колеги, ако има някой колега със същото еку и обикновенна газова уредба, ще ви помоля да ми кажете какви емулатори/ симулатори имате и как си решавате проблемите с работата на бензин; на мен ми записва грешка адаптация и след направата на такава пак не е в перфекнто състояние, и колегата Sev ми каза че проблема е от дюзите, та без този емулатор на дюзите ще работи ли ако го махна или да търся друг
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ЕКУ фиат брава IAW 16F
Collapse
X
-
nedialk00Етикети: –
-
nedialk00
-
nedialk00
Uzn = 12 V марка LECHO, това на дюзите емулатора, а на ламбдата откакто имам реле да не бачка докато карам на газ с нея няма проблем, не трупа грешки ламбда сонда само адаптация иска, ама и след адаптация пак леко придръпва между 2300-2800 оборота; дюзите са чистени преди 4хил.км
Коментар
-
nedialk00
-
Каква грешка ти отчита ЕКУ и чисти ли се?Това с реле на ламбдата едва ли е добър вариянт. Спорно е също дали трябва да се слага симулация на ламбда или не. Мойта ламбда контрол има симулация и съм я включил, но може би е по-удачно да е изключена. Най-важно е да се настрои добре тройника(или ламбда контрола, ако има и ако иска настройка) според показанията на ламбдата.
Коментар
-
nedialk00
нямам ламбда контрол, грешката която отчита е някакъв код от цифри, но се изтрива само след адаптация, грешка ламда сонда вече не записва
Коментар
-
nedialk00
ами честно казано незнам каква адаптация, ходя в един сервиз и там с някаква програма на бош ми правят ама виждам че си пише адаптацион на английски нали, иначе тази грешка която записва я води неизвестна и не иска да се трие, след адаптация е изчезнала, колата е много по-добре на бензин, но все още не е както трябва да бъде и след малко каране на газ пак умира
Коментар
-
Щом си с тройник моето мнение е да не прекъсваш ламбдата с реле, а просто да настроиш тройника според показанията на ламбдата.На около 2 хиляди оборота на газ да дава около 0,5V и си готов.Питай ги каква адаптация правят и провери задължително след това дали грешката вече я няма. Да не се окаже, че още при поставяне на ключа на контакт пак е там
Коментар
-
nedialk00
незнам според мен проблема е в емулатора на дюзите, обмислям да го махна и да оправя кабеляците както са си заводски, и тогава да отида на адаптация и да видя какво ще стане, ако се оправи ще търся нов емулатор, а без емулатор дали ще работи на газ ?
Коментар
-
По мои впечатления след поставяне на газова на такава кола оптималният вариант е следния: На студен старт (при студен двигател) колата пали от ряз на бензин, след малко подгряване си се обръща на газ и се пътува . всяко следващо палене се прави директно на газ със леко натискане на педала при палене. Това което заабелязахме е че след работа на газ компа се адаптира по стоиностите от ламбда емулатора и естествено на топъл мотор не пали без леко натискане на педала. По важното е че от цялата тая работа това с паленето е единствения проблем вече повече от 10 хил. км. След като се покара на бензин има няма километър веднага се получава нова адаптация вече по истинските стойности на ламбдата и студена топла пали от ряз на бензин. Съвета ми към всички с тоя мотор е емулатор на дюзи и на ламбда сонда. проблем с вървенето на бензин няма освен лекия ефект от поставянето на плочката за газта. Според мен която и кола да е, е по -добре да не дава грешки, тоест да се избегне натрупването им. Мисля че моето изпълнение на това АГУ е оптимално след като въпросна кола се кара от мой приятел вече година без оплаквания , без нарушена работа на бензин и се радва на приличен разход на гориво и добър вървеж.не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
-
забравих да спомена че емулатора е моя изработка и е точно за този мотор и тея дюзи . Имам предвид че дюзите са 15 ома и товарните резистори са точно толкова . с различни стойности пак се наблюдават грешки (това важи и за някои универсални емулатори които са с по високи стойности на товарните резистори ).не подценявайте италианските коли
Tipo 1.6 (149.C2.046)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар