е необходима и за разпадането на водната молекула "Електролизата". Това е в идеални условия, като намесим загубите и КПД на двете реакции, става ясно че Вечен двигател от втори род е невъзможен.В цялата тази заблуда някои хора цитират каталитичните реакции и използването на катализатори.Катализаторите нямат нищо общо с енергията в случая - те влияят само на условията за протичане на реакцията, енергията която се получава или поглъща е същата, катализаторите само ускоряват или забавят този процес.Със импулсните и други регулатори и генератори на електролизните клетки ( кой знае защо наречени "Генератори на браунов газ") само променяте скоростта и КПД на електролизата, енергията си остава същата.Така нареченият "браунов газ" е смес от водородни и кислородни молекули в оптимално за получаване на вода съотношение - т.е. нямаме остатъчен водород или кислород.Такива понятия като оксиводород и подобни глупости няма. Водата може да се нарече още "ди-водороден окис" или "кислороден ди-хидрид", едно и също е.По отношение на някои свойства на горелката с водород и кислород "браунов газ", прочетете малко за така наречената "високотемпературна плазма" и теория на плазмата и ще ви се изяснят нещата. Няма нищо уникално или "чудодейно", има само най-обикновено невежество, използвано от кой ли не.Това е езотерика. С така нареченият браунов газ, който не е нищо друго, освен смес от водород и кислород, се злоупотребява откакто е въведено това понятие. Самият Браун-Вълков с други мошеници създава на австралийската борса гигантска пирамида, откраднала милиони от наивни вложители с обещанията за чудеса. Небивалиците, използвани за измамата, още са живи и наводняват Интернет. На един дъх обещават цяр за всички проблеми на човечеството, като се почне от енергийния проблем и стегнеш до ядрените отпадъци.Като отсееш зърното от плявата, единственият реален принос на Браун-Вълков е повишаването на температурата на горене на водорода чрез електрическа дъга. Останалото е смес от добре известни факти, поднесени като сензации и откровени измислици.
Коментар
-
KGT написа:Признавам си честно не съм се забавлявал отдавна по форуми така , както в последните дни зачитайки се в писанията за брауновата панацея . Смея си се и в същото време ми е жал за хората опитващи да си намалят разходите , наливайки пари в мелницата на дебелооки измамници и плащащи за "рецепта за табуретовка" .И аз искам евтино гориво и ще налея едни пари за ГИ (да за ГИ на метални колектори ) и ще изцедя каквото мога от него и от кошника под капака , ама с десния ми крак не знам още как да се справя , ще потърся в нета може да са измислили вече нещо и по този въпрос .Успех на ентусиастите пожелавам и безексплозивни експерименти ! А паричките всеки сам решава за какво да си ги харчи
Коментар
-
Totko написа:Всъщност нищо ново под слънцето. Тая тема е от години. По някакви причини се появява от време на време - после замира, после идват нови откриватели..))). Ше замре и тука, както вече стана по други форуми. Героите кой знае защо млъкват и минават в нелегалност..))). Някой забогатява... малко. И ще минем на сините светодиоди и спортните филтри - кое колко вдига мощността..))) Бе купон да става..)))
Коментар
-
valentino321 написа:chaveto написа:valentino321 написа:chaveto написа:Това значи, че може да се намали хода на буталото или пък да се увеличи горивото..........
Коментар
-
ebrehu написа:[quote:98e4381cb9="medikapbd"]Мнооого досадна тема Всеки който предложи нещо ново е мошеник Така ли е? Щом българин има принос в темата значи е далавера.Абе хора вие защо смятате че ако вашият мироглед е ограничен до нивото на погледа ви и до дължината на миглите ви няма хора та дори и българи които виждат и по-надалеч от миглите си и по-дълбоко от повърхността на видимата повърхност. Колко работи една разработка е въпрос на опит на повече потребители и не е оправдано да бъде отричана заради страха от измама.Че американската лимонада "Кока кола" да не мислите че струва повече от 10 ст пък я купуваме по 2 кинта.Нима бензина е с реалната цена която плащаме? И се кефим колко пуши и колко сила има. Ами всяка държавна администрация се храни от ДДС и акцизи и какви ли още не -изи. Затова има лобита и интереси. Познато ама факт .Преди 2 дни видях едно старо ситроенско дизелче как кротко си работеше на дизел и като му се подаде от "измисления" водород от монтираната пред радиатора ми ННО горивна клетка се събуди и пропя . По маркуча от електролизера се виждаше разпенения водород и постъпваше въздухопроводната система. Не си кривя душата да кажа че имам съмнение за истинската полза в проценти икономия но не мога да кажа като Вуте пред клетката на жирафата " Е те таквое животно нема"Мисля че ако повече хора се поразровят при продавачите на тези генератори и си подадем повече информация няма да загубим ако си поспестим някоя и друга стотинка Не са ни малко данъци и такси които плащаме за да доказваме че искаме да сме живи. Има един форумец zgabrovski който мисля че ще е от полза като вече ползващ такъв генератор за восдород. И в Светата Инквизиция е имало много образовани хора , но това не им попречило да не приемат идеите на рефорваматорите на познатите за времето закони .
Коментар
-
ebrehu написа:http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=113719&page=1 :" По подразбиране От: Самоделни устройства за добавяне на водород при дизела Даже е обширно обсъждано тук - и за бензинови, и за дизелови. Ако потърсиш старателно - ще намериш няколко теми. Ако си дилър на такива "устройства" - имаш думата ми, че тук няма да продадеш нито едно, независимо от начина, по който ги рекламираш. " Ето така, колеги, отговарят истинските модератори на попълзновенията на неграмотните амбулантни търговци.Ноооо... тук ми се струва, че Троя е превзета отвътре.
Коментар
-
valentino321 написа:Спирам да споря със "добре образовани химици" във форума.Днес от чисто любопитство направих постановка за водород и ...това нещо би съсипало двигателя за отрицателно време.Кара раздрънканите двигатели да пеят това ми напомня за едно време имаше един руснак Кашпировски.Идваше в България и правеше неходещите да прохождат,незрящите да прогледнат.Ама тогава народа беше склонен да повярва на всичко,беше времето на вестник Психо и НЛО,на полтъргайстите и хората които си "лепяха" вилици и лъжици по дланите и те не падаха.Беше криза.Ама те умните глави са казали и написали в дебелите книги-един народ по време на криза е склонен да повярва в какво ли не.Това е естествена защитна реакция на човешката психика.Просто човека така е устроен.По този начин той търси изход от неподвластната нему ситуация.Та така докъде стигнах с "перпетум мобиле" устройството.Консумацията на ток е толкова голяма,че това "дето ще помогне на горенето" да ти излезе през носа.Значи взима 10 ампера(минимум)ток ама много помага за горенето .Вие знаете ли каква температура на горене развива водорода...във въздушна среда гори с ~2200 градуса по целзий(за сравнение-бензина и пропан бутана горят с ~950 градуса по целзий).Този двигател дето ще работи с "плацебото на Браун" тежко му и горко,ще се баталяса за нула време Който едно време е отсъствал от часовете по химия сега ще се радва на електролизата като малко дете,ама всяко чудо за три дни.И това ще отмине и ще се забрави като песен на Сашка Васева
Коментар
-
valentino321 написа:Не знам какво по-добро да сглобя,ама като гледам тези готовите клетки по сайтовете дето струват към 500 лв консумират 30-40 ампера...Аз се надявам,че компаниите в скоро време ще разработят технологии и те ще бъдат масово прилагани в автомобилостроенето.В никакъв случай не отричам,че това има бъдеще.Обаче "направи си сам" няма да стане.Тоеа тука си е преоткриване на електролизата и радостта,че е постигнат някакъв ефект-мехурчета.За жалост целият ефект е плацебо.Т.е. има водород ама всичкото спестено гориво ще отиде да се захрани клетката.Преливане от пусто в празно.Да взема и аз да си бодна едно такова в колата,ама ще го зареждам с минерална вода от Горна Баня :D така може да ми даде и по-нисък разход на вода,нещо като да сипваш SHEll VPOWER на бензин например. :D Има и едно друго"вълшебно устройство" ,ако си го добавя и него разхода ми спада с още около 30% :http://dnes.aukro.bg/neo-soket-neo-s...518111770.html ,оттук също ще си взема малко теблетки (спестявам 14% гориво) :http://www.blitz.bg/article/11806,слагам и това (оттук спестявам близо 18% гориво): http://hho-hydrogensystems.com/40-%D...осметка - от Браун генератора спестявам 40%+30%+14%+18%=102% спестено гориво.На плюс съм 2% на всеки 100 км.Отивам сипвам за 10 лв. бензин и след около 20 000 км по мои изчисления ще трябва да започне да прелива от резервоара. Ако пък сложа и това равен няма да имам :http://savefuel.tradernet.bg/index.p...odid=15,ама няма да го слагам да не ми завидят,че вече става прекалена далаверата Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Една лъжа повторена 100 пъти става истина, както е казал Гьобелс
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар