Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Водородни клетки. Браунов газ. Общо описание.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    водородна клетка

    благодаря на модераторския екип за намесата , аз съм нов потребител при това от съвсем скоро . по въпроса само факти без коментар - коментарите ще ги правите вие защото карате по отдавна от мен дизелаци и по точно марея 1,9 жтд . Костинброд -Шумен 420 км с 20 литра с включена водородна клетка . Шумен- Костинброд 24 литра със същия стил на каране . Не убеждавам никой в нищо който желае нека ми пише и да дойде да я види . Системата е произведена в Испания и работи с разредена натриева основа .
    лош фиат няма има калпав стопанин

    Коментар


      водородна клетка

      пропуснах да кажа цената - 450 лева ми излезе комплекта , но аз си дозакупих кабелчета , ампер клещи за настройка и други дивотии та около 580 лева . Да, системата работи на 22 ампера . А широчинно импулсния ми модулатор за съжаление не се влияе от оборотите на двигателя . върху този въпрос в момента работя и когато го приключа ще пиша по темата .
      лош фиат няма има калпав стопанин

      Коментар


        за всички търговци и монтажници /представящи се за ползватели/ на въпросните клетки- как ще коментирате следните резултати /ако не са достатъчно, има и още по форумите/http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=82215
        2-3 думи и от мен-ако позволите. Преди време работих при частник в една фирма,човека му тръгна бисзнеса и си купи това онова,след време си вкара от USA 2 джипа-мурано и трибека. Трибеката си я юркаше,Мураното седеше в гаража.(сори off-a).Бях се зарибил и аз по тия клетки и му споделих-той се разрови насам натам и си намери от E-bay комплект за 650-700 $ с доставката(Това беше преди повече от 2 години).Пристигнаха 2 комплекта...невзрачна кутия и вътре-маркучи,ръкавици,шишенца-ала бала и един модул с 10 жици и никаква схема.Замисъла му беше да се върже към ламбда-та и да лъже компа да подава по-малко гориво(от тук и икономията)Вързахме го ние-опъвахме маркучи и жици 2 дена-направихме го...бълбука...произвежда нещо...ама какво...стига ли не стига ли...никои незнае.В крайна смека по показания на борд.компа разхода не мръдна-ама вообще.Изключвам възможноста да не е "вързано" както трябва.Тая клетка ми беше взела акъла за 1 месец поне-след като се поинтересувах малко-разбрах че при процеса на възламеняване се получава имплозия а не експлозия.Единствения плюс на тая смес е че се пали мн лесно и подпомага бензино-въздушната смес да се запали по лесно. Та....след всичката боза която излях,като заключение мога да споделя,че ОТ ТАЯ ПРАДНЯ-ФАИДА НЯМА...надвечер ще кача снимки на джипа и ННО клетката към него...(дето нищо не стана) И брат...вярвай ми,че ако наистина имаше ефект от това...целия свят щеше да го използва(въпреки евнтуалния натиск от петролните магнати),в краина смета са 20 неръждаеми пластини и каквото и да ми обясняваш не струват 500лв,даже можеш да си направиш експеримент преди да го купиш-иди си изрежи планки-навържи ги + - + -+ - ...... и виж дали се получава...http://imageshack.us/photo/my-images...sc02034jc.jpg/
        http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=105655&start=165
        моят първ резултат- 9 кг метан/100км градско.Клетката е с производителност 2.2 л/мин. не усещам икономия, имал съм и подобни и по- високи и по-ниски резултати на градско каране.Пасата е с двулитров двигател с обикновена метанова уредба/не ГИ/карам само на метан...вкл старт на двигателя.разлика в динамиката също няма.
        за съжаление след още 4 зареждания догоре,продължавам да не виждам полза от сухата клетка ,която е в колата ми.разходът ми е аналогичен, както и без нея.хубавото е ,че не се увеличава. Клетката е с производителност 2.3 л/мин и консумира 35-36 ампера.концентрацията на електролита е 1.7%КОН.когато включа и други консуматори- фарове и вентилатор на парното напр. алтернатора се мъчи да угаси двигателя-щом освободя от скорост .тогава консумаията ми стига 85 амппера /клетка+фарове+подгрев на задното стъкло+вентилатор на парното на 4та степен/ . Надявах се да има полза от това нещо- но при метана не се реализира засега .ако някой има идеи - приемам!Гледах в един клип на ю тюб някаква китайска установка извън автомобил- суха клетка, компресор от хладилник и синя бутилка за пропан-бутан от големите...компресора се включваше през известно време и помпаше добития газ в бутилката...Искам да запитам- някой има ли идея доколко подобен начин на съхранение е възможен и безопасен-имам предвид че молекулата на водорода е малка и минава през стените на съда,в който се съхранява/или поне така съм чувал-нестава да го съхраняваш дълго време водорода- намаля си количеството по естествен път/.другото което ме притеснява в този метод е че съм чувал едно от имената на брауновия газ- ГЪРМЯЩ ГАЗ и пак в ю тюб един друг човек обясняваше че не била никак добра идеята да компресираш браунов газ точните му думи бяха: -It`s a disaster waiting to happen...почвам да стигам до идеята че газ получен с външна енергия,не от автомобила ще окаже положително влияние върху разхода.даже пробвахме на моята кола от друг водороден генератор да и подадем само газа- оборотите на празния ход се вдигнаха.докато при мен когато включа клетката леко падат, после си застават на предишното положение но не се вдигат.когато я изключа- нямам промяна в оборотите.но съм леко притеснен да компресирам ННО и да го возя в багажника.Мнения??

        Коментар


          Re: водородна клетка

          teodor1976 написа:
          благодаря на модераторския екип за намесата , аз съм нов потребител при това от съвсем скоро . по въпроса само факти без коментар - коментарите ще ги правите вие защото карате по отдавна от мен дизелаци и по точно марея 1,9 жтд . Костинброд -Шумен 420 км с 20 литра с включена водородна клетка . Шумен- Костинброд 24 литра със същия стил на каране . Не убеждавам никой в нищо който желае нека ми пише и да дойде да я види . Системата е произведена в Испания и работи с разредена натриева основа .
          Този разход си е напълно постижим колега и без клетката
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            Хм,забелязвам,че темата отново живна.Интересното е,че я възраждат потребители със няколко мнения във форума(всичките до един безкрайно доволни от постигнатите резултати)!!!Дали случайно това не са добре познатите ни стари герои на нов глас,опитващи се да пробутат мехуробълбукбалъкуловителите си!?! Дано не съм прав,ама едва ли.
            Fiat 1.4 12V
            Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
            Да си втори значи да си първи сред загубилите.
            Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

            Коментар


              Защо не се откажат тези хора от това ........, веднъж за винаги да се "признае", че ефект от бълбукатора няма.Аз моя бълбукатор продължавам да го предлагам на вярващите в ефекта му, но .......... явно желание никакво. Ааааааааа...... сетих се може би трябва да е по-изгодна офертата Може цената да стане 25лв Стои си бълбукатора монтиран на колата - не го включвам ....., ейтака за "живо" доказателство за качествата му

              Коментар


                Re: водородна клетка

                ilko-gd написа:
                teodor1976 написа:
                благодаря на модераторския екип за намесата , аз съм нов потребител при това от съвсем скоро . по въпроса само факти без коментар - коментарите ще ги правите вие защото карате по отдавна от мен дизелаци и по точно марея 1,9 жтд . Костинброд -Шумен 420 км с 20 литра с включена водородна клетка . Шумен- Костинброд 24 литра със същия стил на каране . Не убеждавам никой в нищо който желае нека ми пише и да дойде да я види . Системата е произведена в Испания и работи с разредена натриева основа .
                Този разход си е напълно постижим колега и без клетката
                Аз имам и Ситроен Берлинго 1.9Д - атмосферка. Несебър - София през подбалканския път (отново са някъде там около 410-420км) го взех с 22 литра нафта. Колата има невероятно челно съпротивление благодарение на огромното си предно стъкло... и нямам водородна клетка! Какво и е постижението на тая мареа със супер модерния си мотор и клетка ?
                Fiat Coupe 1.8

                Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                Коментар


                  Който плаща - той поръчва... статията!http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=977924
                  Fiat Tipo 1,6 ie; '93; engine 159А3048; clima.

                  Коментар


                    Forsaken, разликата от балбукатор до водороден хибрид/двигател е от тук до небето!
                    "Без сърца, сме просто машини"
                    Toyota Prius 1.5 Hybrid
                    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                    Коментар


                      M5kov написа:
                      Forsaken, разликата от балбукатор до водороден хибрид/двигател е от тук до небето!
                      Че и повече дори.Водородният двигател е разновидност на двигател с вътрешно горене,а бълбукатора си е направо космическа технология.
                      Fiat 1.4 12V
                      Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                      Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                      Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                      Коментар


                        Re: водородна клетка

                        teodor1976 написа:
                        благодаря на модераторския екип за намесата , аз съм нов потребител при това от съвсем скоро . по въпроса само факти без коментар - коментарите ще ги правите вие защото карате по отдавна от мен дизелаци и по точно марея 1,9 жтд . Костинброд -Шумен 420 км с 20 литра с включена водородна клетка . Шумен- Костинброд 24 литра със същия стил на каране . Не убеждавам никой в нищо който желае нека ми пише и да дойде да я види . Системата е произведена в Испания и работи с разредена натриева основа .
                        Нищо впечатляващо. А и напълно съвпада с моите наблюдения: разходът ми София - В. Търново винаги е с между 0,3 и 0,5 л/100 км по-нисък отколкото В. Търново - София.Ако беше обратно по-можех да се впечатля.
                        like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                        Коментар


                          valentino321 написа:
                          Хм,забелязвам,че темата отново живна.Интересното е,че я възраждат потребители със няколко мнения във форума(всичките до един безкрайно доволни от постигнатите резултати)!!!Дали случайно това не са добре познатите ни стари герои на нов глас,опитващи се да пробутат мехуробълбукбалъкуловителите си!?! Дано не съм прав,ама едва ли.
                          Вероятно скоро ще се регистрира и един водач на бус, после един майстор от Ямбол, койтое ходил да се учи как се слага клетка чак в Търговище и те така.
                          like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                          Коментар


                            Колеги, нито ще сме първите, нито ще сме последните, които го правят и има ефект. Един мой познат във Варна си намали консумацията на бензин с 50% ... И той беше с неефективните генератори с успоредни метални плочи... А замисляли ли сте се за дизайна на спираловидния генератор?Тези дни ако имам време ще правя схемата за ШИМ на един генератор и живот и здраве ще се сложи на кола да видим колко ще се постигне като разход... Но за всички скептици - ако хората по света бяха скептици - щяхме още да сме с коне и каруци, а нямаше да се експериментира...има много неща, които са важни, дето се вика от честотата на подаваното напрежение, до формата на импулсите, през това дали се подават серии импулси или се подава не променящо се импулсно напрежение, само с промяна на коеф. на запълване, какво ли не... това си е цяла наука...

                            Коментар


                              Lane Staley написа:
                              Вероятно скоро ще се регистрира и един водач на бус, после един майстор от Ямбол, който е ходил да се учи как се слага клетка чак в Търговище и те така.
                              Подкрепям и всичките ще са нови във форума :D очаквам да се появи особено доволен шеф на фирма с голям автопарк,инвестирал много и останал безкрайно приятно изненадан от спестените средства. (тук таме и някое линкче ще приложи ,за да ни "помогне" да открием по-лесно фирма,занимаваща се с монтаж на подобна UFO техника)
                              Fiat 1.4 12V
                              Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                              Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                              Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                              Коментар


                                kiler_4o написа:
                                Колеги, нито ще сме първите, нито ще сме последните, които го правят и има ефект. Един мой познат във Варна си намали консумацията на бензин с 50% ... И той беше с неефективните генератори с успоредни метални плочи... А замисляли ли сте се за дизайна на спираловидния генератор?Тези дни ако имам време ще правя схемата за ШИМ на един генератор и живот и здраве ще се сложи на кола да видим колко ще се постигне като разход... Но за всички скептици - ако хората по света бяха скептици - щяхме още да сме с коне и каруци, а нямаше да се експериментира...има много неща, които са важни, дето се вика от честотата на подаваното напрежение, до формата на импулсите, през това дали се подават серии импулси или се подава не променящо се импулсно напрежение, само с промяна на коеф. на запълване, какво ли не... това си е цяла наука...
                                Колегата ти от Варна да внимава, че ако сложи от ултра модерните спираловидни балбукатори отнейде може да цъфне Дянков и да го накара да си регистрира резервоара като акцизен склад.Килърчо, килърчо.... ще го отдам на възрастта ти.
                                like a man in silk pyjamas shooting pigeons from a deckchair

                                Коментар

                                Working...
                                X