Muro, недей да коментираш, защото наистина физиката не е точна наука И не ме разбра какво казвах за горенето. Исках да кажа, че водорода добавя малко мощност към двигатея, все пак е гориво, но основната му задача е да предизвиква горенето, т.е. да играе ролята на свещ, пали основната горивна смес, от там с еполучава по-добро изгаряне на бензина/нафтата/газта, и от там повече отделена мощност при едно и също количество въглеводород. В нашите таратайки, които караме, изгарянето на горивото е доста неоптимално и непълно, затова и не са особено икономични в сравнение с новите двигатели от преди 2 години примерно. На един нов двигател, колкото и водород от електролизер да му сложиш, кой-знае какъв ефект няма да има. Той по-изпънат няма как да стане, каквото може да се изтиска от тази допотопна технология (двг с вътрешно горене) са изтискали. Повече няма на къде.За използваната енергия за отделянето на водорода от водата с калиева основа не коментирам (т.е. нямам точни данни), но със сигурност не е толкова много колкото казваш, защото има нещо наречено резонансна честота на клетката. Тук по-запознатите да споделят инфо, аз само чета и слушам какво казват хорта, които са го правили.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Mupo написа:Вярно спирам да коментирам. Успех
Коментар
-
Чаве, остави аванса на страна, той се променя заради скороста на химичната реакция горене, и времето необходимо на буталото да достигне ГМТ от момента на възпланяване на горивната смес. В зависимост от моментното натоварване на ДВГ, при едни и същи обороти, има различно количество горивна смес. И за да се получи пълно изгаряне на горивната смес, е въведено електронното управление на момента на запалване/впръскване . В противен случай се изхвърля неизгоряло гориво през ауспуха или "чука" аванса. Колега Synthy, физиката Е точна наука Това, че все още откриваме нови физични закони, означава че не я познаваме напълно.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:Чаве, остави аванса на страна, той се променя заради скороста на химичната реакция горене, и времето необходимо на буталото да достигне ГМТ от момента на възпланяване на горивната смес. В зависимост от моментното натоварване на ДВГ, при едни и същи обороти, има различно количество горивна смес. И за да се получи пълно изгаряне на горивната смес, е въведено електронното управление на момента на запалване/впръскване . В противен случай се изхвърля неизгоряло гориво през ауспуха или "чука" аванса. Колега Synthy, физиката Е точна наука Това, че все още откриваме нови физични закони, означава че не я познаваме напълно.
Коментар
-
Аванса няма да се намали сам, трябва някой да му каже. Връзката е, че ако се ползва гориво което изгара по- бързо, трябва да авнса да е по-малък. В противен случай сместа изгаря напълно по-рано и оказва съпротивление на буталото което отива към ГМТ за такт работа и тогава аванса чука. И обратно - ако изгаря по-бавно, при достигане на бутолото до ГМТ, тя все още не изгоряла и догаря когато вече буталото слиза към ДМТ. Тогава пак се губи от КПД, защото горенето по време на такт работа е неефективно. С две думи аванса трябва да се коригира освен заради оборотите, и заради скороста с която горивото изгаря. При бензина скороста на горенето се обозначава с октаново число, а при дизела има и други фактори, за което си има цетаново число. Демек, тези промени които внася брауновия газ, може да дават положителен ефект при старите ДВГ, където аванса се коригира при бензиновите на база обороти (чрез центробежния регулатор) и вакуум от смукателния колектор, а при дизелите аванса не се променя. При съвременните ДВГ с електронно управление на аванса, не вярвам да се получи положителен ефект от това, че горивото изгаря по-бързо. По-скоро ефекта ще е отрицателен. Като се добави и натоварването на ДВГ от алтернатора, то ефекта категорично ще е отрицателен. Вземи за пример доста по-старите бензинови ДВГ, на които си има октан коректор на делкото Също и високия разход на газ при карбураторните ДВГ. При новите ДВГ с електронно управление на газовия инжекцион, разхода на газ е колкото разхода на бензин, именно заради автоматичната промяна на аванса според използваното гориво. Правилното дозиране също е от значение.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
jastreb написа:И кой е този ГИ който променя аванса?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
chaveto написа:Mupo написа:Вярно спирам да коментирам. Успех"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
закона за запазване на енергията май го завряха на кучето в г..аhttp://bnt.bg/bg/news/view/87453/zel...rivo_on_vyzduhFIAT TIPO 1.4
FIAT MAREA 2.0 20V
LANCIA LIBRA 1.8
Коментар
-
jastreb написа:закона за запазване на енергията май го завряха на кучето в г..аhttp://bnt.bg/bg/news/view/87453/zel...rivo_on_vyzduhFiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар