дизелово гориво - от C10H20 до C15H28за да се подобри горенето е измислена система за рециркулация на газовете - EGR . за да се редуцират значително изхвърляните вещества са измислени филтър за твърди частици - DPF и каталикатор . тия неща в комбинация с прецизна електроника за управление дават чист и динамичен дизелов двигател . това нещо с "клетка за браунов газ" не би могло да се постигне дори и тя да работеше !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия
Collapse
Заключена тема
X
X
-
stooes написа:Synthy написа:Саждите са свободен вългерод (графит още, под друга форма, диамант...)Наричат го ННО, защото е такова. Атомарни водород и кислород. Не са свързани, имат някаква връзка за да не се разхвърчат, но не са в съединение.колев, не е редно да даваш горенето на това нещо. Нафтата е доста по-сложно съединение от този прост въглеводород."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:е точно там е уловката - брауновият газ затова не е Н2О2, ами е браунов газ ННО, защото кислорода и водорода са атомарни. А, и освен водорода, кислорода още по-малко може да седи атомарен, само О - винаги и той е О2. Обаче брауновият газ е ННО, демек два свободни атома водород, и един свободен атом кислород. Какви сили ги държат в това им състояние, това вече е съвсем друг въпрос, и мисля, че точно него обсъждаме тук, косвено. Има теории, че това е нова фаза на водата, газообразна, но с ниско енергийно ниво (както знаем парата е същото, но с висока енергия). Но това е само хипотеза, подлежи на доказателство.Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
пак ще трябва да се повтарямOxyhydrogen is a mixture of hydrogen (H2) and oxygen (O2) gases, typically in a 2:1 molar ratio, the same proportion as water.[1] This gaseous mixture is used for torches for the processing of refractory materials and was the first [2] gaseous mixture used for welding. In practice a ratio of 4:1 or 5:1 hydrogenxygen is required to avoid an oxidizing flame.[3]ProductionA pure stoichiometric mixture may be obtained by water electrolysis, which uses an electric current to dissociate the water molecules:electrolysis: 2 H2O → 2 H2 + O2combustion: 2 H2 + O2 → 2 H2OWilliam Nicholson was the first to decompose water in this manner in 1800. The energy required to generate the oxyhydrogen always exceeds the energy released by combusting it. (See Electrolysis of water#Efficiency).Fringe science and fraud Oxyhydrogen is sometimes referred as "Brown’s Gas" after Yull Brown who advocated such devices,[12] or "HHO gas"after the claims of fringe physicist[13] Ruggero Santilli.Oxyhydrogen is also often mentioned in conjunction with devices that claim to operate a vehicle using water as a fuel. The most common and decisive counter-argument against producing this gas on-board to use as a fuel or fuel additive is that the energy required to split water molecules exceeds the energy recouped by burning it. [14] This should also not be confused with hydrogen-fueled cars where the hydrogen is produced elsewhere and used as fuel.
Коментар
-
Здравейте Колеги, С риск да ми се нахвърлите колко съм невеж, бих искал да уточня нещо, което не ми става ясно.. Изчетох темата и все пак нещо не ми стана ясно. Искам да отблеже със следните букви образно казано елементите на системата: Б- бълбукаторМ - моторА - алтернаторЗначи системата си е представям така:Получаваме ток от алтернатора - определени единици енергия, т.е.:А ----Енергия---> ББ произвежда определено количество газ, литри доколкото разбрах посредством метода електролиза с помоща на катализаторБ -----Литри ----> ММотора с КПД между 24 и 32% от своя страна посредством горене от своя страна върти АА съответно произвежда единици енергия Е, които отново отиват в Бт.е. нещо от рода А->Б->М->А. Как стана така през този преход, че накрая получихме повече енергия ? Катализатора и клетката компенсират ли супер загубите на мотора от порядъка на 68-76% от получената енергия от горивото до реално свършената работа ?Ако е благодарение на катализатора и процеса на електролиза и получаването на заветния ННО, защо направо не затворим процеса при мотора само на такова гориво ?Без лоши чувства и без желание да се заяждамПоздрави!Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Synthy написа:Защото гори имплозивно, и вместо да бута буталото, ще го смучеFiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
stooes написа:Synthy написа:Еми да, ще се стреми да спре мотора. Аз по-преди го написах.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Това което произвеждат въпросните клетки гори с експлозия.Идеята е, че се намалява времето за изгаряне на сместа в двигателя. Щом се намалява времето то тогава би трябвало да се подобрява и самото горене.Вместо сместа да гори по гърнетата и да има загуби... тя си изгаря в цилиндъра и се отдава повече енергия.Аз така си обяснявам подобрението от въпросният газ.П.С по между другото в момента по ТВ върви една реклама на едни автомобили. Там казват колко много неща са открити/направени..... в гаражи.Гледайте я и помислете за гаражите
Коментар
-
01 написа:KGT написа:Старата песен с нов изпълнител . Поредният фен-агитатор крещи (с главни букви ) колко е доволен с информация копирана от собствения му сайт за авточасти . Успя и телефон да пробута покрай рекламата . Опитвайте опитвайте , все ще се намерят последователи
Коментар
-
siluro написа:stooes написа:Synthy написа:Еми да, ще се стреми да спре мотора. Аз по-преди го написах.Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
stooes написа:siluro написа:stooes написа:Synthy написа:Еми да, ще се стреми да спре мотора. Аз по-преди го написах.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар