Напротив. В спора се ражда истината!В момента в който се докаже дали водородните клетки са измама или има някаква полза от тях, раздела ще стои с това име!За момента единственото което виждам са аргументи копирани и преведени от интернет, с които се твърди че полза от водородните генератори няма. От другата страна съм аз и още група хора, които сме с инсталирани системи и сме убедени че има полза!Искреното ми желание е да се спре със злобните коментари по мой адрес, докато уточним как точно да проведем обективни според едната и другата страна тестове, след което да ги проведем, за да видим - кой крив и кой прав.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тест на автомобил с HHO (водороден) генератор
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
-
zgabrovski написа:Колеги, ето и последните ми резултати:200 километра за вчера и днес до работата.От тях- около 70 между Банкя и София, останалите 130 - градско в София.Допълних 13,8 литра до капачката.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
zgabrovski написа:Напротив. В спора се ражда истината!В момента в който се докаже дали водородните клетки са измама или има някаква полза от тях, раздела ще стои с това име!За момента единственото което виждам са аргументи копирани и преведени от интернет, с които се твърди че полза от водородните генератори няма. От другата страна съм аз и още група хора, които сме с инсталирани системи и сме убедени че има полза!Искреното ми желание е да се спре със злобните коментари по мой адрес, докато уточним как точно да проведем обективни според едната и другата страна тестове, след което да ги проведем, за да видим - кой крив и кой прав.
Коментар
-
Stefanaki написа:zgabrovski написа:Колеги, ето и последните ми резултати:200 километра за вчера и днес до работата.От тях- около 70 между Банкя и София, останалите 130 - градско в София.Допълних 13,8 литра до капачката.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Колега, ние също не сме видели доказателства за този разход.Поне в София колеги бол... Качи 2ма, врътнете 10 км със и 10 без клетката и те да си кажат мненията.Една птичка пролет не прави"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
M5kov написа:Колега, ние също не сме видели доказателства за този разход.Поне в София колеги бол... Качи 2ма, врътнете 10 км със и 10 без клетката и те да си кажат мненията.Една птичка пролет не правиAlfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Може би е много лесно да се проведе тест. Не съм сигурен дали е така, но ще дам предложение. Доколкото знам и съм почти сигурен, че така всеки автомобил измерва временния разход като смята впръсканото гориво спрямо километрите на движение. Затова ако се взема дадена отсечка от 6 километра прав път, при която се кара по темпомат със 120 километра и се снима постоянно клипче за 3 минути с изключена система. След това се връшаме назад и се прави клип пак със същата скорост и се снимат показанията за моментния разход. Ако в единя случай стойностите се движат да кажем около 4.8 с леки вариации нагоре и надолу, а след това показанията са около 4, то няма кой да каже, че нещо не е както трябва и че няма никаква икономия, тя може да не 20%, но ще е ясно че е повече от 10%.Според мен теста е достатъчно прост и лесен за провеждане. Въпросът е клипчето и всичко да се направи в присъствието на 2-3 ма скептици.
Коментар
-
zgabrovski написа:Stefanaki написа:zgabrovski написа:Колеги, ето и последните ми резултати:200 километра за вчера и днес до работата.От тях- около 70 между Банкя и София, останалите 130 - градско в София.Допълних 13,8 литра до капачката.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Stefanaki написа:zgabrovski написа:Stefanaki написа:zgabrovski написа:Колеги, ето и последните ми резултати:200 километра за вчера и днес до работата.От тях- около 70 между Банкя и София, останалите 130 - градско в София.Допълних 13,8 литра до капачката.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrovski написа:Stefanaki написа:zgabrovski написа:Stefanaki написа:zgabrovski написа:Колеги, ето и последните ми резултати:200 километра за вчера и днес до работата.От тях- около 70 между Банкя и София, останалите 130 - градско в София.Допълних 13,8 литра до капачката.
Коментар
-
zgabrovski написа:Напротив. В спора се ражда истината!В момента в който се докаже дали водородните клетки са измама или има някаква полза от тях, раздела ще стои с това име!За момента единственото което виждам са аргументи копирани и преведени от интернет, с които се твърди че полза от водородните генератори няма. От другата страна съм аз и още група хора, които сме с инсталирани системи и сме убедени че има полза!Искреното ми желание е да се спре със злобните коментари по мой адрес, докато уточним как точно да проведем обективни според едната и другата страна тестове, след което да ги проведем, за да видим - кой крив и кой прав.
Коментар
-
kolev написа:аз имам 2 въпроса към автора на темата.първия който стана вече дежурен - колко струва неговата система + монтажавтория- ползвате калиева основа. какво се случва с колекторите и двигателя когато неминуемо някакво количество от нея влезе с газа.
Коментар
-
Здравейте колеги! от два месеца карам със водороден генератор тип-"суха"клетка.Колата ми е WV Passat-91г. 2.0 GT с обикновена метанова уредба/не ГИ/.получения газ- 2.3 л/мин с концентрация на КОН 1,7%; консумацията на ток е 36 Амп;с генератор на ширината на импулсите/PWM/и промяна в разхода НЯМАМ.хубавото е че не е почнал да гори повече .промяна в динамиката на автомобила- също нямам.Да успокоя колегите,които се притесняват от КОН-тя е опасна само за алуминия/разгражда го/но в концентрация 2% е ...пренебрежима...още повече,че след клетката задължително се слага въпросния bubler или балбукатор и получения газ се прокарва през слой вода.там се включват всякакви водни и основни пари и отгоре излиза чист газ,който вече се подава някъде след филтъра на колата.при мен е пред дроселовата клапа.за дизела незнам ,но за метан твърдя че полза от ННО няма!П.С. клетката е закупена и донесена от Щатите,не е самоделка.пулсовия генератор също.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар