Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Вече ще е скучно без 01Сега как ще трупам информация за развитието на HHO Ще се развие технологията, а аз няма да знам и ще се набутвам като зареждам бензинец.Може би трябва да купя друга HHO система, а ако и тя не проработи ще купя и друг модел HHO система, и така докато купя такава работеща

    Коментар


      Няма страшно,ще се появи друг като него.Докато има овчици ще има и вълци.Силно се надявам да не е в този форум обаче.
      Fiat 1.4 12V
      Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
      Да си втори значи да си първи сред загубилите.
      Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

      Коментар


        Capo_69 написа:
        ....Вече ще е скучно без 01Сега как ще трупам информация за развитието на HHO .....
        Ако чакаш на празнословеца информация - няма да получиш. Ще получиш only водородни автомобили и " :D :D :D "Прочие не му мина номера тука както и в другия форум и не вярвам никъде в такива форуми да му мине номераНо аз все още не съм разбрал същината на процеса (именно факта че "реагира" на различни материали срещу които гори ме кара да си мисля, че може да реагира на нафтата ((абе тва вярно ли е)) )... (и факта, че не могат да му измерят максималната т на горене ((абе тва вярно ли е)) ) ... то щото има много неща дет не ги знаем, нали? Ама везните клонят към "няма полза" защто ако имаше доказано деиствие на клетките като катализатор (или не знам като кво) в горивния процес, това щеше да е СЕНЗАЦИЯ и масово по целия свят щеше да има "добавяне" на газ генератори на всички дизелЯци .. и ако е 30% икономия .. тва са милиони литри дизел .. милиони спестени литри да не говорим за екологията .. Така че празнодумеца си е поредния "тука има, тука нема" ментарджия търговец, а файда май няма-а-а-а-а........
        Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

        Коментар


          stooes написа:
          Capo_69 написа:
          ....Вече ще е скучно без 01Сега как ще трупам информация за развитието на HHO .....
          ме кара да си мисля, че може да реагира на нафтата ((абе тва вярно ли е)) )...
          Защо да реагира на нафтата, а да не реагира на бензина ???От опит знам, че реакция с бензина няма трябва да го видя това с нафтата за да го повярвам. Иначе посоката на логиката е хубава

          Коментар


            Виж сега, казано ми е от човек дето го е виждал с очите си че нафтеняка по никакъв начин не мойш да го накараш да изпуши с такваз ХХО магия, както и като вървеж колата е по-добра от преди .. ся вярвам на 100% че не пуши (щото го е видял) за вървежа на около 50% вервам (щото няма да знае как е била без ХХХХХХо) .. Самия факт, че нафтеняк не пуши и тва, че френда го е виждал с очите си е нещо. Нямам търпение да разбера и да видя за кво иде реч.Не знам обаче кога ще имам възможност да се докосна до тази тайна технология предавана от баща на син тамплиер, дето в ДАП-а не са я и чували та да свалят ако не друго то поне димните завеси от 40 годишните си бракми дет им викат Хафтобуси ...
            Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

            Коментар


              Изобщо не е тайна технологията Има тонове информация за браунови генератори. Както казах, проадва се и схема и описание на оригиналният генераотр на Юл Браун. Срещу скромните 15лв. може да се закупи. Там има схема, описание на принципа, какво се случва при различните параметри.. Доста нескопосано е написано, но ако си техн. грамотен може да се разбере и направи. В гугъл особено има един куп схеми на браунови клетки Вземи порови и ако имаш време тествай. Аз засега нямам.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                Колеги,Не се люшкайте в грешната посока. Реално горенето на ННО газа в цилиндрите е ЕКСПЛОЗИЯ, а не имплозия. Продукта на горенето не е вода, а по-скоро нещо близко до прегрята пара. Не бъркайте отново понятията. Това, че гори "имплозивно" не означава, че има имплозия!Продукта от горенето (вода, при нормална температура) е с по-малък обем от горивото и окислителя, но при повишаване на температурата (в следствие на отделената енергия) този продукт не във течно агрегатно състояние.Не знам дали такова обяснение е коректно, но исках да звучи простичко. И да е разбираемо за повече хора."Патента" на брауновия генератор е също доста интересен. След средата на миналия век е "измислен". А Хофмановият апарат е от има-няма ... век преди това И на всичкото отгоре той има възможност и да вади водорода и кислорода разделени. Отделно водороден газ, а от другия изход само кислород. И гениалният Браун се е сетил да ги смесва и да патентова. Страхотно!Лошо е, че покрай няколко Български открития, от световна величина и значение, са се навъртяли и един куп безсмислени идиотщини, но интересно звучащи! И от пишман-патриотщина не смеем да ги оплюем, а зорлен вярваме на глупости.Много странно е как вдига 6000 градуса. Повърхността на Слънцето е горе-долу толкова. Там гори водород. Ама за Слънцето не е странно, но за ННО е супер странно. Пак ли под вола теле ще търсим? Повечето хора знаят какво има под вола На тия които искат сами да разберат... с вазелин е по-лесно
                Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
                Lancia Lybra SW 1,9JTD

                Коментар


                  Брауновият газ не е Н2О2 бе ами както пише навсякъде: ННО! атомарни водород и кислород.
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    И ти ли Бруте?Къде е това "навсякъде" ? В сайтовете за балбукатори ли Аз така и не намерих НЕ ЛАИК, който да твърди, че са "атомарни".Само между другото да вметна, че атомен водород си е добро постижение. Дори в реакцията Н+Н -> Н2 си има бая енергия за отделяне. А за чудните свойства на пламъка също има бая изписано. "Умен" бил Който се е снабдил, по един или друг начин с такъв генератор, може да си направи горелка. Според науката водорода има температура на пламъка около 2000-2100 градуса целций. (това ако гори с въздух) Ако гори водород с кислород (2:1) се постига до 2800 градуса. (най-високото кето намерих беше до 3200)По-високи температури на пламъка се постигат с други "хватки", но те не са чисто горене на оксиводород.- Ядрена реакция с участието на водород - воала, вижте звездите.- Електрическа дъга и "издухан" през нея водород. Водорода "краде" енергия от дъгата. И вдига над 2800 градуса, но тогава е енергоносител, а не гориво.Ако все пак искате да проверите наистина какво може оксиводородната горелка - ОК. Ще ви дам парченца от волфрам-карбид. Пожелавам ви успех в опита да ги разтопите.След това разтопеното го сложете в кесийка, да виси около плюса на акумулатора. И ще спестите до 40% гориво. Доказано е!
                    Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
                    Lancia Lybra SW 1,9JTD

                    Коментар


                      http:/***Модерирано***-Генератор-на-Браунов-газ-Принцип.html[/url]4.6. Забранява се включването на рекламни материали по какъвто и да било начин в мнението, личната информация, подписа и/или автара на потребителя, освен с изричното разрешение на УС на ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ. Правила на форумаМодераторски екип на fiat-bg.org

                      Коментар


                        Мерцедес муска кола с фабрична исталация .

                        Мерцедес пуска фабрично сложена водороден двигател с мощност 150 конски силизначи говоренето не е напразно има полза от системата http://auto.dir.bg/news.php?id=9936170
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          Ама тази тема не е ли заключена? Този мерцедес, да не би случайно да има резервоар за водород?Чак сега виждам какво пише коцето_8 Навсякъде пише, че ННО е атомарен. Аз лично нищо не твърдя, само преразказвам какво пише Тук във форума има колега, който прави някакви напъни да събере частите за браунова клетка. Ще го офертирам да пише какво се случва.
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            Стига бъркахте водород и HHO!!!! Коренно различни а!
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              ето едно интересно клипче пък и малко да повдигна темата и друго ако има някои от Пловдив с такава клетка нека да ми пише на ЛС http://www.vbox7.com/play:e12d6a40e7#commentTop

                              Коментар


                                Абе тази работа с електролизера не е съвсем без ефект. Аз си го обяснявам с по-добро запалване, тъй като като се запали оксиводородната смес от искрата (доста по-бързо се възпламенява от въглеродните горива), докато гори тя пали горивната смес (бензин/газ/въздух/нафта) и от там се получава по-добро изгаряне и съответно повишена мощност и по-високо КПД на двг. Само че трябва прецизна настройка на самата клетка. Имам едно другарче, който е с такава клекта, и каза че разхода му на газ е спаднал с 1л, след акто си е монтирал клетката (той си я направи), а колата се държи видимо по-добре и "връи повече де’а". Друг въпрос е, дали е оправдан риска да ти думне клетката и да ти разпука колектора и половината глава (ако се обърка нещо) за да спестиш някой и друг лев. Аз засега се въздържам от такива електролизери и балбукатори в колата си, точно поради шубето от взрив. Докато не се направи като ГИ - няма да слагам, ще мисля друг начин за оптимизация на горенето
                                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                                Коментар

                                Working...
                                X