Предполагах , че ще получа точно този отговор , затова и попитах екпериментирали ли сте да махнете "неактивните" пластини като запазите всички останали размери и разстояния . Ако имате система за ефективно измерване на електролизния процес предполагам ще бъдете приятно изненадани от реализираната икономия на метал за междинни пластини Ясно ми е , че много по-лесно се прави с нареждането на пластинки и О-пръстени между тях , но все ще намерите как да си направите клетката херметична и без излишния метал в нея . Допълнителен плюс- ще има по-малко метал с който химически да взаимодейства основата в електролита . А какво би станало ако всички пластини участват в електролизата като осъществите последователно свързване (като в акумулатора ) и поекспериментирате с концентрацията на електролита до постигане на същия ток или същото количество газ за да са съпоставими резултатите с другата конструкция ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водородни клетки. Браунов газ. Общо описание.
Collapse
X
-
KGT написа:Предполагах , че ще получа точно този отговор , затова и попитах екпериментирали ли сте да махнете "неактивните" пластини като запазите всички останали размери и разстояния . Ако имате система за ефективно измерване на електролизния процес предполагам ще бъдете приятно изненадани от реализираната икономия на метал за междинни пластини Ясно ми е , че много по-лесно се прави с нареждането на пластинки и О-пръстени между тях , но все ще намерите как да си направите клетката херметична и без излишния метал в нея . Допълнителен плюс- ще има по-малко метал с който химически да взаимодейства основата в електролита . А какво би станало ако всички пластини участват в електролизата като осъществите последователно свързване (като в акумулатора ) и поекспериментирате с концентрацията на електролита до постигане на същия ток или същото количество газ за да са съпоставими резултатите с другата конструкция ?Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Абсолютно правилно е че повърхността на електродите влияе на тока и оттам количеството газ . И в момента имаш само 2 електрода тъй че няма да промениш площта им ако премахнеш преградите Друг е въпроса , ако направиш гребеновидна структура с алтернативно следващи електроди , пак както е в акумулаторите , там също е мнооого важна площта на електродите , но внимавай вече с тока да не подпалиш някой кабел
Коментар
-
колега, ти по какво си инженер.като топнеш тия пластини в общия електролит те какво са - катоди , аноди или неутралноди ако електролита Е разделен херметично от пластини, тогава имаш отделни клетки вързани последователно.върви някъде да измерят колко газ произвеждат твоите клетки щото съм сигурен че ефективността им не е повече от 30%
Коментар
-
kolev написа:колега zgabrovski, колко струва системата на твоята кола.също гледам вече имате в каталога и маф/мап емулатори, предвиждате ли и продажбата на пауър боксове.виждам и една грешка. продавате "широко импулсен модулатор" , сигурно е широчинно импулсен модулатор.
Коментар
-
zgabrovski написа:@ebrehu: И тук те моля да застанеш с името си както аз съм го направил!
Коментар
-
kolev написа:колега, ти по какво си инженер.като топнеш тия пластини в общия електролит те какво са - катоди , аноди или неутралноди ако електролита Е разделен херметично от пластини, тогава имаш отделни клетки вързани последователно.върви някъде да измерят колко газ произвеждат твоите клетки щото съм сигурен че ефективността им не е повече от 30%Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrovski написа:Колега, инженер съм по електроника и автоматика, ако това има някакво значение Електролита е разделен херметично от пластините, естествено че имам последователно вързани клетки, всяка от неутралните пластини играе роля от едната страна на анод, а от другата на катод
Коментар
-
KGT написа:zgabrovski написа:Колега, инженер съм по електроника и автоматика, ако това има някакво значение Електролита е разделен херметично от пластините, естествено че имам последователно вързани клетки, всяка от неутралните пластини играе роля от едната страна на анод, а от другата на катодAlfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrovski написа:kolev написа:колега, ти по какво си инженер.като топнеш тия пластини в общия електролит те какво са - катоди , аноди или неутралноди ако електролита Е разделен херметично от пластини, тогава имаш отделни клетки вързани последователно.върви някъде да измерят колко газ произвеждат твоите клетки щото съм сигурен че ефективността им не е повече от 30%
Коментар
-
zgabrovski написа:KGT написа:zgabrovski написа:Колега, инженер съм по електроника и автоматика, ако това има някакво значение Електролита е разделен херметично от пластините, естествено че имам последователно вързани клетки, всяка от неутралните пластини играе роля от едната страна на анод, а от другата на катод
Коментар
-
zgabrovski написа:клетката произвежда над литър за минута газ за всеки 10 ампера ток, с 25 ампера ток са около 2,5-3 литра за минута.
Коментар
-
Според вас неутралните пластини за нищо не служат, защо тогава и от тях се отделят мехурчета Връзвал съм моята клетка и последователно............ всяка една пластина. При последователно връзване губиш между няколко пластини.Защото връзването започва от 2-3, 4-5, 6-7, 8-9, 10-11.Там където са тиретата нищо не става.
Коментар
-
Работата е същата като при Уги антените! 13-директора, 3-рефлектора и един вибратор. И за какво по дяволите са нужни 13 директора като става само с един вибратор приемането на телевизионният сигнал? Така би разсъждавал един ученик от 8-ми клас, които не познава електрическите закони.Няма начин да няма начин!
Коментар
-
KGT написа:zgabrovski написа:KGT написа:zgabrovski написа:Колега, инженер съм по електроника и автоматика, ако това има някакво значение Електролита е разделен херметично от пластините, естествено че имам последователно вързани клетки, всяка от неутралните пластини играе роля от едната страна на анод, а от другата на катодAlfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар