Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водородни клетки. Браунов газ. Общо описание.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Lane Staley написа:
    kiler_4o написа:
    Колеги, нито ще сме първите, нито ще сме последните, които го правят и има ефект. Един мой познат във Варна си намали консумацията на бензин с 50% ... И той беше с неефективните генератори с успоредни метални плочи... А замисляли ли сте се за дизайна на спираловидния генератор?Тези дни ако имам време ще правя схемата за ШИМ на един генератор и живот и здраве ще се сложи на кола да видим колко ще се постигне като разход... Но за всички скептици - ако хората по света бяха скептици - щяхме още да сме с коне и каруци, а нямаше да се експериментира...има много неща, които са важни, дето се вика от честотата на подаваното напрежение, до формата на импулсите, през това дали се подават серии импулси или се подава не променящо се импулсно напрежение, само с промяна на коеф. на запълване, какво ли не... това си е цяла наука...
    Колегата ти от Варна да внимава, че ако сложи от ултра модерните спираловидни балбукатори отнейде може да цъфне Дянков и да го накара да си регистрира резервоара като акцизен склад.Килърчо, килърчо.... ще го отдам на възрастта ти.
    ок, така да бъде

    Коментар


      Нямат край шараните.Лошото е ,че и журналята им пригласят на тарикатите.
      FIAT FORUM BULGARIA
      Ракията е над политиката

      Видео от Италфест 2011

      Коментар


        Само не разбирам към кое сте скептични, към производството на водород, или към използването му в кола?

        Коментар


          kiler_4o написа:
          Само не разбирам към кое сте скептични, към производството на водород, или към използването му в кола?
          Като чета мненията мисля, че няма скептицизъм към нито едно от двете, а към изложената технология. Ако си направиш газ вкъщи с ток от вкъщи, който после да изгори в колата се ядва, ама колата да си произвежда сама газ, който да си го гори и да така да повишава мощността си и да гори по-малко вече звучи съмнително. Противниците тука в общия случай са хора, които имат технически знания, познават физиката (не физкултурата) и химията, като наука, а не средство за производство на кремвирши. Тази клетка в описанията е срещаме или като клетка, която прави водород или като клетка която прави митичния газ HHО... ами да се бяха разбрали точно какво прави. Някаква теза как петролната индустрия подтиска това развитие не върви, защото очевидно човек може да си закупи устройството съвсем свободно. Тъй като все още няма някакви изложени писмени доказателства за ефективността на устройството (тука нямам в предвид някой да напише на мен разходомера ми показва еди кво си, или изгорих толкова натам и толкова на обратно) от признати от науката измервателни уреди, стендове и т.н. съществува скептицизма.
          Fiat Coupe 1.8

          Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

          Коментар


            siluro написа:
            kiler_4o написа:
            Само не разбирам към кое сте скептични, към производството на водород, или към използването му в кола?
            Като чета мненията мисля, че няма скептицизъм към нито едно от двете, а към изложената технология. Ако си направиш газ вкъщи с ток от вкъщи, който после да изгори в колата се ядва, ама колата да си произвежда сама газ, който да си го гори и да така да повишава мощността си и да гори по-малко вече звучи съмнително. Противниците тука в общия случай са хора, които имат технически знания, познават физиката (не физкултурата) и химията, като наука, а не средство за производство на кремвирши. Тази клетка в описанията е срещаме или като клетка, която прави водород или като клетка която прави митичния газ HHО... ами да се бяха разбрали точно какво прави. Някаква теза как петролната индустрия подтиска това развитие не върви, защото очевидно човек може да си закупи устройството съвсем свободно. Тъй като все още няма някакви изложени писмени доказателства за ефективността на устройството (тука нямам в предвид някой да напише на мен разходомера ми показва еди кво си, или изгорих толкова натам и толкова на обратно) от признати от науката измервателни уреди, стендове и т.н. съществува скептицизма.
            Разбирам ти идеята Няма смисъл да пиша каквото и да е, но смятам, че има дооооста хляб в тази насока... И тук не трябва да се гледат толкова предишни знания, колкото да се експериментира... лично мнение, сега да не тръгнете и за това да се заяждате Да кажем, че се дължи на възрастта ми...

            Коментар


              kiler_4o написа:
              siluro написа:
              kiler_4o написа:
              Само не разбирам към кое сте скептични, към производството на водород, или към използването му в кола?
              Като чета мненията мисля, че няма скептицизъм към нито едно от двете, а към изложената технология. Ако си направиш газ вкъщи с ток от вкъщи, който после да изгори в колата се ядва, ама колата да си произвежда сама газ, който да си го гори и да така да повишава мощността си и да гори по-малко вече звучи съмнително. Противниците тука в общия случай са хора, които имат технически знания, познават физиката (не физкултурата) и химията, като наука, а не средство за производство на кремвирши. Тази клетка в описанията е срещаме или като клетка, която прави водород или като клетка която прави митичния газ HHО... ами да се бяха разбрали точно какво прави. Някаква теза как петролната индустрия подтиска това развитие не върви, защото очевидно човек може да си закупи устройството съвсем свободно. Тъй като все още няма някакви изложени писмени доказателства за ефективността на устройството (тука нямам в предвид някой да напише на мен разходомера ми показва еди кво си, или изгорих толкова натам и толкова на обратно) от признати от науката измервателни уреди, стендове и т.н. съществува скептицизма.
              Разбирам ти идеята Няма смисъл да пиша каквото и да е, но смятам, че има дооооста хляб в тази насока... И тук не трябва да се гледат толкова предишни знания, колкото да се експериментира... лично мнение, сега да не тръгнете и за това да се заяждате Да кажем, че се дължи на възрастта ми...
              Няма лошо да се експериментира...,но да се твърди ,че това вече е създадено,дава икономия еди колко си процента и го монтират за толкоз пари у гаража на някой си...Успех с експериментите и да не забравиш да се похвалиш след месец два за резултата,изгубеното време и потрошените на вятъра пари.
              FIAT FORUM BULGARIA
              Ракията е над политиката

              Видео от Италфест 2011

              Коментар


                krasio_79bs написа:
                kiler_4o написа:
                siluro написа:
                kiler_4o написа:
                Само не разбирам към кое сте скептични, към производството на водород, или към използването му в кола?
                Като чета мненията мисля, че няма скептицизъм към нито едно от двете, а към изложената технология. Ако си направиш газ вкъщи с ток от вкъщи, който после да изгори в колата се ядва, ама колата да си произвежда сама газ, който да си го гори и да така да повишава мощността си и да гори по-малко вече звучи съмнително. Противниците тука в общия случай са хора, които имат технически знания, познават физиката (не физкултурата) и химията, като наука, а не средство за производство на кремвирши. Тази клетка в описанията е срещаме или като клетка, която прави водород или като клетка която прави митичния газ HHО... ами да се бяха разбрали точно какво прави. Някаква теза как петролната индустрия подтиска това развитие не върви, защото очевидно човек може да си закупи устройството съвсем свободно. Тъй като все още няма някакви изложени писмени доказателства за ефективността на устройството (тука нямам в предвид някой да напише на мен разходомера ми показва еди кво си, или изгорих толкова натам и толкова на обратно) от признати от науката измервателни уреди, стендове и т.н. съществува скептицизма.
                Разбирам ти идеята Няма смисъл да пиша каквото и да е, но смятам, че има дооооста хляб в тази насока... И тук не трябва да се гледат толкова предишни знания, колкото да се експериментира... лично мнение, сега да не тръгнете и за това да се заяждате Да кажем, че се дължи на възрастта ми...
                Няма лошо да се експериментира...,но да се твърди ,че това вече е създадено,дава икономия еди колко си процента и го монтират за толкоз пари у гаража на някой си...Успех с експериментите и да не забравиш да се похвалиш след месец два за резултата,изгубеното време и потрошените на вятъра пари.
                Познавам хора, които казват, че им е направило еди колко си процента икономия, но не познавам такива, които го монтират в гаражи за някакви пари... Предполагам ми схващаш идеята Ако изобщо се хвана в скоро време да правя нещо по темата - да, ще се похваля За сега имам ангажимент единствено за една електроника с ШИМ...

                Коментар


                  kiler_4o написа:
                  За сега имам ангажимент единствено за една електроника с ШИМ...
                  И ако сега тука в този форум ми обясниш теоретично какво ще получиш с един ШИМ контролер макар, че дълбоко се съмнявам дали вообще знаеш какво означава това съкращение и какви са му приложенията. И като почнете да обяснявате колко сложно е това устройство и още не знам какви простотии. Повярвай ми трябват ми не повече от 10-15 минути да ти сглобя едно такова управление. Като основното време ще ми замине да ровя по кутийките да събера каквито налични части имам. И ако ме убедиш, че като накъсваш подаваната енергия към пластините на Хофмана / Всъщност това е истинското имен на този апарат, а не на това което се представя по форумите/ ще получиш повече газ от колкото с постоянното подаване на енергия. Искате като подавате 50% по малко енергия и да получите 150% в повече газ. Е те това нема как да стане.Та вие открихте перпетомобилето бе хора. А и като почнеш да ме убеждаваш имай на в предвид, че имам собствен Хофманов апарат с мощност повече от 1kW. / А вие тука се занимавате с електролизери и едвам стигате мощност 1/4 от това което ползвам аз./ Разработен и направен е лично от мен преди четвърт век само че основната му задача е да прави газова смес и да се ползва за заварки. И към настоящия момент все още работи и си го ползвам най редовно. Така, че не само съм теоретик а и практик. Айде сега оборете приказката ’’КОЗАТА СИ САКА ПРЪЧ’’
                  BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                  http://vbox7.com/play:124bedab

                  Коментар


                    lov написа:
                    kiler_4o написа:
                    За сега имам ангажимент единствено за една електроника с ШИМ...
                    И ако сега тука в този форум ми обясниш теоретично какво ще получиш с един ШИМ контролер макар, че дълбоко се съмнявам дали вообще знаеш какво означава това съкращение и какви са му приложенията. И като почнете да обяснявате колко сложно е това устройство и още не знам какви простотии. Повярвай ми трябват ми не повече от 10-15 минути да ти сглобя едно такова управление. Като основното време ще ми замине да ровя по кутийките да събера каквито налични части имам. И ако ме убедиш, че като накъсваш подаваната енергия към пластините на Хофмана / Всъщност това е истинското имен на този апарат, а не на това което се представя по форумите/ ще получиш повече газ от колкото с постоянното подаване на енергия. Искате като подавате 50% по малко енергия и да получите 150% в повече газ. Е те това нема как да стане.Та вие открихте перпетомобилето бе хора. А и като почнеш да ме убеждаваш имай на в предвид, че имам собствен Хофманов апарат с мощност повече от 1kW. / А вие тука се занимавате с електролизери и едвам стигате мощност 1/4 от това което ползвам аз./ Разработен и направен е лично от мен преди четвърт век само че основната му задача е да прави газова смес и да се ползва за заварки. И към настоящия момент все още работи и си го ползвам най редовно. Така, че не само съм теоретик а и практик. Айде сега оборете приказката ’’КОЗАТА СИ САКА ПРЪЧ’’
                    Бих казал, че много добре знам какво е ШИМ... аз мога и по-бързо, защото най-лесното ще ми е да си програмирам един микроконтролер с вграден АЦП... Идеята е, че ще се променя коеф. на запълване, в зависимост от наситеността на газа, тоест когато няма нужда да има много генерация - малък коеф. на запълване и обратното...аз спирам да пиша по темата, явно, че нищо добро няма да излезе, а само някой велик спор или караница Хайде и със здраве!

                    Коментар


                      kiler_4o написа:
                      аз спирам да пиша по темата, явно, че нищо добро няма да излезе, а само някой велик спор или караница Хайде и със здраве!
                      Що трябва да се караме големи и разумни хора сме. Можем да водим съвсем нормални спорове като се обосноваваме на научни данни. В спора се ражда истината. Хубаво попрочел си нещичко кое как се казва и за какво служи. Ама аджеба искам да ми обясниш останалите работи дето те питах. Това за обратната връзка съм съгласен че е наложителна ама обясни ми като на простичък човек защо трябва да е с ШИМ контролер ЦАП и останалата дандания. То може и процесорно управление да му направим ама искам да знам защо. Как точно ще ти се повиши коефициента на преобразуване от електрическа в химическа енергия. Как от 0,7% ще го направи по висок. Не случайно съм написал тази цифра.
                      BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                      http://vbox7.com/play:124bedab

                      Коментар


                        kiler_4o написа:
                        siluro написа:
                        kiler_4o написа:
                        Само не разбирам към кое сте скептични, към производството на водород, или към използването му в кола?
                        Като чета мненията мисля, че няма скептицизъм към нито едно от двете, а към изложената технология. Ако си направиш газ вкъщи с ток от вкъщи, който после да изгори в колата се ядва, ама колата да си произвежда сама газ, който да си го гори и да така да повишава мощността си и да гори по-малко вече звучи съмнително. Противниците тука в общия случай са хора, които имат технически знания, познават физиката (не физкултурата) и химията, като наука, а не средство за производство на кремвирши. Тази клетка в описанията е срещаме или като клетка, която прави водород или като клетка която прави митичния газ HHО... ами да се бяха разбрали точно какво прави. Някаква теза как петролната индустрия подтиска това развитие не върви, защото очевидно човек може да си закупи устройството съвсем свободно. Тъй като все още няма някакви изложени писмени доказателства за ефективността на устройството (тука нямам в предвид някой да напише на мен разходомера ми показва еди кво си, или изгорих толкова натам и толкова на обратно) от признати от науката измервателни уреди, стендове и т.н. съществува скептицизма.
                        ..........но смятам, че има дооооста хляб в тази насока...
                        Е как да няма ХЛЯБ И салам има за дилърите и производителите

                        Коментар


                          Ма..к. му почвам да се замислям ша взема да почна да ги произвеждам тия управления. Хем ще си почистя тавана от изостанали части. То освен хляб щом има и салам еба си кефа. Па и за някоя биричка може и да остане.
                          BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                          http://vbox7.com/play:124bedab

                          Коментар


                            lov написа:
                            kiler_4o написа:
                            аз спирам да пиша по темата, явно, че нищо добро няма да излезе, а само някой велик спор или караница Хайде и със здраве!
                            Що трябва да се караме големи и разумни хора сме. Можем да водим съвсем нормални спорове като се обосноваваме на научни данни. В спора се ражда истината. Хубаво попрочел си нещичко кое как се казва и за какво служи. Ама аджеба искам да ми обясниш останалите работи дето те питах. Това за обратната връзка съм съгласен че е наложителна ама обясни ми като на простичък човек защо трябва да е с ШИМ контролер ЦАП и останалата дандания. То може и процесорно управление да му направим ама искам да знам защо. Как точно ще ти се повиши коефициента на преобразуване от електрическа в химическа енергия. Как от 0,7% ще го направи по висок. Не случайно съм написал тази цифра.
                            човек, не знам какво са писали хората преди мен, но аз не съм писал нищо за повишаване на коефициента чрез ШИМ-а Той е само за регулировката на производството... Няма как с по-малко енергия да получим повече... по по принцип...А ти какво мислиш за явлението резонанс? Казвам го от гледна точка, че съм чувал, че и при електролизата имало някаква резонансна честота, която съвпадала с тази на водата и т н, но само съм чувал и честно казано ми е неясно за какво точно става въпрос... по-скоро давам тема на разговора

                            Коментар


                              резонанса на водата е някъде в терахерците , няма нужда да се мъчите.иначе с тоя ШИМ единствено си пазите клетките от разпадане. количеството газ е толкова малко че просто няма ефект от него.

                              Коментар


                                кола

                                А не може ли който не ще да слага ИЗОБЩО да не пише който иска и има интерес или затруднения само той да пише тук нещо иначе много разводнявате темите .
                                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                                Коментар

                                Working...
                                X