През деня съм в Интерпред, но минавам през цяла София, така че можем да се разберем където ви е удобно.@stoyangeorgiev : Колега, какъв е разхода ти в момента?Моите наблюдения от вчера: 400 километра софийско градско каране.Задръствания и тръгване с настъпване на педала.Разход: 8/100 (32 литра).
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo 159 JTDm с браунов (HHO) генератор
Collapse
X
-
Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
-
Един опит за илюстративно представяне на процесите в автомобила, от гледна точка на вграждането на електролизна клетка (вж. прикачения hho.pdf). Предварително ще се съглася с тези, които ще кажат, че това е излишно, тъй като законите на термодинамиката ясно го дефинират. Това представяне е за хора, които обичат картинки.За да бъде разглеждането най-чисто и в полза на идеята за електролизна клетка, се правят следните допускания:1. Всеки модул работи с КПД=99% и отделя 1% енергия във вид на различни загуби;2. Само 1% от произведената механична енергия се отделя за производство на ел-енергия;3. Не се потребява ел-енергия за нищо друго (електроника, осветление, запалителна уредба, климатик, аудио и т.н.), освен за електролизната клетка.Обозначение на потоците енергия:Със зелен цвят- тези, които са същинската цел на автомобила, а именно да се движи;С червен цвят-тези, които се губят от триене, загряване от протичащ ток и т.н.;С жълт цвят- тези, които не са основни, а с цел подобряване на горенето чрез електролизна клетка.Очевидно е, че допълнителният контур, предназначен за подобряване на горенето, внася допълнителни загуби. Процентът енергия отделен за този контур би могъл да се остави в основния, полезен поток. Дори и при тези идеализирано малки загуби, газът [H2+O2] в какво количество ще бъде, колко ще подбри горенето и колко повече от 99% ? Спестеното количество фосилно гориво, като енергия повече ли ще бъде от тази необходима, за да работи допълнителният контур?Ако счетем, че количеството енергия, отклонена от основния, полезен поток, не е достатъчна за производството на [H2+O2], до какво ще доведе увеличаването й? Няма ли да доведе до увеличаване на загубите в алтернатора и в електролизната клетка? Отклоняваме полезна енергия, за да я преведем през допълнителен контур с цел да произведем подобрение на горенето плюс допълнителни загуби. Енергията, обаче, която сме разходвали за производството на газа, винаги ще е по-малка от отделената от него при горенето, поради КПД-то на алтернатора и електролизната клетка.Моля, някой да подобри схемата, като й добави конкретни числа за по-голяма нагледност или за доказване на собствена теза. Могат да се ползват всякакви стойности от множеството на реалните неотрицателни числа, дори и да не звучат правдоподобно.Прикачени файлове
Коментар
-
абе колега, и мен ме напушва на смях някой като се хвали че с такава смотана клетка изкарва много над 30%кпд при електролиза. да не говорим за "резонансна електролиза" и електролиза с ШИМ , тогава направо падам по гръб, ама хора всякакви.иначе колегата доказва ,че дори и да имаш 100% кпд от всеки един елемент, с добавянето на такава клетка единствено качваш разхода.
Коментар
-
nikolovvd написа:Само като видя нещо подобно:Двигател свътрешноГоренеКПД=99%"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
zgabrovski написа:През деня съм в Интерпред, но минавам през цяла София, така че можем да се разберем където ви е удобно.@stoyangeorgiev : Колега, какъв е разхода ти в момента?Моите наблюдения от вчера: 400 километра софийско градско каране.Задръствания и тръгване с настъпване на педала.Разход: 8/100 (32 литра).
Коментар
-
nikolovvd написа:Само като видя нещо подобно:Двигател свътрешноГоренеКПД=99%
Коментар
-
stoyangeorgiev написа:zgabrovski написа:През деня съм в Интерпред, но минавам през цяла София, така че можем да се разберем където ви е удобно.@stoyangeorgiev : Колега, какъв е разхода ти в момента?Моите наблюдения от вчера: 400 километра софийско градско каране.Задръствания и тръгване с настъпване на педала.Разход: 8/100 (32 литра).
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:А какво е ремапва за дизел ремонт ли да му прави или програмата да сменя .
Коментар
-
кола
/Промяна на карти (таблици) с параметри./Ако е за оптимиране на работата на колата да дори и го изисква ако може да се направи ако е спъване- тогава няма ефект . Вече са измислени методи за намаляване на необходимата електрическа енергия, напр. чрез използване на оцетна киселина.http://blog.pantaleev.com/?tag=%D1%8...B8%D0%B2%D0%B0
Коментар
-
Re: кола
ebrehu написа:kluchar написа:А какво е ремапва за дизел ремонт ли да му прави или програмата да сменя .
Коментар
-
На много коли след поставяне на чип мощността им се вдига значително и разхода или остава същия или пада.
Коментар
-
Re: кола
DEMENTOR написа:ebrehu написа:kluchar написа:А какво е ремапва за дизел ремонт ли да му прави или програмата да сменя .Fiat Punto 1.1-Синята птица
Lancia Libra SW 2.4-JTD-Самолета! RIP - продава се на части...
Lancia Libra SW 1,9-JTD 115 hp
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар