Muro, недей да коментираш, защото наистина физиката не е точна наука
И не ме разбра какво казвах за горенето. Исках да кажа, че водорода добавя малко мощност към двигатея, все пак е гориво, но основната му задача е да предизвиква горенето, т.е. да играе ролята на свещ, пали основната горивна смес, от там с еполучава по-добро изгаряне на бензина/нафтата/газта, и от там повече отделена мощност при едно и също количество въглеводород. В нашите таратайки, които караме, изгарянето на горивото е доста неоптимално и непълно, затова и не са особено икономични в сравнение с новите двигатели от преди 2 години примерно. На един нов двигател, колкото и водород от електролизер да му сложиш, кой-знае какъв ефект няма да има. Той по-изпънат няма как да стане, каквото може да се изтиска от тази допотопна технология (двг с вътрешно горене) са изтискали. Повече няма на къде.За използваната енергия за отделянето на водорода от водата с калиева основа не коментирам (т.е. нямам точни данни), но със сигурност не е толкова много колкото казваш, защото има нещо наречено резонансна честота на клетката. Тук по-запознатите да споделят инфо, аз само чета и слушам какво казват хорта, които са го правили.

Коментар