valentino321 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия
Collapse
Заключена тема
X
X
-
-
01, спри да наричаш газа Браунов. Това НЕ Е БРАУНОВ ГАЗ !!! Това си е обикновена оксиводородна смес Н2О2, без да съм виждал това нещо в тоя велик кемпер, мога да ти го кажа, че не са ти монритали брауинова клетка, а обикновен електролизер. И занеш ли защо съм толкова сигурен - защото ако беше го направил, сега изобщо нямаше да си губиш времето в писане по форумите да се рекламираш, ам ищеше да продаваш съвсем успешно браунови клетки, защото да те светна - брауновият газ НЕ ГЪРМИ, както се случва с Н2О2. Освен това документите на чичко Браун за брауновият газ са засекретени. Това което се продава по интернет е опитната постановка на първият му електролизер, който не произвежда тъй нареченият Браунов газ. Капиш? И пак - не ми отговаряй, ами си записвай. Може да си купиш и един учебник по физика, не са скъпи и ги има навсякъде. Имаш крещяща нужда от него."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
01 написа:Точно така е и това е недостатък на тези клетки! Недостатъка е технологичен и локален, по мое мнение.Защото при маскимално натоварване на двигателя, икономията намалява или почти изчезва, както вие сам разсъждавате.Но разликата при карането е забележителна и мотора спи, не се мъчи, както беше преди.Остава и факта, че преди монтажа на клетката, кемпера ми не можеше да вдигне над 115 километра, а сега стига 135 километра, което е в потвърждение на разсъжденията ви.Но аз и на това съм доволен, защото кемпера е друг и си го ползувам вместо кола, да не казвам че е и по- икономичен от колата ми!Чета , но не мога да срещна някой, който да е експериментирал други схеми и технологии, като например тази конфигурациа и схема:http://www.newenergybg.com/index.php...nt&task=viewИ аз като вас, внимавам когато си губя времето и парите, защото живеем в България и между българи, които както знаете от собствен опит, много лъжат[/b]Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Synthy написа:01, спри да наричаш газа Браунов. Това НЕ Е БРАУНОВ ГАЗ !!! Това си е обикновена оксиводородна смес Н2О2, без да съм виждал това нещо в тоя велик кемпер, мога да ти го кажа, че не са ти монритали брауинова клетка, а обикновен електролизер. И занеш ли защо съм толкова сигурен - защото ако беше го направил, сега изобщо нямаше да си губиш времето в писане по форумите да се рекламираш, ам ищеше да продаваш съвсем успешно браунови клетки, защото да те светна - брауновият газ НЕ ГЪРМИ, както се случва с Н2О2. Освен това документите на чичко Браун за брауновият газ са засекретени. Това което се продава по интернет е опитната постановка на първият му електролизер, който не произвежда тъй нареченият Браунов газ. Капиш? И пак - не ми отговаряй, ами си записвай. Може да си купиш и един учебник по физика, не са скъпи и ги има навсякъде. Имаш крещяща нужда от него.Прикачени файлове
Коментар
-
Кръгъл идиот То си пише какво карам, но ти не си си направил труда да прочетеш. Какво съм учил и чел също не е твоя работа, просто знай, че браунов газ в твоят кемпер НЯМА ! Пак да кажа, ако имаше - сега щеше да те дават по новините и да валят поръчки за браунови клетки. Не се за нимавам с браунов газ и електролиза защото според мен това е загубена кауза, имам си доста по-перспективни виждания и занимания относто тези технологии. Също така И. Вълков се е прекръстил на Браун по други причини, но ти си толкова знаещ, че и това не си прочел защо. И помолих да не ми отговаряш, господин кемпер с мецедес в гаража (направо се замаях.. честно...)."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
valentino321 написа:01 написа:Точно така е и това е недостатък на тези клетки! Недостатъка е технологичен и локален, по мое мнение.Защото при маскимално натоварване на двигателя, икономията намалява или почти изчезва, както вие сам разсъждавате.Но разликата при карането е забележителна и мотора спи, не се мъчи, както беше преди.Остава и факта, че преди монтажа на клетката, кемпера ми не можеше да вдигне над 115 километра, а сега стига 135 километра, което е в потвърждение на разсъжденията ви.Но аз и на това съм доволен, защото кемпера е друг и си го ползувам вместо кола, да не казвам че е и по- икономичен от колата ми!Чета , но не мога да срещна някой, който да е експериментирал други схеми и технологии, като например тази конфигурациа и схема:http://www.newenergybg.com/index.php...nt&task=viewИ аз като вас, внимавам когато си губя времето и парите, защото живеем в България и между българи, които както знаете от собствен опит, много лъжат[/b]
Коментар
-
Synthy написа:Кръгъл идиот То си пише какво карам, но ти не си си направил труда да прочетеш. Какво съм учил и чел също не е твоя работа, просто знай, че браунов газ в твоят кемпер НЯМА ! Пак да кажа, ако имаше - сега щеше да те дават по новините и да валят поръчки за браунови клетки. Не се за нимавам с браунов газ и електролиза защото според мен това е загубена кауза, имам си доста по-перспективни виждания и занимания относто тези технологии. Също така И. Вълков се е прекръстил на Браун по други причини, но ти си толкова знаещ, че и това не си прочел защо. И помолих да не ми отговаряш, господин кемпер с мецедес в гаража (направо се замаях.. честно...).
Коментар
-
Тия от Хонда големи българи излязоха.Сигурно и те Фиати карат.Вместо да се свържат с вас да им обясните как да докарат икономия на гориво с бълбукатор,те седнали да си напрягат гънките да правят съвсем различна водородна уредба.Защо???Сигурно защото работят с академиците от БАН. Тоя на снимката с маркуча сигурно зарежда с дистелирана вода. http://greentech-bg.net/?p=150 При следващо публикуване на снимка на кемпера или споменаване на семейният Ви сервиз,ще получите второ предупреждение за нарушаване на рекламната политика на форума!!!Беше Ви обяснено къде във форума можете да рекламирате безплатно вашата дейност.
Коментар
-
valentino321 написа:Значи излиза,че клетката не става за автомобили с ламбда сонда ли?Хмммм това е нещо ново Предполагам ви е известно,че ламбда синдите се вграждат отдавна масово и серийно в автомобилите или трябва да е карбураторна кола от преди 70-те години на миналият век.Благодаря за отговора на първият ми въпрос.Не разбрах обаче добре отговора на вторият въпрос-как генератора на газ реагира на изменението на режима на работа на двигателя?А и не целя да поставям никого в неудобно положение и ситуации...просто си задавам въпросите.Обичам да съм пристрастен единствено на фактите,когато са подкрепени със солидни аргументи...а не с обяснения кой колко е глупав и какво не може да разбере.Не може всички да разбират от всичко,а канализацията не виждам какво общо има въобще с темата.Подобни недостатъци на държавата ни има хиляди,но те нямат нищо общо с този технически диалог.Все едно да каже някой "Егати ,колко много дупки има по пътищата,колко несъбрани кофи за смет каква е тази държава,сигурно и поданниците и даже не са и чували за брауновият генератор" Та да се върнем на въпроса - как генераторът съумява да запази процентното съотношение газ/гориво в еднакви пропорции при различните режими на работа на двигателя.Да речем произвеждаме X литра газ на минута,които се смесват с определено количество гориво и изгарят,обаче повишим оборотите на 5000 да речем...какво става - количеството гориво стремглаво нараства,а водородният газ си остава същото количество ли???Ако ли не как тогава нараства и неговият дебит,щото пък ако не нараства,значи количеството му при такъв режим става пренебрежимо малко и смисълът от него се губи.
Коментар
-
Отговорите ти 01 ми бяха напълно достатъчни.Линкове и информация от мрежата мога да си намеря и сам - мога да пиша и каквото ме итересува си го намирам.Благодаря все пак.Значи си доволен от клетката въпреки "технологичните и локални" нейни недостатъци (интересно какви други могат да бъдат :D ).Аз понеже съм порядъчно глупав не възнамерявам да си сложа такава водородна клетка,защото не мога да си позволя да си купя ретро автомобил отпреди 70-те години на който да я монтирам.Почти се бях навил да си монтирам на красивата си италианска кола,но предвид изброените от теб недостатъци се разколебах.Може би,ако не бях толкова глупав бих го направил но явно съм достатъчно глупав за да не го направя.Всъщност съм толкова глупав,че дори не мога да осъзная колко много съм глупав.Обаче пък ако съм наистина толкова много глупав ,не бих писал ,че съм глупав,нали така....щото нямаше да осъзнавам колко глупав съм всъщност.Хммм малко сам се обърках обаче,ама щом пиша за глупостта си явно не съм толкова глупав...обаче......ако не бях глупав нямаше да се объркам сам......егати става все по сложно........не е по силите на глупав човек като мен да си разреши казуса.....да ама все пак....стигнах до някакви закючения,значи не съм чак толкова уникално глупав....да ама се оплетох сам т.е. достатъчно глупав съм........хм или не достатъчно....дали може да съм и по-глупавFiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:Отговорите ти 01 ми бяха напълно достатъчни.Линкове и информация от мрежата мога да си намеря и сам - мога да пиша и каквото ме итересува си го намирам.Благодаря все пак.Значи си доволен от клетката въпреки "технологичните и локални" нейни недостатъци (интересно какви други могат да бъдат :D ).Аз понеже съм порядъчно глупав не възнамерявам да си сложа такава водородна клетка,защото не мога да си позволя да си купя ретро автомобил отпреди 70-те години на който да я монтирам.Почти се бях навил да си монтирам на красивата си италианска кола,но предвид изброените от теб недостатъци се разколебах.
Коментар
-
Къде видя 01 да обиждам кемпера ти?Някъде да съм споменал нещо за него?Говоря единствено за мен и моята красива италиянска кола,която се управлява от един порядъчно глупав водач,като мен.Пожелавам ти да си купиш това PEUGEOT HDI,след 2003г ,което ти е харесало.Само се замислих дали ще му монтираш водородна клетка на common-rail двигателя.Просто ми е интересна комбинацията водородна клетка-турбокомпресор,как ли биха работили съвместно.Аз явно съм достатъчно глупав и не мога да си го обясня сам.Между другото все повече се убеждавам,че съм достатъчно глупав,за да бъда порядъчно глупав.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Нищо не си разбрал от поста ми Дори елементано уважение нямаш. Помолих няколко пъти да не ми отговаряш, ти обаче... йок Еми добре. Жив и здрав да си да си харчиш тези тооолкова мног опари, които няма кой да ти ги вземе. Друго не мога да ти кажа. Явно не съм чел достатъчно, не и колкото теб, и със сигурност нямащ колкото теб. отивам да си бия главата в капака на италианското недоразумение, което (как смея..) наричам кола Айде, със здраве.И отново моля - не ми отговаряй!"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар