извинявай колега, ама това е смешно.ако под "трафа" имаш в предвид трансформатор , къде точно е той !?!ако загряваш едно парче метал с електричество би използвал 300вата ел. енергия която ще се превърне в почти 300вата топлинна енергия.ако използваш невероятния газ значи - 300 вата ел. енергия я обръщаме в химическа в "бълбукатора". той ако е с кпд 50%, значи ще сме получили 150вата химическа, нея ще я изгориш за да получиш топлина и като сметнем загубите ще си отдал има няма 100вата - тоест 3 пъти по-малко отколкото на входа, което е напълно нормално и разбираемо.а с това че не получаваш на изхода същото количество вода, какво искаш да кажеш. че при изгарянето си брауновия газ кара атомите да стават тъмна материя !?!?!?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия
Collapse
Заключена тема
X
X
-
jastreb - аз съм абсолютно прав ... проблемът че физиката ти не е силна страна Първо примерът ти е абсолютно ламерски. Аз говоря за единица енергия а ти ми вкарваш някакви 20А ... С мерната единица ампер се мери силата на тока не се мери количество енергия. Пфуууу Аз питах колко енергия трябва за да се произведе определено количество водород - все още не си ми отговорил ...Ще ти дам лек жокер - електромерът у вас консумираната електрическа енергия в ампери ли я мери !?!Второ ще ми е много любопитно ако ми кажеш след като разложим определено количество вода на водород и кислород и после ги изгорим колко вода би се получила в резултат - повече или по малко Щото ако потърсиш с Гугъл може да намериш формулите описващи процесите и да научиш че количеството винаги е равно ...Първо научи химията и физиката пък после гледай сайтове за лодки вървящи само на вода и прецени дали е възможно И най-малките коли имат двигатели по 60-70 киловата ти с някакво устройство консумиращо 240 вата си тръгнал икономия да правиш. Даже да приемем че е някакво нечувано перпетум мобиле което ги удвоява по магичен начин и получиш 500 вата от тях мислиш ли че ще окаже някакво влияние на фона на киловатите които има мотора ти ...Ей затова пак питам колко енергия трябва за да се произведе определено количество водород?Колко пъти да го повтарям баси ... айде като спорите поне малко навлезнете в материята че да върви спора ... то сега аз се чудя да рева ли или да се хиля на това което си написал ... чиста загуба на време е че ти отговарям според мен ...
Коментар
-
Не, няма да съм аз тоя дето ще се връща Ще продължа с жокерите - дано стоплиш:За колко време се произвеждат тия 2Л водород ? За 1 секунда, за 5 минути или за 2 часа защото в зависимост от отговора ще ти кажа какво количество енергия отива за тях За това ти обяснявам не знам за кой път че мощността 240W нищо не значи, без да знам за колко време се консумира тая мощност за произведе това количество водород!И вероятно ти си единствения на който електромера му мери изразходваната енергия във ватове (W) - на нормалните хора електромерите мерят във ват/час (W/h) или киловат/час (kW/h).Тъй че изразходваната електрическа енергия е равна на консумираната електрическа мощност по времето за което е консумирана - както казах това се учи в седми клас И след като минеш опреснителния курс, би ли ми отговорил все пак на въпроса:Колко енергия трябва за да се произведе определено количество водород?
Коментар
-
ти в момента се заяждаш за едно "h". ако вземеш една електрическа крушка на която например пише 60W, за колко време мислиш че изразходва тия 60W. всяка мощност обикновено се дава за времето от 1 час. така че щом не можеш да се ориентираш ще ти го кажа така:Една клетка средно произвежда 2л. газ за минута с 20А на 12V което е 240W изразходвана енергия за 1 час.демек за 1 час с тези 240W ще произведем 120л. газFIAT TIPO 1.4
FIAT MAREA 2.0 20V
LANCIA LIBRA 1.8
Коментар
-
Аз те питам колко круши имаш ти ми казваш че имаш 10 ябълки - ей това се получава .... ама айде по умния отстъпва аз съм виновен и се заяждам ...То дет круши там и ябълки - все се рупат ...Не виждам какво мога да обсъждам с някой който не прави разлика между мерна единица за мощност и такава за количество енергия! Ако беше все тая на електромерите щеше да пише просто ватове! И ми спори ... Така сега излезе че едното било в минути а другото в часове ...Ама и това дет ми го казваш пак е ала-бала. Аз не те питам колко харчи клетката ти - и сам мога да го сметна! Питам те колко енергия и трябва за да произведе определено количество газ. Понеже зависимостта между изхарчената енергия и произведенот количество газ не е линейна. В тая клетка имаш вариащ процент топлинни загуби понеже енергията която харчи клетката освен за електролиза отива и за загряване на водата. И колкото по висок е пропускания ток толкова по големи са тези загуби.Все пак стигнахме до някъде де ... 120 литра водород за час Айде сега като знаеш че двигателят е четиритактов, върти се с 2000 оборота/минута и има обем да кажем 1,6л по колко милилитра водород ще влезе на всеки такт от работата му и как това нищожно количество изгаряйки в него би се усетило изобщо...Не случайно по нагоре те питах още нещо - в това чудодейно устройство вкарваш енергия от сорта на 240 ват/часа. Колко енергия то би отдало обратно в двигателя така че да се усети? 1. Приемаме КПД 100% - няма смисъл от клетката тогава - каквото влиза това и излиза - за кво да си правим зора да я слагаме2. Приемаме КПД 200% - против физичните закони е ама нали добавяме вода - тогава не важат Значи получаваме едни екстра 240 ват/часа които совен да ни захранят фаровете и радиото за друго не стигат.Разберете бе хора - няма как да има устройство което да вади повече енергия отколкото получава!Има си физични закони и те важат без значение дали наливате или изливате ... вода Водата не е гориво - тази клетка ползва енергия за да я разложи и после от обратния процес част от енергията се връща - част !Колега, още по първия ти пост с обяснението на закона разбрах че не си теоретик а практик тъй че фащай флекса и твори Ето чети коментарите за тази лодка която нито някой е виждал нито чувал Повярвай ми и аз мога да направя сайт в който да напиша всякакви фантасмагории Да четат практиците и да цъкат ...http://www.gizmag.com/mig-675-hydrogen-boat/20826/ Мързи ме да ти превеждам - ще се мъчиш с гугъла ...Нали се сещаш че ако вървеше само с вода при тая криза за петрол щяха да са заринати от поръчки и всяка втора яхта щеше да е тяхна. А и защо да се ограничаваме само с яхтите - коли на вода, самолети на вода ... има хляб в тая работа шъ знайш
Коментар
-
jastreb написа:ти в момента се заяждаш за едно "h". ако вземеш една електрическа крушка на която например пише 60W, за колко време мислиш че изразходва тия 60W. всяка мощност обикновено се дава за времето от 1 час. така че щом не можеш да се ориентираш ще ти го кажа така:Една клетка средно произвежда 2л. газ за минута с 20А на 12V което е 240W изразходвана енергия за 1 час.демек за 1 час с тези 240W ще произведем 120л. газFiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Mupo написа:"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Защо им се силиш. За тях законите са нищо. Какво е това физичен закон и има ли почва у нас. Къде да поискам да се открие нов раздел "Свръхестествено" ? :DFIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99
Коментар
-
Айде пак практици ... Газта е гориво - т.е. тя при окисляването си в двигателя с вътрешно горене отделя енергия. Както го прави и бензина - той също е гориво.Водата не е гориво. Гориво е водородът който се съдържа в нея но за да се извлече от водата чрез електролиза се използва много повече енергия която отдава после при горенето си.Има коли работещи на водород но той се съхранява в бутилки в сгъстен вид или под формата на някакво съединение от което се извлича лесно без разход на енергия.А самият водород за да се зареди колата се получава от нефтопреработка - дори при стационарни условия електролизата е по неизгодна!
Коментар
-
Стига сте спорили ! Няма никаква файда от тия клетки. Ето един прост пример : 1. Вземам няколко такива клетки, които могат пралелно включени да захранват с гориво - водород и с кислорода моя ДВГ. 2. Монтирам ги в колата. Наливам 5 литра вода в тях. 3. Изхвърлям всякакви резервоари за петролни горивни продукти - бензин, метан, пропан-бутан, дизел ... 4. Изгорелите газове - демек получената при горенето вода, охлаждам и тя кондензира, като се връща обратно в клетките и така не се налага никога да дозареждам. Какво се получи ? Ами ... на това му казвам аз перпетуум мобиле Е нема такова животно ! Значи и от тия клетки файда няма. Всичко е въпрос на самовнушения.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар