Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

преработка на кабелите на ламбд сонда за ламбд.емулатор/реле

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    преработка на кабелите на ламбд сонда за ламбд.емулатор/реле

    колеги здравейте, тъй като имам съмнения, че нещо е оплескано при преправката на въпросната букса на ламбда сондата искам да се допитам и до вас прикачам снимка и обяснения към нея :1.значи това което виждаме на снимката е буксата на ламбда сондата от нейната вътрешна страна, горните два кабела който виждаме от другата страна са двата бели кабела (подгревни) тоест те не ни засягат;2.жълтия кабел който виждаме да излиза от буксата, от другата страна е сивия кабел на ламда сондата, този кабел не е прекъснат3.четвъртия кабел който виждаме на буксата(той оригинално е черен, но ние вече го виждаме бял),от другата страна на буксата това е черния кабел на ламбда сондата който мисля че е сигналния й кабел4.на снимката виждаме още един жълт кабел, този жълт кабел е свързан към частта на черния кабел която е останала самотна след прерязването на черния кабел и неговото продължение с белия кабелта въпроса ми е така ли се прави, белия и жълтия кабел които фактически са две отделни продължения на черния кабел на ламда сондата идват на едно реле, където има още два кабела единия е маса(черен), другия е +(син) и двата идват от газовия клапан, прикачам още една снимка да стане по ясно
    Прикачени файлове

    #2
    това реле е сложено на мястото на ето този емулатор
    Прикачени файлове

    Коментар


      #3
      този емулатор беше махнат защото ми записваше грешка ламбда сонда, а сега с това реле не записва грешки ламда сонда, но записва друга грешка някаква непозната която се маха само след правене на адаптация, не дава да се изтрие; другото което е днес си настроивах газовата с помоща на мултицет; на жълтия кабел който виждаме на релето имаше постоянно +0.26волта, а на белия кабел стойностите се меняха мудно което е нормално(имайки предвид че това всъщност е черния сигнален кабел на ламбда сондата), но после дадох на бензин да видя как ще е и тогава на бензин, на жълтия кабел стойностите подскачаха и намаляваха при подаване на подаване на газ, но същото нещо се наблюдаваше и при белия кабел, та мисля че именно тук става някакво объркване на ЕКУ-то и ми скапва работата на бензин;

      Коментар


        #4
        сега като се позамислих е нормално когато съм на бензин и на двата кабела да се менят напреженията тъй като напрактика двата кабела стават едно цяло и все едно нищо не е пипано на буксата на ламбда сондата, понеже минавайки на бензин на газовия клапан няма ток, а от там и на релето няма ток; сега отивам да направя пак няколко измервания

        Коментар


          #5
          точно така е както съм писал в горния пост; след сега направените измервания ламда сондата на бензин подксача между 0.25 и 0.80 което мисля че е добре;така ситуацията е следната, когато карам на газ към компа се подава сигнал от релето 0.27 волта константен не се променя, това е бедна смес нали така ? лошото е че няма как да го покача този сигнал не се влияе от настройка на газовата, мисля че ако стане 0.5 волта може и да се оправят нещата на бензин ?

          Коментар


            #6
            колеги пак ходих да меря, настроих си газовата с мултицет на 0.65 волта на празен ход и на 0.60 на 3500 оборота това добре, НО дръпнах кабелчето от релето на което има 0.27 волта константни и докато бях на газ го замерих и пак имаше 0.27 волта тоест тези 0.27 не идват от релето а идват от ЕКУ-то ? а кабелът по който идват тези 0.27 волта по принцип е този кабел който е прерязан и в оригинален вид е черен на цвят тоест сигналния на ламбда сондата по който се изпраща сигнал към еку-то

            Коментар


              #7
              Ами колега щом си настроил газовата така че да ти дава добри показания на ламбдата защо пак прекъсваш сигнала и през релето.Свържи я да работи като на бензин и ако наистина си наместил газовата няма да имаш никакви проблеми.

              Коментар


                #8
                така и мисля да направя, но защо на кабела по който уж се изпраща сигнал към еку-то, еку-то изпаща сигнал от 0.27 волта към релето ? просто ще махна масата на релето и то излиза от експлоатация и всичко добива заводски вид

                Коментар


                  #9
                  Ако махнеш релето ще прецакаш адаптацията.

                  Коментар


                    #10
                    тя беше прецакана от емулатора на дюзите, ама сега се допрецака сега ще върна релето пак да си работи, а като сложа емулатора който ще ми пратиш една диагностика и мисля че вече трябва да се оправи

                    Коментар


                      #11
                      а ето и резултата от настройката след 300 км каране
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #12
                        Екстра са си свешите какво да им е?

                        Коментар


                          #13
                          просто да се изфукам че са като по книга сега да оправим и работата на бензин и да се успокоя вече :D

                          Коментар

                          Working...
                          X