Ааааа...., много добре го е написал колегата за което му благодаря.А как някой твърдяха, че ефект имало - икономииииии.... 40%, завишена мощност ...... :D Дрън-дрън...Като се сетя, че и аз си купих такова, но още не съм го монтирал
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тест на автомобил с HHO (водороден) генератор
Collapse
X
-
велосираптор написа:Здравейте колеги! от два месеца карам със водороден генератор тип-"суха"клетка.Колата ми е WV Passat-91г. 2.0 GT с обикновена метанова уредба/не ГИ/.получения газ- 2.3 л/мин с концентрация на КОН 1,7%; консумацията на ток е 36 Амп;с генератор на ширината на импулсите/PWM/и промяна в разхода НЯМАМ.хубавото е че не е почнал да гори повече .промяна в динамиката на автомобила- също нямам.Да успокоя колегите,които се притесняват от КОН-тя е опасна само за алуминия/разгражда го/но в концентрация 2% е ...пренебрежима...още повече,че след клетката задължително се слага въпросния bubler или балбукатор и получения газ се прокарва през слой вода.там се включват всякакви водни и основни пари и отгоре излиза чист газ,който вече се подава някъде след филтъра на колата.при мен е пред дроселовата клапа.за дизела незнам ,но за метан твърдя че полза от ННО няма!П.С. клетката е закупена и донесена от Щатите,не е самоделка.пулсовия генератор също.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Нов съм в този форум. Влязох заради проблем с един датчик на пунтото на майка ми...Не познавам никой тук (поне не знам дали познавам) освен Kiro_of_the_day. Лично.Той знае дали си държа на думата или не. (това по повод края на поста ми)Аз също ще правя експерименти с водородното чудо. На обикновен дизелов мотор.Освен някаква оптимизация на изгарянето на нафтата която се изхвърля през ауспуха не очаквам нищо повече. Дори и това ще е успех за мен.Никаква икономия и други чудеса. Просто малко по-еко... Това се постига и с прецизни настройки на мотора, но искам да пробвам дали става с "чудото"За да няма само приказки предлагам да направим фонд за стимулиране на ентусиастите.На пример по 100лв. от всеки скептик и само по желание. Аз лично, като инициатор ще участвам с тройна вноска (300лв.)Тези пари да отидат при първият, който ДОКАЖЕ икономия от монтирането на такова устройство.Не е нужно да се внасят парите някъде. Просто на Мъжка дума. (разчитам Киро да гарантира за мен). Другите сигурно се познавате и за 100лв повечето няма да стават "леки".Така вместо да се правят реклами може директно да се приберат парите на невежите, които не вярват в чудеса. И обратното естествено. При провал - да се заяви публично (във форумите е достатъчно), че устройството е ИЗМАМА!!!Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Коментар
-
koceto_8 написа:За да няма само приказки предлагам да направим фонд за стимулиране на ентусиастите.На пример по 100лв. от всеки скептик и само по желание. Аз лично, като инициатор ще участвам с тройна вноска (300лв.)Тези пари да отидат при първият, който ДОКАЖЕ икономия от монтирането на такова устройство.Не е нужно да се внасят парите някъде. Просто на Мъжка дума. (разчитам Киро да гарантира за мен). Другите сигурно се познавате и за 100лв повечето няма да стават "леки".Така вместо да се правят реклами може директно да се приберат парите на невежите, които не вярват в чудеса. И обратното естествено. При провал - да се заяви публично (във форумите е достатъчно), че устройството е ИЗМАМА!!!
Коментар
-
Аз пък да попитам, защо когато се заговори за "чест и истина" винаги трябва да се опира до пари? Какво като вземете парите на скептика, много важно. За мен не е това начина и няма да участвам. Ако има обаче някакви тестове с радост ще присъствам и ще помогна с каквото мога.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Danchojn написа:Аз пък да попитам, защо когато се заговори за "чест и истина" винаги трябва да се опира до пари? Какво като вземете парите на скептика, много важно. За мен не е това начина и няма да участвам. Ако има обаче някакви тестове с радост ще присъствам и ще помогна с каквото мога."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Ето, аз съм скептик!И предлагам да ми вземете парите, като бонус към удоволствието да ми докажете правотата си.И допълнително поемам ангажимента да убедя максимално много хора да си закупят и монтират такава уредба. Абсолютно безвъзмездно от моя страна.Ще помогна и с оформянето на научната обосновка на ефективността на системата. И определено мога да бъда убедителен! Също безвъзмездно.Така ще спечелите за клиенти и хората които вярват на физиката, а не на рекламите.Не е ли прекрасно предложение?Толкова от мен. Вие просто ми демнострирайте ефевктивност...Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Коментар
-
който направи тест и докаже че от въпросната клетка има дори 5% икономия, ще стане най-богатия човек. освен това ще спечели и нобелова награда :D . в предвид че нито един от хилядите продавачи на такива клетки не го е направил, предпочитам да не затварям 100лв като знам какъв ще е изхода, а да ги инвестирам в сондаж за петрол под гаража :D това ми се вижда по-смислено.
Коментар
-
Колега,То не е нужно да се влагат. Просто ги обещай Да стимулираме "изследванията".Ако все пак ти се наложи да ги дадеш, няма ли да си наистина щастлив? Монтираш устройството и ги избиваш за нула време :DАз по-скоро искам да загубя. Съвсем искрено, при това! 300 лева ги давам с кеф.Повечето хора биха били склонни да закупят устройство за 1100 лева (1000 + 100 от обещанието си) с доказана ефективност и гаранция за връщане на парите, вместо 1000 лева без никакви гаранции. Не е ли така ?Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Коментар
-
koceto_8 написа:Ето, аз съм скептик!И предлагам да ми вземете парите, като бонус към удоволствието да ми докажете правотата си.И допълнително поемам ангажимента да убедя максимално много хора да си закупят и монтират такава уредба. Абсолютно безвъзмездно от моя страна.Ще помогна и с оформянето на научната обосновка на ефективността на системата. И определено мога да бъда убедителен! Също безвъзмездно.Така ще спечелите за клиенти и хората които вярват на физиката, а не на рекламите.Не е ли прекрасно предложение?Толкова от мен. Вие просто ми демнострирайте ефевктивност...Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
stooes написа:...Така - никъде не съм твърдял, че ползвам газът като гориво. По-скоро като катализатор!Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
добре де пак се намери кой да ме поправи, благодаря колега. Сподели моля как да наричам вълшебния газ? Като подобрява горенето прави го по-пълно мотора не пуши и отдава повече (ох, да не объркам пак) мощност? Подобрител става ли? Така като се хващате за дребни ежедневни грешки само бягате от темата.. Впрочем защо да не наречем газът и катализатор?Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
stooes написа:... Като подобрява горенето прави го по-пълно мотора не пуши и отдава повече (ох, да не объркам пак) мощност?Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
Аз да отговоря, може ли? Подобрява горенето, защото добавя известно количество кислород към горивната смес, от там по-пълно изгаряне и повече отдадена енергия от същото количество гориво, в следствие на добавеният кислород, който подобряява горенето, защото горенето се извършва само в кислородна среда, тъй като горенето всъщност е окисление, предизвикано от кислорода, който... и така мога до безкрай Та общо взето затова според мен има такъв ефект."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар