и що не трябва да е постоянен акумулатора на твоята кола с PWM ли го зареждаш.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Какво е PWM, първо да попитам. Не трябва да е постоянен, защото при постоянен имаме обикновена електролиза, с отделяне на Н2 О2. За да се отдели ННО трябва променлив с определени параметри. Тогава (според писанията, не го твърдя аз) се случвало нещо с атомите и оставали в йонизирано състояние, без да комбинират във вода или да се свържат по двойки. Друг въпрос е, че това противоречи на химията и физиката на кислорода и водорода, те в такова състояние не могат да съществуват според учебниците и умните глави."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Виж сега колега , така не става . Или караш по законите на химията и физиката или по книжлето и алабализмите на Браун .И тогава не HHO ами и OHH и HOH може да получиш в суха клетка тип бълбукатор , от оня дето не гърми като го запалиш ами си чака кротичко и инертноАко те е яд че си я купил и опитваш да намериш смисъл , приятни занимания , ама стъпи поне на едната теза . Те и други са се хващали на това хоро и доста парици е изяла идеята , ама все апокрифна си седи , все нефтения картел я мачка и не и позволява да стигне до нобеловка
Коментар
-
Synthy написа:Какво е PWM, първо да попитам. Не трябва да е постоянен, защото при постоянен имаме обикновена електролиза, с отделяне на Н2 О2. За да се отдели ННО трябва променлив с определени параметри. Тогава (според писанията, не го твърдя аз) се случвало нещо с атомите и оставали в йонизирано състояние, без да комбинират във вода или да се свържат по двойки. Друг въпрос е, че това противоречи на химията и физиката на кислорода и водорода, те в такова състояние не могат да съществуват според учебниците и умните глави.
Коментар
-
А, точно - ШИМ се използва, но имаше значение честотата и коеф. на запълване на импулсите, за да се получи браунов газ. И колега, недей така назидателно, моля. Казах - само умувам, все още не съм се хванал да правя тази дивотия, нищо не съм купувал, нищо не се опитвам да "избивам" или нещо друго, хрумнало ти в момента на умопомрачение.А, и межд удругото, според Браун физиката не се отрича, само се допълва с неговата теория. Между другото, аз се заигравам с други простотии от света на "нулевата точка" Ако не друго, поне си убивам времето и си чешам крастата, щото ми е интересно. Има време, ще стигна и до Браунова клетка.А, да ти подметна още една теория: ако бомбардираш "етера" с високоволтов високочестотен заряд, извличаш енергията му Същото се получавало, и ако пускаш високоволтови дъги с висока честота в пространството - теглиш енергия от нулевата точка, която улавяш с бобина на тесла. А, и още една дивотия: магнитен "обогатител" на въздуха. Правиш постоянно магнитно поле около въздуховода на колата, след възд. филтър и преди дебитомера (ако го имаш), и се получава по-пълно изгаряне на горивовъздушната смес. Коментари?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
коментари няма да правя. само ти пускам 2 линкаhttp://en.wikipedia.org/wiki/List_of...r-fuelled_cars
Коментар
-
не съм невярващ. знам че от тия глупости нищо не става. преди време и на мен ми беше интересно и като разгледах за какво става въпрос, се убедих че това са просто алабаланици. тоя изобретил двигател на вода, ама клетката му използвала специална тайна честота, другия пък го направил като в електролита слагал много специален таен химикал, друг пък подреждал молекулите с много специфично магнитно поле, някакъв постигнал студен ядрен синтез, следващия пък минал на ниско енергийно ниво, а на другия със свободната енергия , за да му тръгнел двигателя ,трябвало да бъде ориентиран в специална посока разбираш ли
Коментар
-
Ами защо като гори срещу един елемент отделя една температура а като гори към друг елемент развива много по-висока? Къде тук отиде закона за запазване на енергията? Нали сме "вкарали" само еди си колко вата (около 1000) на ония газ генератор? На мен това ми е най-интересно. Защо има такава разлика в температурите? В клипчето твърдят че развивал до 6000 градуса и реално не могат да измерят максималната му температура?!? И от там не следва ли че ако гори "срещу" нафтата ще си повиши температурата (не знам как и колко), подобри изгарянето и от там повишено КПД? Съответно при правилни настройки (скопяване на колата за да може да има същата мощност колкото е била преди) та съответно при правилните настройки би имало икономия от гориво?!А за климатиците има едно число - коефициент на преобразуване. (според мен термина не е точен) но моя например има коефициент 3.8 което означава че със единица електро енергия пренася (хм, да в идеални условия) максимум 3.8 единици топлина. Вече съм виждал климатик с коефициент 5,2 !! Но дори и условията да не са най-добри - климатика със 1ца енергия ще пренесе минимум 2.5 единици топлина. Което сравнено с масления радиатор си е далавера ...Къде остава закона за запазване на енергията?Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
stooes написа:Ами защо като гори срещу един елемент отделя една температура а като гори към друг елемент развива много по-висока? Къде тук отиде закона за запазване на енергията? Нали сме "вкарали" само еди си колко вата (около 1000) на ония газ генератор? На мен това ми е най-интересно. Защо има такава разлика в температурите? В клипчето твърдят че развивал до 6000 градуса и реално не могат да измерят максималната му температура?!? И от там не следва ли че ако гори "срещу" нафтата ще си повиши температурата (не знам как и колко), подобри изгарянето и от там повишено КПД? Съответно при правилни настройки (скопяване на колата за да може да има същата мощност колкото е била преди) та съответно при правилните настройки би имало икономия от гориво?!А за климатиците има едно число - коефициент на преобразуване. (според мен термина не е точен) но моя например има коефициент 3.8 което означава че със единица електро енергия пренася (хм, да в идеални условия) максимум 3.8 единици топлина. Вече съм виждал климатик с коефициент 5,2 !! Но дори и условията да не са най-добри - климатика със 1ца енергия ще пренесе минимум 2.5 единици топлина. Което сравнено с масления радиатор си е далавера ...Къде остава закона за запазване на енергията?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Браво за ентусиазма!Сега един експеримент, ако може:Нека всеки от вас, сам и за себе си, без да споделя резултата да направи следното: (Просто за самосверяване на часовника...)- Избройте 3-те закона на динамиката (с формули ако може). Това дори не е задача, но е фундаментално някак си... Учи се в 6-7 клас и не се забравя, ако претендирате за 3-цифрен IQ. След като го проверите в гугъла, едва ли ще сте на мнение, че има по-просто нещо във физиката.Чак тогава може да се говори за енергия и други по-сложни работи. Тук май се впряга каруцата пред коня, ама може и аз да бъркам...Резултата Ви, аз го знам. Вече и Вие си го знаете.Сега най-наглите ще претендитат какво ли не, но те сами си знаят колко им е багажа!П.С.Енергия не се мери във Ватове, макар и в тази тема да е прието като мерна единица :PLancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Коментар
-
koceto_8 написа:Браво за ентусиазма!Сега един експеримент, ако може:Нека всеки от вас, сам и за себе си, без да споделя резултата да направи следното: (Просто за самосверяване на часовника...)- Избройте 3-те закона на динамиката (с формули ако може). Това дори не е задача, но е фундаментално някак си... Учи се в 6-7 клас и не се забравя, ако претендирате за 3-цифрен IQ. След като го проверите в гугъла, едва ли ще сте на мнение, че има по-просто нещо във физиката.Чак тогава може да се говори за енергия и други по-сложни работи. Тук май се впряга каруцата пред коня, ама може и аз да бъркам...Резултата Ви, аз го знам. Вече и Вие си го знаете.Сега най-наглите ще претендитат какво ли не, но те сами си знаят колко им е багажа!П.С.Енергия не се мери във Ватове, макар и в тази тема да е прието като мерна единица :PFiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
Как тогава според тебе или според останалите, които смятат тази история за измислица и начин за печелене на лесни пари (не отричам че и такива хора има .. в България дал Бог кокото щеш) .. как обяснявате 6-те хиляди градуса от един газ генератор консумиращ 1000 вата на час да произведе такава температура?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар