Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    дизелово гориво - от C10H20 до C15H28за да се подобри горенето е измислена система за рециркулация на газовете - EGR . за да се редуцират значително изхвърляните вещества са измислени филтър за твърди частици - DPF и каталикатор . тия неща в комбинация с прецизна електроника за управление дават чист и динамичен дизелов двигател . това нещо с "клетка за браунов газ" не би могло да се постигне дори и тя да работеше !

    Коментар


      stooes написа:
      Synthy написа:
      Саждите са свободен вългерод (графит още, под друга форма, диамант...)Наричат го ННО, защото е такова. Атомарни водород и кислород. Не са свързани, имат някаква връзка за да не се разхвърчат, но не са в съединение.колев, не е редно да даваш горенето на това нещо. Нафтата е доста по-сложно съединение от този прост въглеводород.
      дай пример за такъв водород, който да не е свързан че да не са разхвърчи хах .. никъде няма да срещнеш само H винаги е Н2
      е точно там е уловката - брауновият газ затова не е Н2О2, ами е браунов газ ННО, защото кислорода и водорода са атомарни. А, и освен водорода, кислорода още по-малко може да седи атомарен, само О - винаги и той е О2. Обаче брауновият газ е ННО, демек два свободни атома водород, и един свободен атом кислород. Какви сили ги държат в това им състояние, това вече е съвсем друг въпрос, и мисля, че точно него обсъждаме тук, косвено. Има теории, че това е нова фаза на водата, газообразна, но с ниско енергийно ниво (както знаем парата е същото, но с висока енергия). Но това е само хипотеза, подлежи на доказателство.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        Synthy написа:
        е точно там е уловката - брауновият газ затова не е Н2О2, ами е браунов газ ННО, защото кислорода и водорода са атомарни. А, и освен водорода, кислорода още по-малко може да седи атомарен, само О - винаги и той е О2. Обаче брауновият газ е ННО, демек два свободни атома водород, и един свободен атом кислород. Какви сили ги държат в това им състояние, това вече е съвсем друг въпрос, и мисля, че точно него обсъждаме тук, косвено. Има теории, че това е нова фаза на водата, газообразна, но с ниско енергийно ниво (както знаем парата е същото, но с висока енергия). Но това е само хипотеза, подлежи на доказателство.
        А! БАШ!След 10 стр. писане си идваме на темата. хех ... добре де аз съм скептичен как така водорода не ще да се свърже със себе си? нали тва е едно от първите неща дет ни набивт в чутурите по химия в 7 ми клас? .. как така ННО?Колегите за това става въпрос не за енергии и магии и космическа енергия... Ако наистина тва е вярно то .. макар че трудно допускам съществуването на това ННОИ ако успеем да получим точно този газ ННО кво тогва? сичките теории за ватове в ябълки и течност за чистачки в НОС системата .. къде отиват?Всъщност сериозно - именно това е идеята, но на клипчето Н молекулата веднага се свързва с друга Н молекула и автоматически става Н2 а "О" молеулата остава с 1 Н атом .. ей тва го гледах поне 3 пъти. и не схванах кво става всъщност .. май тука нещо шикалкавят а?
        Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

        Коментар


          stooes написа:
          .. май тука нещо шикалкавят а?
          икзакли, мадафака
          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

          Коментар


            пак ще трябва да се повтарям
            Oxyhydrogen is a mixture of hydrogen (H2) and oxygen (O2) gases, typically in a 2:1 molar ratio, the same proportion as water.[1] This gaseous mixture is used for torches for the processing of refractory materials and was the first [2] gaseous mixture used for welding. In practice a ratio of 4:1 or 5:1 hydrogenxygen is required to avoid an oxidizing flame.[3]
            ProductionA pure stoichiometric mixture may be obtained by water electrolysis, which uses an electric current to dissociate the water molecules:electrolysis: 2 H2O → 2 H2 + O2combustion: 2 H2 + O2 → 2 H2OWilliam Nicholson was the first to decompose water in this manner in 1800. The energy required to generate the oxyhydrogen always exceeds the energy released by combusting it. (See Electrolysis of water#Efficiency).
            Fringe science and fraud Oxyhydrogen is sometimes referred as "Brown’s Gas" after Yull Brown who advocated such devices,[12] or "HHO gas"after the claims of fringe physicist[13] Ruggero Santilli.Oxyhydrogen is also often mentioned in conjunction with devices that claim to operate a vehicle using water as a fuel. The most common and decisive counter-argument against producing this gas on-board to use as a fuel or fuel additive is that the energy required to split water molecules exceeds the energy recouped by burning it. [14] This should also not be confused with hydrogen-fueled cars where the hydrogen is produced elsewhere and used as fuel.
            http://en.wikipedia.org/wiki/Oxyhydrogen

            Коментар


              Здравейте Колеги, С риск да ми се нахвърлите колко съм невеж, бих искал да уточня нещо, което не ми става ясно.. Изчетох темата и все пак нещо не ми стана ясно. Искам да отблеже със следните букви образно казано елементите на системата: Б- бълбукаторМ - моторА - алтернаторЗначи системата си е представям така:Получаваме ток от алтернатора - определени единици енергия, т.е.:А ----Енергия---> ББ произвежда определено количество газ, литри доколкото разбрах посредством метода електролиза с помоща на катализаторБ -----Литри ----> ММотора с КПД между 24 и 32% от своя страна посредством горене от своя страна върти АА съответно произвежда единици енергия Е, които отново отиват в Бт.е. нещо от рода А->Б->М->А. Как стана така през този преход, че накрая получихме повече енергия ? Катализатора и клетката компенсират ли супер загубите на мотора от порядъка на 68-76% от получената енергия от горивото до реално свършената работа ?Ако е благодарение на катализатора и процеса на електролиза и получаването на заветния ННО, защо направо не затворим процеса при мотора само на такова гориво ?Без лоши чувства и без желание да се заяждамПоздрави!
              Fiat Coupe 1.8

              Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

              Коментар


                Защото гори имплозивно, и вместо да бута буталото, ще го смуче
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  Synthy написа:
                  Защото гори имплозивно, и вместо да бута буталото, ще го смуче
                  Така излиза, че HHO дърпа буталото, докато горивната смес се опитва да го избута на долу, т.е. КПД-то на мотора ще падне още повече. Даже ако енергията при имплозия на ННО достигне тази на горивната смес при експлозия би трябвало да успеем да спрем мотора.Тука под горивна смес имам в предвид сместта отбензин+въздухилинафта+въздухилипропан-бутан+въздухилиметан+въздухили... може и други смеси да има, но аз незнам за тях.
                  Fiat Coupe 1.8

                  Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                  Коментар


                    Еми да, ще се стреми да спре мотора. Аз по-преди го написах.
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      Synthy написа:
                      Еми да, ще се стреми да спре мотора. Аз по-преди го написах.
                      Как ще спре? Каква част тряба да се вкара в мотора? Искаш да кажеш че ония коли дето са на водород практически си стоят, не се движат?!
                      Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                      Коментар


                        stooes написа:
                        Synthy написа:
                        Еми да, ще се стреми да спре мотора. Аз по-преди го написах.
                        Как ще спре? Каква част тряба да се вкара в мотора? Искаш да кажеш че ония коли дето са на водород практически си стоят, не се движат?!
                        Ако наистина има такова нещо ННО, което гори имплозивно, за разлика от чистия водород който гори експлозивно вкарвайки такова количество ННО, което дава енергия колкото и горивната смес то мотора ще се "закотви".
                        Fiat Coupe 1.8

                        Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                        Коментар


                          Това което произвеждат въпросните клетки гори с експлозия.Идеята е, че се намалява времето за изгаряне на сместа в двигателя. Щом се намалява времето то тогава би трябвало да се подобрява и самото горене.Вместо сместа да гори по гърнетата и да има загуби... тя си изгаря в цилиндъра и се отдава повече енергия.Аз така си обяснявам подобрението от въпросният газ.П.С по между другото в момента по ТВ върви една реклама на едни автомобили. Там казват колко много неща са открити/направени..... в гаражи.Гледайте я и помислете за гаражите

                          Коментар


                            01 написа:
                            KGT написа:
                            Старата песен с нов изпълнител . Поредният фен-агитатор крещи (с главни букви ) колко е доволен с информация копирана от собствения му сайт за авточасти . Успя и телефон да пробута покрай рекламата . Опитвайте опитвайте , все ще се намерят последователи
                            Изписания телефон не е мой нито фирменТова е човекът който ме запали и извърши монтажа а аз си платих като попецПри моето каране парите ще ми се върнат за два месеца Аз не мога да отговоря компетентно на въпросите защото съм лаик и потребител а въпроси ще има Най чинно и стриктно записвам отчетите и ги публикувам и в това едва ли има нещо лошо Който иска нека чете Който не иска нека не чете Кемпера ми е работно място вече и на ден по 20--30 пъти вдигам капака хе хе хе Тези дни ще отскоча до Велико Търново - там има едно момче което вероятно ще монтира клетка на една от другите ми коли за да имам база за сравнение
                            Бях до Търново звъннах на човека ама той се оказа зает Всъщност не пожела да се видим и да придобием впечатления С това приключвам Вече навъртях над 3000 километра амо понеже мислите че съм клакьор няма да пиша повече Поздрави
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              siluro написа:
                              stooes написа:
                              Synthy написа:
                              Еми да, ще се стреми да спре мотора. Аз по-преди го написах.
                              Как ще спре? Каква част тряба да се вкара в мотора? Искаш да кажеш че ония коли дето са на водород практически си стоят, не се движат?!
                              Ако наистина има такова нещо ННО, което гори имплозивно, за разлика от чистия водород който гори експлозивно вкарвайки такова количество ННО, което дава енергия колкото и горивната смес то мотора ще се "закотви".
                              Ами май забравяш че сместа е гориво-въздушна .. като горивото обикновенно е в промили съотношение към въздуха .. и тез промили дори и черна дупка да създадат, пак ше остане количество от въздушната част на сместа дето да се нагрее, разшири и да му земем джаулите енергия та да идем до гамазина за бира ПП - ако гориш газ водород получаваш вода. няма как да гори експлозивоно. винаги е имплозивно! въпреки тва отделя темпИратука предполагам дето я е взел от джаулите на ел енергията разделила водата.. кво сложно има?! Интересното е ако разделената вода реагира (както разбираме косвено) с други (физични) елементи като Fe (желязо) Al (бънди) На (нафта) .. леко се отплеснах но идеята е ясна прочие според силуро и синти водородните автомобили не се движат. стоят си щото буталата им са подложени на имплозии и и и май ако настъпиш газта колата според закона за запазване на имплозиите, тръгва назад нали щото имплозията всмуква
                              Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                              Коментар


                                stooes написа:
                                siluro написа:
                                stooes написа:
                                Synthy написа:
                                Еми да, ще се стреми да спре мотора. Аз по-преди го написах.
                                Как ще спре? Каква част тряба да се вкара в мотора? Искаш да кажеш че ония коли дето са на водород практически си стоят, не се движат?!
                                Ако наистина има такова нещо ННО, което гори имплозивно, за разлика от чистия водород който гори експлозивно вкарвайки такова количество ННО, което дава енергия колкото и горивната смес то мотора ще се "закотви".
                                Ами май забравяш че сместа е гориво-въздушна .. като горивото обикновенно е в промили съотношение към въздуха .. и тез промили дори и черна дупка да създадат, пак ше остане количество от въздушната част на сместа дето да се нагрее, разшири и да му земем джаулите енергия та да идем до гамазина за бира ПП - ако гориш газ водород получаваш вода. няма как да гори експлозивоно. винаги е имплозивно! въпреки тва отделя темпИратука предполагам дето я е взел от джаулите на ел енергията разделила водата.. кво сложно има?! Интересното е ако разделената вода реагира (както разбираме косвено) с други (физични) елементи като Fe (желязо) Al (бънди) На (нафта) .. леко се отплеснах но идеята е ясна прочие според силуро и синти водородните автомобили не се движат. стоят си щото буталата им са подложени на имплозии и и и май ако настъпиш газта колата според закона за запазване на имплозиите, тръгва назад нали щото имплозията всмуква
                                Виж сега колега,Ти или не четеш какво съм писал или нещо ти липсва от химията. Ето малко за Водорода:В съотношение с кислорода 2:1 при облъчване със светлина реагира с взрив и се получава вода.Има температура на самозапалване 773 К. Образува експлозивни смеси с въздуха при обемни отношения от 4% до 75%, а с кислорода от 4% до 94%. Това го цитирах от вики-то.Ти въобще знаеш ли какво е имплозия и какво е експлозия ? Така - водородните двигатели си вървят много добре даже, нямам нищо против тях. При тях водорода забележи образува експлозивни смеси с въздуха и тласка буталата. Експлозия <-О-> имаме сили насочени на вън, имплозия ->О<- на вътре.Другото е тинтири минтири и шменти, и капели като съждения. Някой горе в постовете беше писал за имплозивно горене.. за това го подхванах. Хайде нарисувайте ми го на картинка това горене как дърпа на вътре в цилиндъра. Още по-лесно, да не е цилиндъра ами ако може да ми опишете "имплозивния" пламък на горелката на Илия Вълков (пардон Юл Браун).Така, нищо не е ясно. Разделената вода реагира ??@! Кой елемент на разделенета вода реагира ? Всъщност колега, без да се напушваш много за заяждане, аз всъщност запитах точно за енергията. Ти казваш енергията дето е трябвало да раздели водата е предала едни джаули и после те се връщат като топлина ? А от къде взехме енергия ? От алтернатора ? От алтернатура в бълбукатора. От бълбукатора - в мотора. А той няма КПД 100%, ами по-малко. Значи при мотора при квото и да е горене, ще получим по малко енергия от колкото сме вкарали. Това ми е идеята.Хайде успещен ден от мен
                                Fiat Coupe 1.8

                                Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                                Коментар

                                Working...
                                X