Наскоро мой познат ми спомена, че в Ямбол има такси, което в момента движи с такова устройство и явно там се е образувал кръг от ентусиасти! Доколкото подразбрах, риска от възпламеняване го намаляват, като слагат метални стружки в маркуча, по който газа влиза в горивната система! Нещо подобно на домакинска тел!Дано съм бил полезен!Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Днес за около 15мин. направих това което се вижда по надолу на снимките.http://chaveto.snimka.bg/experiment/...ползвах тел за заваряване 0.8мм не знам точно от каква марка неръждаема стомана е, но мога да проверя в магазина от където си я купувам.На едно парче РР (тръба за водопровод) фи20 и 12см дълго направих канал около 0.5мм дълбочина и ширина около 0.8ммСтъпката на канала е 4мм но малко не уцелихме започването на вторият канал (поради технически причини) и малко е различно разстоянието от едната страна спрямо другата.Потопих въпросното нещо във вода и директно на акумулатора го закачих.Напрежението не го мерих колко точно е, но тока беше 0.7А и прилично излизаха мехурчета без никакви киселини...... Сложихме малко сода каустик и кипенето започна да става доста по сериозно :D Утре ако имам време ще хвана да направя общо 6бр. и някакъв съд да измисля и тогава ще видя какво точно ще произвежда и колко ще консумира.Ако това нещо е ефективно, сумата която ще струва като материали ще е смешна. А времето за направа минимално.
Коментар
-
reter написа:Колега, zgabrovski, ти от къде, за колко пари взе твоят кит?(ако трябва ми го пусни на Л.С.) Колко литра на час произвежда той?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Карам от 3,5 години с тази система , измерванията за вредни емисии показват , че покривам EURO 6 имам си и документ.А ти ако искаш вярвай . Ние сме най-изостаналата в това отношение държава , в много други се дава данъчно облекчение ако си монтираш такава уредба.Ето малко данни за пример.На единия ред е разход на 100км на серийния автомобил , а на другия е с генератор за Браунов газ.Audi A6 2.4 CVT (седан)14,0 6,0 BMW X5 3,0i 14,2 6,2 Cadillac Escalade 6,2 AT 23,0 11,0 Chrysler 300C 3,5 AT 15,0 6,0 Ford Focus 1.6 AT (100 к.с..) 9,0 4,5 Honda Civic 1.4 12,0 3,8 Hummer H2 6,0 AT 22,4 10,2 Nissan Qashqai 2.0 MT 4x4 11,0 4,8 Opel Astra хечбек 5-врати.10,2 4,0 Toyota Corolla 1.6 AMT (124 л.с.)8,4 3,2 Volkswagen Passat 1,8 AT 12,0 4,5
Коментар
-
Това, че караш от 3г пак нищо не доказва за опита ти в конструирането на такова нещо. Въобще някога сглобявал ли си такова нещо, но да е Home Made.Защото и аз мога да отида да си го купя в разглобен вид и после само да го монтирам и да се бия в гърдите колко съм напред.А числата които си дал въобще няма да ги коментирам.
Коментар
-
chaveto написа:Това, че караш от 3г пак нищо не доказва за опита ти в конструирането на такова нещо. Въобще някога сглобявал ли си такова нещо, но да е Home Made.Защото и аз мога да отида да си го купя в разглобен вид и после само да го монтирам и да се бия в гърдите колко съм напред.А числата които си дал въобще няма да ги коментирам.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Имам един въпрос как се регулира колко газ да се произведе за различните режими на двигателя?Това пулсовия модулатор ли го прави?Според мен ефекта на системата за икономия на гориво ще е най-голям при малолитражен автомобил с обикновенна газова уредба намалява се горивото от кранчето след изпарителя и готово.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Може и да не се регулира. Просто икономията при по-високи обороти ще е по-малка А ако се свърже след алтернатора? При по-високи обороти той нали произвежда повече ток и следователно повече газ?"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар