Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не те мисля за балък Но повечето хора точно това мислят ) радвам се че има поне един, който е пробвал и казва какво е реалното положение, а не само умуванки.
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      То че няма как да има ефект и всичко е измама си е ясно, но евала на колегата, който си признава.Само едно не мога да проумея - от къде на къде в името на този раздел вече се включват и тези уредби??? Та по този начин едва ли не се легитимират въпросните уредби, които нямат научно и емпирично доказан ефект. Това си е чиста заблуда за потребителите, който могат да решат, че щом тези уредби са добавени в името на раздела, значи ефективността им е вън от съмнение. А това съвсем не е така. С други думи директно се заблуждават потребители. Ами утре може да му хрумне да продава уредби работещи с някакъв друг газ, и те ли ще бъдат добавени?Следих цялата драма с интерес и за съжаление се случи нещо много странно - вместо да се прекрати тази комерсиална гавра с потребителите на форума, то единствено се наложи бан на колега, който си изгуби времето да обяснява истината и да разобличи нелицеприятните методи на един все още пишещ тук колега?!?!?!?
      like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

      Коментар


        Да не забравяме форумния статут на човека , който опитваше представяйки се за клиент да си реализира продажбите тук А дискусията се е разгоряла сериозно , за съжаление все в същия стил - магии срещу издържани доводи .
        Brava 1.6 16V 103 10/97
        http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
        http://www.msnbc.msn.com/id/29899191/

        Коментар


          Всъщност самите сайтове не мамят. По-скоро въвеждат в заблуда.Повечето изтъкват качеството на материалите които ползват, както и какви сертификати имат от доставчиците на материали.Клетките наистина работят и произвеждат Браунов газ. И какво от това ?Този газ наистина е гориво и окислител в едно.Клетките наистина се монтират лесно и се подържат лесно.Консумативите (вода и основа) са наистина супер евтини и лесно достъпни.На истина клетката е безопасна за човек. Дори при катастрофа.На истина брауновия газ може да доведе до намаляне на разхода на гориво. Стига да е произведен на готово и да е в достатъчно голямо количество. Това се премълчава естествено.Икономии до 40%. Да, вярно е. 0% също е в графата "до 40%". Преразхода пак не надхвърля "до 40%" икономия, таке че и той отговаря на обещаното, макар и не на очакваното.В тези сайтове се говори и много за водородните клетки. Забележете, че тези клетки нямат нищо общо с щуротията "браунов газ". Там принципът е коренно различен, но никой няма да ви обърне внимание на това. На против. Дори ще изтъкват всички предимства на водородните клетки и че бъдещето е в тях... За което са прави, може би, но не това е продукта който искат да ви продадът.Изтъкват се и абсолютни глупости, като предимства на устройствата. На пример "нисък разход на вода". Супер нали? вместо 2 литра на 500км. тяхното било икономично и искало САМО 1 литър на 500км.
          Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
          Lancia Lybra SW 1,9JTD

          Коментар


            Понякога като удара неколко ракии и съм на кеф влизам в тази тема да се посмея от сърце
            Fiat 1.4 12V
            Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
            Да си втори значи да си първи сред загубилите.
            Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

            Коментар


              KGT написа:
              Да не забравяме форумния статут на човека , който опитваше представяйки се за клиент да си реализира продажбите тук А дискусията се е разгоряла сериозно , за съжаление все в същия стил - магии срещу издържани доводи .
              Предполагам , намекваш за мен !Засега нямаме продажби , само покупки . :D :D Втора кола тръгна с водородна клетка . Това е бус FORD TRANZIT T350 2006 година .Клетката е от най скъпите , но с повече електроника и ми хареса на външен вид - по авторитетна е.Електронния модул дава възможност за настройки за :бензин и дизел , моноинжекция , пълна инжекция и т.н. Засега съм клиент и не се съмнявай в това.Всички сме клиенти по един и друг начин.Сега ще има 10 хиляди тест и споделяне на данни.Няма да ги пиша тук .....Поздрви .

              Коментар


                Добре, бе баh мu маmata, като има икономия, що целия свят нехае? ЩО на никой не му пука, че ако се монтира във локомотив ще свали разхода на БДЖ с милони? Или в корабите? Или самолетите??!! Или автотранспорта - Колкото щеш ТИР-ове или междуселски транспорт .. Направо ш се побъркам!!! Форда Транзита реализира почти 30% икономия а целия свят нехае?! Е? Тва как се обяснява? Направо лудница. Ако това, което твърдят доволните от бр. газ-генератори е изстина защо никой не го ползва? ...!?!? Много странно..
                Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                Коментар


                  stooes написа:
                  Добре, бе баh мu маmata, като има икономия, що целия свят нехае? ЩО на никой не му пука, че ако се монтира във локомотив ще свали разхода на БДЖ с милони? Или в корабите? Или самолетите??!! Или автотранспорта - Колкото щеш ТИР-ове или междуселски транспорт .. Направо ш се побъркам!!! Форда Транзита реализира почти 30% икономия а целия свят нехае?! Е? Тва как се обяснява? Направо лудница. Ако това, което твърдят доволните от бр. газ-генератори е изстина защо никой не го ползва? ...!?!? Много странно..
                  Ма щото още не се е разчуло,чакай да мине някой и друг месец и света ще си реши енергийната криза,разбира се тези чудодейни генератори за по-пълен ефект трябва да бъдат съчетани с LED осветление.Нещо от сорта на " Този шампоан против пърхут на фирма...XXX...ще ви помогне,но ефекта ще е пълен,ако го съчетаете и с лосиона против пърхут на същата фирма...XXX..."
                  Fiat 1.4 12V
                  Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                  Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                  Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                  Коментар


                    Мда..., понякога се замислям за туй-онуй... И хем ми става смешно от мислите си, хем малко странно... Някой замислял ли си е какво ще се случи, ако цената на петрола драстично падне ИЗВЕДНЪЖ? И за да успокоя "термодинамиците", "физико-химиците" и др. умни глави (евала, на които), които ще ревнат а ла "..аман от конспирации...", ще кажа, че общо взето нямам мнение за тази "технология" ННО. Нито съм "ЗА", нито "ПРОТИВ". Просто си мисля, че не само "шейховете" биха били против всичко, което би заместило петрола ИЗВЕДНЪЖ, а и всички богати хора, които, така да се каже, въртят светя на малкия си пръст. Аз като един лайк си мисля, че ако цената на петрола се срине, ще настане анархия. А това никой не го иска.
                    Stop giving directions, just say "Follow me."
                    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                    Коментар


                      Преди доста време и аз се бях въодушевил от тези работи, и в една тема на 01.02.09г. намекнах, че възнамерявам да пиша ако стане, но така и не писах повече... защото моето устройство не проработи, и все пак замислете се, как е възможно с малко енергия от звука на камертон - да се разбива стъклена чаша или друг материал, за който се иска повече енергия да го счупиш! ... ако един ден стане масово приложимо ще е добре, но на този етап ... вече не съм толкова въодушевен. По-добре вземете си една метанова уредба, изкопайте си трап за оборска тор, захлупете го херметически и изпомпвайте каквато смрад има там, и ще имате почти безплатна енергия.
                      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                      Коментар


                        Ще го разработят, 100%. Обаче след като петролът свърши. Тогава ще намерят и много по-ефективни батерии от лийон за колите, може и някой и друг генератор да сложат на тяхно място, горивните клетки ще станат доста по-добри... Засега обаче това е положението. Докато има петрол, друго гориво няма да има.
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          Фирмите които продават клетки сигурно са над 10,000.Навсякъде бъка от реклами, схеми и т.н. на тези клетки за ННО.Устройството е безобразно просто!Ако има ефект, НЯМА СПИРАЧКА за масовото разпространение. А дори да има ефект, да речем 10-15% икономия, то това не би повлияло пагубно на петролната индустрия. Всички масла, греси, мазути, пластмаси, горива (Все пак не работи само на ННО, а иска и бенз.)Като дизелите са доста по-икономични от бензинките, да не би да се е сринала индустрията ?Като се правят икономични двигатели какво?Електрическите коли и хибридите ... а водородните коли... това е в ощърб на петролните компании, но няма да ги срине изведнъж.Както и 10-15% икономия на гориво в петролните двигатели.Обратното !!!Ясното доказване, че ННО клетките са шмекерия, ще доведе до загубата на хиляди паразитни работни места. Премахването на тази лъжа ще има по-сериозен ефект върху икономиката, от колкото 10% икономия на гориво... Според мен де.
                          Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
                          Lancia Lybra SW 1,9JTD

                          Коментар


                            Звукът от камертона е нещо различно - там имаш резонанс - слабата звукова вълна произвеждана от камертона се наслагва в/у вълната в самата чаша - т.е. чашата резонира заедно с камертона, но тъй като е от различен материал резонира по-бавно - огъва се по бавно но точно навреме за да се насложи следващата вълна от камертона - нещо като дете да се залюлее на люлка .. и така вълната в чашата става все по-силна и накрая чашата не издържа. Нещо такова .. спомням си че навремето в казармата имаше команда "не в крачка" и трябваше да се подаде на кашика когато минава по мост .. щото така някви се кефели как подскача моста като набивали крак та моста паднал ..нямам търпение да видя тези от Русе дето слагали такова нещо на дизелаците а ако ми дадат гаранция че ще сваля разхода с едно 2-3 литра на сто и аз ще сложа такваз джаджа .. макар че ще имам още 1 на ум .. дали няма да скапя по-бързо всичко? Всмукателна част, бутала, цилиндри, изпускателна част .. все пак т’Аляница не е предвиждал да ръгам на JTD-то кислород и водород ..?!
                            Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                            Коментар


                              Това не е реклама нали ?И не се отнася до бус FORD TRANZIT който в момента е на ГТП за замерване на вредни емисии :Shell Eco-marathon Европа 2008: Годината на рекордите May 29, 2008 (72 прочитания) Реклама -Двигатели с водородна клетка взеха първите места в състезанието за икономия на гориво В състезанието Shell Eco-marathon 2008 бяха постигнати отлични резултати въпреки временните превалявания. Първи рекордьор стана отборът на De Haagse Hogeschool - Холандия. Той записа резултат от 848 км/л със своя автомобил с водородна горивна клетка в категорията ,,Градски тип
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                                Synthy написа:
                                Ще го разработят, 100%. Обаче след като петролът свърши. Тогава ще намерят и много по-ефективни батерии от лийон за колите, може и някой и друг генератор да сложат на тяхно място, горивните клетки ще станат доста по-добри... Засега обаче това е положението. Докато има петрол, друго гориво няма да има.
                                Радикален план за транспорта в Европа до 2050 г. April 3, 2011 Бензинови и дизелови автомобили няма да се движат в градовете на Европа през 2050 година, за да се намали зависимостта от петрола и да се адресират проблемите в климата - това е становището на Европейската комисия, оповестено на 28 март 2011 г. Това обаче няма да стане за сметка на личната мобилност. Според радикалния транспортен план на ЕК трансформацията ще увеличи мобилността, ще намали задръстванията и емисиите на парникови газове. Комисарят по транспорта Siim Kallas заяви, че ,,разпространеното схващане, че трябва да се намалят пътуванията, за да се справим с климатичните промени просто е погрешно.

                                Коментар

                                Working...
                                X