Пламъка си е пламък - плазма с висока температура. Какво го поражда е съвсем друг въпрос. След като от горенето на ННО (или Н2О2) крайният резултат е вода ( и кислород в другия случай), то горенето може да бъде само и единствено имплозивно - т.е. да се отделят топлина и енергия, като се свива обема. Дори логически е вярно. Друг въпрос е, че от топлината, вече образувалата се вода може да се разшири и изпари и да се получи ефект на разширение/експлозия, но това е следствие от високата темп., а не основния процес.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водородни клетки. Браунов газ - Дискусия
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Колеги,Ето как можем да получим водород вкъщи, да го подпалим и да видим какво се получава. Вземаме слаба солна киселина и няколко батериики, и ги чоплим докато им остане само цинка.Чупим го на малки парчета и го пускаме в киселината. Ще забълбука. Не го вдишвайте, не пушете - има склонност да избива зъби... мноого ... всичките, гори вежди и т.н. Сложете едно памуче, за да не пръска наоколо киселина и нахлузете един балон или презерватив. Ще видите как се надува, дръжте го за гърлото, защото може и да отлети, тъй-като е по-лек от въздуха - за почитателите на историята припомям, че най-големия дирижабъл Хинденбург е бил пълен с водород. Така, като надуете балона го подпалете. Ако нямате фитил да гледате отдалече какво ще стане си сложете едни предпазни очила от железарията и една твърда (пластмасова) маска пред устата и носа. Веждите и косата така или иначе са обречени. Споделете впечетленията си - балона сви ли се и изтече ли вода от него - т.е. имплозивно ли изгоря или ви отнесе де що косъм има по вас разшивявайки се внезапно?Мирише ли за изгоряло и откъде ?Шегата настрана, подпалете го отдалече, аз съм палил водород в колбичка - гърми страшно... въобще не гори кротко отделяйки вода.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Ти току що описа простият принцип на горивна клетка Айде всички на водорода... тон цинкова сплав е 600$, наливна HCL 32% е 0.7лв/л - има да си карамееее..."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Ти току що описа простият принцип на горивна клетка Айде всички на водорода... тон цинкова сплав е 600$, наливна HCL 32% е 0.7лв/л - има да си карамееее...Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Е постепенно ще смесвам де. Но си прав, първо се правят опити с малки количества. След това вече се търси керамичен 10лв. контейнер и цинк на прах за да се зарежда клетката на фиата :D"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Да бе Силуро, нищо различно не твърдя. А само че ако сместа е САМО водород и кислород се получава вода в обемни съотнощения 24 към едно. Тва го четох по-назад. Ок. Като разграждаш водата получаваш газове - вкарваш ги в буталото и ги гориш. Но чисто само и единствено ННО ли вкарваш? Или чисто и само Н2О2.. ако се разширява значи получаваме пара и то свръх прегрята а водата има неприятното свойство да се саморазпада на водород и кислород ако я нагрееш достатъчно, и именно затова не се ползва като средство за гасене на по-термични пожари .. и стигаме до задънена улица.. кой трябва да пренесе джаулите? До магазиана за биричка де ..И аз смятам че не разбирам феномена Ванга. Ти предполагам веднага ще го обясниш - но тук дъвчем нещо което би следвало да се поддддава на обяснение но доколкото разбирам този газ не е достатъчно изучен. Как така няма да могат да измерят максималната му t на горене?Ако прегрееш водата тя се разлага. Как така гори? Демек отдава топлина? Остави мотора настрана, на мен а и предполагам и на теб и на всички е интересно какво аджаба пропускаме, като физичните закони са си наред но има нещо което не могат да обяснят ...Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
Колега Стооес, остави тази бира поне за малко. За Ванга не се наемам нищо да обеснявам, не се опитвай да ми приписваш такива заслуги. Ако се върнеш назаде в постовете ... някъде където писах за първи път - въпроса ми беше какво става с пустата му енергия. Хайде да говорим с някви прости думи за да опишем процеса. Няма да пишем за енергия, експлозий и имплозий ами хайде нещо по-просто - пари например.Резервоар - КасичкаБълбукатор - Работника БМотор - Работника МАлтернатор - Посредника АТака: Даваме от касичката 100 стотинки на Работника M, да свърши някаква работа. Но Работника M е стар и за 100 стотинки успява да свърши едва за 25 стотинки работа (КПД-то на бензиновия ти мотор е някъде толкова). Вземаме тези 25 стотинки и решаваме да платим 5 от тях на Посредника А да произведе нещо друго. Той взема комисионна да си трие лагерите и така натърква - 1 стотинка например и прави работа за 4 стотинки. Тука решаваме тези 4 стотинки да ги дадем на новия работник Б да свърши и той нещо. Работника Б обаче не може от 4 стотинки да свърши работа за 5 квото и да прави, иначе сме открили перпеетуум мобиле. Ако ще свърши работа за 4 стотинки, значи каквото вкарваме такова и изкарваме. Обаче ако не успее да свърши и за 4 стотинки работа да предположим, че ще изкара за 3.Даваме пак от касичката 100 стотинки на Работника М да свърши работа, но тука му даваме и онези 3 стотинки, дето е успял да изкара с електролиза Работника Б. Така нащия работник, от 103 стотинки, ще вземе този път да изкара 25.75 стотинки. От които отново ще трябва да изкараме едни 5 стотинки за посредника А да направи ток. Иначе казано - останаха ни 20.75ст. Ако не се бяхме занимавали с Работника Б, щяхме да имаме 25 ст, т.е. с 4.25ст повече.Аз тука не се стремя да отрека ползите от Брауновия газ. Стремя се да разбера как така затворената системата си произвежда сама за себе си благини без да търпи загуби от това. Ако вземахме енергия от друго място - фотоволтаик на прокрива, да си правим газ вкъщи и да го пръскаме в мотора - ок. Ако крадем ток от комшията или входа, от работата, абе въобще от където и да е само да е на аванта - ок. За затворената система питам. Не ме интересува колко пара ще направиш и в какво отношение. За затворения цъкъл питам.п.п. Магазина ти за биричка нито ме интересува къде е, нито кой ще те пренесе до там. Не е по темата.п.п.2 Аз не разбирам Ванга, никъде в предишните си постове не съм е намесвал и бидейки съвсем некомпетентен по тази тема не смятам да е дискутирам каквото и да е желанието ти. Нито ще ти обеснявам, нито ще чета какво ми обесняваш за нея. Също така Ванга подозирам, че не е обект на дискусия в тази тема. Нека да уважаваме мъртвите и да не я засягаме.Без ни най-малкото намерение да засегна или да обидя някой.ПоздравиFiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Ей тва се казва отговор. Наистина е интересно да говриш с интелигенти люде.. ся по темата Ванга я намесих като нещо което работи и не разбирам и не само аз но и кажи речи сикчи. 2-ро. нищо не каза кво става с водата като бъде подложена на висока t. 3-то, ако стимулираш работик Б за да работи с 20% повече като го заплашиш с уволнение или с квото там се заплашват работници от категоря Б кво става с затворената система? демек със същите ресурси (+заплаха(някъф фантастичен газ)) получиш повишаване на КПД на затворената система? та впрочем заплахата не ти струва нищо - поглеждаш лошо и говориш твърдо .. или добавяш фантастичния газ, който все още не знаеш кво всъщност прави .. а знаеш ли???Моля коментирай точка 2П.П. Който пие бира не умира малко ти обърках работниците .. щото за работник Б си наплюл бълбукатора .. сориFiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
Колега,Не си позволявам да коментирам интелекта на никой, щом имаш желание да коментираш моя - нямам напротив, твоя воля. Не разбрах коя е първа точка предполагам Ванга - за нея разбрах се разбрахме да не говорим. по 2-ра точка - сега не разбрах вода ли вкарваме или Браунов газ. Водата доколкото разбрах е разложихме в клетката и вкарахме в мотора, там е палим и получаваме пак вода ? Така ли е или бъркам ? Тази новополучената вода пак ли е запалваме ... там горе, при високата t ??! 3. Колега, как стимулираш работника Б - бълбукатора да изкара 20 % повече? Нови въпроси:1.Клетката какво КПД има за производство на газ ? 2.КПД-то на мотора как се повишава от този газ ? Кой го е замерил ? Колко % се повишава? Някой водил ли е кола с Бълбукатор на Динотестер (различное от магазин за бира, повярвай ми), какви са показанията без и с клетката? Какви са показанията на газанализатора без и с клетката.Само не ми казвайте, че толкова народ е потрошил толкова пари за това чудо, но никой до сега не си е казал, абе я да видя какво купих.П.п. Колега, не ме интересува какво пиеш.П.п.2 Всички сме смъртниFiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Synthy написа:силуро, основна грешка допускаш: системата не е затворена.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Не, електролизата е за добиване на суровина (в случая ННО). Енергията вложена там не я преобразуваш в друг вид, а я използваш само като посредник. Крайно неточно за сравнение, но нещо като компресора на климатика - той използва ел.енергията само за да пренесе топлината от едно място на друго, без да я добива и преобразува (ел. енергията). Далаверата от цялата работа би трябвало да бъде горенето на ННО-то, и от там допълнителната мощност на двг и нисък разход на гориво, а не преобразуването на електричеството от алтернатова в нещо, което да изгориш в цилиндъра. Отворената система в случая се пада добавената вода като гориво. Имаш постъпление на още ресурси за оползотворяване, не разчиташ само на това, което идва от изгарянето на нафтата."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Synthy написа:Не, електролизата е за добиване на суровина (в случая ННО). Енергията вложена там не я преобразуваш в друг вид, а я използваш само като посредник. Крайно неточно за сравнение, но нещо като компресора на климатика - той използва ел.енергията само за да пренесе топлината от едно място на друго, без да я добива и преобразува (ел. енергията). Далаверата от цялата работа би трябвало да бъде горенето на ННО-то, и от там допълнителната мощност на двг и нисък разход на гориво, а не преобразуването на електричеството от алтернатова в нещо, което да изгориш в цилиндъра. Отворената система в случая се пада добавената вода като гориво. Имаш постъпление на още ресурси за оползотворяване, не разчиташ само на това, което идва от изгарянето на нафтата.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар