Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Muro, недей да коментираш, защото наистина физиката не е точна наука И не ме разбра какво казвах за горенето. Исках да кажа, че водорода добавя малко мощност към двигатея, все пак е гориво, но основната му задача е да предизвиква горенето, т.е. да играе ролята на свещ, пали основната горивна смес, от там с еполучава по-добро изгаряне на бензина/нафтата/газта, и от там повече отделена мощност при едно и също количество въглеводород. В нашите таратайки, които караме, изгарянето на горивото е доста неоптимално и непълно, затова и не са особено икономични в сравнение с новите двигатели от преди 2 години примерно. На един нов двигател, колкото и водород от електролизер да му сложиш, кой-знае какъв ефект няма да има. Той по-изпънат няма как да стане, каквото може да се изтиска от тази допотопна технология (двг с вътрешно горене) са изтискали. Повече няма на къде.За използваната енергия за отделянето на водорода от водата с калиева основа не коментирам (т.е. нямам точни данни), но със сигурност не е толкова много колкото казваш, защото има нещо наречено резонансна честота на клетката. Тук по-запознатите да споделят инфо, аз само чета и слушам какво казват хорта, които са го правили.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      Вярно спирам да коментирам. Успех

      Коментар


        Е.. така ли ще напуснеш дискусията Говорех само за коментара ти, че физиката не е точна наука.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          Mupo написа:
          Вярно спирам да коментирам. Успех
          По добре късно от колкото никога. И да попитам всички които твърдят, че това което се получава не е браунов газ...... как го установяват. За да твърдите такова нещо ще трябва да знаете какво е брауновият газ а вие не знаете Веднъж се опитвах да ви обясня какъв е ефекта когато искрата между електродите не е 0.6-0.9.... ами е 2-3мм да речем. Помислете какво ще се получи ако наведнъж се запалва повече смес. След това помислете защо се дава аванс при увеличаване на оборотите.........

          Коментар


            Чаве, остави аванса на страна, той се променя заради скороста на химичната реакция горене, и времето необходимо на буталото да достигне ГМТ от момента на възпланяване на горивната смес. В зависимост от моментното натоварване на ДВГ, при едни и същи обороти, има различно количество горивна смес. И за да се получи пълно изгаряне на горивната смес, е въведено електронното управление на момента на запалване/впръскване . В противен случай се изхвърля неизгоряло гориво през ауспуха или "чука" аванса. Колега Synthy, физиката Е точна наука Това, че все още откриваме нови физични закони, означава че не я познаваме напълно.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              Dido_Lyubenov написа:
              Чаве, остави аванса на страна, той се променя заради скороста на химичната реакция горене, и времето необходимо на буталото да достигне ГМТ от момента на възпланяване на горивната смес. В зависимост от моментното натоварване на ДВГ, при едни и същи обороти, има различно количество горивна смес. И за да се получи пълно изгаряне на горивната смес, е въведено електронното управление на момента на запалване/впръскване . В противен случай се изхвърля неизгоряло гориво през ауспуха или "чука" аванса. Колега Synthy, физиката Е точна наука Това, че все още откриваме нови физични закони, означава че не я познаваме напълно.
              Физиката не е точна наука защото постоянно се променят законите Докато при математиката 2+2 си е 4-ри и само при евреите може да е 3 най много 3.5Аванса чука когато се възпламенява по рано сместа, не когато се изхвърля през ауспуха.Да се върнем на аванса. Ако има по бързо изгаряне на сместа то аванса ще се намали. Какъв ще е ефекта от намаляването на аванса

              Коментар


                Аванса няма да се намали сам, трябва някой да му каже. Връзката е, че ако се ползва гориво което изгара по- бързо, трябва да авнса да е по-малък. В противен случай сместа изгаря напълно по-рано и оказва съпротивление на буталото което отива към ГМТ за такт работа и тогава аванса чука. И обратно - ако изгаря по-бавно, при достигане на бутолото до ГМТ, тя все още не изгоряла и догаря когато вече буталото слиза към ДМТ. Тогава пак се губи от КПД, защото горенето по време на такт работа е неефективно. С две думи аванса трябва да се коригира освен заради оборотите, и заради скороста с която горивото изгаря. При бензина скороста на горенето се обозначава с октаново число, а при дизела има и други фактори, за което си има цетаново число. Демек, тези промени които внася брауновия газ, може да дават положителен ефект при старите ДВГ, където аванса се коригира при бензиновите на база обороти (чрез центробежния регулатор) и вакуум от смукателния колектор, а при дизелите аванса не се променя. При съвременните ДВГ с електронно управление на аванса, не вярвам да се получи положителен ефект от това, че горивото изгаря по-бързо. По-скоро ефекта ще е отрицателен. Като се добави и натоварването на ДВГ от алтернатора, то ефекта категорично ще е отрицателен. Вземи за пример доста по-старите бензинови ДВГ, на които си има октан коректор на делкото Също и високия разход на газ при карбураторните ДВГ. При новите ДВГ с електронно управление на газовия инжекцион, разхода на газ е колкото разхода на бензин, именно заради автоматичната промяна на аванса според използваното гориво. Правилното дозиране също е от значение.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  Прав си ,само че ги не променя аванса
                  FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                  Коментар


                    янко написа:
                    Прав си ,само че ги не променя аванса
                    Зависи от ГИ
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      И кой е този ГИ който променя аванса?
                      FIAT TIPO 1.4
                      FIAT MAREA 2.0 20V
                      LANCIA LIBRA 1.8

                      Коментар


                        jastreb написа:
                        И кой е този ГИ който променя аванса?
                        Не съм фен на газови уредби като цяло, за това и не мога да назова марка и модел, но има такива. Няма да навлизам в спорове, който се интересува от подробности, да се поразрови малко повече и ще намери верния отговор. Дори ако не се лъжа, имаше тема в този форум точно за такава газова с проблемен контролер.
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          То имаше такава тема,имало е опити и са се оказали неудачни и вече няма
                          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                          Коментар


                            chaveto написа:
                            Mupo написа:
                            Вярно спирам да коментирам. Успех
                            По добре късно от колкото никога. И да попитам всички които твърдят, че това което се получава не е браунов газ...... как го установяват. За да твърдите такова нещо ще трябва да знаете какво е брауновият газ а вие не знаете Веднъж се опитвах да ви обясня какъв е ефекта когато искрата между електродите не е 0.6-0.9.... ами е 2-3мм да речем. Помислете какво ще се получи ако наведнъж се запалва повече смес. След това помислете защо се дава аванс при увеличаване на оборотите.........
                            Обаче всички знаем какво е оксиводородна смес Аз много бих искал да си сложа такива свещи в колата, с 2-3мм между електродите. Между другото, като сложа такива - ще сепохваля тук Дано само да не скапя нещо по електрониката...
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              закона за запазване на енергията май го завряха на кучето в г..аhttp://bnt.bg/bg/news/view/87453/zel...rivo_on_vyzduh
                              FIAT TIPO 1.4
                              FIAT MAREA 2.0 20V
                              LANCIA LIBRA 1.8

                              Коментар


                                jastreb написа:
                                закона за запазване на енергията май го завряха на кучето в г..аhttp://bnt.bg/bg/news/view/87453/zel...rivo_on_vyzduh
                                Няма няма и се появи някой фанатизиран привърженик с две три теми зад гърба си и започне да обяснява колко е хубаво това или онова.Имам едно такова странно усещане,че това са стари герои с ново лице и IP
                                Fiat 1.4 12V
                                Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                                Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                                Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                                Коментар

                                Working...
                                X