sok1 написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Колега, Stooes,Това за урока по ФИЗИКА го видях в поста ти преди да си го редактираш и да напишеш "час по химия". Това е по мой спомен.Моля ако се пази лог от оригиналния пост и с помощтта на админ да се провери и да стане ясно дали аз или колегата се правим на много хитри. Благодаря за което.Прведварително се извинявам ако аз не съм прочел правилно и съм се подвел. След пояснение от админ ще се извиня пак, ако има нужда.Поне до толкова имам чувство за чест и достойнство!Нещата които съм писъл си стоят в постовете ми. Не се правя на голям хитрец и да си ги редактирам постоянно. Може да помолиш админ да провери дали съм редактирал нещо, и какво точно.Прочети ги още веднъж внимателно. Провери дали това което съм писъл и това което ти си разбрал е едно и също.Нямам нищо против да цитираш точно изречението с което не си съгласен и да го опровергаеш. Ще падне четене и ровене в нета, ама труда ни прави хора, а не маймуни Жокер:Температурата на самозапалване на водорода е около 500-550 градуса Целзий. Грубо казано. Ще проверим и как зависи от налягането и др. фактори.П.С.Току що добавих този ред, за да видя какво излиза в редактиран пост.Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Коментар
-
koceto_8 написа:Колега, Stooes,Това за урока по ФИЗИКА го видях в поста ти преди да си го редактираш и да напишеш "час по химия". Това е по мой спомен.Моля ако се пази лог от оригиналния пост и с помощтта на админ да се провери и да стане ясно дали аз или колегата се правим на много хитри. Благодаря за което.Прведварително се извинявам ако аз не съм прочел правилно и съм се подвел. След пояснение от админ ще се извиня пак, ако има нужда.Поне до толкова имам чувство за чест и достойнство!Нещата които съм писъл си стоят в постовете ми. Не се правя на голям хитрец и да си ги редактирам постоянно. Може да помолиш админ да провери дали съм редактирал нещо, и какво точно.Прочети ги още веднъж внимателно. Провери дали това което съм писъл и това което ти си разбрал е едно и също.Нямам нищо против да цитираш точно изречението с което не си съгласен и да го опровергаеш. Ще падне четене и ровене в нета, ама труда ни прави хора, а не маймуни Жокер:Температурата на самозапалване на водорода е около 500-550 градуса Целзий. Грубо казано. Ще проверим и как зависи от налягането и др. фактори.Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
Защото, ако количеството подавано нафта/бензин при едни и същи обороти е еднакво с или без клетка ми се струва абсолютна безмислица клетката. От къде идва всъщност икономията ? Представи си караш със 100км/ч. държиш 3500 оборота. Инжекторите ти така мятат бензина вътре, че след един час си изгорил 10литра бензин. Ако след включването на клетката, при същата скорост и същите обороти, ако инжекторите не се укротят малко и не пръскат по-малко от къде идва икономията ?Простете, че не посочвам конкретна стойност на дебита на инжекторите.Простете, че е толкова лаишки примера, ама ако хванем да описваме равноускорително, равнозакъснително движение, насрещен вятър, попътен вятър, триене и така натакъде ще ни стане доста сложно и току виж нова дискусия сме направили.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Колега, току що пробвах какво става с редактиран пост.Извинявам се още веднъж, както обещах по-горе. Какво съм прочел и как съм се заблудил не зная, и не е тема на тази дискусия.По темата и в отговор на последният ти въпрос.Самата ННО смес подадена от клетката не променя концентрацията на гориво и въздух по същество. Ако горивната смес си е в правилната пропорция и подадем допълнително гориво и окислител в също правилна пропорция (ННО си е в правилната си пропорция за пълно изгаряне) не би трябвало да се променя нищо от компа на колата.Т.е. Така нито ще се обедни сместа нито ще се обогати. Компютъра не знам дори дали ще разбере дали има добавено ННО или не. Освен, че би трябвало изгарянето да стане по-бързо и да се окаже, че аванса е прекалено голям за този горивен процес.Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Коментар
-
Ами още преди 2-3 страници зададох този въпрос и никой от ползващите клетката не каза че си е "античипосал" компа. Инак не виждам как от де идва икономията?! Ламдата не мери ли О2? И ако ХХО подобрява горенето в изходящите газове няма да има О2 и компа ще си мисли че двигателя си работи като току-що слязъл от конвейра.. демек по заводски предписания за разход на гориво. А ако има повишаване на мощността от там може да дойде икономия защото ще караш на 4 та вместо на 3 та но икономията няма да е 30%Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
Колеги,Малко не е точно по темата, но има връзка.Тъкмо си поливах ягодите на терасата (с вода) та се сетих да споделя с вас.Вместо набълбукатор си вземете от някъде едно-две коренчета дива (горска) ягода. Водата вместо в набълбукатора, я наливайте редовно в саксията, вечер, когато е залязло слънцето. Тия ягоди са като троскут! За два месеца окопират цялата тераса и само искат нови саксии и пръст да се множат. Сега раздавам разсад, че цялата тераса е ягодак. От цялата работа в момента съм напред с една шепа ягодки :D Супер ароматни са.Хем радост и за децата и за жената.И тази зеленина, освен че призвежда ягоди от водата която щяхме да наливаме в набълбукатора, прави и още нещо. Прави атмосферата по-бедна на въглероден двуокис и по-богата на кислород... От което пък колите ни вървят по-добре Направете каквото ви казвам и няма да съжалявате.Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Коментар
-
Да се неначудиш!?!? .. Днес пак говорих с моя човек, исках да е сигурен в думите си - каза ми че на неговия приятел от Русе са му сложили еди-си-квото дето горяло вода и от 12 на сто старата му омега дето била 2 и 4 или там някъде мотор свалила на 8 на сто градско. Исках да е сигурен в думите си - поисках и връзка с човека дано го приканя да пишя тук. Каза ми за шкодичка фабия или не знам от 5 на 3,5 свалила .. тези от Русето дето щели да патентоват устройството си .. И отново потвърди че най-голямата икономия идвала при дизела. Човека ми се закле че видял с очите си как омегата се форсира здравата на място без да изпуши и грам!!! Каза ми че следващата му кола ще бъде непременно дизел и с това устройство.. Не знам кво да си мисля дано видя и да се убедя в тези "икономии"Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
stooes написа:... дано видя и да се убедя в тези "икономии"Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
-
sok1 написа:stooes написа:... дано видя и да се убедя в тези "икономии"
Коментар
-
Той генератора, че товари е така, но пък чак 3-4л/100км май малко преувеличаваш.ЕДИТ: това е по интересно http://www.youtube.com/watch?v=bOzOm...GccJMLpG0&NR=1
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар