Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ема регистрация Юни 2008г.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      Прав си Synthy нито съм ново лице нито ново IP. Фанатици са всички които се правят на философи без да са пробвали. До тук от цялата тема само един каза: " АЗ ПРОБВАХ И ЕФЕКТ НЯМА" това е приказка на място, всичко друго е чист спам. Всеки само си чеша езика и спори без да има опит. Преди години си купих за буса и действително имах икономия, сега не ми се дават толкова пари и си правя сам, само PWM ще си купя (ако не намеря някой да ми направи по тънко), че разход 16 газ градско ми идва множко. Като стана готов и някой има желание и нужната апаратура може да направим замервания и да видим има или няма полза.
      FIAT TIPO 1.4
      FIAT MAREA 2.0 20V
      LANCIA LIBRA 1.8

      Коментар


        Колега ,какво е PWM .Четох някъде че трябва високочестотен ток.
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          PWM е устройството което накъсвало тока. Не знам високо ли е, нискочестотен ли е, ама накъсвал тока с някаква честота. Не разбирам от електроника иначе бих си направил сам PWM в нета има доста схеми, особенно в мазето, ама пусти поялник не ми се отдава.
          FIAT TIPO 1.4
          FIAT MAREA 2.0 20V
          LANCIA LIBRA 1.8

          Коментар


            Сега гледам точно там но много информация и е малко объркващо.То общо взето проблема май е само това PWM
            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

            Коментар


              Много е объркващо и за това ще си взема готово. Харесал съм си едно.
              FIAT TIPO 1.4
              FIAT MAREA 2.0 20V
              LANCIA LIBRA 1.8

              Коментар


                Широчинно-импулсен модулатор се казва това нещо на бугарски език. Целта му е да "накъса" тока, с определени параметри - т.е. да изработи импулси от постояннотоковият източник (акумулатора). Както всички знаем - импулсното захранване вдига КПД-то на клетката. Само че трябва много фина настройка.
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  Synthy до колкото те разбирам този модулатор прекъсва тока за даден период от врене. Четох че тази честота трябва да е еднаква с резонанса на водата. Та този резонанс не мога да намеря никаде какъв е. Каква финна настройка трябва?
                  FIAT TIPO 1.4
                  FIAT MAREA 2.0 20V
                  LANCIA LIBRA 1.8

                  Коментар


                    Хе хе.. резонанса на водата.. той не е толкова интересен, колкото резонанса на самата клетка, щото тя се явява нещо като кондензатор. Питай някой който е правил такава клетка. А и щом не си наясно какво е ШИМ - изобщо не се занимавай да правиш електролизни клетки Ще вземеш да се взривиш.ето ти жокер и поле за действие:5 Hz: Alleged sphincter resonance (not good)7 Hz: Mass aggregate frequency (can deaggregate matter), alleged toresonate and rupture organs at excessive intensity7.5 Hz: (?) Earth magnetic field frequency, useful theta (brain) wavesfrequency7.83 Hz: Earth resonance frequency13 Hz: Alleged sphincter resonance (not good)46.98 Hz (use with 62.64 and 70.47) Useful for weird effects62.64 Hz (use with 46.98 and 70.47) Useful for weird effects70.47 Hz (use with 46.98 and 62.64) Useful for weird effects305 Hz: Rife frequency to kill Lyme disease312 Hz: Rife frequency to kill Lyme disease345 Hz: Rife frequency to kill Lyme disease432 Hz: Rife frequency to kill Lyme disease620 Hz: Keely Frequency (use with 630 and 12000)630 Hz: Keely Frequency (use with 620 and 12000)864 Hz: Main Rife frequency to kill Lyme disease2000 Hz: Commonly used Rife frequency2000 Hz (plus a small amount): Alleged to cure a cancer2025 Hz: Proton precession/water resonance3000 Hz: (approximate) Mentioned as a Rife frequency5000 Hz: Commonly used Rife frequency727 Hz: Commonly used Rife frequency787 Hz: Commonly used Rife frequency800 Hz: Commonly used Rife frequency10000 Hz: Commonly used Rife frequency12000 Hz: Keely Frequency (use with 620 and 630)38000-40000 Hz: Magic window42800 Hz: Aetheric dissociation/water resonance (water -> aetheric force)150-160 kHz: Magic window180 KHz: Ferromagnetism1.1-1.3 MHz: Magic window388 MHz: Alleged to cause damage/disruption of humans488 MHz: Same as 388 MHz, but I think it was a mistake, and 388 was meant1.057 GHz: Magic window2.450 GHz: Standard microwave oven frequency, but no resonanceSomewhere in the Infrared: Magic windowThe life energy frequency (in the near ultraviolet): Magic window
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      както казах на буса имах клетка и напълно по нашенски я отворих да видя как е направена. нищо сложно. плексиглас съм приготвил, ламарина също и утре хващам флекса и почвам да кроя. за уплатнение между пластините ще ползвам вътрешна гума от камион. и понеже с тока и свойствата му сме приятели до толкова до колкото да замажа някой кабел в стената ще те послушам само до това да не се занимавам с нещо дето не разбирам и ще си поръчам готов модулатор. виж какво са написали за него и кажи какво мислиш.Модулатора на ток MS-01, е предназначен за управление на процеса на електролиза при бензинови двигатели. Осигурява регулиране на тока подаван към електролизера и следователно регулиране на получения газ Браун в зависимост от нуждите на двигателя. По този начин се разтоварва алтернатора, без да се компрометира ефективността на системата. При съвместна работа с оптимизатор, модулатора ви позволява да контролирате смесообразуването, в зависимост от режима на двигателя и количеството на произведения газ. Модулаторът е с софтуерна поддръжка и е напълно автоматизиран. Не се нуждае от допълнителни настройки.Модулаторът (PWM), е проектиран така, че пределната граница на тока е от порядъка на 0 ... 20А. Същия има вграден сензор за ток, който може да стабилизира тока (а оттам и производството на газ), дори и със силна промяна в гъстотата на електролита.В комплекта с модулатора се доставя и отдалечен светлинен индикатор "норма", който дублира показанията на модулатора, вътре в превозното средство. Този индикатор показва нормалната работа на системата.
                      FIAT TIPO 1.4
                      FIAT MAREA 2.0 20V
                      LANCIA LIBRA 1.8

                      Коментар


                        Законът за запазване на енергията е основен природен закон, изведен емпирически и е един от няколкото закони за запазване във физиката. Той гласи, че пълната енергия на една затворена система е константа по отношение на времето, т. е. се запазва с времето. Казано по друг начин, енергията може да се преобразува от една форма в друга, но не може да бъде създадена или унищожена.Тъй като тук нямаме затворена система, защото добавяме вода и използваме получения газ забравяме ЗАКОНА ЗА ЗАПАЗВАНЕ НА ЕНЕРГИЯТА, поглеждаме какво правят хората: http://www.worldcarfans.com/10806061...-motor-company http://luxury-sea.fr/index.htmlи окуражени от техния резултат, и елиминирали законите тичаме до магазина за материали и почваме да правим експерименти.
                        FIAT TIPO 1.4
                        FIAT MAREA 2.0 20V
                        LANCIA LIBRA 1.8

                        Коментар


                          Synthy написа:
                          Широчинно-импулсен модулатор се казва това нещо на бугарски език. Целта му е да "накъса" тока, с определени параметри - т.е. да изработи импулси от постояннотоковият източник (акумулатора). Както всички знаем - импулсното захранване вдига КПД-то на клетката. Само че трябва много фина настройка.
                          хе хе. в случая ПВМ идва да ограничи консумацията на .... консуматора - "клетката" заради недъгавия и дизайн или по-точно пълната му липса. ако имаш крушка която консумира 100 вата и и пуснеш ПВМ с коефициент на запълване 30% тя ще консумира 30 вата и ще свети като толкова. и повярвай ми честотата в тоя случай няма абсолютно никакво значение.тоест това се прави щото реакцията протича твърде бурно и бълбукатора може да не устиска. естествено намалявайки консумацията, пада и "производството" на "невероятния газ".четете малко книжки....ППи закона за запазване на енергията стига сте го забравяли че е смешно просто.

                          Коментар


                            Закона се отнася за затворена система. Обясни ми защо да не го забравяме щом в нашия случай системата не е затворена.
                            FIAT TIPO 1.4
                            FIAT MAREA 2.0 20V
                            LANCIA LIBRA 1.8

                            Коментар


                              jastreb, по смешно тълкуване на закона не бях чувал Съвсем популярно (и вярно) тълкуването му е следното:Според този закон няма как енергията използвана в процеса електролиза който разгражда водата до водород и кислород, да е по-малко от енергията получена при обратния процес - горене при който кислородът и водорът се свързват обратно пак във вода!В идеалния случай количеството на двете енергии са равни освен ако няма добавена "свише" Като знаем че преобразуване на механичната енергия в електрическа в колата става при КПД под 30% сметките съвсем няма как да излязат ... щото енергията за електролизата идва именно от горивото. Ако беше обратното то нямаше да има нужда от друго гориво и вече да карахме коли на вода Точно и за затова никой от експериментаторите не можа да ми отговри на въпроса колко енергия отива за получаване на определено количество горим газ водород. Щото след това веднага може да се сметне и с цифри да се докаже че тая работа е пълен ташак

                              Коментар


                                ilkor не си прав. В повечето случаи с 20А се добиват 2 л. газ. 20А при 12 v. са 240 W. нека да ги сметнем 300 W. заради загуби в трафа (не знам точно колко са може да ме поправите). сега може да опиташ да загрееш едно и също парче метал веднъж директно с ток 300 W. и след това с горелка на газ произведен с същите 300 W. да видим кой метод ще загрее метала по бързо и до каква температура и тогава ще си говорим за вложено и получено. бих се съгласил с теб и с закона ако разделиш 1л. вода и след изгарянето му имаш пак 1 л. вода, която пак да разделиш и т. н. положението тук е че при изгарянето не получаваш същото количество вода.колкото до движението само на вода виж линка с моторницата който съм го дал по горе. ако си зле с езиците (като мен) има гугъл преводач.
                                FIAT TIPO 1.4
                                FIAT MAREA 2.0 20V
                                LANCIA LIBRA 1.8

                                Коментар

                                Working...
                                X