Здравеите колеги проблема ми е следния Няма мощност при набиране и когато се опитам да задържа едни обороти почва да придърпва и да гърми генерацията и когато я изклуча от скорост угася и я паля работи на бензин малко и обръща на газ и както е на 3000 об. и забива напраово сменял съм следните неща двата филтъра на газовото свещи преди карах с НЖК два полюса а сега сложих беру еднополюсни уш биле по хубави ама пак същата история зареждаме газ от една и съша газ станция и на другите колите им вървят нормално няма проблеми изчистих стъпковото моторче дроселната клапа хоих при газаджий казват добре е а дефакто не е ако някои знае читаф маистор в Варна да каже защото в Добрич вече ги обиколих сички незнам какво друго да правя ако някои има идея ще съм брагодарен
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с ГИ Ловато
Collapse
X
-
Е кви са тези майстори,дето не могат да кажат от какво е? Качваш се в колата и гледаш живи данни на компа. Какво става с налягането,какви са ти инжекторните времена на бензин и на газ?Проблемът само на газ ли го има или се проявява и на бензин?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
-
Fiat Bravo 1.6 16V 103hp
Еми колкото аз разбирам толкова и те мен лично ме съмнява дали не са тези свещи които сложих сега защото карах 1 седмица с тези новите и нямаше проблеми и изведнъж каза пак няма да върби и ще гасне ако си зема пак НЖК дали 6е се опраи? А възможно ли е да се е задръстила медната трабичка която е от бутилката до изпарителя 6от филтърчетата когато си ги смених този които е на изпарителя беше в ужасно състояние е на няма и 10 000 км Ако някои знае читав маистор да казва в Добрич Варна тази областFiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato
Коментар
-
;]
ходих при един газаджия и каза че налягането падало при над 4000 об. и затова обръ6та на бензин сама била ми пълна бутилката с графит и по трабичката тази медната имало 100% задръствания имам около 50 000к км с това газово и не е чистена нито бутилка нито трабичката та въпроса ми е някои дали е правил тази процедура и дали е възможно от това да е и сложна ли е тази операция да махнеш сондата на бутилката. А също си мислех ако се сложи един филтър на трабичката на зарядката да сабира този графит тои нужен ли е на тазта нещо като съставка ли е какво е ?Fiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato
Коментар
-
Е този майстор,като ти каза от какво е,защо не ти оправи проблема? сега ,ако ми кажеш че ти е взел пари за диагностика и не ти е оправил проблема 1.Развиваш тръбата преди клапана за газта на редуктора,2.изваждаш я от клапана,3. даваш + на клапана на евросондата за няколко секунди и си в джаза. Ако не си с евросонда, трябва да спреш газта от кранчето, преди да започнеш с т.1 и на мястото на т.3. развиваш кранчето за малкоАко имаш отлагания по тръбата, поради големи чупки, може да се наложи да се разкарат боклуците с някаква тел.п.с. Сигурен ли си,че проблема не е в изпарителя?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
Данаиле по някога налягането на газта не е достатачно и се налага да я откачиш от двете страни за да я продухаш със въздух. Понякога и това не помага и се налага да използваш тел за да побутнеш тапата. А в краен случай когато нищо не помогне смяна на трабичката помага със сигурност. :D Освен това има оше една вазможност която може да е и това е скоросния клапан в сондата. Понякога затваря и не пуска достатачно газ *много често срещано при Ловато сондите*. Та понякога се налага и неговото отстраняване ако е евросонда.
Коментар
-
;]
Еми колеги значи откачих си бутилката извадих сондата в бутилката нямаше абсулутно никъв боклук нищо нямаше откачих и от изпарителя трабата и вкарах маркуча от въглеродната бутилка и я стегнах с скоба и надух 10 атмосвери и от другата страна сложих един парцал на трабата да видя дали нещо ще излезе но почти нищо съвсем леко се изцапа парцала махнах го и надих още няколко пъти и си духа без никъв проблем нито свири вътре нито нищо смених си и въздушен филтър но пак същата работа мини ли 4 000 оборота пак обръща на бензин и опитам ли се да държа примерно 2 000 оборота почва да тресе цялата кола у узключа ли я от скорост на 10 пъти 1 път огася иначе пада на 500 обр и ги дига после на 800-850 испарителя ми го сменяха гаранционо защото 40 000к км не бяха сменяли филтъра и беше сичко на гъз вътре, мисля си вече инжекторите нещо ако са се задръстили незнам каде да търся проблема ако някои знаи добър маистор в Варна да каже в Добрич ми стана ясно какви са гледат лап топа но и те незнаят какво виждатFiat Bravo 1.6 16v 103HP + ГИ Lovato
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар