Спри се бе човек - съвсем се оплете в лъжи. Нали уж колегите ти се занимавали с клетките - те ги разбирали и ги монтирали - даже и на теб несведущия са ти монтирали ...Сега пък излезе че ти си главния капацитет ...Както ти казах по горе не ме вълнува как си правиш парите искам да ми отговориш на тоя въпрос:Колко енергия харчи тази клетка за да произведе определено количество водород?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия
Collapse
Заключена тема
X
X
-
ilkor написа:Всичко можеш да кажеш вече но черно на бяло пише че продаваш и монтираш. Нов стар, тоя не пее а другия пее ... ако не правеше подобни фокуси сигурно щеше да си фалиралразбирам те. Но поне не казвай на черното бяло ...Чешит си - даже същата снимка дето я постваш тук се мъдри и в магазина ти ...И тогава питай тея колеги ... Колко енергия харчи тази клетка за да произведе определено количество водород?
Коментар
-
ilkor написа:Спри се бе човек - съвсем се оплете в лъжи. Нали уж колегите ти се занимавали с клетките - те ги разбирали и ги монтирали - даже и на теб несведущия са ти монтирали ...Сега пък излезе че ти си главния капацитет ...Както ти казах по горе не ме вълнува как си правиш парите искам да ми отговориш на тоя въпрос:Колко енергия харчи тази клетка за да произведе определено количество водород?
Коментар
-
01 написа:Тук има едно изречение, което ме вдъхновява тази сутрин:"Горивната клетка е с мощност 550 W или 0,75 конски сили, тя е четири пъти по-ефективна от ДВГ със същата мощност и осигурява 7 пъти повече енергия от батерия със същото тегло."
Коментар
-
01 написа:Същевременно разберете, че не продаваме и не монтираме клетки.01 написа:Ако сте обърнали внимание, кемпера няма ламбда - сонда.... :D Въпросът който задавате е логичен, но не касае по никакъв начин по старите автомобили.Разбирам, че го задавате по-инерция, за да ме поставите в неудобно положение и ситуация. :D Клетката, още преди да се сложи, се оразмерява за вида двигател- гориво и кубици.Има различни клетки, с различни размери и брой ламели, които дават различно количество газ.По- високия процент на браунов газ, не води до по-голяма икономия.И аз си мислех, че като се вдига ампеража на 20 и над 20 ампера, ще има по добър ефект.Това не е така. :DРазбрах го от личен опит.Клетката която карам, не се пипа с месеци, освен да и досипвам дестилирана вода. Това става на всеки 500-600 километра.Понякога даже забравям и тогава клетката спира, защото има прекъсвач.За колите с ламда сонда, водородната клетка не става, но това е по мой стар негативен опит.Доколкото чувам, вече имало решение на въпроса, но аз не го зная и нямам нужда да го зная.Ако разбера нещо такова, ще го споделя.http://www.facebook.com/photo.php?fb...type=1&theater
Предполагам ви е известно,че ламбда синдите се вграждат отдавна масово и серийно в автомобилите или трябва да е карбураторна кола от преди 70-те години на миналият век.Благодаря за отговора на първият ми въпрос.Не разбрах обаче добре отговора на вторият въпрос-как генератора на газ реагира на изменението на режима на работа на двигателя?А и не целя да поставям никого в неудобно положение и ситуации...просто си задавам въпросите.Обичам да съм пристрастен единствено на фактите,когато са подкрепени със солидни аргументи...а не с обяснения кой колко е глупав и какво не може да разбере.Не може всички да разбират от всичко,а канализацията не виждам какво общо има въобще с темата.Подобни недостатъци на държавата ни има хиляди,но те нямат нищо общо с този технически диалог.Все едно да каже някой "Егати ,колко много дупки има по пътищата,колко несъбрани кофи за смет каква е тази държава,сигурно и поданниците и даже не са и чували за брауновият генератор"
Та да се върнем на въпроса - как генераторът съумява да запази процентното съотношение газ/гориво в еднакви пропорции при различните режими на работа на двигателя.Да речем произвеждаме X литра газ на минута,които се смесват с определено количество гориво и изгарят,обаче повишим оборотите на 5000 да речем...какво става - количеството гориво стремглаво нараства,а водородният газ си остава същото количество ли???Ако ли не как тогава нараства и неговият дебит,щото пък ако не нараства,значи количеството му при такъв режим става пренебрежимо малко и смисълът от него се губи.
Fiat 1.4 12V
Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
Да си втори значи да си първи сред загубилите.
Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене
Коментар
-
Добре де, този 01 няма ли кой да го изхвърли от форума ???Тук е място за взаимопомощ, не за празни приказки от невежи.Аз само като прочетох че продават "горивна клетка" и ми стана ясно всичко.Незнам колко трябва да си тъп, или пък да мислиш останалите за тъпи че да ти се вържат на ъкъла,но става дума за най-обикновен генератор за браунов газ - ННО.Та с други думи, не му се връзвайте на този тип, и най-добре да вземем да го линчувамеП.С. Дори Ловците на митове правиха опит с този генератор и ефект нямаше особен.
Stilo 1.9 JTD 115Hp
Коментар
-
Immortal написа:01 написа:Тук има едно изречение, което ме вдъхновява тази сутрин:"Горивната клетка е с мощност 550 W или 0,75 конски сили, тя е четири пъти по-ефективна от ДВГ със същата мощност и осигурява 7 пъти повече енергия от батерия със същото тегло."Ако тая клетка е толкова ефективна ,ми е много интересно защо не правят колите само с няколко такива,ами слагат ДВГ
MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
"Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12
Коментар
-
Казах ти - бизнеса ти не ме вълнува. Това което ме вълнува ти упорито го отбягваш е :Колко енергия харчи тази клетка за да произведе определено количество водород?Иначе всеки си има глава да види сайта ти и да го сравни с това което повтаряш тук - аз вече си казах мнението си в прав текст. Щом можеш да го преглътнеш - добре.Аз лично не бих си купил нищо от човек с такъв морал!
Коментар
-
Добре какво стана със САМОДЕЛКИТЕ , темата в началото беше интересна и после се появи тоз нахален човек и взе да налага мнението си ... И се изсра едно хубаво на темата и тва беше. И през цялото време тварди така е , ама не е така ... Ако не беше писал по форумите , повече балъци щеше да хване със сайта си :Д И толкова пари за клетка по-добре газов инжекцион , "Ако ма РАЗБираааашшшш" ... от литар ВОДА хиляди литри Газ ,еее б*х мауму тва по добре и от ядрено гориво ...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Immortal написа:01 написа:Тук има едно изречение, което ме вдъхновява тази сутрин:"Горивната клетка е с мощност 550 W или 0,75 конски сили, тя е четири пъти по-ефективна от ДВГ със същата мощност и осигурява 7 пъти повече енергия от батерия със същото тегло."
Коментар
-
[quote="valentino321"]01 написа:Същевременно разберете, че не продаваме и не монтираме клетки.
Коментар
-
ivokolev написа:П.С. Дори Ловците на митове правиха опит с този генератор и ефект нямаше особен.Добре какво стана със САМОДЕЛКИТЕ , темата в началото беше интересна и после се появи тоз нахален човек и взе да налага мнението си ... И се изсра едно хубаво на темата и тва беше.
Коментар
-
chaveto написа:ivokolev написа:П.С. Дори Ловците на митове правиха опит с този генератор и ефект нямаше особен.Добре какво стана със САМОДЕЛКИТЕ , темата в началото беше интересна и после се появи тоз нахален човек и взе да налага мнението си ... И се изсра едно хубаво на темата и тва беше.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар