Здравейте колеги!Както писах и в други теми, колата е с вече инсталиран браунов генератор. Тук ще разкажа малко повече подробности, за да помогна на всички които са се насочили към това, за да им спестя перипетиите през които аз преминах, както и ще постна малко снимки от монтажа.Историята ми започна още ноември месец, когато си закупих клетка от един американски сайт. Това ми беше първата грешка. Защо?- Платих 330 USD по paypall за системата. Това беше с доставката до България. По тогавашния курс - към 500 лева.- Към тази сума се добави сумата от 20% ДДС, с която ме треснаха на митницата на гарата. Цената стана към 600 лева.- Клетката беше мъничка - 7x7 см. Описание за монтаж нямаше. Всичко си налучвах сам, да не говорим че проведох една камара разговори по телефона с тоя американец..- Чаках близо месец и половина за доставката на клетката до БГ. Американския другар използваше US Post за доставка, демек - обикновената поща. Предполагам че с DHL express щеше да ми струва с още поне едни 50 USD отгоре....- В системата липсваше широкоимпулсния PWM модулатор.... В моя случай, обаче не се оказа нужен - за това по надолу
- Системата дойде с гаден твърд армиран маркуч, чийто монтаж в зимни условия ми скъса нервичките...- Скобичките за стягане бяха от най долния материал, всичките превъртяха....При монтажа, който си правих сам имах следните трудности:- В коша на Алфата нямаше място. Наврях клетката в подкалнита, казанчето отгоре, но.... Първия проблем - маркучите направиха "корем"... демек - от клетката - надолу, после нагоре като буквата "U"....- Бъблера (водния предпазител) монтирах под нивото на казанчето. Много съществена грешка - по закона на скачените съдове, след месец работа, бъблера се беше напълнил до горе с вода, която в последствие се оказа че е влизала във въздушния поток... И то не вода, а вода с NaOh...- Третата грешка - Използването на NaOh за катализатор.....- Четвърата -включих маркуза за газта преди дебитомера...
![Smile](https://www.fiatforum.bg/core/images/smilies/icon_smile.gif)
Коментар