Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

настройка на изпарител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    настройка на изпарител

    колеги днес, реших да си оправям колата като изключа от скорост на газ и да не гасне, та свалих изпарителя ловато, на капака запуших двете фабрични дупки който са отгоре и отдолу и точно по средата разпробих и сложих щуцер 6мм след това сложих маркуче и след филтърната кутия на въздуховода сложих още еднин щуцер и пъхнах другия край на маркуча там, значи с оборотите на празен ход нямам проблеми, но при рязко подаване на гас заглъхва и не наема, ако задържа педала на половината си ускорява ама настъпя ли до долу забива муцуна, бях го чел това в една тема тук във форума, ама явно нещо не съм настройл както трябва, ако има значение маркуча който свъзва двата щуцера е за пропан-бутан

    #2
    преди малко разкачих маркуча от щуцера на изпарителя и сега няма проблеми, ама дано да намеря решението и със закачен маркуч, че иначе цял ден съм си играл напразно

    Коментар


      #3
      разбрах какво трябва да се направи, стига да е това което съм измислил утре ще опитам и ще опиша цялата процедура, ако се получи

      Коментар


        #4
        колега на този байпас трябва да сложиш кранче за да регулираш чувствителноста на мембраната на изпаритела и трябва да е близо до плочката за газта аз това го направих на уно 1.5i и вече три месеца перфекни обороти и супер вървеж
        bravata

        Коментар


          #5
          Или просто да си намалиш централния отвор на плочката с няква втулка.
          FIAT BRAVO 1.6
          FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
          LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW

          Коментар


            #6
            кранчето се слага на байпаса за да регулираш вакума
            bravata

            Коментар


              #7
              слага се кранче такова дето имаш за регулиране на газта само че с един изход просто режеш маркуча дето си го сложил и слагаш кранчето имай напредвид че аз това го направих на уното а той има бош клапа -дебитомер и газта съм я вкарал след бош клапата точно преди дросела
              bravata

              Коментар


                #8
                снимки
                Прикачени файлове
                bravata

                Коментар


                  #9
                  колега колко мм са ти щуцерите ? моя изпарител е същия иначе и другото което е виждам че си сложил някакво кранче на маркуча който си прекарал, при мен явно вакума идва много силен и заради това не се получи?

                  Коментар


                    #10
                    маркуча е същия като този дето се слага за газта от изпарителя до кранчето но кранчето на байпаса ми е почти затворено
                    bravata

                    Коментар


                      #11
                      момчета, там няма нужда от кранове и дебели маркучи. през тоя вакум нищо не се смуче. просто служи за изравняване на налягането в камерата зад дозиращата мембрана с това преди дросела и след въздушния филтър(и дебитомера и въздухозаборника). байпасния винт е почти затворен или направо затворен , а тоя за чувствителността на мембраната - почти отворен, докато се изгуби замислянето при рязко подаване на газ и след пускане на газта,оборотите да се стабилизират нормално. почвате със щуцер 6мм и ако има нужда, увеличавате на 8 до 10мм.

                      Коментар


                        #12
                        не е ли по лесно с кранче отколкото да сменяш щуцери 6-8-10 ами ако се наложи 9мм
                        bravata

                        Коментар


                          #13
                          ще сложа такова кранче и ще преместя щуцера който е на въздуховода по близо до смесителната плочка, че сега е много далеч и явно заради това не се получи при мен; на снимката е отбелязано с червено къде съм го сложил в мометна, а с оранжево къде мисля да го преместя, вие какво мислите дали ще се получи така; като го направя ще пиша пак какво е станало, но ще е вече като се позатопли малко че го дават доста студено следващите 7-8 дни
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #14
                            petar7707 написа:
                            не е ли по лесно с кранче отколкото да сменяш щуцери 6-8-10 ами ако се наложи 9мм
                            може и така разбира се. във всички случаи е много по-добре отколкото плочката да е преди механичния дебитометър. то тогава изпарителя не може да се настрои.колега nedialk00 , добре е мястото и няма нужда да правиш друга дупка. трябва само да си нагласиш изпарителя. развъртай винта за чувствителността на мембраната до край и завивай байпасното винтче с отверката.

                            Коментар


                              #15
                              колеги днес си поиграх пак с тия щуцерчета и съм сигурен че трябва да увелича диаметъра на щуцерите сега съм със 6мм, но това идва малко, направих следния опит закачих маркуча само на щуцера който е на изпарителя и почнах да давам рязко газ, нямаше проблем запуших наполовина маркучето и хоп веднага почна да се замисля при рязко подаване на газ, след това закачих маркуча към щуцера на въздуховода, затворих докрай байпаса на изпарителя и отвих докрай винта за чуствителност и при рязко подаване на газ имаше замисляне, но при плавно подаване на газ се получаваха нещата; та стигнах до извода че при подаване на газ изпарителя засмуква въздух; тъй като щуцерите са 6 мм а маркуча е примерно със сечение 5мм, просто не и достига въздух и заради това неможе да се получи както трябва

                              Коментар

                              Working...
                              X