chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
-
dudulia написа:Просто заяжданията не носят полза на никого!
Коментар
-
Натриевата основа си е сода каустик. Принципно и само вода да се ползва е достатъчно, но когато има катализатор се получава повече газ.Калиевата основа до колкото знам не се губи и само се добавя вода, затова и тя е най подходяща.До колкото знам 5% трябва да е киселината спрямо водата, може да се увеличава до макс. 30% след този процент нищо повече не се получава.
Коментар
-
lithrone
chaveto написа:Кажете според вас кой материал е най подходящ.bill72 написа:Ще си направиш страшен бързовар.
Коментар
-
kolev написа:мен ще ми е интересно да го видя това. 150% ефективност означава че двигателя може да работи само на тоя газ . но тъй като конвенционалната наука казва че не може да получиш повече енергия отколкото си вкарал и то особено при електролиза на водата , както и че "брауновия газ" няма никакви магически свойства , още повече че не е открит от Браун , а доста по-рано и е бил първия газ използван за заваряване, съм скептичен и би следвало двигател с такава система при постоянно натоварване да даде по-висока консумация.
Коментар
-
Днес направих ето товаhttp://img153.imageshack.us/slidesho...8q.jpgкато гайките ще са пластмасови или от неръждаема стомана.В краищата също ще направя нещо като рамка, но това ще е когато започна кутията, но още не съм мислил по нея.Само още не мога да разбера дали 6-те клетки могат да ползват един електролит или всяка трябва да си е отделно
Коментар
-
От време на време влизам да ви четат нещата до къде я докарахте с тоя генератор. Ползвам такъв от 20 години само че го ползвам за спояване и е доста по мощен от вашите.Близо един киловат консумира при среден режим на работа. И сега ви се чудя за какво са ви тези кутии от пластмаса да си вкавате таралеж в гащите. Ако бяхте потърсили из нета щяхте да видите как са на заваръчните апарати и щяхте да умалите само малко мащаба. Та ето и моите 5 стотинки помощ към ентусиазма ви. Исползват се квадратни листове стомана като между тях се поставя гумен уплатнител с дебелина 4-5мм.Двете крайни плочи се правят от по дебела ламарина и малко по големи и притягат така направения пакет с шпилки. При мен пакета примерно е 42 листа а вие както ползвате 4-5 електрода ще стане и с подходящи болтчета . Колкото повече по добре не заради здравина а заради по равномерното разпределение На крайните плочи се заваряват щуцери за изход на газа както и за доливане. Уплътнителите не са квадратни а кръгли. Така ъглите остават от вън на електролизера и служат като ребра на радиатор за охлаждане. Имайте в предвид че с повишаване на температурата проводимоста се увеличава но пък за сметка на това се увеличават изключително многото водни пари. А и електролита при високи температури има склоност към запенване и да не тръгне пяна в место газ по някое време. А забравих да поясня на електродите /плочите се пробиват по 2 срещуположни отвора на най външната част.Или по точно до където стига върешната част на уплътнителя Така че като се изправи вертикално най долните служат да изравняват електролита между отделните клетки а горните за изход на газа. И може да си заварите и допълнително още два много тънки щуцера най долу и най горе които като се свържа с едно прозрачно маркуче да виждате до къде е електролита на клетката. Ако не сте ми разбрали обясненията довечера ще ви драсна една схемичка. П.П. с още няколко такива ламели добавени в края на клетката само че изолиране от електролите а също така и без да се захранват с ток и подходящо разпробити отвори се прави и пароотделителя. Използва се ефекта на ламелите които от вън уплътнителя се охлаждат от въздуха а от вътре като прминава газа се охлажда и той и водните пари кондезират по тези ламели и падат на дъното.И това с полирането го забравете колкото по грапава повърхноста толкова по ефективена е клетката. За елекртроди не е нужно да се ползва неръждавейка и най обикновенна ламарина става. Моя е от черна ламарина с дебелина 0.8м и за тея години не е мръднал. Миналата година го отварях че едно уплънение ми изплю. Бях го забравил на студа и замръзна.
Коментар
-
bill72 написа:100% ефективност е: 10 ампера 12 волта 1 литър газ в минута - става дума за електролизера.А относно двигателите , те си работят чудесно и само на Браунов газ.Има се на предвид ,че съотношението газ / въздух е 32/1 за работа на двигателя само на Браунов газ , а той е горим при отношение 1/320, така че може да придобиете най-общи представи колко газ ви е нужен за да правите икономия на основното гориво. При моя електролизер газа от 15 ампера ток ми идва в повече на двигателя 2,4 ТД.
Коментар
-
Оксиацетилена и този газ нямат нищо общо . С ННО може да се споява метал за стъкло , керамика и други немислими заварки. Добавянето на този газ към въздуха в количества около 1% се постига фантастична екология , а 10% са нужни за получаването на икономия около 60% /става дума за газовъздушна смес /.Колкото до търговците на метали, те си нямат на идея за какви стомани става дума / поне с такива се срещнах до сега /. 80% от търговците не знаят какво продават , а останалите на които им е ясно казват , че такава стомана нужна за построяването на хубава клетка не се внасят в БГ.Стоманата е строго специфична и там се търсят примесите които подобряват електролизата.А да се направи добра клетка не е достатъчно, нужно е много чиста основа за да се стартира и поляризира клетката 100% КОН / това го няма по магазините , внася се само по поръчка и струва много пари/ и двойно дестилирана вода . За смятане на процентите за използва конкретен алгоритъм. Има известни хора които са постигнали до към 1200% производство, в което и аз се съмнявам , но е факт ,че 100% по метода за изчисление е при нормално атмосферно налягане.Но добавянето на 10% газ към засмукания въздух кара колата да полудее !
Коментар
-
kolev написа:с използването на такива клетки в заваръчни апарати се премахва нуждата от мъкнене и зареждане на тежки бутилки под високо налягане с водород и кислород. иначе самите апарати нямат никакви други предимства спрямо оксиацетилена примерно.и аз се бях зарибил с тия истории по едно време , ама като видях ала-баланиците за светата троица на свободната енергия и магическите свойства на тоя газ в областта на студения синтез , ми стана ясно че някой печели доста пари продавайки неръждавейка.иначе спор няма, че добавянето на малко количество в дизел подобрява изгарянето, ама същото се случва и ако добавиш метан, пропан-бутан или ония бустери добавки.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар