Здравейте,Туку що се сдобих с колицата и ще съм ви благодарен, ако помогнете да и сложа метан.Попитах в един магазин на Ботев за цената на уредбите и ми казаха, че тя зависи от това, дали колекторите са метални или пластмасови. Ако е първия случай се правел точков инжекцион и майка си и баща си - около 2-3000 лв. Иначе се връзвало около 1200 - 1300 лв с работата, нова бутилка 60 литра с всичките му джаджи - ламбда контрол, аванс процесор и т.н..Имам няколко въпроса?-Някой слагал ли е метан на такъв двигател и как се държи (динамика и най-вече разход)?-Знаете ли какви са ми колекторите и как да го проверя?-Къде и за колко мога да си сложа метан, но при проверени майстори. (идеята ми е за 1 бутилка 50 - 60 литра.)Благодаря предварително колеги!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Метанова уредба за Bravo 1.8 16V 96 г.
Collapse
X
-
Метана е много тежък и страшно много "спъва" колата Ако бях на твое място бих си сложил газов инжекцион Същия разход като на бензин и СЪЩОТО ВЪРВЕНЕex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Сложих метана!!!Ето малко подробности:Една 45 - литрова бутилка. Побира около 7 килограма метан, което е равностойността на 13-14 литра бензин. Оттук всеки си прави сметката за колко ще му стигнат. Бутилката НЕ тежи 200 килограма, а само 45. Цена за удоволствието 1360 лв.Това е за сега ще дам повече инфо, като покарам!
Коментар
-
Леле, щях да забравя да питам. Някойда е слагал авансов вариатор на такъв мотор, като моя. Тия дето ми слагаха метана не успяха да пуснат вариатора и ме пратиха в друг сервиз, там се мъчиха но пак същия проблем. Мига диодчето на вариатора, което означава, че не постъпва подходящ сигнал за моментните обороти (мисля, че от датчика на Хол трябва да се вземат). На края ми казаха, че за моя двигател нямало подходящ вариатор, това по каталога на BRC.Помагайте, щото специално за метан знам, че вариатора е страшно важен и сваля разхода поне с 20%.
Коментар
-
в момента не мога да ти помогна,ама след месец може да имам нещо по въпроса,при тебе 6 градуса + предварението на бензин е добреи ефекта е мн. добреако намериш готово нещо и успеят да го подкарат,взимайза сега товачао и безаварийнатипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Abarth. написа:А как си с вървенето след слагането на метана? :D
Коментар
-
Сложиха вариатора. Оказа се, че за мойто Браво трябвало да се програмира, като на Ланча (Дедра, ако не се лъжа). Обадили се чак до Италия за да го разберат. След слагането се появи обаче, малко дразнещ проблем. При даване на контакт, след нормалните 5-6 секунди, в които бензиновата помпа подкачва и след това чуква клапана, ако оставиш така ключа започва едо непрестанно рестартиране на бензиновата помпа и чукане на клапан с интервал от около секунда. Ако се шунтира вариатора работата се нормализира. Мисля, че не е болка за умиране. За да направят настройка на газанализатор трябва да се минат минимум 600 км. за да се разработи редуктора и мембраните му. В момента при мои настройки със зареждане от 6.7 кг. метан максимално съм минавал 110 км. градско.
Коментар
-
Колеги бях обещал да давам отзиви за метана. Днес ходих до Боровец. Беше ми първо излизане извънградско и доста се зарадвах от разхода. :D. Значи с мойте вдигащи разхода гуми 205/60/15, които не стига, че са достатъчно широки, но и са доста над стандартния диаметър, тоест дават отклонение на километропоказателя, пък и отделно товарят двигателя, а и без настройка на уредбата ми даде 3.70 лв./100 км . Това всичко при положение, че на връщане около половината път карах в една колона със скорост 30-40 км./ч. За процентното отклонение на показанията мога да съдя по разликата м/у разстоянието от карулката на околовръстното до Боровец, на табелата го дават 64 км., а аз го засякох 54 км. До колко е точно обозначението на табелката не знам.На тръгване заредих от бензиностанция "Темпо" в Дружба и на връщане пак там.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар