Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    sok1 написа:
    Относно статията: горивна клетка и електролизна клетка нямат нищо общо.
    Точно така, тези всичките автомобили по нагоре имат ел. двигател и там се произвежда електричество от водорода, не газ който да горим

    Коментар


      Колега, Stooes,Това за урока по ФИЗИКА го видях в поста ти преди да си го редактираш и да напишеш "час по химия". Това е по мой спомен.Моля ако се пази лог от оригиналния пост и с помощтта на админ да се провери и да стане ясно дали аз или колегата се правим на много хитри. Благодаря за което.Прведварително се извинявам ако аз не съм прочел правилно и съм се подвел. След пояснение от админ ще се извиня пак, ако има нужда.Поне до толкова имам чувство за чест и достойнство!Нещата които съм писъл си стоят в постовете ми. Не се правя на голям хитрец и да си ги редактирам постоянно. Може да помолиш админ да провери дали съм редактирал нещо, и какво точно.Прочети ги още веднъж внимателно. Провери дали това което съм писъл и това което ти си разбрал е едно и също.Нямам нищо против да цитираш точно изречението с което не си съгласен и да го опровергаеш. Ще падне четене и ровене в нета, ама труда ни прави хора, а не маймуни Жокер:Температурата на самозапалване на водорода е около 500-550 градуса Целзий. Грубо казано. Ще проверим и как зависи от налягането и др. фактори.П.С.Току що добавих този ред, за да видя какво излиза в редактиран пост.
      Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
      Lancia Lybra SW 1,9JTD

      Коментар


        koceto_8 написа:
        Колега, Stooes,Това за урока по ФИЗИКА го видях в поста ти преди да си го редактираш и да напишеш "час по химия". Това е по мой спомен.Моля ако се пази лог от оригиналния пост и с помощтта на админ да се провери и да стане ясно дали аз или колегата се правим на много хитри. Благодаря за което.Прведварително се извинявам ако аз не съм прочел правилно и съм се подвел. След пояснение от админ ще се извиня пак, ако има нужда.Поне до толкова имам чувство за чест и достойнство!Нещата които съм писъл си стоят в постовете ми. Не се правя на голям хитрец и да си ги редактирам постоянно. Може да помолиш админ да провери дали съм редактирал нещо, и какво точно.Прочети ги още веднъж внимателно. Провери дали това което съм писъл и това което ти си разбрал е едно и също.Нямам нищо против да цитираш точно изречението с което не си съгласен и да го опровергаеш. Ще падне четене и ровене в нета, ама труда ни прави хора, а не маймуни Жокер:Температурата на самозапалване на водорода е около 500-550 градуса Целзий. Грубо казано. Ще проверим и как зависи от налягането и др. фактори.
        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=890094#890094 Пуснато на: Чет, 09 Юни 2011 03:50:26 Поста ми не е променян Пуснах го както виждаш в 4 без десет сутринта си се легнах да спя, предполагам че и ти тогава си спял. Работя нощна смяна затова пиша по нощите и тогава спах до около 12.30 на следващия ден. Ако след това го променя - след твоя отговор в 9.18 - отдолу щеше да пише последна промяна на еди си коя дата в еди си колко часа от еди си кой. Нито се правя на голям хитрец нито си променям постовете. Уморих се да говоря на радиоточка. Хиляда неща дискутираме, но 1во ставам лауреат ръся бисери и после прост и лъжец и хитрец. Не коментираш самата тема - ако греша в нещо да поправиш и да покажеш източник ... дай да обсъждаме темата но не .. Впрочем кога ще си признаеш невежеството си и от там подигравателното си отношение към мен (не знаеше досега че водата се разпада на водород и кислород под въздействието на висока температура)? Впрочем все ми е тая ..Няма никакво значение дали съм писал химия или физика. Никакво! Нито за мен нито за никой. Но за теб е важно, защото така можеш да ме наречеш хитрец, който си променя постовете. Не е така. Не съм двуличник и хитрец на дребно, винаги стоя зад думите си - където ме нарече лъжец с гоолеми букви - поясних какво си спомням но НИКЪДЕ не съм си променял постовете.Вкратце ти за мен пряко или косвено си използвал: лауреат, лъжец, хитрец, прост, ръся бисери. Взе да ми омръзва. А че няма защо да ти се кланям, няма, по-скоро леко започвам да те съжалявам.Моля простете, че не е по темата, но имам право да се защитя, като ме обиждат. Почти винаги се намира 1 като него и 1 като мен, които да "оспамят" всяка една тема, обаче аз спирам.+++++Има нещо което не разбирам: При закачането на газ гератора, компа как разбира че входящата смес е по-калорична (или по-различна) та да си намали подаването на нафта? И от там да дойде икономия? Защо искате да мерите количеството подавана нафта? Нали компа има таблица - по дадени параметри дадено количество нафта? Педал на газта температури на мотор въздух гориво показания от сензори?!
        Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

        Коментар


          Защото, ако количеството подавано нафта/бензин при едни и същи обороти е еднакво с или без клетка ми се струва абсолютна безмислица клетката. От къде идва всъщност икономията ? Представи си караш със 100км/ч. държиш 3500 оборота. Инжекторите ти така мятат бензина вътре, че след един час си изгорил 10литра бензин. Ако след включването на клетката, при същата скорост и същите обороти, ако инжекторите не се укротят малко и не пръскат по-малко от къде идва икономията ?Простете, че не посочвам конкретна стойност на дебита на инжекторите.Простете, че е толкова лаишки примера, ама ако хванем да описваме равноускорително, равнозакъснително движение, насрещен вятър, попътен вятър, триене и така натакъде ще ни стане доста сложно и току виж нова дискусия сме направили.
          Fiat Coupe 1.8

          Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

          Коментар


            Колега, току що пробвах какво става с редактиран пост.Извинявам се още веднъж, както обещах по-горе. Какво съм прочел и как съм се заблудил не зная, и не е тема на тази дискусия.По темата и в отговор на последният ти въпрос.Самата ННО смес подадена от клетката не променя концентрацията на гориво и въздух по същество. Ако горивната смес си е в правилната пропорция и подадем допълнително гориво и окислител в също правилна пропорция (ННО си е в правилната си пропорция за пълно изгаряне) не би трябвало да се променя нищо от компа на колата.Т.е. Така нито ще се обедни сместа нито ще се обогати. Компютъра не знам дори дали ще разбере дали има добавено ННО или не. Освен, че би трябвало изгарянето да стане по-бързо и да се окаже, че аванса е прекалено голям за този горивен процес.
            Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
            Lancia Lybra SW 1,9JTD

            Коментар


              По-интересно е какво ще отчете ламбда сондата.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                Добре. Аз не разбирам какво би било интересното в показанията на сондата в случая...Какво очаквате да отчете?
                Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
                Lancia Lybra SW 1,9JTD

                Коментар


                  Различно ниво на.. какво всъшщност мери сондата, СО2 или О2 ? Щото нали спрямо него определя бедна/богата смес компа.
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    Ами още преди 2-3 страници зададох този въпрос и никой от ползващите клетката не каза че си е "античипосал" компа. Инак не виждам как от де идва икономията?! Ламдата не мери ли О2? И ако ХХО подобрява горенето в изходящите газове няма да има О2 и компа ще си мисли че двигателя си работи като току-що слязъл от конвейра.. демек по заводски предписания за разход на гориво. А ако има повишаване на мощността от там може да дойде икономия защото ще караш на 4 та вместо на 3 та но икономията няма да е 30%
                    Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                    Коментар


                      колеги дави запитам да ли ще има раззлика ако вместо неръждаема стомана за електродите използвам алуминии И сащо още едно въпросче от къде даси взема електролит Благодаря ви предварително

                      Коментар


                        Колеги,Малко не е точно по темата, но има връзка.Тъкмо си поливах ягодите на терасата (с вода) та се сетих да споделя с вас.Вместо набълбукатор си вземете от някъде едно-две коренчета дива (горска) ягода. Водата вместо в набълбукатора, я наливайте редовно в саксията, вечер, когато е залязло слънцето. Тия ягоди са като троскут! За два месеца окопират цялата тераса и само искат нови саксии и пръст да се множат. Сега раздавам разсад, че цялата тераса е ягодак. От цялата работа в момента съм напред с една шепа ягодки :D Супер ароматни са.Хем радост и за децата и за жената.И тази зеленина, освен че призвежда ягоди от водата която щяхме да наливаме в набълбукатора, прави и още нещо. Прави атмосферата по-бедна на въглероден двуокис и по-богата на кислород... От което пък колите ни вървят по-добре Направете каквото ви казвам и няма да съжалявате.
                        Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
                        Lancia Lybra SW 1,9JTD

                        Коментар


                          Да се неначудиш!?!? .. Днес пак говорих с моя човек, исках да е сигурен в думите си - каза ми че на неговия приятел от Русе са му сложили еди-си-квото дето горяло вода и от 12 на сто старата му омега дето била 2 и 4 или там някъде мотор свалила на 8 на сто градско. Исках да е сигурен в думите си - поисках и връзка с човека дано го приканя да пишя тук. Каза ми за шкодичка фабия или не знам от 5 на 3,5 свалила .. тези от Русето дето щели да патентоват устройството си .. И отново потвърди че най-голямата икономия идвала при дизела. Човека ми се закле че видял с очите си как омегата се форсира здравата на място без да изпуши и грам!!! Каза ми че следващата му кола ще бъде непременно дизел и с това устройство.. Не знам кво да си мисля дано видя и да се убедя в тези "икономии"
                          Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                          Коментар


                            stooes написа:
                            ... дано видя и да се убедя в тези "икономии"
                            И аз това се моля, колега! Ако наистина се получава някакв доказана икономия, обещавам от заклет бензинджия да стана най-върлия дизел-браунгаз-джия. Yellow_Flash_Colorz_PDT_11
                            Stop giving directions, just say "Follow me."
                            Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                            Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                            Коментар


                              sok1 написа:
                              stooes написа:
                              ... дано видя и да се убедя в тези "икономии"
                              И аз това се моля, колега! Ако наистина се получава някакв доказана икономия, обещавам от заклет бензинджия да стана най-върлия дизел-браунгаз-джия. Yellow_Flash_Colorz_PDT_11
                              Аз съм в състояние да докажа, че на бензин и на газ икономия няма. Вървеж в повече няма. Единственото което има е преразход с 3-4л/100км от въпросната технология.

                              Коментар


                                Той генератора, че товари е така, но пък чак 3-4л/100км май малко преувеличаваш.ЕДИТ: това е по интересно http://www.youtube.com/watch?v=bOzOm...GccJMLpG0&NR=1

                                Коментар

                                Working...
                                X