Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    и що не трябва да е постоянен акумулатора на твоята кола с PWM ли го зареждаш.

    Коментар


      Какво е PWM, първо да попитам. Не трябва да е постоянен, защото при постоянен имаме обикновена електролиза, с отделяне на Н2 О2. За да се отдели ННО трябва променлив с определени параметри. Тогава (според писанията, не го твърдя аз) се случвало нещо с атомите и оставали в йонизирано състояние, без да комбинират във вода или да се свържат по двойки. Друг въпрос е, че това противоречи на химията и физиката на кислорода и водорода, те в такова състояние не могат да съществуват според учебниците и умните глави.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        Виж сега колега , така не става . Или караш по законите на химията и физиката или по книжлето и алабализмите на Браун .И тогава не HHO ами и OHH и HOH може да получиш в суха клетка тип бълбукатор , от оня дето не гърми като го запалиш ами си чака кротичко и инертноАко те е яд че си я купил и опитваш да намериш смисъл , приятни занимания , ама стъпи поне на едната теза . Те и други са се хващали на това хоро и доста парици е изяла идеята , ама все апокрифна си седи , все нефтения картел я мачка и не и позволява да стигне до нобеловка
        Brava 1.6 16V 103 10/97
        http://www.aardvark.co.nz/hho.shtml
        http://www.msnbc.msn.com/id/29899191/

        Коментар


          Synthy написа:
          Какво е PWM, първо да попитам. Не трябва да е постоянен, защото при постоянен имаме обикновена електролиза, с отделяне на Н2 О2. За да се отдели ННО трябва променлив с определени параметри. Тогава (според писанията, не го твърдя аз) се случвало нещо с атомите и оставали в йонизирано състояние, без да комбинират във вода или да се свържат по двойки. Друг въпрос е, че това противоречи на химията и физиката на кислорода и водорода, те в такова състояние не могат да съществуват според учебниците и умните глави.
          PWM НЕ Е променлив ток. при променлив ток НЕ може да имаш електролиза. устройствата които продават към тези клетки са PWM модулатори или на български казано ШИМ - широчинно импулсен модулатор. при тях има така наречения коефициент на запълване. примерно имаш ток 10А и запълване 50%. това значи че 50% от времето тока е 0А и 50% от времето тока е 10А или ефективно тока е 5А. както виждаш в случая честотата няма връзка и все едно през цялото време са минавали 5А постоянен ток. ШИМ се използва за контрол на тока през консуматор като се променя коефициента на запълване. отворете си очите най-накрая. не се оставяйте да ви мятат по върбите с "широко" импулсни модулатори.

          Коментар


            А, точно - ШИМ се използва, но имаше значение честотата и коеф. на запълване на импулсите, за да се получи браунов газ. И колега, недей така назидателно, моля. Казах - само умувам, все още не съм се хванал да правя тази дивотия, нищо не съм купувал, нищо не се опитвам да "избивам" или нещо друго, хрумнало ти в момента на умопомрачение.А, и межд удругото, според Браун физиката не се отрича, само се допълва с неговата теория. Между другото, аз се заигравам с други простотии от света на "нулевата точка" Ако не друго, поне си убивам времето и си чешам крастата, щото ми е интересно. Има време, ще стигна и до Браунова клетка.А, да ти подметна още една теория: ако бомбардираш "етера" с високоволтов високочестотен заряд, извличаш енергията му Същото се получавало, и ако пускаш високоволтови дъги с висока честота в пространството - теглиш енергия от нулевата точка, която улавяш с бобина на тесла. А, и още една дивотия: магнитен "обогатител" на въздуха. Правиш постоянно магнитно поле около въздуховода на колата, след възд. филтър и преди дебитомера (ако го имаш), и се получава по-пълно изгаряне на горивовъздушната смес. Коментари?
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              коментари няма да правя. само ти пускам 2 линкаhttp://en.wikipedia.org/wiki/List_of...r-fuelled_cars

              Коментар


                Като за "невярващ", си доста светнат по тези въпроси
                "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                Коментар


                  не съм невярващ. знам че от тия глупости нищо не става. преди време и на мен ми беше интересно и като разгледах за какво става въпрос, се убедих че това са просто алабаланици. тоя изобретил двигател на вода, ама клетката му използвала специална тайна честота, другия пък го направил като в електролита слагал много специален таен химикал, друг пък подреждал молекулите с много специфично магнитно поле, някакъв постигнал студен ядрен синтез, следващия пък минал на ниско енергийно ниво, а на другия със свободната енергия , за да му тръгнел двигателя ,трябвало да бъде ориентиран в специална посока разбираш ли

                  Коментар


                    Ами защо като гори срещу един елемент отделя една температура а като гори към друг елемент развива много по-висока? Къде тук отиде закона за запазване на енергията? Нали сме "вкарали" само еди си колко вата (около 1000) на ония газ генератор? На мен това ми е най-интересно. Защо има такава разлика в температурите? В клипчето твърдят че развивал до 6000 градуса и реално не могат да измерят максималната му температура?!? И от там не следва ли че ако гори "срещу" нафтата ще си повиши температурата (не знам как и колко), подобри изгарянето и от там повишено КПД? Съответно при правилни настройки (скопяване на колата за да може да има същата мощност колкото е била преди) та съответно при правилните настройки би имало икономия от гориво?!А за климатиците има едно число - коефициент на преобразуване. (според мен термина не е точен) но моя например има коефициент 3.8 което означава че със единица електро енергия пренася (хм, да в идеални условия) максимум 3.8 единици топлина. Вече съм виждал климатик с коефициент 5,2 !! Но дори и условията да не са най-добри - климатика със 1ца енергия ще пренесе минимум 2.5 единици топлина. Което сравнено с масления радиатор си е далавера ...Къде остава закона за запазване на енергията?
                    Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                    Коментар


                      Кой говори за закони тука,хората си гледат далаверката,зарежи законите

                      Коментар


                        roko_ok написа:
                        Кой говори за закони тука,хората си гледат далаверката,зарежи законите
                        Хахахахаха, каква далаверка ???Дааааа...., може би далаверка само за тези който продават джаджите :D

                        Коментар


                          stooes написа:
                          Ами защо като гори срещу един елемент отделя една температура а като гори към друг елемент развива много по-висока? Къде тук отиде закона за запазване на енергията? Нали сме "вкарали" само еди си колко вата (около 1000) на ония газ генератор? На мен това ми е най-интересно. Защо има такава разлика в температурите? В клипчето твърдят че развивал до 6000 градуса и реално не могат да измерят максималната му температура?!? И от там не следва ли че ако гори "срещу" нафтата ще си повиши температурата (не знам как и колко), подобри изгарянето и от там повишено КПД? Съответно при правилни настройки (скопяване на колата за да може да има същата мощност колкото е била преди) та съответно при правилните настройки би имало икономия от гориво?!А за климатиците има едно число - коефициент на преобразуване. (според мен термина не е точен) но моя например има коефициент 3.8 което означава че със единица електро енергия пренася (хм, да в идеални условия) максимум 3.8 единици топлина. Вече съм виждал климатик с коефициент 5,2 !! Но дори и условията да не са най-добри - климатика със 1ца енергия ще пренесе минимум 2.5 единици топлина. Което сравнено с масления радиатор си е далавера ...Къде остава закона за запазване на енергията?
                          Не намесвай климатиците. Те работят на друг принцип. Няма нарушаване на закона за енергията. За повишаването на температурата в зависимост от нагряваният материал - и аз това питах и искам да знам
                          "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                          Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                          Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                          Коментар


                            Браво за ентусиазма!Сега един експеримент, ако може:Нека всеки от вас, сам и за себе си, без да споделя резултата да направи следното: (Просто за самосверяване на часовника...)- Избройте 3-те закона на динамиката (с формули ако може). Това дори не е задача, но е фундаментално някак си... Учи се в 6-7 клас и не се забравя, ако претендирате за 3-цифрен IQ. След като го проверите в гугъла, едва ли ще сте на мнение, че има по-просто нещо във физиката.Чак тогава може да се говори за енергия и други по-сложни работи. Тук май се впряга каруцата пред коня, ама може и аз да бъркам...Резултата Ви, аз го знам. Вече и Вие си го знаете.Сега най-наглите ще претендитат какво ли не, но те сами си знаят колко им е багажа!П.С.Енергия не се мери във Ватове, макар и в тази тема да е прието като мерна единица :P
                            Lancia Lybra 5.20 V.I.S. Automatic
                            Lancia Lybra SW 1,9JTD

                            Коментар


                              koceto_8 написа:
                              Браво за ентусиазма!Сега един експеримент, ако може:Нека всеки от вас, сам и за себе си, без да споделя резултата да направи следното: (Просто за самосверяване на часовника...)- Избройте 3-те закона на динамиката (с формули ако може). Това дори не е задача, но е фундаментално някак си... Учи се в 6-7 клас и не се забравя, ако претендирате за 3-цифрен IQ. След като го проверите в гугъла, едва ли ще сте на мнение, че има по-просто нещо във физиката.Чак тогава може да се говори за енергия и други по-сложни работи. Тук май се впряга каруцата пред коня, ама може и аз да бъркам...Резултата Ви, аз го знам. Вече и Вие си го знаете.Сега най-наглите ще претендитат какво ли не, но те сами си знаят колко им е багажа!П.С.Енергия не се мери във Ватове, макар и в тази тема да е прието като мерна единица :P
                              Чакай де, спокойно, от 20 години не съм използвал термините, прав си че енергия не се мери с ватове, ват е единица за мощност следователно като вложиш толко и толко вата в производството на едно гориво (при положение, че след като го изгориш получиш изходната суровина) а получената мощност е коренно различна (в случая - повишена определено 6000 градуса са си много нещо). Прочие ако ше ни обясниш колко сме невежи, не мой се хаби - аз сам си знам.Как тогава според тебе или според останалите, които смятат тази история за измислица и начин за печелене на лесни пари (не отричам че и такива хора има .. в България дал Бог кокото щеш) .. как обяснявате 6-те хиляди градуса от един газ генератор консумиращ 1000 вата на час да произведе такава температура? Или варианта е в клипчето да послъгват нещо ..щото веднага си купувам 1 такъв и го ръгам да топли котлето на парното ми и ... грамофон свири, майка плаче ..Сега реално. Аз, като един от наглите ще претендирам колегата koceto_8 да сподели с нас невежите, които не знаем 3 формули и IQ-то ни е двуцифрено, започва с 3 и тнт. та да обясни какво се случва при процеса на разлагане на водата и после процеса на "горене" на водорода. Моля?Още нещо - защо дизели с такова помощно гориво не пушат? И вървят доста по-добре? Нали законите на физиката работят неумолимо?!
                              Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

                              Коментар


                                Как тогава според тебе или според останалите, които смятат тази история за измислица и начин за печелене на лесни пари (не отричам че и такива хора има .. в България дал Бог кокото щеш) .. как обяснявате 6-те хиляди градуса от един газ генератор консумиращ 1000 вата на час да произведе такава температура?
                                Някъде напред и аз попитах същото, но никой нищо не каза Аз 6к градуса не съм вдигал, но с около 200W нагрях желязо до жълт цвят, ако трябваше да се нагрява с ток............. едва ли щеше да получи и някакъв цвят

                                Коментар

                                Working...
                                X