Здравейте колеги! Мозъкът ми е малко спекъл в момента и идея си нямам дали съм в правилната категория за което се извинявам, ако е не съм.Та да премина към проблема с любимото типо. Двигателя е 1.4 бензин 90-та година с обикновено АГУ. Разхода ми е супер завишен. Нещо от порядъка на 15-18/100 смесен като повече от половината км като засичах преминаха през извънградско при скорост не-повече от 100км/ч. Наясно съм, че ще излезнат хиляда недоуточнения, които давам. Масло и в.филтър са сменени преди 3 хил.км. изпарителя е на не-повече от 30-35хил. като идея си нямам дали е пипано нещо по него. Като бонус от към вървене няма какво да кажа. Всеки знае как върви баба яга на 20 год. 1.4 с газ. Знам само, че колкото повече давам газ, толкова повече се приближавам до газстанцията за зареждане. Ще ви помоля за съвети откъм какво да погледна,какво да сменя. Само да обобщя, че съм шофьор от година и половина и доста неща не са ми много ясни все още,но имам приятел в сервиз и ще помага при нужда.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем: Висок разход на Типо
Collapse
X
-
Пробвай да регулираш изпарителя при газаджия,но предварително ще ти кажа,че ефекта няма да е покъртителен.През зимата газта върви като топъл хляб ,за пример давам моето типо 1,6 карбуратор с чисто нов изпарител еммегаз гори 12-15/100 газ градско,а извън града 9.Това е зимата,на лято се надявам до падне малкоFiat Brava 1.2,16в
-
dan4o написа:какъв е мотора , карбуратор или моно,ако е карбуратор мога да помогна ,мойта не ми е горяла повече от 8 на дълго,ако е моно ,другите да помагат
Коментар
-
като казах да помогна ,имах предвид да ти кажа как да си я оправиш/настроиш , а не аз лично да ти я настройвам ( и това е възможно ,ама не ми се разправя),а и не съм газаджия ,и ако ти я правя е за да не губя форма.а не за пари, ама щом ти дори не можеш да си я оправиш ,как аз ще мога.........типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
dan4o написа:като казах да помогна ,имах предвид да ти кажа как да си я оправиш/настроиш , а не аз лично да ти я настройвам ( и това е възможно ,ама не ми се разправя),а и не съм газаджия ,и ако ти я правя е за да не губя форма.а не за пари, ама щом ти дори не можеш да си я оправиш ,как аз ще мога.........
Коментар
-
сега трябва да се направи оценка на състоянието на колата,гори ли масло,да нямаш разминат зъб на ангренажа(проверява се лесно ,на пластмасовия капак имаш едно капаче ,като го вдигнеш на горе се вижда белега ,долу коляновия вал да съвпадне с 0 градуса,,горе трябва да ти съвпадне белега на колелото с белега на капачето -както казах това може да се провери без да се разглабя нищо)да нямаш някой клапан с по малка топлинна хлабина?просто такъв разход не мога да си го обясня .свещи ,на колко километра са и какви са ,колко ти е междуелектродното разтояние ,плочката къде е сложена ,отгоре на карбуратора или е на въздухопроводакакъв е изпарителя ,тройник ли имаш или единичник (кранчето на маркуча за газта)ами доста въпроси ,ама при такъв разход да нямаш теч на газ ?ако са ти разминали зъб на ангренажа може да имаш такива разходи или ако имаш намалена топлинна хлабина на някой клапани тогава няма да ти работи някой цилиндър .от свещи може да ти качи 0.5-1 литър ,ама може да са се събрали много кофти обстоятелства на веднъжнормален разход смесено ми е 8-8.5 /100 сега зимата ,лятото пада под 8 ,колата си вдига 140 ,повече не съм вдигал с неяградско 10-11 /100 това е на първо време питанията ,ако ти се разправя ,провери ги ,ако си в пловдив може да я погледна ,ама такъв разход си е за рекорд ......типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
За ангренажа мога да кажа само, че е сменен преди не повече от 1000км. Смениха ми го в сервиз и незнам оттам дали ще има проблем, но забелязах, че по кутията на ангренажа има масло. Това нормално ли е? Смисъл през "фугите на кутията" ако мога така да го нареча има масло. За свещите неразбирам много сега ще ида до един приятел да провери точно за какво става въпрос. За останалите неща съм малко "босичък" и ще направя снимки, за да улесня преценката ти. Довечера ще кача снимките. П.С. Благодаря за времето, което отделяш.
Коментар
-
ами да ти кажа ,преди 20години и аз бях бос ,почнах с трабант,после с жигула ,ама с москвич станах монтьор ,не се притеснявайако се научиш да си правиш колите ще може да караш коли от по 1000-1500лв и да ти служат все едно си купил кола 5000-6000та за ангранажа -заставаш пред двигателя,от ляво е пласмасовия капак на ангренажа,в горния край на капака го разгледай внимателноима един плъзгащ капак ,като резе е,повдига се на горе и се отваря прозорче през което се вижда ангренажното колело на разпределителния вал.включваш колата на 4 или 5 предвака ,дърпаш на пред и наблюдаваш колелото(ангренажното).на пласмасовия какпак има едно зъбче ,на колелото има един белег,не можеш да го объркаш,дърпаш докато колелото застане на белега,долу на коляновия вал трябва да е на нула градуса,а и още нещо се сетих ,ти си с делко ,трябва да се види центровката-трябва да е 2-3 градуса по напред от настроката за бензин-демек вместо 10 градуса на празен ход да е 12-13 градуса с изваден маркуч на вакума,като го закачиш обратно да стане по не 17-20-значи ти работи вакумрегулаторатова за сегатипо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Колега нямах време да погледна това което си написал, но ще го направя в много скоро време. Обаче долових един проблем. Когато вадя първия кабел на свещите (ляво->дясно) бие зверски ток. Иначе оборотите падат. Незнам лошо ли е много или не е. Смисъл бие ток като докосна нещо метално и държа кабела. Мисля, че нетрябва да е така.
Коментар
-
Frozenjack написа:Колега нямах време да погледна това което си написал, но ще го направя в много скоро време. Обаче долових един проблем. Когато вадя първия кабел на свещите (ляво->дясно) бие зверски ток. Иначе оборотите падат. Незнам лошо ли е много или не е. Смисъл бие ток като докосна нещо метално и държа кабела. Мисля, че нетрябва да е така.Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха
Коментар
-
Благодаря на всички колеги, които писаха по темата ми и много ми помогнаха, както сега, така и за в бъдеще. Относно колата. Ако щете вярвайте ама и аз незнам какво стана с нея. Ходих при един от най-добрите в газаджий в града. Нямаше време човека да я гледа само пипна леко изпарителя. Каза ми, че нямам проблеми с изпарителя, защото лесно се поддава на настройка. Каза да опитам да карам по леко и да сменя въздушен филтър.В допълнение смених една свещ (кабела по който най-вероятно бие ток не съм), филтъра не съм. Заредих точно 10 литра газ, като преди това имаше най-много 1 литър. Карам я супер спокойно, така бавничко и резултата е 98 км и вече неможе да вдигне над 2000 оборота, което при мен е показателно за зареждане на газ. Явно всичко е в галенето на автомобила , а може и причината да е и затоплянето на времето. П.С. Довиждане, до нови срещи. Сега ми предстои закупуване на винетка и включване в нова стачка,ако има такива, за да видят хората, че има много хора които са недоволни и дано постигнем нещо.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар