Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тест на автомобил с HHO (водороден) генератор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Ааааа...., много добре го е написал колегата за което му благодаря.А как някой твърдяха, че ефект имало - икономииииии.... 40%, завишена мощност ...... :D Дрън-дрън...Като се сетя, че и аз си купих такова, но още не съм го монтирал

    Коментар


      #62
      велосираптор написа:
      Здравейте колеги! от два месеца карам със водороден генератор тип-"суха"клетка.Колата ми е WV Passat-91г. 2.0 GT с обикновена метанова уредба/не ГИ/.получения газ- 2.3 л/мин с концентрация на КОН 1,7%; консумацията на ток е 36 Амп;с генератор на ширината на импулсите/PWM/и промяна в разхода НЯМАМ.хубавото е че не е почнал да гори повече .промяна в динамиката на автомобила- също нямам.Да успокоя колегите,които се притесняват от КОН-тя е опасна само за алуминия/разгражда го/но в концентрация 2% е ...пренебрежима...още повече,че след клетката задължително се слага въпросния bubler или балбукатор и получения газ се прокарва през слой вода.там се включват всякакви водни и основни пари и отгоре излиза чист газ,който вече се подава някъде след филтъра на колата.при мен е пред дроселовата клапа.за дизела незнам ,но за метан твърдя че полза от ННО няма!П.С. клетката е закупена и донесена от Щатите,не е самоделка.пулсовия генератор също.
      Ток 36А! Това са 504W при 14V. Ако продължаваш така, скоро и алтернатора няма да е жив. Да приемем, че понеже се долива дистилирана вода има някакъв минимален кяр. Защо обаче никой не набляга на корозивная процес? Всички знаем, че горивният процес по същество е окисление. Освен това, добре е известно, че при висока температура и свободен кислород, протича много ускорен корозивен процес. Първо ще скапе сегментите, а и на цилиндъра няма да му е весело.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #63
        Нов съм в този форум. Влязох заради проблем с един датчик на пунтото на майка ми...Не познавам никой тук (поне не знам дали познавам) освен Kiro_of_the_day. Лично.Той знае дали си държа на думата или не. (това по повод края на поста ми)Аз също ще правя експерименти с водородното чудо. На обикновен дизелов мотор.Освен някаква оптимизация на изгарянето на нафтата която се изхвърля през ауспуха не очаквам нищо повече. Дори и това ще е успех за мен.Никаква икономия и други чудеса. Просто малко по-еко... Това се постига и с прецизни настройки на мотора, но искам да пробвам дали става с "чудото"За да няма само приказки предлагам да направим фонд за стимулиране на ентусиастите.На пример по 100лв. от всеки скептик и само по желание. Аз лично, като инициатор ще участвам с тройна вноска (300лв.)Тези пари да отидат при първият, който ДОКАЖЕ икономия от монтирането на такова устройство.Не е нужно да се внасят парите някъде. Просто на Мъжка дума. (разчитам Киро да гарантира за мен). Другите сигурно се познавате и за 100лв повечето няма да стават "леки".Така вместо да се правят реклами може директно да се приберат парите на невежите, които не вярват в чудеса. И обратното естествено. При провал - да се заяви публично (във форумите е достатъчно), че устройството е ИЗМАМА!!!
        Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
        Lancia Lybra SW 1,9JTD

        Коментар


          #64
          koceto_8 написа:
          За да няма само приказки предлагам да направим фонд за стимулиране на ентусиастите.На пример по 100лв. от всеки скептик и само по желание. Аз лично, като инициатор ще участвам с тройна вноска (300лв.)Тези пари да отидат при първият, който ДОКАЖЕ икономия от монтирането на такова устройство.Не е нужно да се внасят парите някъде. Просто на Мъжка дума. (разчитам Киро да гарантира за мен). Другите сигурно се познавате и за 100лв повечето няма да стават "леки".Така вместо да се правят реклами може директно да се приберат парите на невежите, които не вярват в чудеса. И обратното естествено. При провал - да се заяви публично (във форумите е достатъчно), че устройството е ИЗМАМА!!!
          Аз съм съгласен и от джобните 2000 Евра ще заделя 100кинта за този спорт

          Коментар


            #65
            Аз пък да попитам, защо когато се заговори за "чест и истина" винаги трябва да се опира до пари? Какво като вземете парите на скептика, много важно. За мен не е това начина и няма да участвам. Ако има обаче някакви тестове с радост ще присъствам и ще помогна с каквото мога.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #66
              Danchojn написа:
              Аз пък да попитам, защо когато се заговори за "чест и истина" винаги трябва да се опира до пари? Какво като вземете парите на скептика, много важно. За мен не е това начина и няма да участвам. Ако има обаче някакви тестове с радост ще присъствам и ще помогна с каквото мога.
              двама сме значи
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #67
                Ето, аз съм скептик!И предлагам да ми вземете парите, като бонус към удоволствието да ми докажете правотата си.И допълнително поемам ангажимента да убедя максимално много хора да си закупят и монтират такава уредба. Абсолютно безвъзмездно от моя страна.Ще помогна и с оформянето на научната обосновка на ефективността на системата. И определено мога да бъда убедителен! Също безвъзмездно.Така ще спечелите за клиенти и хората които вярват на физиката, а не на рекламите.Не е ли прекрасно предложение?Толкова от мен. Вие просто ми демнострирайте ефевктивност...
                Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
                Lancia Lybra SW 1,9JTD

                Коментар


                  #68
                  който направи тест и докаже че от въпросната клетка има дори 5% икономия, ще стане най-богатия човек. освен това ще спечели и нобелова награда :D . в предвид че нито един от хилядите продавачи на такива клетки не го е направил, предпочитам да не затварям 100лв като знам какъв ще е изхода, а да ги инвестирам в сондаж за петрол под гаража :D това ми се вижда по-смислено.

                  Коментар


                    #69
                    Колега,То не е нужно да се влагат. Просто ги обещай Да стимулираме "изследванията".Ако все пак ти се наложи да ги дадеш, няма ли да си наистина щастлив? Монтираш устройството и ги избиваш за нула време :DАз по-скоро искам да загубя. Съвсем искрено, при това! 300 лева ги давам с кеф.Повечето хора биха били склонни да закупят устройство за 1100 лева (1000 + 100 от обещанието си) с доказана ефективност и гаранция за връщане на парите, вместо 1000 лева без никакви гаранции. Не е ли така ?
                    Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
                    Lancia Lybra SW 1,9JTD

                    Коментар


                      #70
                      1000 давам, освен това и клетка ще си купя после. също обещавам да черпя със семки всички кибици на евентуалния тест !

                      Коментар


                        #71
                        koceto_8 написа:
                        Ето, аз съм скептик!И предлагам да ми вземете парите, като бонус към удоволствието да ми докажете правотата си.И допълнително поемам ангажимента да убедя максимално много хора да си закупят и монтират такава уредба. Абсолютно безвъзмездно от моя страна.Ще помогна и с оформянето на научната обосновка на ефективността на системата. И определено мога да бъда убедителен! Също безвъзмездно.Така ще спечелите за клиенти и хората които вярват на физиката, а не на рекламите.Не е ли прекрасно предложение?Толкова от мен. Вие просто ми демнострирайте ефевктивност...
                        Ами ако се замисллиш - ясно никъде не се казва че са изучили свойствата на този газ. С един материал "гори" по един начин а с друг по друг. Както и как разбираш израза: "...все още не е измерена максималната температура на горене ..." Е, не знам как но се нае да помогнеш с научната обусновка..Така - никъде не съм твърдял, че ползвам газът като гориво. По-скоро като катализатор! И има логика. Ако не се лъжа това е начина да изстрелят ракета в космоса чрез реактивен двигател - гориво и окислител (отделно в космоса няма кислород и реакт. дв. става безполезен), а тъй като не съм много напред в материала и твърдя, че много неща във физиката не са ми ясни и съм склонен да приема, че има някаква логика, чрез добавено количество катализатор към гор. възд смес да повишиш КПД. И защо не?! При положение, че ти отнема енергия за все едно си светнал фаровете на къси... демек от 15 до 30А (тук не ми е ясно колко консумира правилната клетка) Кво сложно има? Никъде не твърдя, че тва е перп.мобиле .. впрочем най-големия "ви" коз е защо, като има такива и такива предимства никъде не се е наложил масово? Може заводите да не ползват този загадъчен газ поради окислителните му свойства ако има такива?! Нямам идея ..Все пак интересното е защо газът се нарича интелигентен? Практически няма материал, който да не може да разтопи?! Това не те ли оздачава поне малко? Кой физичен закон обяснява това? Машина, която използва 1кв ел енергия практически разтопява всичко и "заварява" невъзможни заварки .. още повече че си спомням от отдавна, че кислорода е непоклатим враг на заварката, затова електрода има обмазка .. затова CO заваръчните апарати ползват или CO, който освен че пречи на кислорода от въздуха да се включи в заварката а и отнема същия като изгаря до CO2 .. аргоновите апарати? А тук заваряваш чрез HHO смес 2 молекули водород и 1 кислород. Е?
                        Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                        Коментар


                          #72
                          stooes написа:
                          ...Така - никъде не съм твърдял, че ползвам газът като гориво. По-скоро като катализатор!
                          Цитат от Уикипедия:Катализата е явление, при което настъпват химични реакции в присъствието на химични вещества, наречени катализатори. Те променят скоростта на химичните реакции, без сами по себе си да търпят значителни качествени и количествени изменения в края на процеса. ... Катализаторите не могат да предизвикват извършването на химична реакция, която по принцип не може да протече. Те променят скоростта на такива реакции, които протичат и без катализатор."
                          Stop giving directions, just say "Follow me."
                          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                          Коментар


                            #73
                            добре де пак се намери кой да ме поправи, благодаря колега. Сподели моля как да наричам вълшебния газ? Като подобрява горенето прави го по-пълно мотора не пуши и отдава повече (ох, да не объркам пак) мощност? Подобрител става ли? Така като се хващате за дребни ежедневни грешки само бягате от темата.. Впрочем защо да не наречем газът и катализатор?
                            Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                            Коментар


                              #74
                              stooes написа:
                              ... Като подобрява горенето прави го по-пълно мотора не пуши и отдава повече (ох, да не объркам пак) мощност?
                              Това никой не го отрича. Въпросът е има ли икономия на основното гориво, каквато всъщност е цялата идея на занятието.
                              Stop giving directions, just say "Follow me."
                              Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                              Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                              Коментар


                                #75
                                Аз да отговоря, може ли? Подобрява горенето, защото добавя известно количество кислород към горивната смес, от там по-пълно изгаряне и повече отдадена енергия от същото количество гориво, в следствие на добавеният кислород, който подобряява горенето, защото горенето се извършва само в кислородна среда, тъй като горенето всъщност е окисление, предизвикано от кислорода, който... и така мога до безкрай Та общо взето затова според мен има такъв ефект.
                                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                                Коментар

                                Working...
                                X