Извинявам се че се намесвам в темата първо. Това съм го виждал монтирано на Ауди 80 моно 1.8 ... За което бях само чел. По бегли спомени и накъв голф които бягал повече от такъв с спортни валове . Разхода бил по голям. За празния ход колегата да обърне внимание и на бай паса MPX на самия дросел . понеже той се намира много над плочката за газ и като се затвори дросела , бай паса(на дросела) понеже е над плочката не може да смуче горивна смес а смуче само въздух и оборотите падат . Идеята е да се сложи 3ти щуцер на плочката за да може бай паса на дросела да смуче горивна смес. Или самия бай пас да е под горивната плочка. А относно темата ми е много интересна и се замислям дали и аз да не го направя на моето пунто. Понеже при рязко скачане на газта се замисля претриса такова и тогава се развърта. Вече на 2-ро 3то изфорсирване не тресе чисто е и не се замисля . Но като се успокой на 1000 оборота и рязко подаване пак се замисля леко. По едно време бях го на целил доста добре и нямаше проблем. Та тоя вариант с вакум срещу платното искам да попитам как е ? По Ефективен ли е ? По голям вървеж ли дава на колата ? Изпарителя ми е LAVATO електрически ... мотора ми е 1.1 пунто
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
настройка на изпарител
Collapse
X
-
nedialk00 написа:колеги днес си поиграх пак с тия щуцерчета и съм сигурен че трябва да увелича диаметъра на щуцерите сега съм със 6мм, но това идва малко, направих следния опит закачих маркуча само на щуцера който е на изпарителя и почнах да давам рязко газ, нямаше проблем запуших наполовина маркучето и хоп веднага почна да се замисля при рязко подаване на газ, след това закачих маркуча към щуцера на въздуховода, затворих докрай байпаса на изпарителя и отвих докрай винта за чуствителност и при рязко подаване на газ имаше замисляне, но при плавно подаване на газ се получаваха нещата; та стигнах до извода че при подаване на газ изпарителя засмуква въздух; тъй като щуцерите са 6 мм а маркуча е примерно със сечение 5мм, просто не и достига въздух и заради това неможе да се получи както трябва>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Приятелче,мога ли и аз да кажа нещо по темата?За да не почвам веднага да казвам във каква заблуда си с това "подобрение",ще ти задам следния въпрос и ако отговориш правилно ще разбереш защо и къде грешиш.Знаеш ли за какво са поставени тези заводски отвори на испарителя?Тези същите които ти си запушил?А със поставянето на този мъркуч съвсем си оплескал нещата.Не се засягай,мога да обясня подробно,но ми се ще тъй като сам пипаш да стигнеш и сам до истината.Успех!
Коментар
-
specialista написа:Приятелче,мога ли и аз да кажа нещо по темата?За да не почвам веднага да казвам във каква заблуда си с това "подобрение",ще ти задам следния въпрос и ако отговориш правилно ще разбереш защо и къде грешиш.Знаеш ли за какво са поставени тези заводски отвори на испарителя?Тези същите които ти си запушил?А със поставянето на този мъркуч съвсем си оплескал нещата.Не се засягай,мога да обясня подробно,но ми се ще тъй като сам пипаш да стигнеш и сам до истината.Успех!>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Тя Индията не е тъмна! Тия неща дето сте ги виждали в разни Голфове със сигурност не са със точно такъв испарител .Мембраната на това Ловато трябва да може да се движи свободно когато има потребление.За да се движи свободно означава че когато създалото се подналягане я дръпне от другата и страна не трябва да има пречка да се движи свободно т.с. трябва да има връзка със атмосверата и въздуха който трябва да постъпи зад свитата мембрана трябва да го направи бързо(да няма ограничение в постъпването му).Тук сте направили точно обратното!Първо са запушени оригиналните дупки,второ присадения маркуч е включен във смукателния колектор,т.с. вместо да постъпи налягане от атмосверата зад свитата мембрана, става така че една и съща сила(подналягането)действа и от двете страни на мембраната!!! Наистина има подобни устройства ,но там конструкцията на испарителя е друга и с подобна намеса се помага на мембраната а не и се пречи!Поздрави!
Коментар
-
specialista написа:Тя Индията не е тъмна! Тия неща дето сте ги виждали в разни Голфове със сигурност не са със точно такъв испарител .Мембраната на това Ловато трябва да може да се движи свободно когато има потребление.За да се движи свободно означава че когато създалото се подналягане я дръпне от другата и страна не трябва да има пречка да се движи свободно т.с. трябва да има връзка със атмосверата и въздуха който трябва да постъпи зад свитата мембрана трябва да го направи бързо(да няма ограничение в постъпването му).Тук сте направили точно обратното!Първо са запушени оригиналните дупки,второ присадения маркуч е включен във смукателния колектор,т.с. вместо да постъпи налягане от атмосверата зад свитата мембрана, става така че една и съща сила(подналягането)действа и от двете страни на мембраната!!! Наистина има подобни устройства ,но там конструкцията на испарителя е друга и с подобна намеса се помага на мембраната а не и се пречи!Поздрави!>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Турбо испарителя работи така както го е направил колегата!!!!Разликата е че там където е свързал маркуча в турбо моторите има налягане от турбото,и това налягане се пренася по маркуча до мембраната и я натиска да се свие повече,т.с. да пусне повече газ! Тук обаче нямаме налягане а под налягане което се опитва да опъне назад мембраната т.с. иска да намали горивото.Ето това е объркано при схемата на колегата!С две думи нищо ново под слънцето,само дето по различно време го виждаме.Поздрави!
Коментар
-
specialista написа:Турбо испарителя работи така както го е направил колегата!!!!Разликата е че там където е свързал маркуча в турбо моторите има налягане от турбото,и това налягане се пренася по маркуча до мембраната и я натиска да се свие повече,т.с. да пусне повече газ! Тук обаче нямаме налягане а под налягане което се опитва да опъне назад мембраната т.с. иска да намали горивото.Ето това е объркано при схемата на колегата!С две думи нищо ново под слънцето,само дето по различно време го виждаме.Поздрави!>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Точно!И изравняването се прави на коли с механичен инжекцион - заради клапата на дебитомера. Също на старите инжекциони, с механичните дебитомери, по този начин може смесителната плочка да се сложи след дебитомера, пред дросела.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
ivan_pop написа:Няма такова нещо "Турбо изпарител"!Дали е с турбо мотора или не,изпаритела си е един същ.Разликата е че баланса на налягането за мембраната на изпаритела се взема от различни места.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар