Колеги, имам следният проблем. Колата не държи обороти само на газ! на безнин няма проблем. На студена кола няма проблем, но като загрее хубаво колата и гасне. Иначе си работи нормално... Смених въздушният филтър, на газта филтъра е сменян преди 6-7000 км. Преди 4-5000 правиха профилактика на изпарителят и смениха мембрани и т.н.Моля някой ако има идея от какво е да сподели... Колата е Брава 1.4 12В, моно...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
не държи обороти на газ...
Collapse
X
-
Я не гадай и го развърти това винтче , малко надясно , малко наляво , знам каква досада е да ти гасне колата и да се чудиш как да я държиш в обороти . Опитай и да го завиеш до край като броиш колко оборота си направил и после го върни в същото положение - натрупват се боклуци по него и променят качеството на сместа
Коментар
-
Говорим за винта, който се върти на ръка нали?На моето БРЦ в най-отвито положение оборотите се покачват, а като е завит до край колата гасне.Отвии го колкото да не падне, запали колата и завивай докато не почнат да намаляват много оборотите."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
кола
И при мен гаснеше дори смених и мембрании доста боклуци изчистих от вътре Уж се оправи после пак замочна да гасне понякога Като минавах през Семтември Янко/qnisZ/ е видя и вика че не затваря и пуска повече газ в къши разглобих наново изпарителя и го зглобих едната мембрана не съм е закачил както трябва сега си пали на газ и си работи както трябва в София е около 9.8
Коментар
-
Добре де, ама защо гасне само като загрее добре?Иначе не гасне, държи си там 800 оборота и няма проблеми. Обаче като я покарам малко загряла и започва от време на време по кръстовищата да ме нерви...ама така ма неври, че ще я завра у кучето у аспоа..... Yellow_Flash_Colorz_PDT_06Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
Защото като загрее оборотите трябва да са към 800, а когато е студена около 1200-1500. Трябва да ти се увеличат оборотите. Пробвай това дето ти казах по-горе, ако нестава сигурно има нещо запушено."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
nedialk00
ако не стане, намирай една схема на изпарителя и го смъквай и си го оправи сам, няма нищо сложно
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар