Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Еми то това е ясно, че ще се случи и без никакво измерване, още даже преди да се монтира Обаче това не значи, че има реална икономия.Въпросът е с колко се е повишила ефективността на двигателя, или поне въртящия момент на двигателя при едно и също количество гориво 01 - не ми отговаряй, дискусията ми е с колегите от форума
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      Synthy на теб ще ти отговоря откъде е икономията. От същото място където, хората с 1,9tdi градско в София с включен климатик дава 4л. на 100км. А като се кача аз дават по 8-9-10л.. Да обяснявам ли ?

      Коментар


        Synthy написа:
        Миро: ДА Не съм господина 01 (за мое най-голямо щастие), но пък отговарям вместо него, той явно не може да чете Освен това, 01 плещи абсолютни глупости, като казва, че БГ е катализатор. Значи - идея си няма какво точно прави брауновият газ в двигателя, и от къде идва икономията на гориво (такава има, въпросът е колко). Чуваш ли, господин нула едно? Говориш пълни глупости!
        :D Момчета млади, разсъждаващи по български и каращи Fiat който не е "български" автомобил. :D "Говориш пълни глупости![/quote]"Приемам че е така, макар да не приказвам, а пиша.Но това е малка и не-интересна подробност. :D Аз съм тук, за да споделя, а не да обучавам и обяснявам на хора, които могат да четат и имат глави да разсъждават и без мен! :D Проблемът е в това, че разсъждавате "по български",а това видно от българската историята, въобще не е градивно, а води до обедняване в национален мащаб.Вярно е че съм глупав, за да си губя времето да пиша тук, на философи, които не могат да изкарат няколко хиляди лева и да експериментират сами. :D Аз мога да бъда и по- ехиден, но не искам да обиждам марката автомобили които карате, защото те са много интелигентни, в някои случаи по- интелигентни от шофьорите си. :D Не може да не се съгласите с това, нали? :D Ще цитирам за пореден път Айнщайн, който казва:"Две неща са безкрайни-Вселената и човешката глупост,но за първото не съм сигурен"Той не е живял тук, защото ако беше живял, нямаше да има толкова мозък, за да изкаже такъв бисер. :D От къде Айнщайн , може да прави този извод, ако не от собствен опит и от собствената си безкрайна глупост?В сравнение с НЕГО / Айнщайн/, аз въобще не влизам в класацията на глупостта и глупавите, за което ужасно съжалявам. :D Аз си правя извода / неприятен за мен/ и оставям всеки един от вас,"знаещите", да си направи своя извод. :D Вече съм стар и прогресиращо оглупавящ, защото средата в която вегетирам, си оказва влиянието. :D Съгласен съм с вас, че съм глупак! :DЩе ви покажа един детайл, за да се смеете, когато се мислите за умни!Възможно ли е, когато задниците ни, са по-големи от главата, да сме умни?Аз смятам, че това е невъзможно и се позовавам на собствен опит!
        Прикачени файлове

        Коментар


          valentino321 написа:
          01 написа:
          Това правят и витамините, като ни помагат да изгаряме по-пълноценно храната, респективно, да отделяме по-малко вредни газове
          Нали не го мислиш сериозно!?
          :D Не мисля въобще върху фактите! :D Възможно е , да се самообразоваш и това ще бъде един голям плюс +! :D Витамините не са храна! :D Не спори с глупака в мое лице, защото ще оглупееш като мен! :D Помни и не забравяй поговорката: "С какъвто се събереш, такъв ставаш."Аз забравих тази поговорка и ей ме на! :D Карам кемпер, с водородна клетка..... А можех да разкажа още неща, но се притеснявам от изпитващите ме "професори" .....Няма да публикувам картинки и снимки, които могат да се приемат като рекламни, защото тук има цензура! :D http://www.facebook.com/photo.php?fb...&theaterВиж с какво се занимавам напоследък! :D
          Прикачени файлове

          Коментар


            kolev написа:
            01 написа:
            Този автобус е експериментален, прототип и с водородна клетка, ако си спомням правилно! В България не може да има такова нещо, щото не сме дорасли!Добро утро и приятен ден на всички!
            Не си спомняш правилно,ако изобщо си знаел.Този автобус е концепция, 3д компютърен рендер в конкурс по индустриален дизайн. Тоест не съществува в действителност.http://www.beautifullife.info/automo...com/Освен това, ако твърдиш че горивна клетка работеща с водород и набълбукатор изобщо имат нещо общо помежду си, силно се съмнявам в техническата ти компетенция.Голяма фирма сте уж, що не дадеш някъде да ти направят изследвания на набълбукаторите колко гориво се пести от тях. Ще бъдеш първия в света :D :D :D
            :D Драги ми господине! :D "Концепциите" са антрето на реалността!В "онзи свят", концепциите вървят напред и разработват бъдещата реалност.http://www.facebook.com/photo.php?fb...&theaterТук, в темата, се чувствам, като този господин, на картинката. Виж как гледам "стресирано":http://www.facebook.com/photo.php?fb...aterДобре е, че си имам няколко водородни клетки, без да имам техническа компетенция!За какво ми е тази "компетенция", когато не ми върши никаква работа, дори и тук.Добре е, щастлив съм, че съм поне малко напред..... пред "кризата" с рогата! :D :D Имаш ли парички, за да направиш изследвания на водородните клетки?Нямаш , нали?Пишеш: "Голяма фирма сте уж, що не дадеш някъде да ти направят изследвания на набълбукаторите колко гориво се пести от тях. Ще бъдеш първия в света"Не е вярно това, но ти, или не четеш или не разбираш , или и двете заедно. Аз съм глуповат, но не съм луд, да правя изследвания за нещо, които отдавна е направено!Виж тук и чети, нахрани си "компетенцията":http://greentech-bg.net/?p=652"Двигатели с водородна клетка взеха първите места в състезанието за икономия на горивоMay 27, 2008"Сега сме 2012 година! :DДобро утро! :D

            Коментар


              Драги 01, би ли ни спестил житеските си постижения - явно са толкова много че не се побират в един пост та се налага да пуснеш 3 последователни ...А за доказателствата които така надлежно прилагаш - цъкни на този линк : http://net-mobi.info/О чудо - и ти ли спечели Айфон Чудиш се само дали бял или черен - цъкни още веднъж и вземи два Ако се съмняваш че има някаква измама прочети поста на Chun Pei от София - ако той не те убеди че всичко е достоверно - не знам кое може да го направи Та толкова по такъв тип доказателства ...И моля да се придържаш към темата за да няма после жалване от цензура ...

              Коментар


                ilkor написа:
                Драги 01, би ли ни спестил житеските си постижения - явно са толкова много че не се побират в един пост та се налага да пуснеш 3 последователни ...А за доказателствата които така надлежно прилагаш - цъкни на този линк : http://net-mobi.info/О чудо - и ти ли спечели Айфон Чудиш се само дали бял или черен - цъкни още веднъж и вземи два Ако се съмняваш че има някаква измама прочети поста на Chun Pei от София - ако той не те убеди че всичко е достоверно - не знам кое може да го направи Та толкова по такъв тип доказателства ...И моля да се придържаш към темата за да няма после жалване от цензура ...
                :D Добро утро колега модератор! :D Аз си имам айфон и не ми трябва подарък именно, защото си имам.Хората ламтят за подаръци, защото нямат, а нямат, защото много от тях са глупави. Ако бяха по-умни, щяха да си имат и тогава подаръците се обезсмислят. Имам си и водородна клетка, за която пиша от личен опит, в първо лице, единствено число. :D Разбира се, при нас в сервизите не се монтират такива водородни клетки за да не си губим времето с подобни глупости, както става тук.Клетката на кемпера ми, е монтирана от колеги, на които си платих и които вече много пъти са правили подобен род инсталации и имат опит.Толкова за "доказателствата" , но моля те , не оспорвай състезания от типа та тези, които линковах, защото такива състезания се правят всяка година и се отразяват в медиите.http://www.automedia.bg/news/article_13159.htmlМоля това да не се счита за "реклама", защото е само информация! :D Ето ви и един самолет, с водородна клетка, просто така, за да ти покажа, че примера ти с айфона, не е удачен по темата:http://svejo.net/447394-Bezpiloten-s...nTech-BGТук има едно изречение, което ме вдъхновява тази сутрин:"Горивната клетка е с мощност 550 W или 0,75 конски сили, тя е четири пъти по-ефективна от ДВГ със същата мощност и осигурява 7 пъти повече енергия от батерия със същото тегло."Много ми е приятно, всяка сутрин, да надникна в пощата си и да видя интереса към една тема, неразбираема от много хора. Бизнесът ни се базира на това, да правим такива неща, които останалите българи не могат или не разбират, поради което ни плащат.Ако всеки можеше да си монтира сам ауспуха, какво щяхме да правим ние?Аз сутрин чета и мисля, радвам се и пиша глупости с вас, докато през това това време, компанията Бойнг е направила вече крачка напред:"Полетя първият самолет с водородна горивна клеткаApril 9, 2008 На 3 април 2008 от компанията Боинг обяви, че за пръв път в историята на авиацията пилотиран самолет, задвижван с водородни горивни клетки, е осъществил полет."http://greentech-bg.net/?p=432Тук вече става въпрос за пилотират полет, нещо подобно на това, което правя, когато си пилотирам кемпера с водородна клетка! :D Е, кемпера ми не лети още, но това е, защото живея в България, където нещата се случват бавно и късно, а понякога и не се случват въобще.Я виж, какво ставало, когато идеите на Браун, попаднат в не-български ръце, а?"Според екипа на Боинг с РЕМ - водородни клетки могат да се задвижват в бъдеще малки пилотирани летателни машини. В по-дългосрочен аспект обаче се очаква да навлизат solid oxide - горивни клетки, които да са приложими в задвижването на големи търговски полети. Но според тях водородните клетки никога не биха могли да се ползват в големите пасажерски лайнери. Компанията ще продължи да тества потенциала им, както и други алтернативни енергийни източници, с цел достигане на по-добри екологични параметри от автотранспорта.Източник: TreeHugger Сега, отново добро утро, драги колеги, каращи Fiat и често некомпетентни по отношение нивото на интелект, необходимо , за създаване на автомобили като FIA, една водеща световна марка. По обясними причини, ТАКАВА МАРКА АВТОМОБИЛ, никога няма да се произвежда в България. В Турция- може, но тук - НЕ!Нашия интелект стига до там, да ви правим ауспусите на тези автомобили, защото толкова ни е акъла. :D Разбира се, като глупав, се радвам, а не се дразня и не отричам,чуждите постижения, които са много по- технологични от моя кемпер."НАД ОБЛАЦИТЕ С ГОРИВНА КЛЕТКАДълго време една от основните цели на електрохимията бе създаване на горивни клетки, способни да осигурят на въздухоплавателните средства достатъчна мощност, позволяваща им да излетят единствено с енергия, създавана от водородни горивни клетки. Lange Aviation и Германският авиокосмически център (Deutsches Zentrum für Luft- und Raumfahrt; DLR) разработиха самолет, захранван с водородна горивна клетка - Antares DLR-H2. Antares лети с нулеви емисии на CO2 при значително по-ниско ниво на шума в сравнение със сравнимите моторни планери.Antares DLR-H2, първият пилотиран въздухоплавателен апарат в света, способен да излети, използвайки единствено енергията на горивната клетка в своята система за задвижване.Сега предизвикателството, пред което са изправени разработчиците, е горивната клетка да се направи възможно най-малка и лека с оглед на практическото й приложение. MEA, разработена от BASF, сега открива нови хоризонти пред разработчиците на системата: тя включва първата предлагана в търговската мрежа мембрана за горивни клетки, позволяваща работни температури до 180 °C. Иновационните системи се предлагат с търговското наименование Celtec®. Горивните клетки, съоръжени с този материал, могат да се охлаждат от въздуха и не се налага да бъдат овлажнявани с вода. Това елиминира необходимостта от овлажнители за въздух, резервоари и помпи за вода, клапани и системи за почистване."Вижте, четете какво правят хората, което ние даже не можем да проумеем, поради което не можем да Го направим, но ще хленчим за кризата, безработицата и ниските доходи.Сега, мисля да приключим темата, защото не прилично, да си губим толкова много времето с глупости, които имат своите носители- глупавите хора, като мен!Не пиша за вас, а за себе си, защото цял живот живея и се мъча с вродената ми българска глупост, над която постоянно се надсмивам, както е в случая. :D Благодаря ви, за вниманието и ЧАО! :D
                Прикачени файлове

                Коментар


                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    Mupo написа:
                    Synthy на теб ще ти отговоря откъде е икономията. От същото място където, хората с 1,9tdi градско в София с включен климатик дава 4л. на 100км. А като се кача аз дават по 8-9-10л.. Да обяснявам ли ?
                    Това ясно Ама познавам човек с електролизер в колата си, на който му е смъкнал разхода с 1.5л при нормално каране, при "ненормално" - 0.5/100, а той е точно като теб - газ колкото може. Иска да види буталата как изглеждат :D Това на газ. На бензин не кара, и не се знае. А той по принцип не жали колата. Та наистина има икономия, но както казах - не достатъчна за да си заслужава бомбата под капака И няма причина да ме лъже, щото аз му дадох съвети преди време как да си направи електролизера, и съм последният човек, който ще си купи подобна дивотия. Е, вече той на мен трябва да дава съвети, но това е една друга тема M5kov - +1
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      Пепел ти на езика . Карам си нормално, просто не може в София кола тон, тон и половина два, на каквото и да е гориво да дава 4л.

                      Коментар


                        Съгласих се 4.5 до 5 обаче може. Тъста поне съм го виждал с очите си как го прави на дачия логан 1.5dci комби. Извън града съм го виждал да пада на 3.8.На този пич с бравото и електролизната клетка му дава 5-8 смесено (т.е. между 5 и газ. Ама той често кара със 180 извънграда, така че не е представителна извадка.
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          01 написа:
                          :D Драги ми господине! :D "Концепциите" са антрето на реалността!В "онзи свят", концепциите вървят напред и разработват бъдещата реалност.http://www.facebook.com/photo.php?fb...&theaterТук, в темата, се чувствам, като този господин, на картинката. Виж как гледам "стресирано":http://www.facebook.com/photo.php?fb...aterДобре е, че си имам няколко водородни клетки, без да имам техническа компетенция!За какво ми е тази "компетенция", когато не ми върши никаква работа, дори и тук.Добре е, щастлив съм, че съм поне малко напред..... пред "кризата" с рогата! :D :D Имаш ли парички, за да направиш изследвания на водородните клетки?Нямаш , нали?Пишеш: "Голяма фирма сте уж, що не дадеш някъде да ти направят изследвания на набълбукаторите колко гориво се пести от тях. Ще бъдеш първия в света"Не е вярно това, но ти, или не четеш или не разбираш , или и двете заедно. Аз съм глуповат, но не съм луд, да правя изследвания за нещо, които отдавна е направено!Виж тук и чети, нахрани си "компетенцията":http://greentech-bg.net/?p=652"Двигатели с водородна клетка взеха първите места в състезанието за икономия на горивоMay 27, 2008"Сега сме 2012 година! :DДобро утро! :D
                          Драги ми другарю, едва ли надменното ви и арогантно държание с което си рекламирате бълбукаторите тук ще ви спечели клиентела.Хайде ако ще обиждате на "българин" първо да се погледнете в огледалото щото видно обиждате най-вече себе си.Линка който сте дал е за автомобил с водородна горивна клетка - наливаме му водород в резервоара, той се свързва с кислород от атмосферата /във въпросната горивна клетка/при което получаваме електричество захранващо ел. мотор. Та тук дори няма двигател с вътрешно горене. Концепцията за автобуса /както и цитирания от вас самолет/би разчитала на същата ДОКАЗАНА и непротиворечаща на физиката технология. С каква наглост наричате буркани от туршия , кисело зеле , кисели краставички и други кисели истории /затова можеби сте и толкова кисел/...... пълни с изрезки от тенекия "водородни клетки" и "горивни клетки".Няма нужда да ми отговаряте, не желая да се занимавам с вас и тая тема. А клиенти за въпросните бълбукатори за съжаление все ще се намерят.

                          Коментар


                            kolev написа:
                            01 написа:
                            :D Драги ми господине! :D "Концепциите" са антрето на реалността!В "онзи свят", концепциите вървят напред и разработват бъдещата реалност.http://www.facebook.com/photo.php?fb...&theaterТук, в темата, се чувствам, като този господин, на картинката. Виж как гледам "стресирано":http://www.facebook.com/photo.php?fb...aterДобре е, че си имам няколко водородни клетки, без да имам техническа компетенция!За какво ми е тази "компетенция", когато не ми върши никаква работа, дори и тук.Добре е, щастлив съм, че съм поне малко напред..... пред "кризата" с рогата! :D :D Имаш ли парички, за да направиш изследвания на водородните клетки?Нямаш , нали?Пишеш: "Голяма фирма сте уж, що не дадеш някъде да ти направят изследвания на набълбукаторите колко гориво се пести от тях. Ще бъдеш първия в света"Не е вярно това, но ти, или не четеш или не разбираш , или и двете заедно. Аз съм глуповат, но не съм луд, да правя изследвания за нещо, които отдавна е направено!Виж тук и чети, нахрани си "компетенцията":http://greentech-bg.net/?p=652"Двигатели с водородна клетка взеха първите места в състезанието за икономия на горивоMay 27, 2008"Сега сме 2012 година! :DДобро утро! :D
                            Драги ми другарю, едва ли надменното ви и арогантно държание с което си рекламирате бълбукаторите тук ще ви спечели клиентела.Хайде ако ще обиждате на "българин" първо да се погледнете в огледалото щото видно обиждате най-вече себе си.Линка който сте дал е за автомобил с водородна горивна клетка - наливаме му водород в резервоара, той се свързва с кислород от атмосферата /във въпросната горивна клетка/при което получаваме електричество захранващо ел. мотор. Та тук дори няма двигател с вътрешно горене. Концепцията за автобуса /както и цитирания от вас самолет/би разчитала на същата ДОКАЗАНА и непротиворечаща на физиката технология. С каква наглост наричате буркани от туршия , кисело зеле , кисели краставички и други кисели истории /затова можеби сте и толкова кисел/...... пълни с изрезки от тенекия "водородни клетки" и "горивни клетки".Няма нужда да ми отговаряте, не желая да се занимавам с вас и тая тема. А клиенти за въпросните бълбукатори за съжаление все ще се намерят.
                            :D Защо непрекъснато ме бъркате? :D Не продаваме и не монтираме водородни клетки и ако мислите така, проблемът е във вашия "бълбукатор"... :D И не съм кисел, а много усмихнат, радващ се, каращ си кемпера, в който няма буркани от туршия, кисели краставички и други кисели истории. :D С него спирам навсякъде, дори и в хубавия ресторант "Тумбака" , срещу Бачковския манастир- "сервиз за глупост" източник на много пари, от глупостта человеческа и българска.Има много тумбаци на тази земя, тлъсти, глупави и грозни, които понякога, карат красиви автомобили FIAT, но това не ги прави по-малко "тумбаци".Там пред манастира има много "клиенти", както и в нашите сервизи, така че не се грижи за нас и за мен. :D Не се дразни /моля те/ не се заяждай с мен, защото едва ли разбираш от "водородни клетки".....затова не си прави труда да се обясняваш и да се дразниш, защото е вредно за здравето .На тази земя е пълно със "специалисти", сънуващи бълбукатори и буркани.... , а в градовете и селата им, няма канализация, да не говорим за пречиствателни станции:DАко надникнеш в коритата на река Чая, ще се отвратиш от поколенията "разбирачи", "тумбаци", от децата и внуците им.
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              Забрави глобалното затопляне да споменеш...
                              "Без сърца, сме просто машини"
                              Toyota Prius 1.5 Hybrid
                              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                              Коментар


                                http://www.google.com/url?q=http://b...dLymxAЕдин цитат:... Ама както и да е ... друг въпрос : защо никой от участниците не показа някакви факти в цифри и мерки. Например: за получаването на еди колко си литра "чудодеен " газ , даващ еди колко си вата или джаула или калории или каквото си щете там , какво количество енергия е изразходено???Ей на този въпрос ми отговори 01 Че слушам клетката консумирала 50-100 А отде я взимате тая енергия та да разграждаш вода?В един от въпросните сайтове които продават такива клетки пишеше че се използвал ток който така или иначе се произвеждал от алтернатора и се губел - ХА-ХА.

                                Коментар

                                Working...
                                X