Каква е идеята да се копират тук публикации нямащи нищо общо с темата ? Или колегата още не прави разлика между водородна горивна клетка и балбукатора под капака му
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Колегата си е напълно наясно какво пише. И го прави нарочно и злоумишлено. Точно за водородните клетки и тяхното бъдеще си тръбят и по сайтовете за ННО клетки.Кой разбрал и недоразбрал да има какво да прочете... и хоп да си вземе набълбукатор, защото има смисъл от водородните клетки, ама то не е едно и също, ама...Тия две неща се "бъркат" съвсем умишлено с цел да се подведат потребителите и да се набълбукат.Колегата поства тия неща над 3-4 пъти по различни теми. Аз лично не мога да повярвам, че го прави без да разбира. Беше му обяснено няколко пъти!Моето мнение (с което не ангажирам никого) е, че това се прави нарочно с цел да се заблуждават хората. И това е долно!Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Коментар
-
Нека си се "набълбукват" будалите щом искат,аз лично пийнах поече бира и влезнах пак в темата(влизам в нея само като съм на градус).Тука ми става много весело като прочета за ползите от мехуркаторите.Значи имахме една учителка по химия навремето...тя правеше същото и ми беше интересно донякъде-между 2 електрода да пусне + и - и водата да се набулбуква.И тъй като нямаше необходимите пластини за електроди под ръка тя го правеше с един български бързовар с прерязан по средата нагревател.Също така разяждахме и паста за зъби с оцет-това го обичах повече.Дали при тази реакция не се отделя някакъв още по-висококалоричен газ?Що пък да не се измисли двигател захранван от "Парадонтакс" и винен оцет,така и двигателя няма да му се клатят буталата и ще заякне даже.Ако ли пък не отиваме на вариант 2-хаква се един бързовар в горивния резервоар(има и рима) и така направо бензина ще бълбука,нещо като 2 в 1.Т.е. ще получим висша степен на мехуропроизводство-набълбукваме направо бензина.Що да се хабим за резервоар с вода и тем подобни добавъчни компоненти по автомобила.Бензина по родните бензиностанции има високо съдържание на вода,грижи няма и е идеален за целта.Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
valentino321 написа:...-хаква се един бързовар в горивния резервоар(има и рима) и така направо бензина ще бълбука,нещо като 2 в 1.Т.е. ще получим висша степен на мехуропроизводство-набълбукваме направо бензина.Що да се хабим за резервоар с вода и тем подобни добавъчни компоненти по автомобила.Бензина по родните бензиностанции има високо съдържание на вода,грижи няма и е идеален за целта.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
valentino321 написа:Нека си се "набълбукват" будалите щом искат,аз лично пийнах поече бира и влезнах пак в темата(влизам в нея само като съм на градус).Тука ми става много весело като прочета за ползите от мехуркаторите.Значи имахме една учителка по химия навремето...тя правеше същото и ми беше интересно донякъде-между 2 електрода да пусне + и - и водата да се набулбуква.И тъй като нямаше необходимите пластини за електроди под ръка тя го правеше с един български бързовар с прерязан по средата нагревател.Също така разяждахме и паста за зъби с оцет-това го обичах повече.Дали при тази реакция не се отделя някакъв още по-висококалоричен газ?Що пък да не се измисли двигател захранван от "Парадонтакс" и винен оцет,така и двигателя няма да му се клатят буталата и ще заякне даже.Ако ли пък не отиваме на вариант 2-хаква се един бързовар в горивния резервоар(има и рима) и така направо бензина ще бълбука,нещо като 2 в 1.Т.е. ще получим висша степен на мехуропроизводство-набълбукваме направо бензина.Що да се хабим за резервоар с вода и тем подобни добавъчни компоненти по автомобила.Бензина по родните бензиностанции има високо съдържание на вода,грижи няма и е идеален за целта.
Коментар
-
Ама си досаден с тая реклама Какво има толкова за гледане , коли да не сме виждали и всякакви изпълнения под капаците , че и телефони даваш , покани вече ... Голямото чудо дето щяло да се случи , някой си дал някакви пари за нещо си - негови са, дава си ги Който иска сам ще си ги намери , а за реклама си има определено място
Коментар
-
Има закон за запазване на енергията, който още не е отменен :D . В затворена система (автомобила) начините за получаване на енергия не са много - гориво(енергоносител), съхраняване на някакво количество и последващо използване(инерция, спиране) и друго май не се сещам. Добре ще е някой от поддръжниците на даденото устройство да докаже как ще стане номера - черпиш енергия (от източниците по-горе) и с някакви еквилибристики я увеличаваш ? Ако успее да ме убеди ще сложа на мацката(вече е пълнолетна) от подписа такова :DLancia Delta II 2.0 LS 16V '93
Коментар
-
Няма приближения - отворена, не подлежи на оспорване Казвам го, защото тук се дава за пример закона за енергията, който обаче в случая не е в сила, защото системата е ОТВОРЕНА ! И точно количествата енергия подходящи за задвижване, правят системата отворена, при това широко. Защото:1) имаш резервоар с нафта2) имаш акумулатор3) имаш бутилка с вода (за брауновата клетка)цели 3 външни източника на енергия. И дума не може да става за затворена система."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
KGT написа:Ама си досаден с тая реклама Какво има толкова за гледане , коли да не сме виждали и всякакви изпълнения под капаците , че и телефони даваш , покани вече ... Голямото чудо дето щяло да се случи , някой си дал някакви пари за нещо си - негови са, дава си ги Който иска сам ще си ги намери , а за реклама си има определено място
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар