Като направите успешен бълбукатор свиркайте да тургам и аз.Откога чакаме,а никой още не е готов с направата на енджакламата
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo 159 JTDm с браунов (HHO) генератор
Collapse
X
-
valentino321 написа:Като направите успешен бълбукатор свиркайте да тургам и аз.Откога чакаме,а никой още не е готов с направата на енджакламатаОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
u_bo написа:Dido_Lyubenov написа:Данчо, прав си ! Колегата дето сравнява нещата с пропан бутан, греши сериозно, защото тук се говори за гориво в газообразно състояние колко литра обем заема, докато пропан бутана и метана на газстанциите се продават в течно състояние. .....Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
пак се почна :D колега, правиш същата грешка като в другата тема. НЕ МОЖЕШ ДА ПОЛУЧИШ ПОВЕЧЕ ЕНЕРГИЯ ОТКОЛКОТО СИ ПОЛЗВАЛ. A*V=Wтоя газ не ти е гориво тъй като за да го произведеш използваш бензин, нафта или каквото е там - това ти е източника на енергия и всичко друго е САМО консуматор. отворете си очите най-накрая.
Коментар
-
Пускам това като отделен пост, защото смятам че е изключително важно да се знае !До колкото си спомням от уроците по химия в училище, водород в среда от чист кислород се самовъзпламенява. Ето какво успях да намеря http://prize.bg/t/%D0%92%D0%BE%D0%B4...80%D0%BE%D0%B4 . В промишлените генератори на водород, от вода, се отделят двете получени съставки - кислород и водород още при тяхното получаване, което не позволява образуването на взривоопасна смес. При изпозваните тук клетки за електролиза на вода, тези съставки не се отделят, а оставт смесени и така се подават към смукателния колектор. Това е изключително опасно и бих казал почти сигурен начин да се взриви една кола, при получаване на достатъчно количество газ произведен от клетката. Предполагам, че причината това да не се е случило до момента, е че все пак е оставала достатъчно ниска концентрацията на двата газа. Именно затова, мола Ви не се опитвайте да се самоубиете, првейки си експерименти с материя която не Ви е достатъчно позната ! За да се получи безопасна смес от водород и кислород, трябва да присъства и друг газ в някакво минимално съотношение с останалите два. Ето и още полезна информация : http://www.chemietrade.net/html/vodorod.html Моля това да не се приема като реклама, надявам се описанията на тези устройства, да дадат правилна насока на колегите за по-безопасно провеждане на експериментите.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
kolev написа:пак се почна :D колега, правиш същата грешка като в другата тема. НЕ МОЖЕШ ДА ПОЛУЧИШ ПОВЕЧЕ ЕНЕРГИЯ ОТКОЛКОТО СИ ПОЛЗВАЛ. A*V=Wтоя газ не ти е гориво тъй като за да го произведеш използваш бензин, нафта или каквото е там - това ти е източника на енергия и всичко друго е САМО консуматор. отворете си очите най-накрая.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Нали тока бил важен ? Или тук ми е грешката ? Електролизата не ми е силна страна, така че приемам забележки :D Като се намали разстоянието между плочите, ще е необходимо по-ниско напрежение за да премине същото количество ток. А в крайна сметка целта е да се черпи по-малко ток от алтернатора. Както и да е. И без това идеята с този тип клетки е .... самоубийство и тотално отпадна като вариант за употреба. Ония от Брейниак да експериментиратОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
U.I=W това да намалиш напрежението и да увеличиш тока (или обратното) все тая - мощността си остава все една и съща.Освен,ако не увеличиш и двете.Колкото повече намаляваш разстоянието между плочите,толкова по-голяма консумация на ток ще имаш.В такъв случай трябва да намалиш напрежението.Вариант 2 - увеличаваш разстоянието между плочите и намалява консумираният ток.Да ама ще ти трябва по-голямо напрежение.Е ако искаш да запазиш мощноста де,ако ли не тя ще намалее.Ама нали целта е по-голяма мощност с цел по-добро набълбукване :D Това все едно да ми сложиш една бутилка с ракия на масата и да я изпия.Това в колко чаши ще си я налея,за да я изпия не е от значение много много :D Виж,ако има и мезе това вече е друга бира...Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Ок, теории много. Знам какво е мощност, но това е малко общо понятие в случая. Не случйно в изчисленията се вземат предвид ток и напрежение, а не просто мощност. През един кабел може да са се прекарат макс 15 W с една комбинация от ток и напрежение, а кабела да се зачервява но с друга може и киловати да прекараш, без да го затоплиш. Смятам че това Ви е достаъчноОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:u_bo написа:Dido_Lyubenov написа:Данчо, прав си ! Колегата дето сравнява нещата с пропан бутан, греши сериозно, защото тук се говори за гориво в газообразно състояние колко литра обем заема, докато пропан бутана и метана на газстанциите се продават в течно състояние. .....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар