@nikolovvd: С прав ток.@ele: Мен лично не ме интересува дали е сертифицирано това утройство. Интересува ме само и единствено да ми дава икономия. Аз съм инженер, няма съхраняване на водород, от където няма и опасност от експлозия. Дори и да стане катастрофа, най много да се разлее електролит по земята.@kiro_of_the_day: Благодаря за доверието. Точно за това се заех лично да направя теста.На всички останали: Никой никого не задължава да си купува каквото и да било. Има достаттъчно планове в интернет, как може сам човек да си направи подобно нещо. Има доста тънкости докато "нещото" заработи. Има доста такива клетки, които харчат много ток, но не произвеждат газ. Междувременно говорих с доста хора които вече имат подобни устройства. Може всички да сме заблудени от "масов плацебо ефект".Както споменах в другата тема, другата седмица ще има тест пред нотариус, който ще се заснеме на видео. Нещо като оная реклама на "Макс телеком".За бензиновите автомобили чъм чул че поставянето изисква доста намеса, емулатори, и др. неща. Казвам "чул" защото нямам подобна кола, не съм гледал и не съм тествал.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тест на автомобил с HHO (водороден) генератор
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
-
Най-сетне това което ме интересуваше.Има ли тест върху комън райл дизелов двигател? Има ли монтирана работеща такава система на точно такъв тип ДВГ?Това с емулаторите не е ли точно за дизела?Колко е обемно цялото съоръжение (ННО клетката)?Къде се монтира?Колко тежи в кг?"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Има колега. Аз. 1,9 JtdM на АлфаРомео 159, 150 коня.Мога да се похваля че възстанових системата. Ново казанче, Нови релета.Имам още да оправям клетките, ама за целта ще се ходи на крик, ще се вдига колата, защото при мен са под бронята - само там имаше място.Ще гледам днес или утре да направя тестовете на моята кола - пълно пълно и ще пиша.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Очаквам с интерес тестовете. Тази цена, която е обявена за клетките включва ли монтаж или не?"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Колеги, днес възстанових системата на колата и проведох тестове по маршрута София-Калотина-София (98 километра) от Лукойла на изхода до метро 2 до границата и обратно.Скорост на движение: 100-120 километра в час, преимно на 6-та предавка, старах се да не надвишавам 2000 оборота.Резултат: 3,65 литран дизел (сипвах на една и съща колонка) за това разстояние.После махнах системата и минах по същия маршрут, със същата скорост.Резултат: 4,8 литра дизел (каталожния разход на колата).Понеже това все още не мога да го осмисля, макар че имам и свидетел, утре мисля да го повторя тоя тест...За беда едната клетка протече... Резултат от моя монтаж За сега толкова... Ще пиша още..Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
До колегата провел експеримента:дори и с нотариус - така проведен експеримента няма никакъв кредибилитет. Има прекалено много субективни причини - начина на каране, температура на въздуха при двете зареждания, колко пъти е натискана спирачката и т.н. Аз мога да ти докарам тази разлика без каквото и да е устройство - просто с малко късмет - ако натискам спирачката по-малко. Сега теорията зад това - ти хабиш енергия за да задвижиш колата, която след това буквално се превръща в топлина. Брилянтен пример са фрикционните пружини в буферите на вагоните - как успяват в рамките на 40-50 сантиметра да разсеят енергия от движението на тонове вагони.Сега водорода - съгласен съм, че успяваш да произведеш, но енергията която двигателят хаби за да разбие кислородо-водородната връзка е много по-голяма от тази която след това печелиш при горенето на газа. Т.е. за единица произведено гориво, хабиш много повече.Наистина - бъдещето е във водородните коли - но там си сипваш водорода като бензин от бензиностанции. Специално за тази теория на относителността уча в момента тъй като записах магистратура по нанофизика в католическия университет на Льовен. И както казва един професор - водорода винаги търси да се свърже с други елементи. За това е най-простия елемент във вселената. И предивикателството към нас неговите студенти е - този който успее да го задържи стабилен ще бъде по-богат от всички петролни шейхове взети заедно.Но ти сам можеш да се убедиш че физиката действа - и няма необясними неща (примера с тока, който някой колега даде - ако не сме ходили на училище - наистина ще е магия за нас). Та направи следната постановка - 1. Не използвай газ за сравнение - а бензин. Много по-лесно е да го измериш количествено. 2. Не карай колата, а я остави просто на свободна. Виж колко време ще работи двигателя с 500 грама бензин боднати директно и след това с водородната клетка. Ще видиш че нещата ще са същите. Просто за производството на водорода който ще гориш - ще използваш повече гориво. С други думи - ако в нормални обстоятелства за 10 мин. двигателя ще изгори х грама, то с водородния генератор ще изгори х+количеството допълнителна енергия за разделяне на водорода. Накрая все пак водорода ще изгори и той - но равносметката ще е същото време на работа. Ако не беше така - щеше да има перпетуум мобиле.Fiat Stilo 1,9 JTD, 2004
----------------------------
Ignorance is a bliss
Коментар
-
vvvasilev написа:Та направи следната постановка - 1. Не използвай газ за сравнение - а бензин. Много по-лесно е да го измериш количествено. 2. Не карай колата, а я остави просто на свободна. Виж колко време ще работи двигателя с 500 грама бензин боднати директно и след това с водородната клетка. Ще видиш че нещата ще са същите.Alfa 156 2.0 TS
Alfa 156 20VTurbo
Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
Locost TF1 3.0V6
Коментар
-
ФЕРАРИСТ написа:vvvasilev написа:Та направи следната постановка - 1. Не използвай газ за сравнение - а бензин. Много по-лесно е да го измериш количествено. 2. Не карай колата, а я остави просто на свободна. Виж колко време ще работи двигателя с 500 грама бензин боднати директно и след това с водородната клетка. Ще видиш че нещата ще са същите.
Коментар
-
Ами един от камионите ми (виетнамка) само така работеше. От бензиновата помпа маркуч директно в една туба. Защото в огромния резервоар - сипеш 10 литра и то дори не покрива сондата. А като остане - вечер все се намери някой да го източи. Така че - това е - би сработило на кола с механична горивна помпа.Fiat Stilo 1,9 JTD, 2004
----------------------------
Ignorance is a bliss
Коментар
-
Василев, този номер няма да мине на двигател различен от карбураторен. Инжекционите при налягане на бензина под 2 атмосфери въобще не палят. Ако искаш можеш да изпробваш силата на водорода по много елементарен начин. Вземи капачка от буркан за компот (но не винтова). Надраскай с пирон покринието, сипи малко вода, сложи едно хапче натриева основа и постави фуния върху капачкта, така че да събира газа и да го пуска от тясната част. Отдалечи се поне на един метър и поднеси запалена клечка към отвора на фунията. След последвалия взрив можеш да сметеш парчетата от фунията, която преди това си разбил в тавана. Дано докато метеш ушите ти спрат да пищят. :D За разлика от така полученият водород, водородът в Брауновия газ е по-стабилен. Разхода на енергия при колегата, който е 20 А, е същият, който изразходват крушките на двусекционите фарове плюс габаритете 4Х55W+2X20W=240W, което при 12V е точно 20А. Аз затова по-горе в темата попитах колегата дали пуска прав ток към устройстното, защото ако тока е с честотата на резонанс на водната молекула, то при 20А ще може да получи не 2 литра като е в случая, а към 20 литра в минута. Поставянето на епруветка с вода в концентрирано магнитно поле с тази честота води до отделяне на ННО, който при поднасяне на пламък се запалва, но не с взрив, както при горният експеримент правен от мен още в 8-ми клас през далечната 1977 година. Добре че учениците не внимават в клас, защото ако знаеха какво да правят с лакочиститела на майка си, амонячната вода, азотната киселина, йодната тинктура, перхидрола, с който жените си изрусяват косите и глицерина щяха да правят страшни неща.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
vvvasilev написа:До колегата провел експеримента:дори и с нотариус - така проведен експеримента няма никакъв кредибилитет. Има прекалено много субективни причини - начина на каране, температура на въздуха при двете зареждания, колко пъти е натискана спирачката и т.н. Аз мога да ти докарам тази разлика без каквото и да е устройство - просто с малко късмет - ако натискам спирачката по-малко. Сега теорията зад това - ти хабиш енергия за да задвижиш колата, която след това буквално се превръща в топлина. Брилянтен пример са фрикционните пружини в буферите на вагоните - как успяват в рамките на 40-50 сантиметра да разсеят енергия от движението на тонове вагони.Сега водорода - съгласен съм, че успяваш да произведеш, но енергията която двигателят хаби за да разбие кислородо-водородната връзка е много по-голяма от тази която след това печелиш при горенето на газа. Т.е. за единица произведено гориво, хабиш много повече.Наистина - бъдещето е във водородните коли - но там си сипваш водорода като бензин от бензиностанции. Специално за тази теория на относителността уча в момента тъй като записах магистратура по нанофизика в католическия университет на Льовен. И както казва един професор - водорода винаги търси да се свърже с други елементи. За това е най-простия елемент във вселената. И предивикателството към нас неговите студенти е - този който успее да го задържи стабилен ще бъде по-богат от всички петролни шейхове взети заедно.Но ти сам можеш да се убедиш че физиката действа - и няма необясними неща (примера с тока, който някой колега даде - ако не сме ходили на училище - наистина ще е магия за нас). Та направи следната постановка - 1. Не използвай газ за сравнение - а бензин. Много по-лесно е да го измериш количествено. 2. Не карай колата, а я остави просто на свободна. Виж колко време ще работи двигателя с 500 грама бензин боднати директно и след това с водородната клетка. Ще видиш че нещата ще са същите. Просто за производството на водорода който ще гориш - ще използваш повече гориво. С други думи - ако в нормални обстоятелства за 10 мин. двигателя ще изгори х грама, то с водородния генератор ще изгори х+количеството допълнителна енергия за разделяне на водорода. Накрая все пак водорода ще изгори и той - но равносметката ще е същото време на работа. Ако не беше така - щеше да има перпетуум мобиле.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
колега, какъв е проблема да се изпробва постановката на празен ход и на място?Ако те интересува как става икономичното каране - елементарно е, и ефекта на спортен автомобил е още по-голям. Моята кола като я дам на бащата на приятелката ми - докарва разход 5,5 на Опел Вектра 1,8 150 коня бензин. когато аз я карам разхода е 7,7. Просто човека ускорява бавно, не ползва толкова спирачка. С други думи - пенсионерско каране. Аз като карам - газ-спирачка - един ТИР да видя на магистралата (докато пътувах Ботевград-София ежедневно) веднага 4-та и газ да го мина дори на баира. Докато той ще си остане на 5-та, ще намали скоростта и ще изчака да го изпревари на спускане.Както ти казах - ако искаш да направиш пари и да го продаваш това - трябва да си готов на обективен тест. Иначе ще трябва да го даваме като в религията - на юнашко доверие.Fiat Stilo 1,9 JTD, 2004
----------------------------
Ignorance is a bliss
Коментар
-
zgabrovski написа:Уморих се да повтарям че не съм луд, че не иде реч за перпетум мобиле. Иде реч за по добро изгаряне на текущото гориво, използвано в автомобила. Говорих с един приятел с G-класа, 3,2 кубика. При него се е получила икономия от 18 на 13/100. Достатъчно познавам човека, за да мисля че ме лъже.Надявам се да се включат и други колеги, които имат монтирани устройства в темата.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
vvvasilev написа:колега, какъв е проблема да се изпробва постановката на празен ход и на място?Ако те интересува как става икономичното каране - елементарно е, и ефекта на спортен автомобил е още по-голям. Моята кола като я дам на бащата на приятелката ми - докарва разход 5,5 на Опел Вектра 1,8 150 коня бензин. когато аз я карам разхода е 7,7. Просто човека ускорява бавно, не ползва толкова спирачка. С други думи - пенсионерско каране. Аз като карам - газ-спирачка - един ТИР да видя на магистралата (докато пътувах Ботевград-София ежедневно) веднага 4-та и газ да го мина дори на баира. Докато той ще си остане на 5-та, ще намали скоростта и ще изчака да го изпревари на спускане.Както ти казах - ако искаш да направиш пари и да го продаваш това - трябва да си готов на обективен тест. Иначе ще трябва да го даваме като в религията - на юнашко доверие.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Здравейте,Имам предложение за сравнение на разхода на гориво със и без HHO газ.Намира се сравнително не натоварена извънградска отсечка (15-20 км.). Тръгва се от точка А със загрял двигател с включен HHO газ, стига се до точка Б и се връща във точка А. Въпреки, че се кара с газ, по време на шофирането се цели максимална икономия (скорост от 80 км. е перфектна, без натоварващи изпреварвания). След това друг шофьор (желателно е да е познат във форума и да е скептично настроен) минава по същия маршрут А->Б->А, като също цели да кара възможно най-икономично, естествено без да ползва HHO. Преди всяко тръгване от точка А се занулява бордовия компютър, а в края се записва средния разход. Естествено не е излишно да има и двама съфорумници на задната седалка за свидетели и за допълнителен товар Според мен по този начин се елиминира до голяма степен пътната обстановка, естествено остават вятъра и човешкия фактор, но те едвали биха направили 20% разлика.Предлагам теста да се извърши с колата на колегата zgabrovski, който да кара с HHO и колегата Danchojn, който спомена, че е скептично настроен.Смятам, че такъв тест би бил сравнително достоверен.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар