Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 159 JTDm с браунов (HHO) генератор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    През деня съм в Интерпред, но минавам през цяла София, така че можем да се разберем където ви е удобно.@stoyangeorgiev : Колега, какъв е разхода ти в момента?Моите наблюдения от вчера: 400 километра софийско градско каране.Задръствания и тръгване с настъпване на педала.Разход: 8/100 (32 литра).
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    Коментар


      #62
      Един опит за илюстративно представяне на процесите в автомобила, от гледна точка на вграждането на електролизна клетка (вж. прикачения hho.pdf). Предварително ще се съглася с тези, които ще кажат, че това е излишно, тъй като законите на термодинамиката ясно го дефинират. Това представяне е за хора, които обичат картинки.За да бъде разглеждането най-чисто и в полза на идеята за електролизна клетка, се правят следните допускания:1. Всеки модул работи с КПД=99% и отделя 1% енергия във вид на различни загуби;2. Само 1% от произведената механична енергия се отделя за производство на ел-енергия;3. Не се потребява ел-енергия за нищо друго (електроника, осветление, запалителна уредба, климатик, аудио и т.н.), освен за електролизната клетка.Обозначение на потоците енергия:Със зелен цвят- тези, които са същинската цел на автомобила, а именно да се движи;С червен цвят-тези, които се губят от триене, загряване от протичащ ток и т.н.;С жълт цвят- тези, които не са основни, а с цел подобряване на горенето чрез електролизна клетка.Очевидно е, че допълнителният контур, предназначен за подобряване на горенето, внася допълнителни загуби. Процентът енергия отделен за този контур би могъл да се остави в основния, полезен поток. Дори и при тези идеализирано малки загуби, газът [H2+O2] в какво количество ще бъде, колко ще подбри горенето и колко повече от 99% ? Спестеното количество фосилно гориво, като енергия повече ли ще бъде от тази необходима, за да работи допълнителният контур?Ако счетем, че количеството енергия, отклонена от основния, полезен поток, не е достатъчна за производството на [H2+O2], до какво ще доведе увеличаването й? Няма ли да доведе до увеличаване на загубите в алтернатора и в електролизната клетка? Отклоняваме полезна енергия, за да я преведем през допълнителен контур с цел да произведем подобрение на горенето плюс допълнителни загуби. Енергията, обаче, която сме разходвали за производството на газа, винаги ще е по-малка от отделената от него при горенето, поради КПД-то на алтернатора и електролизната клетка.Моля, някой да подобри схемата, като й добави конкретни числа за по-голяма нагледност или за доказване на собствена теза. Могат да се ползват всякакви стойности от множеството на реалните неотрицателни числа, дори и да не звучат правдоподобно.
      Прикачени файлове

      Коментар


        #63
        Само като видя нещо подобно:
        Двигател свътрешноГоренеКПД=99%
        Директно затварям файла! Някой си е играл да рисува квадратчета със стрелки и да цвъка цифри.
        Няма начин да няма начин!

        Коментар


          #64
          абе колега, и мен ме напушва на смях някой като се хвали че с такава смотана клетка изкарва много над 30%кпд при електролиза. да не говорим за "резонансна електролиза" и електролиза с ШИМ , тогава направо падам по гръб, ама хора всякакви.иначе колегата доказва ,че дори и да имаш 100% кпд от всеки един елемент, с добавянето на такава клетка единствено качваш разхода.

          Коментар


            #65
            nikolovvd написа:
            Само като видя нещо подобно:
            Двигател свътрешноГоренеКПД=99%
            Директно затварям файла! Някой си е играл да рисува квадратчета със стрелки и да цвъка цифри.
            Колегата е направил оптималният вариант на системата
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #66
              zgabrovski написа:
              През деня съм в Интерпред, но минавам през цяла София, така че можем да се разберем където ви е удобно.@stoyangeorgiev : Колега, какъв е разхода ти в момента?Моите наблюдения от вчера: 400 километра софийско градско каране.Задръствания и тръгване с настъпване на педала.Разход: 8/100 (32 литра).
              ами градско средно ми е около 9-9.5 / 100 в софия, но това пак със стабилно натискане (1.9 jtdm 16v октомври 2008ма е колата)другата седмица ако ми е по-свободно ще намина да видя за какво иде реч, че ми е интересно, ако ефекта наистина е толкова осезаем може да се оборудвам с такова нещо, тъкмо ми падна гаранцията преди 3-4 месеца а колко излиза в краен вариант цялата система, без ремап на двигателя ?

              Коментар


                #67
                nikolovvd написа:
                Само като видя нещо подобно:
                Двигател свътрешноГоренеКПД=99%
                Директно затварям файла! Някой си е играл да рисува квадратчета със стрелки и да цвъка цифри.
                Направи коментар по същество!Написал съм КПД=99%, за да бъде схемата максимално благосклонна към вероятността идеята да е възможна, не че реален ДВГ е с КПД 99%.На когото не му харесват числата, оставил съм отворена възможността да ги напише такива, каквито му харесва, само да убеди останалите, че това може да работи.Невежи изказвания и такива, написани от хора, непознаващи родния си език, няма да коментирам.

                Коментар


                  #68
                  stoyangeorgiev написа:
                  zgabrovski написа:
                  През деня съм в Интерпред, но минавам през цяла София, така че можем да се разберем където ви е удобно.@stoyangeorgiev : Колега, какъв е разхода ти в момента?Моите наблюдения от вчера: 400 километра софийско градско каране.Задръствания и тръгване с настъпване на педала.Разход: 8/100 (32 литра).
                  ами градско средно ми е около 9-9.5 / 100 в софия, но това пак със стабилно натискане (1.9 jtdm 16v октомври 2008ма е колата)другата седмица ако ми е по-свободно ще намина да видя за какво иде реч, че ми е интересно, ако ефекта наистина е толкова осезаем може да се оборудвам с такова нещо, тъкмо ми падна гаранцията преди 3-4 месеца а колко излиза в краен вариант цялата система, без ремап на двигателя ?
                  Нали Габровски се кълнеше някъде из многото си постове, че не ремапва?

                  Коментар


                    #69
                    кола

                    А какво е ремапва за дизел ремонт ли да му прави или програмата да сменя .
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #70
                      Re: кола

                      kluchar написа:
                      А какво е ремапва за дизел ремонт ли да му прави или програмата да сменя .
                      Промяна на карти (таблици) с параметри.Това е част от измамата. Под предлог, че нещо се налага да се "бутне" заради променената горивна смес, всъщност се намаля програмно разхода на гориво. Същевременно се губи и мощност, но клиентът изпадайки в блаженна "плацебо-заблуда" не натиска педала, защото му е обяснено, че разходът му ще падне и ще усети, че вече ще натиска по-малко газта.

                      Коментар


                        #71
                        Колегата е направил оптималният вариант на системата Smile
                        Определено трябва да е оптималният. От основното гориво взимаме 1% за да получим 99% Н2+О2.Натам би следвало по тази схема да имаме 99% Н2+О2 и 1% фосилно гориво.Аз поне така разбирам въпросният файл, ако греша ме поправете.

                        Коментар


                          #72
                          кола

                          /Промяна на карти (таблици) с параметри./Ако е за оптимиране на работата на колата да дори и го изисква ако може да се направи ако е спъване- тогава няма ефект . Вече са измислени методи за намаляване на необходимата електрическа енергия, напр. чрез използване на оцетна киселина.http://blog.pantaleev.com/?tag=%D1%8...B8%D0%B2%D0%B0
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #73
                            Re: кола

                            ebrehu написа:
                            kluchar написа:
                            А какво е ремапва за дизел ремонт ли да му прави или програмата да сменя .
                            Промяна на карти (таблици) с параметри.Това е част от измамата. Под предлог, че нещо се налага да се "бутне" заради променената горивна смес, всъщност се намаля програмно разхода на гориво. Същевременно се губи и мощност, но клиентът изпадайки в блаженна "плацебо-заблуда" не натиска педала, защото му е обяснено, че разходът му ще падне и ще усети, че вече ще натиска по-малко газта.
                            Колега, тука сте в тотална грешка. На много коли след поставяне на чип мощността им се вдига значително и разхода или остава същия или пада. Качва се, ако се кара много агресивно. Под значително покачване на мощността и въртящия момент имам предвид до 20-30% на мощността и дори до 35% на въртящия момент за стандартни турбо дизелови коли. Понеже явно нямаш чип на колата си, а аз имам две с чип нямам какво да ти обяснявам. Има дори ремап на камиони в западните страни.Ясно ми е че не може да повярвате, че съществува явлението да вземем една фабрична кола, която да кажем има разход 6.5 на 100 при определено каране, като колата е в идеално техническо състояние и след поставяне на чипа разхода пада на 6 при същото каране, а колата да върви много по-добре. За HHO клетката всеки обяснява едно и също. Вече беше изяснено преди да почнат споровете и обвиненията към zgabrovski, че физически с изгарянето на произведения водород не може да спечелим нишо, дори милиграм намаление на разхода. Няма какво да тъпчем на едно място. Сметката е пределно ясна с физката от 8-9 клас. Все пак може би нещо ни убягва и учебника от 8-ми клас не дава пълно обяснение на всичко. Единственот конструктивно и смислено решение е колегата zgabrovski да закара колата един дино тест. За да пада разхода то би трябвало въртящия момент да се увеличи поне с 10% в определен диапазон от оборотите.

                            Коментар


                              #74
                              На много коли след поставяне на чип мощността им се вдига значително и разхода или остава същия или пада.
                              Това кой го твърди, ти и всички останали.Хайде сега ми обясни как яджеба ония глупавите не си правят ремап още от завода, при положение, че пада разхода и се повишава мощността.Хайде нека и някой от вас да ми каже как може нещо което въобще го нямате на автомобилите........ да спорите, да правите таблици....... че разбираш ли това нещо вместо да има полза от него е обратното.Няма да се обиждате, но ако толкова разбирахте нещата нямаше да пишете тук ами щяхте да прави научни постижения. С копи и пейст всеки може.П.С. Всичко това по нагоре го пиша защото съм убеден, че никой от вас не е правил лабораторни опити с въпросният газ, само правите копи и пейст.

                              Коментар


                                #75
                                Re: кола

                                DEMENTOR написа:
                                ebrehu написа:
                                kluchar написа:
                                А какво е ремапва за дизел ремонт ли да му прави или програмата да сменя .
                                Промяна на карти (таблици) с параметри.Това е част от измамата. Под предлог, че нещо се налага да се "бутне" заради променената горивна смес, всъщност се намаля програмно разхода на гориво. Същевременно се губи и мощност, но клиентът изпадайки в блаженна "плацебо-заблуда" не натиска педала, защото му е обяснено, че разходът му ще падне и ще усети, че вече ще натиска по-малко газта.
                                Колега, тука сте в тотална грешка. На много коли след поставяне на чип мощността им се вдига значително и разхода или остава същия или пада.
                                все си мисля, че има разлика между чип и ремап, ама стига оф топик по темата...
                                Fiat Punto 1.1-Синята птица
                                Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
                                Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp

                                Коментар

                                Working...
                                X