Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    valentino321 написа:
    01 написа:
    Същевременно разберете, че не продаваме и не монтираме клетки.
    Та да се върнем на въпроса - как генераторът съумява да запази процентното съотношение газ/гориво в еднакви пропорции при различните режими на работа на двигателя.Да речем произвеждаме X литра газ на минута,които се смесват с определено количество гориво и изгарят,обаче повишим оборотите на 5000 да речем...какво става - количеството гориво стремглаво нараства,а водородният газ си остава същото количество ли???Ако ли не как тогава нараства и неговият дебит,щото пък ако не нараства,значи количеството му при такъв режим става пренебрежимо малко и смисълът от него се губи.
    :D Точно така е и това е недостатък на тези клетки! Недостатъка е технологичен и локален, по мое мнение.Защото при маскимално натоварване на двигателя, икономията намалява или почти изчезва, както вие сам разсъждавате.Но разликата при карането е забележителна и мотора спи, не се мъчи, както беше преди.Остава и факта, че преди монтажа на клетката, кемпера ми не можеше да вдигне над 115 километра, а сега стига 135 километра, което е в потвърждение на разсъжденията ви.Но аз и на това съм доволен, защото кемпера е друг и си го ползувам вместо кола, да не казвам че е и по- икономичен от колата ми!Чета , но не мога да срещна някой, който да е експериментирал други схеми и технологии, като например тази конфигурациа и схема:http://www.newenergybg.com/index.php...nt&task=viewИ аз като вас, внимавам когато си губя времето и парите, защото живеем в България и между българи, които както знаете от собствен опит, много лъжат! :DЕм комплект не продава и не монтира водородни клетки!
    Прикачени файлове

    Коментар


      01, спри да наричаш газа Браунов. Това НЕ Е БРАУНОВ ГАЗ !!! Това си е обикновена оксиводородна смес Н2О2, без да съм виждал това нещо в тоя велик кемпер, мога да ти го кажа, че не са ти монритали брауинова клетка, а обикновен електролизер. И занеш ли защо съм толкова сигурен - защото ако беше го направил, сега изобщо нямаше да си губиш времето в писане по форумите да се рекламираш, ам ищеше да продаваш съвсем успешно браунови клетки, защото да те светна - брауновият газ НЕ ГЪРМИ, както се случва с Н2О2. Освен това документите на чичко Браун за брауновият газ са засекретени. Това което се продава по интернет е опитната постановка на първият му електролизер, който не произвежда тъй нареченият Браунов газ. Капиш? И пак - не ми отговаряй, ами си записвай. Може да си купиш и един учебник по физика, не са скъпи и ги има навсякъде. Имаш крещяща нужда от него.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        01 написа:
        Точно така е и това е недостатък на тези клетки! Недостатъка е технологичен и локален, по мое мнение.Защото при маскимално натоварване на двигателя, икономията намалява или почти изчезва, както вие сам разсъждавате.Но разликата при карането е забележителна и мотора спи, не се мъчи, както беше преди.Остава и факта, че преди монтажа на клетката, кемпера ми не можеше да вдигне над 115 километра, а сега стига 135 километра, което е в потвърждение на разсъжденията ви.Но аз и на това съм доволен, защото кемпера е друг и си го ползувам вместо кола, да не казвам че е и по- икономичен от колата ми!Чета , но не мога да срещна някой, който да е експериментирал други схеми и технологии, като например тази конфигурациа и схема:http://www.newenergybg.com/index.php...nt&task=viewИ аз като вас, внимавам когато си губя времето и парите, защото живеем в България и между българи, които както знаете от собствен опит, много лъжат[/b]
        Значи от вашите отговори на двата ми въпроса обобщаваме:1.Такъв вид клетка може да бъде използвана единствено от автомобили без ламбда сонда.Нека да изтъкна един факт-от 1977г. в автомобилите масово започват да се вграждат ламбда сонди.От доста време насам не се произвеждат изобщо коли без такъв "датчик",тъй като съвременните двигатели трябва да покриват дадени екологични стандарти.А ламбда сондата е един основните лостове за целта.2.Количеството водороден газ,произведен от такава клетка е константа и не може да се променя спрямо режима на работа на двигателя. Недостатъка наистина е "технологичен и локален" както сам казвате,но е съществен.Значи излиза,че при натоварване на двигателя клетката не играе роля,защото произвежда пренебрежимо малко количество газ.Благодаря за отговорите.Обобщено - Излиза,че такава клетка би била полезна в автомобил без ламбда сонда,при условие,че двигателя не се вкарва в обороти. Значи,за да си монтираме такава клетка трябва да си купим карбураторен автомобил,произведен преди 80-те години на миналият век и да го караме в ниските обороти.Кемпера за който говорите при какви обороти поддържа тази скорост от 135 км/ч ? Защото това което твърдите никак не е в потвърждение на разсъжденията ми,а напротив.Или не сте ме разбрал правилно,ако е така е възможно аз да не съм се изразил правилно за което се извинявам,но моля ви не изопачавайте нещата и думите ми.Защото за да вдигне такава скорост тази голяма машина двигателят и трябва да се понапъне малко,а тогава влиза във високите обороти,където сам казахте,че клетката почти не играе роля поради невъзможостта да се запази съотношението на водородният газ в горивната смес.Е как токава именно при натоварен режим на двигателя наблюдавате подобрение в работа,скорост и т.н.
        Fiat 1.4 12V
        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

        Коментар


          Synthy написа:
          01, спри да наричаш газа Браунов. Това НЕ Е БРАУНОВ ГАЗ !!! Това си е обикновена оксиводородна смес Н2О2, без да съм виждал това нещо в тоя велик кемпер, мога да ти го кажа, че не са ти монритали брауинова клетка, а обикновен електролизер. И занеш ли защо съм толкова сигурен - защото ако беше го направил, сега изобщо нямаше да си губиш времето в писане по форумите да се рекламираш, ам ищеше да продаваш съвсем успешно браунови клетки, защото да те светна - брауновият газ НЕ ГЪРМИ, както се случва с Н2О2. Освен това документите на чичко Браун за брауновият газ са засекретени. Това което се продава по интернет е опитната постановка на първият му електролизер, който не произвежда тъй нареченият Браунов газ. Капиш? И пак - не ми отговаряй, ами си записвай. Може да си купиш и един учебник по физика, не са скъпи и ги има навсякъде. Имаш крещяща нужда от него.
          :D Драги ми, умни, начетен и образован господине, каращ такава хубава кола FIAT, вероятно втора употреба! :D Как така се произнасяте, без дори да сте видяли клетката, на моя велик кемпер? :D Велик е бил Илия Вълчев, избягал от тук и сменил даже, от неудобство и срам името си на Юл Браун, за да не го обиждат на произход. Ето затова, този ГАЗ носи името БРАУНОВ газ, а не носи българско име или вашето име, например.Като бивш "научен сътрудник", имам забележки по написаното от вас, но това няма да ви промени по никакъв начин, затова ще се въздържа! :D Напуснах научната си работа някога, защото около мен имаше много дърти, смешни, негодни и мързеливи хора, с протъркани панталони и ръкавели. :D Няма да си губя и времето, да вадя от архива на твоите 1883 мнения нещо съществено, защото зная, че няма такова. :D Водородната клетка на кемпера е самоделка, но хората които са направили тази самоделка, са монтирали вероятно над 200-300 подобни инсталации.Те са правили и инвестирали години в експерименти, нещо, за което нямате възможност, а вероятно и средства.Понеже споменаваш думата "реклама" и то в неподходящ контекст, подозирам че и това знаеш! :D Но това не ме учудва ама никак. :D Понеже съм "неграмотен", си карам кемпера, който купих за 6 хиляди лева, ей така - именно за експеримент за водородна клетка /опасявах се да не си прецакам Мерцедеса/.Сега, Мерцедеса си стои така, в гаража, от време на време ми го карат шофьорите, за да ми пада акумулатора.Съвсем скоро и на Мерцедеса ще монтирам такава клетка, няма значение как се нарича според теб тази инсталация.Сега Мерцедеса ми харчи градско между 11 и 13 литра, в зависимост от ползуването на климатика.Ако спестя 2-3 литра, ще го подкарам отново, защото все пак е хубава кола и е по- представителен от кемпера.Не съм го карал, след като вкараха закона, за запалените фарове, за да споделя дали тази цифра отчита повишения разход за фаровете или не. :D :D Драги ми, умни, начетен и образован господине, каращ такава хубава кола FIAT, вероятно втора употреба! :D Ще се радвам да разбера образованието ти, професията ти и способностите ти, научната степен или изобретенията и рационализациите, на които си автор! Поклон пред Марката FIAT, на която се возиш, защото ако не беше тази марка, щеше да се возиш на каруца, теглена от някое муле като мен! :D :D Аз имам умението да изправям криви пирони, но често си удрям пръстите и страдам! :D Ем комплект не рекламира, не продава и не монтира водородни клетки и този , който твърди подобна глупост е по глупав от най- глупавия тук- тоест от мен!
          Прикачени файлове

          Коментар


            Кръгъл идиот То си пише какво карам, но ти не си си направил труда да прочетеш. Какво съм учил и чел също не е твоя работа, просто знай, че браунов газ в твоят кемпер НЯМА ! Пак да кажа, ако имаше - сега щеше да те дават по новините и да валят поръчки за браунови клетки. Не се за нимавам с браунов газ и електролиза защото според мен това е загубена кауза, имам си доста по-перспективни виждания и занимания относто тези технологии. Също така И. Вълков се е прекръстил на Браун по други причини, но ти си толкова знаещ, че и това не си прочел защо. И помолих да не ми отговаряш, господин кемпер с мецедес в гаража (направо се замаях.. честно...).
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              valentino321 написа:
              01 написа:
              Точно така е и това е недостатък на тези клетки! Недостатъка е технологичен и локален, по мое мнение.Защото при маскимално натоварване на двигателя, икономията намалява или почти изчезва, както вие сам разсъждавате.Но разликата при карането е забележителна и мотора спи, не се мъчи, както беше преди.Остава и факта, че преди монтажа на клетката, кемпера ми не можеше да вдигне над 115 километра, а сега стига 135 километра, което е в потвърждение на разсъжденията ви.Но аз и на това съм доволен, защото кемпера е друг и си го ползувам вместо кола, да не казвам че е и по- икономичен от колата ми!Чета , но не мога да срещна някой, който да е експериментирал други схеми и технологии, като например тази конфигурациа и схема:http://www.newenergybg.com/index.php...nt&task=viewИ аз като вас, внимавам когато си губя времето и парите, защото живеем в България и между българи, които както знаете от собствен опит, много лъжат[/b]
              Значи от вашите отговори на двата ми въпроса обобщаваме:1.Такъв вид клетка може да бъде използвана единствено от автомобили без ламбда сонда.Нека да изтъкна един факт-от 1977г. в автомобилите масово започват да се вграждат ламбда сонди.От доста време насам не се произвеждат изобщо коли без такъв "датчик",тъй като съвременните двигатели трябва да покриват дадени екологични стандарти.А ламбда сондата е един основните лостове за целта.2.Количеството водороден газ,произведен от такава клетка е константа и не може да се променя спрямо режима на работа на двигателя. Недостатъка наистина е "технологичен и локален" както сам казвате,но е съществен.Значи излиза,че при натоварване на двигателя клетката не играе роля,защото произвежда пренебрежимо малко количество газ.Благодаря за отговорите.Обобщено - Излиза,че такава клетка би била полезна в автомобил без ламбда сонда,при условие,че двигателя не се вкарва в обороти. Значи,за да си монтираме такава клетка трябва да си купим карбураторен автомобил,произведен преди 80-те години на миналият век и да го караме в ниските обороти.Кемпера за който говорите при какви обороти поддържа тази скорост от 135 км/ч ? Защото това което твърдите никак не е в потвърждение на разсъжденията ми,а напротив.Или не сте ме разбрал правилно,ако е така е възможно аз да не съм се изразил правилно за което се извинявам,но моля ви не изопачавайте нещата и думите ми.Защото за да вдигне такава скорост тази голяма машина двигателят и трябва да се понапъне малко,а тогава влиза във високите обороти,където сам казахте,че клетката почти не играе роля поради невъзможостта да се запази съотношението на водородният газ в горивната смес.Е как токава именно при натоварен режим на двигателя наблюдавате подобрение в работа,скорост и т.н.
              :D Колега, виж тук:http://www.youtube.com/watch?v=tHTV2y6cgSEПитай си сам и на друго място, защото това, което ти пиша и ти разказвам, е индивидуален опит и изводи, които може да не са верни, още повече, че тук ме четете "на нож".http://www.youtube.com/watch?v=Esfqn...fvwberelЕла да те повозя в кемпера, за да си видиш сам и да престанеш с тези въпроси или да ме оставиш да ти ги задавам аз. :D Не ме карайте да питам молекулите и атомите, за каквото и да е било.Не ме карайте да се чувствам неудобно, за това, че съм доволен от тази клетка, както и шофьорите ми, защото не става въпрос само за една кола и един шофьор. :D http://www.youtube.com/watch?v=V1LHN...atedХайде, загубете малко време, вложете малко усилия, не чакайте чакате на готово, някой да прави и да ви дава на готово "динотестове".Хората които монтират такива клетки са вложили време, усилия, пари, за да могат да ги изкарат от мен и от вас- тези ,които сме профани, не разбираме или сме български тарикати, на дребно! :D Няколко пъти се опитах да се свържа с тези хора:http://greentech-bg.net/?p=652Успях, но попаднах на един от БАН, който искаше да сключа с тях "договор", да им възложа "научна задача" , за да ми отговорят. :D Затова потърсих и попаднах на моята самоделка, от която съм доволен и не се срамувам от това!Ем комплект не рекламира, не продава и не монтира водородни клетки и всеки който мисли обратното , не е много..... :D :D
              Прикачени файлове

              Коментар


                Synthy написа:
                Кръгъл идиот То си пише какво карам, но ти не си си направил труда да прочетеш. Какво съм учил и чел също не е твоя работа, просто знай, че браунов газ в твоят кемпер НЯМА ! Пак да кажа, ако имаше - сега щеше да те дават по новините и да валят поръчки за браунови клетки. Не се за нимавам с браунов газ и електролиза защото според мен това е загубена кауза, имам си доста по-перспективни виждания и занимания относто тези технологии. Също така И. Вълков се е прекръстил на Браун по други причини, но ти си толкова знаещ, че и това не си прочел защо. И помолих да не ми отговаряш, господин кемпер с мецедес в гаража (направо се замаях.. честно...).
                :D Радвам се, че съм те разсмял, ти също ме разсмиваш! :D На подобен отговор, ще ти постна една много хубава нощна снимчица, която не следва да бъде махната от модератора, защото надписа не се чете! :D В смисъл, това не е реклама, а само нощна снимка.Няма да се сърдиш нали? :D Не знаеш значението на думата "идиот", затова я ползуваш като обидна, но тя не е такава.На Илия Велчев и на Айнщайн са им викали така, така че приемам тази дума, като комплимент от теб.Въпреки това, с което разполагам, карам този кемпер и го си предпочитам пред Мерцедеса! :D Поздрави от мен- идиотът, имащ много повече от това, което му е необходимо!http://mamkamu.blog.bg/politika/2011.../glupak.844631
                Прикачени файлове

                Коментар


                  Тия от Хонда големи българи излязоха.Сигурно и те Фиати карат.Вместо да се свържат с вас да им обясните как да докарат икономия на гориво с бълбукатор,те седнали да си напрягат гънките да правят съвсем различна водородна уредба.Защо???Сигурно защото работят с академиците от БАН. Тоя на снимката с маркуча сигурно зарежда с дистелирана вода. http://greentech-bg.net/?p=150 При следващо публикуване на снимка на кемпера или споменаване на семейният Ви сервиз,ще получите второ предупреждение за нарушаване на рекламната политика на форума!!!Беше Ви обяснено къде във форума можете да рекламирате безплатно вашата дейност.
                  FIAT FORUM BULGARIA
                  Ракията е над политиката

                  Видео от Италфест 2011

                  Коментар


                    valentino321 написа:
                    Значи излиза,че клетката не става за автомобили с ламбда сонда ли?Хмммм това е нещо ново Предполагам ви е известно,че ламбда синдите се вграждат отдавна масово и серийно в автомобилите или трябва да е карбураторна кола от преди 70-те години на миналият век.Благодаря за отговора на първият ми въпрос.Не разбрах обаче добре отговора на вторият въпрос-как генератора на газ реагира на изменението на режима на работа на двигателя?А и не целя да поставям никого в неудобно положение и ситуации...просто си задавам въпросите.Обичам да съм пристрастен единствено на фактите,когато са подкрепени със солидни аргументи...а не с обяснения кой колко е глупав и какво не може да разбере.Не може всички да разбират от всичко,а канализацията не виждам какво общо има въобще с темата.Подобни недостатъци на държавата ни има хиляди,но те нямат нищо общо с този технически диалог.Все едно да каже някой "Егати ,колко много дупки има по пътищата,колко несъбрани кофи за смет каква е тази държава,сигурно и поданниците и даже не са и чували за брауновият генератор" Та да се върнем на въпроса - как генераторът съумява да запази процентното съотношение газ/гориво в еднакви пропорции при различните режими на работа на двигателя.Да речем произвеждаме X литра газ на минута,които се смесват с определено количество гориво и изгарят,обаче повишим оборотите на 5000 да речем...какво става - количеството гориво стремглаво нараства,а водородният газ си остава същото количество ли???Ако ли не как тогава нараства и неговият дебит,щото пък ако не нараства,значи количеството му при такъв режим става пренебрежимо малко и смисълът от него се губи.
                    Нека ти отговоря, гледам продавачите на бълбукатори са твърде неграмотни да разберат, камо ли да обяснят.- как реагира ламбда сондата - ламбда сондата мери количеството свободен кислород в изгорелите газове. Бълбукатора разделя водата /Н2О/ на водород и кислород, същото количество Н и О се свързват при изгарянето в двигателя /нещо като самоебачка/- Тоест ламбда сондата не вижда никаква разлика с или без клетка. Ще кажеш да ама тоя газ измества част от въздуха който влиза в двигателя и така се намаля количеството кислород. Да, така е, въздуха се намаля...... с около 1/200 част или там някъде :D - как се регулира количеството газ спрямо оборотите - никак, такава система би изисквала микропроцесорно управление което да следи минимум сигнала от тпс и вакума в колектора както и софтуер за това/твърде сложно за хора които се занимават с буркани за туршия/,а и при всички обороти количеството газ е твърде малко за да окаже какъвто и да е ефект :D - какво количество енергия се използва - минимум двойно повече от колкото се съдържа в произведения газ - тоест с 200вата изразходвано електричество в произведения газ има 100 вата енергия , него го изгаряме в двигател с кпд 30% и в крайна сметка получаваме 30вата механична енергия ......... която използваме можеби да захраним клетката с 200 вата :D :D :D имай в предвид че един 65А алтернатор е способен на празен ход да отдаде 30-тина ампера или около 400 вата - вадиш 200 вата задължителни фарове и още 200 за бълбукатора и ........ какво остава :D

                    Коментар


                      Отговорите ти 01 ми бяха напълно достатъчни.Линкове и информация от мрежата мога да си намеря и сам - мога да пиша и каквото ме итересува си го намирам.Благодаря все пак.Значи си доволен от клетката въпреки "технологичните и локални" нейни недостатъци (интересно какви други могат да бъдат :D ).Аз понеже съм порядъчно глупав не възнамерявам да си сложа такава водородна клетка,защото не мога да си позволя да си купя ретро автомобил отпреди 70-те години на който да я монтирам.Почти се бях навил да си монтирам на красивата си италианска кола,но предвид изброените от теб недостатъци се разколебах.Може би,ако не бях толкова глупав бих го направил но явно съм достатъчно глупав за да не го направя.Всъщност съм толкова глупав,че дори не мога да осъзная колко много съм глупав.Обаче пък ако съм наистина толкова много глупав ,не бих писал ,че съм глупав,нали така....щото нямаше да осъзнавам колко глупав съм всъщност.Хммм малко сам се обърках обаче,ама щом пиша за глупостта си явно не съм толкова глупав...обаче......ако не бях глупав нямаше да се объркам сам......егати става все по сложно........не е по силите на глупав човек като мен да си разреши казуса.....да ама все пак....стигнах до някакви закючения,значи не съм чак толкова уникално глупав....да ама се оплетох сам т.е. достатъчно глупав съм........хм или не достатъчно....дали може да съм и по-глупав
                      Fiat 1.4 12V
                      Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                      Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                      Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                      Коментар


