Колеги, пускам темата тук, защото влизат повече хора, а това предполагам че представлява интерес за всички.Ето линк към темата за водородния генератор, където се разгоря доста ожесточена дискусия.Ето резултатите от тестовете, които ЛИЧНО АЗ проведох вчера:Колега, току що приключихме тестовете на автомобила на фирмата от която съм си закупил клетката. В тестовете участвах активно и аз, тъй като може да приемем че съм се "запънал" и също искам да получа отговор на въпросите които задаваш - дали става въпрос за мошеничество, дали съм луд, дали действат законите на физиката и прочие.Резултатите показаха следното:Тестов автомобил: Деу Ланос 1,4 бензин, конвериран на газ LPG, с обикновена газова уредба с изпарител.Автомобила е на около 600 000 километра, бивше такси.Автомобила шофирах лично аз, за да бъда 100% сигурен че резултатите ще са меродавни.Маршрут: Извънградско каране в участъка София - Калотина София.Начин на измерване:При изпразнена газова бутилка се сипва LPG за 5 лева (около 4 литра) и се кара до свършване на газта.Двама човека - аз (около 130 килограма) и момче от фирмата (около 80 килограма).Пробег: При работеща клетка с косумация около 20 ампера и произвеждаща около 2 LPM HHO газ.Заредихме газ за 5 лева на газстанцията на изхода на гр. Сливница и поехме посока София. Защо там? За да изгорим до 0 наличната в бутилката на колата газ и да проведем експеримента, се наложи да стигнем до Сливница.Стигнахме до Метро2 и там обърнахме. Поехме обратно в посока Сливница и на 49-тия километър газта беше свършила.Шофирах с около 100-110 километра в час, като намалявах на местата където имаше ограничения.След като свърши газта наново на същата газ-станция от същата колонка сложихме газ за 5 лева. Поехме по същия маршрут (Сливница - София - Сливница).Наново обърнахме на Метро 2 и малко след Божурище, на 31,9-тия километър газта свърши.За мен това изглеждаше невероятно. Превключих на бензин, след около 3 километра наново на газ. Колата вървя още около 4 километра и наново заглъхна.Този път пак обръщах на бензин, на газ, но не- до тук.Резултата е следния:с браунов генератор - 48 километра.без него - 36 километра.Допълнителен пробег - 12 километра.Колега, каня те съвсем официално да проведем теста в твое присъствие. Ще поканя и колегата от форума на БМВ, защото 1000 лева не са малко (хихихихихихихи)....От днес ставам дилър на тая фирма. В такъв смисъл че се убедих че всичко работи Защото си заслужава. Защото го видях със собствените си очи.Има и филмче, което момчето от фирмата засне с телефона си. Ще го сложат някъде в нета.Поздрави....Темата е твърде интересна, нека да я дискутираме повече хора тук...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тест на автомобил с HHO (водороден) генератор
Collapse
X
-
Тест на автомобил с HHO (водороден) генератор
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.orgЕтикети: –
-
reter написа:Здравей, колега. Първо поздравления за резултатите. След пускането на клетката, извършвате ли корекции от тройника на колата?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrovski написа:reter написа:Здравей, колега. Първо поздравления за резултатите. След пускането на клетката, извършвате ли корекции от тройника на колата?Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
С тази.Междудругото, демонстрираха ми производство на 2 литра газ за минута с тази клетка, срещу 20 ампера консумация.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Какви са промените в динамиката? и каква е масата на цялото ННО снаряжение?тише едешь - хрен приедешь!
2.0 16V Delta 2 Продава се - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...653&highlight=
http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.
Коментар
-
Здравко, ако всичко това не го пишеше ти - аз също щях да съм много меко казано скептично настроен.VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
-
Тук има един интересен момент,а именно:Дали АГУ-то е било регулирано добре?При бедна горивна смес имаме завишен разход. Дали с добавяне на ННО не достигаме оптимална горивна смес и от там да идва икономията?Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
zgabrovski написа:reter написа:Здравей, колега. Първо поздравления за резултатите. След пускането на клетката, извършвате ли корекции от тройника на колата?Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
ако наистина дава 12километра в повече това за 100 километра е с 24км повече, и аз като пътувам често София - Сливен значи в едната посока ми прави 72км повече което в икономия ми е 10 лева отиване и връщане ми е 20 лева което е много добре според мене аз пътувам 2 пъти в месеца това са 40 лева или за 9 месеца се избива инвестицията, но най - големия кеф ще е да знам че не пълня гушата допъкнително на дебелите вратове от Лукойл.Колега искам да те питам само този комплект от 360 лева има ли допълнителен съд през който газта минава във вода и там вътре бълбука и отгоре излиза само чист водород. Щото в комплекта пише само че има резервоар и не мога да разбера в какъв смисъл резервоар. Ако може сложи една снимка на системата че съм навит от доста време за такава системкаFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Честито на колегата, надявам се това устройство да м у служи дълги години.Въпреки обаче проведения експеримент аз остава скептична към възможностите поради един единствен въпрос - защо производителят предоставя нещо на пазара без да предостави извършени опити и доказано практически намаляване консумацията на гориво? Гледах и намерих само блогове, но не и документи от сертифициран орган. Разбира се има както големи суперлативи, така и хора, които чисто и просто си казват, че не работи. Дори си спомням, че имаше едно предаване на митбъстърс в което направо разбиха генератора и доказаха, че не работи. Съжалявам, ако изглеждам скептична, но ти си просто един от многото, които мислят, че работи. Има и много, които мислят, че не работи, след като са го пробвали - затова аз лично ще повярвам, само след като някой ми представи извършени тестове.... Това устройство много ми прилича на магнита, който омекотява водата - има колкото противници, толкова и почитатели.Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.
Коментар
-
Определено има заиграване с реклама и т.н. но това мен лично не ме интересува. Ако колегата качи клип в нета при който няма никакво прекъсване + други манипулации и докаже, че е така предлагам всичките завижняци и такива които искат да се направят на голямата работа да замълчат.Ако това нещо наистина има ефект аз се наемам да кача цени на материалите + труд..... колко пари ще струват ако сами си направим системата.Лично аз си направих клетка за 13лв труда си е от мен а всичките материали без О-пръстените са взети от скрапта.Ето тук се вижда какво съм направил за 13лв и 2-3ч труд. http://chaveto.snimka.bg/experiment/...nerator.576025
Коментар
-
Сhaveto, евала за ентусиазма, ако не са били ентусиастите като теб нямаше да има нито колелото нито танковата верига и др. подобни. Все пак лично на мен ми е интересно какво ще стане в крайна сметка, очаквам резултата от експеримента ти, но нека тогава да го опишеш с факти подкрепени с прадставяне пред компетентна публика, която във форума явно не липсва. И в крайна сметка това чудо как го конструираш, по някакви намерени чертежи или твоя разработка. Аз не подлагам в случая теоретична и научна критика и не искам обосновка, з/о доста се изписа по темата пък и не съм специалист в тази насока, но с удоволствие бих прочел фактите от крайния резултат.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Да попитам - ламбда сондите са проектирани да измерват нивото на О2 което излиза през ауспуха и подовайки определен волтаж на Екуто то съответно да обогатява или обеднява сместа от бенз и въздух.....променя ли се това съотношение някак когато в горенето се намеси трети елемент, в смисъл при нормално горене на стохиометричната смес бенз въздух да има примерно един оптимум чийто параметри да са запаметени по един начин в екуто, а при горене и на водорода(или както и да се нарича там тва)отново да има добро изгаряне, но сместа да е различна и да бърка показанията на ламбдата.....Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар