Не губи време да убеждаваш мен и да ми привеждаш доказателства лично . Най-добре отиди в някоя по-големичка таксиметрова фирма и я обзаведи цялата . Комисионна за идеята не искам , нито от "почерпката" на щастливите таксиджии .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Водородни клетки. Браунов газ. Общо описание.
Collapse
X
-
Не знам какво по-добро да сглобя,ама като гледам тези готовите клетки по сайтовете дето струват към 500 лв консумират 30-40 ампера...Аз се надявам,че компаниите в скоро време ще разработят технологии и те ще бъдат масово прилагани в автомобилостроенето.В никакъв случай не отричам,че това има бъдеще.
Коментар
-
Защо да чакаш години ето сериозните фирми го правят , вярно не с хидролизни клетки захранвани от генератора на колата и без да нарушават законите на термодинамиката . Тях явно арабите не са успели да ги спрат http://world.honda.com/FuelCell/http...series-produc/
Коментар
-
На всички ще отговоря следното:1. Разход на газова уредба ВИНАГИ се мери на принципа "Пълно-Празно". Т.е. на изпразнена бутилка се сипва количество газ и се кара докато се изхаби.2. Не съм малоумен, 13 километра в повече, видял съм със собствените си очи, държал съм волана във собствените си ръце.3. Другата седмица ще проведа тест на моята кола, там вече по метода "Пълно-Пълно".4. От фирмата са съгласни да проведат тестовете пред всички които желаят.Особено бих се радвал ако може всички колеги които са скептично настроени да дойдат и лично да присъстват на тестовете.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Колеги, днес възстанових системата на колата и проведох тестове по маршрута София-Калотина-София (98 километра) от Лукойла на изхода до метро 2 до границата и обратно.Скорост на движение: 100-120 километра в час, преимно на 6-та предавка, старах се да не надвишавам 2000 оборота.Резултат: 3,65 литран дизел (сипвах на една и съща колонка) за това разстояние.После махнах системата и минах по същия маршрут, със същата скорост.Резултат: 4,8 литра дизел (каталожния разход на колата).Понеже това все още не мога да го осмисля, макар че имам и свидетел, утре мисля да го повторя тоя тест...За беда едната клетка протече... Резултат от моя монтаж За сега толкова... Ще пиша още..Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Здравейте колеги!Вчера напарвих тестово каране до Пловдив, по магистралата.Стил на каране: До 130-140 километра в час, оборотомера - не повече от 2500 оборота, 2- ма човека. Пуснати къси (за разлика от предния ден).Резултата показа следното: 120 километра (напълних до ръба на Лукойла на изхода на Сф и допълних пак до ръба на Shell-а на Хепи Пловдив), това за 5,5 литра дизел.Разход: 4,66/100, което е също много добро показание и затвърди резултатите от оня ден - все пак по магистралата съм карал със средна скорост поне с 20 километра отгоре.Тъй като стана късно не съм провеждал тест по същия маршрут без работеща система...Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
chaveto написа:Не знам какво по-добро да сглобя,ама като гледам тези готовите клетки по сайтовете дето струват към 500 лв консумират 30-40 ампера...Аз се надявам,че компаниите в скоро време ще разработят технологии и те ще бъдат масово прилагани в автомобилостроенето.В никакъв случай не отричам,че това има бъдеще.
Коментар
-
Колеги, време е да докладвам резултатите от вчера. