Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    chaveto написа:
    Как тогава според тебе или според останалите, които смятат тази история за измислица и начин за печелене на лесни пари (не отричам че и такива хора има .. в България дал Бог кокото щеш) .. как обяснявате 6-те хиляди градуса от един газ генератор консумиращ 1000 вата на час да произведе такава температура?
    Някъде напред и аз попитах същото, но никой нищо не каза Аз 6к градуса не съм вдигал, но с около 200W нагрях желязо до жълт цвят, ако трябваше да се нагрява с ток............. едва ли щеше да получи и някакъв цвят
    Пробва ли с "индукционен нагревател"?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      Колеги,Аз никого не искам да засягам. Просто Ви предложих да си сверите часовниците. Анонимно при това!Тук масово се сравняват ябълки с круши. "Науката започва там, където започва измерването" - Тази мисъл съм чел на едно табло в техникума и ми се е запечатала в главата...Тук се ползват термини, които значат, каквото автора си е решил. Мерните единици - същата работа.Без да се разбират поне последните две, няма как да стане!На какъв "език" да обясня на някого, как с 200W се постига температура 6000 градуса? Тези две величини (температура и мощност) нямат връзка по между си, поне за тези които имат понятие от физика. Все пак ще се опитам...Мощността представлява възможността да се извърши определена работа (или да се предаде енергия) за единица време. Мери се във ватове. Един ват е един джаул за една секунда. Джаул е мерна единица за работа и енергия. На практика е едно и също, ще го дообяснявам по-късно. Възможността да се извърши работа без оглед на необходимото време за това = енергия. Киловат*час е също такава единица -> 1000 джаула за секунда, по върху 3600 секунди. Т.е. 3,6 Мега джаула = 1KWhПри нагряване на едно тяло то получава (и акумулира ако е изолирано от загуби) топлинна енергия. Температурата му се повишава според това какъв му е специфичният температурен коефициент и неговата маса (като тези две са в знаменателя), и каква енергия му е предадена (това е в числителя).Мощността определя само времето за което тази температура ще бъде постигната, но не и горната и граница.Без да се разбира тази част от физиката доста неща звучат "странно".Колко вата е една крушка за фар? 55? А жичката и дали не достига 3300+ градуса при някои модели? При колко градуса волфрама свети в бяло?Абе вие луди ли сте бре? Как с 55W се вдигат 3000 градуса. Това не е вярно! Такова животно нема !!!Колко вата е една запалка за цигари? сложи термодвойката на върха на пламъка и виж до колко градуса ще се нагрее. Отчитай на мултицета. Да не излезе, че по някои сметки запалката е 1киловат и да си решим отоплението за зимата...Има и куп други интересно звучащи глупости. Те са "СТРАННИ" ако човек не разбира за какво става въпрос. Но от гледна точка на физиката са си шарлатанщина :P - Колата е по-мощна на първа скорост, и за това така се катерят най-стръмните участъци.- ще вдигмен мощността на ел.мотора като му сложим редуктор! - "бързонагряващ" бойлер 3KW, 80литра.- енергоспестяваща "конвекторна" печка/радиатор.- енергоспестяващ импулсен генератор за домашни електроуреди Ползват се и като рекламни трикове. Това, че хората не се противопоставят на невежеството, а предпочитат да вярват на "интересни" глупости си е проблем.Това, което пише в учебниците е една идея по-вярно от гугъл и уикипедия. Ама всеки сам си избира на какво да вярва
      Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
      Lancia Lybra SW 1,9JTD

      Коментар


        6000 градуса викаш и нямало връзка с енергията...... много яко :D аз ти предлагам следния експеримент - на Х количество вода и мериш температурата. нагряваш я за едиколкоси време с едиколкоси количество от великия "браунов газ" и мериш с колко градуса се е повишила температурата. смятаме колко енергия е получила водата и ти гарантирам че ще е доста по-малко отколкото си вкарал за електролизата.защо мислиш заводите топят метал с електричество вместо с великия "браунов газ"

        Коментар


          Експеримента с водата е с предизвестен резултат. Така е и според физиката и според здраво мислещите хора.В темата обаче става дума за оптимизиран горивен процес в ДВГ. Което е доста различно. Поне според рекламите :DА аз още чакам връзката между 6000 градуса и енергията. Знам, че в главите на някои хора я има ... все пак.Моля, някой капацитет, който му е ясна, да обогати физиката с някоя формула.А и останалите да понаучат нещо.Благодаря!
          Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
          Lancia Lybra SW 1,9JTD

          Коментар


            виж сега. да се каже че тоя "браунов газ" е катализатор или е окислител или вдига мощността е смешно защото на практика и на теория той изгаря сам със себе си.да се каже че подобрява горенето на бензинов двигател също е смешно защото там имаме хомогенна горивовъздушна смес.при дизела имаме зони с различна топлина. теоретично може да подобри горенето ако е в достатъчно количество което тия клетки не могат да дадат, НО същия ефект се постига ако впръскаш пропан-бутан, метан, спирт, ароматизатор, мухозол и ракия ако искаш. въобще -всичко което гори. това означава обаче че трябва да имаш втори резервоар за тая течност или газ и периодично да доливаш. затова ТЪПИТЕ инженери са измислили EGR, DPF и катализатори за тия коли , които вършат същата работа, но първата задача на булгаристанеца е да ги премахне.връзката между градусите и енергията ти я казвам. имаш химическа енергия която я обръщаш в топлинна и там важи с ПЪЛНА сила закона за запазване на енергията.

            Коментар


              kolev написа:
              ...връзката между градусите и енергията ти я казвам. имаш химическа енергия която я обръщаш в топлинна и там важи с ПЪЛНА сила закона за запазване на енергията....
              Нервен ли си? Споко, само обсъждаме ..Впрочем не обясни нищо. От 1000 W вадиш горелка на която няма измерена максимална температура на горене. Разтапя керемида се едно е кашкавал. И то чрез имплозивното горене на водорода. Как обръщам хмическата енергия на водата в газ, не тук обръщам ли май ел енергия... и то в какво? в химична? електролизична? както и да е .. и после същата тая енергия праи кермида на стъкло.. демек над 6000 градуса и то в доста голяма площ, което означава и повече мощност .. впрочем факта че реагира (поФтарям) реагира на обработваната материя не ви ли навява някви мисли?
              Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

              Коментар


                Предлагам след използването на всеки термин, в скоби непосредствено зад термина да се поставя мерната единица.Така и пишещите няма толкова лесно да се оплитат в собствените си глупости.Когато човек прочете как от (ват) преминава в (градус) и после говори за енергия не в джаули, а във (ват-ове) и намесва ННО, което във времето дава КПД... и после слага спортна течност за чистачки и вади ябълки от ауспуха ...Като говорим за мощност (ват) и умножим по време (секунда) и получим енергия (джаул) нещата са горе долу ок.Ама от друга страна да говорим за температура (градус) и да правим връзка с мощност (ват), без да се определя време (секунда), специфичен топлинен коефициент (без дименсия) и да се отчете масата на тялото (килограми) е нелепо. Освен това е и демонстрация на пълно безхаберие.За повечето хора маса (килограм) и тегло (нютон) е едно и също. Да ама не. Второто е сила и зависи от масата и ускорението на тялото.Масата е скаларна величина (има стойност няма посока), то теглото е вектор. Има освен големина, то и посока.И това не звучи странно на децата от 7-ми клас, които сега го учат в училище... Ама сега ще се намери и човек тука който ще се изсмее.Ама е нормално де... и на Нютон са му се смеели като е обяснявал какво е гравитация...А Глилео са го утепали ... еретик.
                Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
                Lancia Lybra SW 1,9JTD

                Коментар


                  Чакай, малко. И на тебе ти е ясна идеята, но бидейки "еретик" се хващаш за ненаучното ми говорене...
                  Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                  Коментар


                    А аз всъщност не говоря че има нарушаване на физичните закони. Имам друго предвид:
                    Дизеловите двигатели работят с по-тежко гориво от бензиновите - то е съставено от по-тежките фракции, получени при преработката на петрола. Дизеловото гориво се състои главно от парафини - наситени въглеводороди с формула C(n)H(2n+2), при n>20 (до 75%) и циклични въглеводороди. Способността на дизеловото гориво да се възпламенява в двигателя се измерва по скала с мерна единица т.нар. цетаново число. Като еталон за висока възпламенимост се приема веществото цетан (хексадекан C16H34), на което се дава цетаново число 100, а за най-ниска се приема възпламенимостта на нафталина (0). Дизеловите двигатели са пригодени да работят с гориво, чието цетаново число е около 40-50.
                    От тук ако се добави още Н2 и О кой знае какво изгаряне става? кой е казал че водата отново трябва да се свърже във първоначалното си стъстояние? Е може и да има малко вода но всепак .. кой знае?Може би идеята на добавяне на вълшебния газ е да се получи съвсем нов горивен процес, който е по-бърз, където имаме по-пълно изгаряне и от там по-високо КПД. И то при дизела най-силно изразено? Дай да оставим настрана познанията си. Един има познания по физика, но в други области е гола вода, друг е различен от първия, всеки се развива в различна посока. нека тва да не е стена между нас, идеята е ясна..
                    Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                    Коментар


                      другари и другарки. въглеводородите горят по тая формулаC3H8 + 5 O2 → 4 H2O + 3 CO2 + Energyкакто виждате водорода се свързва с кислорода образувайки вода, въглерода се свързва с кислород образувайки въглероден диоксид.вие искате да ми кажете че вкарвайки допълнително от невероятния "браунов газ" водород и кислород, можеби тоя водород ще се свърже с въглерода образувайки нови въглеводороди щото така е по-интересно, а пък те от своя страна ще изгорят с освободения кислород който е претенциозен и си избира само въглеводороди. нещо повече, понеже въглерода е наш враг ние му разказване играта с един студен синтез при температура от над 6000 градуса която още никой не е измерил и го правим на нещо друго. вероятно става въпрос за водород, но на по нискоенергийно ниво. след като изгори, получаваме сигурно нискоенергийна вода /да не се бърка с леката вода, леки работи не обичаме/ която бутилираме директно на ауспуха и след пиене ни отваря чакрите

                      Коментар


                        Това беше за другата тема, колев
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          те и двете теми еднакви. само на згабровски му правим реклама.

                          Коментар


                            kolev написа:
                            другари и другарки. въглеводородите горят по тая формулаC3H8 + 5 O2 → 4 H2O + 3 CO2 + Energyкакто виждате водорода се свързва с кислорода образувайки вода, въглерода се свързва с кислород образувайки въглероден диоксид.вие искате да ми кажете че вкарвайки допълнително от невероятния "браунов газ" водород и кислород, можеби тоя водород ще се свърже с въглерода образувайки нови въглеводороди щото така е по-интересно, а пък те от своя страна ще изгорят с освободения кислород който е претенциозен и си избира само въглеводороди. нещо повече, понеже въглерода е наш враг ние му разказване играта с един студен синтез при температура от над 6000 градуса която още никой не е измерил и го правим на нещо друго. вероятно става въпрос за водород, но на по нискоенергийно ниво. след като изгори, получаваме сигурно нискоенергийна вода /да не се бърка с леката вода, леки работи не обичаме/ която бутилираме директно на ауспуха и след пиене ни отваря чакрите
                            у моя цитат няма точни стойности на въглерода и на водорода във въглеводорода наречен нафта. ти що имаш точни? Ми като се получава 4 вода и 3 въглероден диоксид саждите от де идват? от примесите ли? предполагам че от там, но как си сигурен/а че след като добавиш в процеса на горене под около 20 атмосфери и ННО (не знам що го наричат ХХО а не Х2о?) какво ще стане ? може да има различно горене не мислиш ли?
                            Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                            Коментар


                              Саждите са свободен вългерод (графит още, под друга форма, диамант...)Наричат го ННО, защото е такова. Атомарни водород и кислород. Не са свързани, имат някаква връзка за да не се разхвърчат, но не са в съединение.колев, не е редно да даваш горенето на това нещо. Нафтата е доста по-сложно съединение от този прост въглеводород.
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар


                                Synthy написа:
                                Саждите са свободен вългерод (графит още, под друга форма, диамант...)Наричат го ННО, защото е такова. Атомарни водород и кислород. Не са свързани, имат някаква връзка за да не се разхвърчат, но не са в съединение.колев, не е редно да даваш горенето на това нещо. Нафтата е доста по-сложно съединение от този прост въглеводород.
                                дай пример за такъв водород, който да не е свързан че да не са разхвърчи хах .. никъде няма да срещнеш само H винаги е Н2
                                Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                                Коментар

                                Working...
                                X