Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    chaveto написа:
    Тогава какво търсиш тук в този форум. Аз лично от няколко то теми които са в този форум не забелязах да има хора който отдавна са на ТИ с това нещо.А консултацията от теб никога няма да приема, такива ....... като теб не са ми приятни.
    Колега,не мисля,че тонът ти е правилен.Кой какво направил и не е направил си е лично негова работа.Човекът споделя мисли,опит и т.н. Ако не ти харесват мненията му,просто можеш да не ги четеш.Има хора във форума,за които тези мнения биха били от полза. п.с. Не приемай забележката ми ,като лична нападка към теб.Просто заяжданията не носят полза на никого!
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    Коментар


      #47
      dudulia написа:
      Просто заяжданията не носят полза на никого!
      Точно това е целият проблем, че колегата не е казал/показал нищо съществено а само се бие в гърдите, че е голямата работа.Поисках да ми обясни защо първото нещо което направих няма да върши работа според него, той и това отказа.........На този етап въобще не ме интересува неговото мнение, още повече, че той с нищо не доказва, че е в час с нещата А аз днес си нарязах ламарината за 6-те клетки които ще направя.Преди да я сложа ще я полирам за да е гладка и да не задържа мехурчетата по нея.Утре ако имам малко свободно време ще отида да си купя и пластмаса за съдът който ще направя. Та да попитам каква е хубаво да е пластмасата от която да изработя кутията която ще съхранява електролита. Разширителните съдове който са за автомобилите и гледам по нета се използват са от HD-PE акумулаторите от PP,ABS и полистирол също ще свършат работа, но те са по твърди и лесно се чупят.Кажете според вас кой материал е най подходящ.

      Коментар


        #48
        В крайна сметка вода ли се използва,вода с натриева основа,вода с калиева основа,електролит или сода каустик течна това не се разбира от цялата работа.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #49
          Натриевата основа си е сода каустик. Принципно и само вода да се ползва е достатъчно, но когато има катализатор се получава повече газ.Калиевата основа до колкото знам не се губи и само се добавя вода, затова и тя е най подходяща.До колкото знам 5% трябва да е киселината спрямо водата, може да се увеличава до макс. 30% след този процент нищо повече не се получава.

          Коментар


            #50
            chaveto написа:
            Натриевата основа си е сода каустик.
            Това го очаквах все пак не всички го знаят нали?
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #51
              chaveto написа:
              Кажете според вас кой материал е най подходящ.
              Имам приятел който навремето шприцваше кутии за акумулатори от PP.Не се чуди ами заминавай да си набавиш и при първи успехи да се похвалиш защото и аз започвам да "завивам болтчета" веднага щем си набавя читави мат’ряли!
              bill72 написа:
              Ще си направиш страшен бързовар.
              Колега, това звучи като: "Аз съм умен а ти си тъп!"С право chaveto се ядосва.Като знаеш и можеш повече просто сподели опит.Ако не искаш да споделяш с прохождащи в тая сфера то или не влизай тук или не се включвай в темите!За по-лесно можеш и на двамани да ни теглиш по една майна и това е

              Коментар


                #52
                kolev написа:
                мен ще ми е интересно да го видя това. 150% ефективност означава че двигателя може да работи само на тоя газ . но тъй като конвенционалната наука казва че не може да получиш повече енергия отколкото си вкарал и то особено при електролиза на водата , както и че "брауновия газ" няма никакви магически свойства , още повече че не е открит от Браун , а доста по-рано и е бил първия газ използван за заваряване, съм скептичен и би следвало двигател с такава система при постоянно натоварване да даде по-висока консумация.
                100% ефективност е: 10 ампера 12 волта 1 литър газ в минута - става дума за електролизера.А относно двигателите , те си работят чудесно и само на Браунов газ.Има се на предвид ,че съотношението газ / въздух е 32/1 за работа на двигателя само на Браунов газ , а той е горим при отношение 1/320, така че може да придобиете най-общи представи колко газ ви е нужен за да правите икономия на основното гориво. При моя електролизер газа от 15 ампера ток ми идва в повече на двигателя 2,4 ТД.А относно колегата , който знае всичко - смятам , че хубаво се беше насочил към теловете , мини по целия път за разработка и изпитанието на една такава система и тогава се сърди че никой не ти дава знанията и опита си на готово.

                Коментар


                  #53
                  Днес направих ето товаhttp://img153.imageshack.us/slidesho...8q.jpgкато гайките ще са пластмасови или от неръждаема стомана.В краищата също ще направя нещо като рамка, но това ще е когато започна кутията, но още не съм мислил по нея.Само още не мога да разбера дали 6-те клетки могат да ползват един електролит или всяка трябва да си е отделно

                  Коментар


                    #54
                    От време на време влизам да ви четат нещата до къде я докарахте с тоя генератор. Ползвам такъв от 20 години само че го ползвам за спояване и е доста по мощен от вашите.Близо един киловат консумира при среден режим на работа. И сега ви се чудя за какво са ви тези кутии от пластмаса да си вкавате таралеж в гащите. Ако бяхте потърсили из нета щяхте да видите как са на заваръчните апарати и щяхте да умалите само малко мащаба. Та ето и моите 5 стотинки помощ към ентусиазма ви. Исползват се квадратни листове стомана като между тях се поставя гумен уплатнител с дебелина 4-5мм.Двете крайни плочи се правят от по дебела ламарина и малко по големи и притягат така направения пакет с шпилки. При мен пакета примерно е 42 листа а вие както ползвате 4-5 електрода ще стане и с подходящи болтчета . Колкото повече по добре не заради здравина а заради по равномерното разпределение На крайните плочи се заваряват щуцери за изход на газа както и за доливане. Уплътнителите не са квадратни а кръгли. Така ъглите остават от вън на електролизера и служат като ребра на радиатор за охлаждане. Имайте в предвид че с повишаване на температурата проводимоста се увеличава но пък за сметка на това се увеличават изключително многото водни пари. А и електролита при високи температури има склоност към запенване и да не тръгне пяна в место газ по някое време. А забравих да поясня на електродите /плочите се пробиват по 2 срещуположни отвора на най външната част.Или по точно до където стига върешната част на уплътнителя Така че като се изправи вертикално най долните служат да изравняват електролита между отделните клетки а горните за изход на газа. И може да си заварите и допълнително още два много тънки щуцера най долу и най горе които като се свържа с едно прозрачно маркуче да виждате до къде е електролита на клетката. Ако не сте ми разбрали обясненията довечера ще ви драсна една схемичка. П.П. с още няколко такива ламели добавени в края на клетката само че изолиране от електролите а също така и без да се захранват с ток и подходящо разпробити отвори се прави и пароотделителя. Използва се ефекта на ламелите които от вън уплътнителя се охлаждат от въздуха а от вътре като прминава газа се охлажда и той и водните пари кондезират по тези ламели и падат на дъното.И това с полирането го забравете колкото по грапава повърхноста толкова по ефективена е клетката. За елекртроди не е нужно да се ползва неръждавейка и най обикновенна ламарина става. Моя е от черна ламарина с дебелина 0.8м и за тея години не е мръднал. Миналата година го отварях че едно уплънение ми изплю. Бях го забравил на студа и замръзна.
                    BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                    http://vbox7.com/play:124bedab

                    Коментар


                      #55
                      Това което го описваш си е така наречената суха клетка. Наистина е в пъти по лесно за изпълнение спрямо другите варианти.

                      Коментар


                        #56
                        bill72 написа:
                        100% ефективност е: 10 ампера 12 волта 1 литър газ в минута - става дума за електролизера.А относно двигателите , те си работят чудесно и само на Браунов газ.Има се на предвид ,че съотношението газ / въздух е 32/1 за работа на двигателя само на Браунов газ , а той е горим при отношение 1/320, така че може да придобиете най-общи представи колко газ ви е нужен за да правите икономия на основното гориво. При моя електролизер газа от 15 ампера ток ми идва в повече на двигателя 2,4 ТД.
                        това не е ли малко неточно. тоя литър с какво налягане е и при каква температура. според мен, ако клетката ти е 100% ефективна /което няма как да стане/ в тоя газ ще имаш енергия от 120 вата , като двигателя в най-добрия случай може да преработи едва 30% от нея в механична. освен това ННО не е ли стихиометрична смес - тоест не и трябва допълнитено въздух за да изгори напълно.с използването на такива клетки в заваръчни апарати се премахва нуждата от мъкнене и зареждане на тежки бутилки под високо налягане с водород и кислород. иначе самите апарати нямат никакви други предимства спрямо оксиацетилена примерно.и аз се бях зарибил с тия истории по едно време , ама като видях ала-баланиците за светата троица на свободната енергия и магическите свойства на тоя газ в областта на студения синтез , ми стана ясно че някой печели доста пари продавайки неръждавейка.иначе спор няма, че добавянето на малко количество в дизел подобрява изгарянето, ама същото се случва и ако добавиш метан, пропан-бутан или ония бустери добавки.

                        Коментар


                          #57
                          Оксиацетилена и този газ нямат нищо общо . С ННО може да се споява метал за стъкло , керамика и други немислими заварки. Добавянето на този газ към въздуха в количества около 1% се постига фантастична екология , а 10% са нужни за получаването на икономия около 60% /става дума за газовъздушна смес /.Колкото до търговците на метали, те си нямат на идея за какви стомани става дума / поне с такива се срещнах до сега /. 80% от търговците не знаят какво продават , а останалите на които им е ясно казват , че такава стомана нужна за построяването на хубава клетка не се внасят в БГ.Стоманата е строго специфична и там се търсят примесите които подобряват електролизата.А да се направи добра клетка не е достатъчно, нужно е много чиста основа за да се стартира и поляризира клетката 100% КОН / това го няма по магазините , внася се само по поръчка и струва много пари/ и двойно дестилирана вода . За смятане на процентите за използва конкретен алгоритъм. Има известни хора които са постигнали до към 1200% производство, в което и аз се съмнявам , но е факт ,че 100% по метода за изчисление е при нормално атмосферно налягане.Но добавянето на 10% газ към засмукания въздух кара колата да полудее !

                          Коментар


                            #58
                            kolev написа:
                            с използването на такива клетки в заваръчни апарати се премахва нуждата от мъкнене и зареждане на тежки бутилки под високо налягане с водород и кислород. иначе самите апарати нямат никакви други предимства спрямо оксиацетилена примерно.и аз се бях зарибил с тия истории по едно време , ама като видях ала-баланиците за светата троица на свободната енергия и магическите свойства на тоя газ в областта на студения синтез , ми стана ясно че някой печели доста пари продавайки неръждавейка.иначе спор няма, че добавянето на малко количество в дизел подобрява изгарянето, ама същото се случва и ако добавиш метан, пропан-бутан или ония бустери добавки.
                            Аз понеже разсъждавам и пробвам от другата страна на използване на клетката виждам че има наистина голямо залитане към използваните материали. При съсвсем малко вдигане на тока ще се получи пак същото количество газ без да се ползват трудни за намиране материали. А и споменах че не съм на фаза експерименти и съм видял че няма смисъл от всякакви неръждавейки. Иначе самото апаратче само по себе си не спестява мъкненето ацетиленови или пропанбутанови бутилки. Самото то си е доста тежичко поради че е с класическо захранване с трансформатор. А също има голяма разлика в приложението. каквото може да се направи с ацетиленовия примерно с това не може и обратното. Но това е отделна тема .
                            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                            http://vbox7.com/play:124bedab

                            Коментар


                              #59
                              в тоя газ ще имаш енергия от 120 вата
                              Защо реши, че при 12V и 10A ще има 120W в газта.Когато направиш нагревател с мощност от 120W и с него нагрееш парче желязо до червено-жълто с размери фи 20 на 100мм тогава ела пак ми се обади и ми кажи, че има 120W

                              Коментар


                                #60
                                в момента по bTV има репортаж по темата
                                2015 Renault Megane Expression GT
                                2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                                Всичко за FIAT Bravo 2007

                                Коментар

                                Working...
                                X