                        valentino321 написа:
                        Отговорите ти 01 ми бяха напълно достатъчни.Линкове и информация от мрежата мога да си намеря и сам - мога да пиша и каквото ме итересува си го намирам.Благодаря все пак.Значи си доволен от клетката въпреки "технологичните и локални" нейни недостатъци (интересно какви други могат да бъдат :D ).Аз понеже съм порядъчно глупав не възнамерявам да си сложа такава водородна клетка,защото не мога да си позволя да си купя ретро автомобил отпреди 70-те години на който да я монтирам.Почти се бях навил да си монтирам на красивата си италианска кола,но предвид изброените от теб недостатъци се разколебах.
                        :D Не ми обиждай автомобила! :D Кемпера е производство 92 година и е готин бидон, който ми върши работа, каквато лека кола, не може да свърши! :D Много си е готин моя бидони не е ретро. :D Днес вероятно, ей така, ще си купя още едно PEUGEOT 806 HDI,след 2003.... :D Не се заяждам тук, заради "рекламата", за която ме предупреждава "колегата модератор", ама просто няма кой да ми вземе парите!Аз съм готов да ги дам, а няма кой да ги вземе, но така е в България- това е често срещано явление. :DЕто затова има криза! :D В Турция и Полша, криза няма.И ако чаках да "прокопсам" от рекламата в този клуб....хе хе хе хеНе ми се сърдете, не ме съдете че ми е така хубаво водородната клетка и с вас! :D Уважавам марката FIAT, само дето това не е българска марка!Защо ли? :D :D Аз съм доволен, работата върви, сервиза ми е пълен и никой там не подозира, какво става в този клуб.Поздрави от мен, с уважение! :DТа обадиха ми се скоро, че клиент с Фият, иска отстъпка за клуба, в един от магазините ми и аз му дадох отстъпка!Тогава се сетих за този клуб и се върнах и прописах в тази тема!Бях забравил за него, сигурно повече от година!И кво от това? :D Ама добре че беше този клиент, за да ме подсети!Хората са сговорчиви и възпитани, когато са на зор, зная от опит това......:D
                        Прикачени файлове

                        Коментар


                          Къде видя 01 да обиждам кемпера ти?Някъде да съм споменал нещо за него?Говоря единствено за мен и моята красива италиянска кола,която се управлява от един порядъчно глупав водач,като мен.Пожелавам ти да си купиш това PEUGEOT HDI,след 2003г ,което ти е харесало.Само се замислих дали ще му монтираш водородна клетка на common-rail двигателя.Просто ми е интересна комбинацията водородна клетка-турбокомпресор,как ли биха работили съвместно.Аз явно съм достатъчно глупав и не мога да си го обясня сам.Между другото все повече се убеждавам,че съм достатъчно глупав,за да бъда порядъчно глупав.
                          Fiat 1.4 12V
                          Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                          Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                          Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                          Коментар


                            Нищо не си разбрал от поста ми Дори елементано уважение нямаш. Помолих няколко пъти да не ми отговаряш, ти обаче... йок Еми добре. Жив и здрав да си да си харчиш тези тооолкова мног опари, които няма кой да ти ги вземе. Друго не мога да ти кажа. Явно не съм чел достатъчно, не и колкото теб, и със сигурност нямащ колкото теб. отивам да си бия главата в капака на италианското недоразумение, което (как смея..) наричам кола Айде, със здраве.И отново моля - не ми отговаряй!
                            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                            Коментар


                              Краси, как можа да му дадеш банана Знаеш ли как готино си уплътнявах деня с четене на глупости :D
                              "Без сърца, сме просто машини"
                              Toyota Prius 1.5 Hybrid
                              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                              Коментар


                                Дали да не предложим да му бъде отменен банана.Честно казано отдавна не се бях забавлявал така във форума
                                Fiat 1.4 12V
                                Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                                Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                                Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                                Коментар

                                Working...
                                X