Комисията за защита на потребителите. Някой да е чувал за това, като няма резултат от това нещо отивате там................
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo 159 JTDm с браунов (HHO) генератор
Collapse
X
-
spark написа:Колегата си върти бизнеса, пука му дали на тебе или на някой друг ще му даде икономия. Как не го разбрахте това досега направо ума не ми го побира!Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Re: кола
zgabrovski написа:ebrehu написа:kluchar написа:А какво е ремапва за дизел ремонт ли да му прави или програмата да сменя .Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Тази седмица ще опитам суха клетка да я свържа така:+-+-+-+-+-+, а досега беше така: -NNN+NNN-NNN+, Това е по препоръка на производителя. Клетката е купена от нета (Португалски сайт) и до този момент няма никакъв ефект от нея.Така и така я имам, не ми пречи да опитвам, макар и да съм песимист :D
Коментар
-
Zdraweite kolegiimam niakolko vuprosa po tematakakva e technosta koiato se ispolzva za suhata kletkakakva koncentracia sa ispolzvanite veshtestva1.12. Писането на кирилица е задължително. Забранено е писането с латински букви, както и заместването на буквите "Ч", "Ш", "Щ" и други с цифрени означения като "4" и "6" или с някакви други знаци извън кирилицата. (Изключват се случаите, когато е наложително: техническа информация, код и други.) Тези, които нямат кирилица могат да си свалят и инсталират или да използват вградения кирилизатор към формата за писане на мнение. При нарушение потребителят получава официално предупреждение, а модераторите имат правото да изтрият мнението по своя преценка. УВАЖАВАЙТЕ БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК! Това е български форум - не международен.
Коментар
-
Малий ! чИтЪ, глеЪм и нИ вярвЪм на ушите си То серизно се е развихрил спор на тема перпетум-мобиле Ще го кажа кратко точно и ясно. Не виждам защо песимистите в този спор се опитват да изкарат оптимистите в същия, малоумници Тук се говори за "генератор" на газ, които най-малкото използва гориво - водата. До тук добре. Всички знаем че водата е по-евтина от петролните горива. Номера е какво е необходимо да се вложи в процеса, и колко се получва на практика Имам една идея как да смъкна значително разахода на електроенергията използвана за този тип агрегат произвеждащ водород, но имам все пак някои въпроси към хората които до сега са пробвали ефективноста му в този вид Моля песимистите да не спамят с глупави изказвания от сорта "то т’ва е невъзможно" Интересува ме, какъв ток консумира една такава клетка на 12В и какво кличество газ произвежда. По-точно, ако може примерно: 1А 1000 милилитра газ за 1 минута. Нещо такова ако може да ми каже някой, ще съм му много благодарен. И какви са ррезултаите, от използване на електроенергия от алтернатора, за получването на този газ и използването му като допълнително гориво ? Гори ?литра повече или по-малко бензин/дизел на 100 км . Нещо конкретно ми трябва, за да не правя опити които вече са напраени.п.п. Ето нещо интересно :D http://www.youtube.com/watch?v=lBB8puMtwJMОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Основни зависимости [редактиране]За да се обменят един мол електрони e необходим електрически заряд от 96485 кулона. Това се равнява числено на т.нар. константа на Фарадей F = 96485 C/mol. Електрическото съпротивление на електролизната клетка трябва да бъде по възможност ниско. В противен случай голяма част от електрическата енергия се губи под формата на топлина. Електрическото съпротивление при електролизата е правопропорционално на разстоянието между електродите и обратнопропорционално на площта на електродите и специфичната проводимост на разтвора. По тази причина площта на електродите трябва да е възможно най-голяма при минимално разстояние между тях. Към електролита често се добавя киселина, основа или сол с цел да се повиши специфичната проводимост на разтвора.Приложение [редактиране]Електролизата се използва широко в промишлеността. При така наречената хлоралкална електролиза се получават различни продукти според условията при които се провежда процеса: водород, натриева основа, хлор, натриев хипохлорит (белина), натриев хлорат, солна киселина и други. Като суровина за този процес се използва воден разтвор на натриев хлорид (каменна или морска сол или директно морска вода). Прилага се също и за нанасяне на метални и неметални покрития (поцинковане, никелиране, хромиране, позлатяване и др.). Получаването на чиста мед (електролитна мед) е друг типичен пример. Електролизата е на практика единствения практически метод за получаване на алуминий. За целта се пропуска електрически ток през стопилка на алуминиеви соли. Електролизата се използва ии при различни органични синтези. При това органичните съединения се окисляват/редуцират директно на електрода или реагират с продукти отделени при електролизата (напр. водород).Числени стойности [редактиране]Преизчисляването на моларния обем за различни стойности на температурата или налягането става по следната формула:V0 = 273,15*V*Р/101 325*Ткъдето:V -- обемът на газа при температура Т и налягане Р;Р -- налягането в Ра при което се намира газа;Т -- температурата в К при която се намира газа.Изчислено по тази формула за обема на 1 mol идеален газ при температура 20 °C (293,15 К) и налягане 101 325 Ра се получава 24,04 L.демек 24.04 л газ за 96485 кулона., 1q /sek =1A--и кво излиза ,че трябва да минат около 160.81 минути с ток за 10 ампера за да получим 24.04 литра газда вземем за пример един дизелов двигател без дроселна клапа ,например 2.0 литра ,за 1 оборот ще изпомпи 1 литър въздух,,да речем че работи на празен ход ,1000 об ,това значи че за 1 минута ще изпомпи 1000 литра въздух ,за 160.81 минути - 160810 въздух,та тези 24.04 л какъв ли процент са от тоя въздух?,как ли ще се отразят на мощноста? иначе за 10-те ампера от генератора е лесно да се сметне каква мощност ’’ядат’’типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Благодаря, dan4o ! Наистина много изчерпателен отговор. Не видях обаче да вземаш предвид процентното съотношение кислород/азот и други защото това намалява реално обема кислород който влиза в цилиндъра и участва окислявнето ( горенето ). Това пропуск ли е или ... А консумираната мощност от алтернатора, специално за този процес при 10 А е 140 W, което ме кара да си мсля че бих получил някакъв положителен ефект. Все пак смятам да получа същото количество газ, с помоща на двойно по-ниска консумация. Схемата ми работи, но я правих с друга цел. Сега обаче експеримента ми започва да придобива повече смисъл. Щом и има разработени такива горивни системи от водещи в областа фирми, надявам се с малко повече желание и смятане, да оптимизирам показаните до момента, бих казал любителски схеми за получаване на желания ефект. А какво в крайна сметка ще се получи както казват братушките - поживьом, увидим :D А сигурно ще имам и още въпроси към теб конкретно, надявам са да си отзивчив както този път. Още веднъж благодаря !п.п. Да разбирам ли че в случая със вграждането на такава система в автомобила, тока е основната спънка, защото той също може да се увеличи за сметка на напрежението ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Благодаря, dan4o ! Наистина много изчерпателен отговор. Не видях обаче да вземаш предвид процентното съотношение кислород/азот и други защото това намалява реално обема кислород който влиза в цилиндъра и участва окислявнето ( горенето ). Това пропуск ли е или ... А консумираната мощност от алтернатора, специално за този процес при 10 А е 140 W, което ме кара да си мсля че бих получил някакъв положителен ефект. Все пак смятам да получа същото количество газ, с помоща на двойно по-ниска консумация. Схемата ми работи, но я правих с друга цел. Сега обаче експеримента ми започва да придобива повече смисъл. Щом и има разработени такива горивни системи от водещи в областа фирми, надявам се с малко повече желание и смятане, да оптимизирам показаните до момента, бих казал любителски схеми за получаване на желания ефект. А какво в крайна сметка ще се получи както казват братушките - поживьом, увидим :D А сигурно ще имам и още въпроси към теб конкретно, надявам са да си отзивчив както този път. Още веднъж благодаря !п.п. Да разбирам ли че в случая със вграждането на такава система в автомобила, тока е основната спънка, защото той също може да се увеличи за сметка на напрежението ?типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
u_bo
dan4o написа:в зелено съм обяснил защо няма смисъл от такава клетка ,ама нещо не си ма разбрал,1 минута ще изпомпи 1000 литра въздух двигателя на празен ход на 1000 оборотати колко газ ще произведеш за минута?-0.14 литра ако можеш да произведеш 50 литра газ за 1 минута ,да речем че това е 5 % и ще направиш някакво влияние на горивната сместа колко литра за минута произвеждаш?
Коментар
-
u_bo написа:dan4o написа:в зелено съм обяснил защо няма смисъл от такава клетка ,ама нещо не си ма разбрал,1 минута ще изпомпи 1000 литра въздух двигателя на празен ход на 1000 оборотати колко газ ще произведеш за минута?-0.14 литра ако можеш да произведеш 50 литра газ за 1 минута ,да речем че това е 5 % и ще направиш някакво влияние на горивната сместа колко литра за минута произвеждаш?типо 1.4 карбуратор вечеCNG(бившо)
хюндай акцент 1.5 CNG
киа каренс +метан
Коментар
-
Данчо, прав си ! Колегата дето сравнява нещата с пропан бутан, греши сериозно, защото тук се говори за гориво в газообразно състояние колко литра обем заема, докато пропан бутана и метана на газстанциите се продават в течно състояние. Колега направи една сметка, колко обем в газообразно състояние при нормално атмосфетно налягане ще заеме 22 литра течен пропан бутан или метан, тогава нещата ще ти се изяснят. Проблем за дизеловия ДВГ с излишък на кислорода няма да има, понеже той и без това си работи с излишък. Единственото нещо което бих постигнал, е по-висока калоричност на горивото, при обогатяване с водород. Това не изисква да се вкарва толкова водород, колкото при бензинов ДВГ. Не ми остана време да сметна приблизетлно какво бих получил при решението което мисля да приложа практически, за това не искам да влизам във спорове и да образувам илюзии. Идеята ми е да получа по-голям ток като намаля напрежението с импулсен преобразувател. Искам да постигна нещо от рода на 5 В но за сметка на напрежението, тока ще се увеличи от 10 на 20 А примерно, а със схемата която направих с друга цел (електронна схема) ще мога да прекарам през една такава клетка почти двойно по-голям ток - около 40 А. Ако успея да подкарам процеса с още по-ниско напрежение, ще мога да прекарам през клетката примерно 150 - 200 А при консумация от алтернатора около 20 А. Това за сега са идеи които мисля да проверя. Все пак ми се иска да знам предварително, какво евентуално би се получило на практика и има ли някакъв смисъл да правя опити от този тип.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
u_bo
Dido_Lyubenov написа:Данчо, прав си ! Колегата дето сравнява нещата с пропан бутан, греши сериозно, защото тук се говори за гориво в газообразно състояние колко литра обем заема, докато пропан бутана и метана на газстанциите се продават в течно състояние. .....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар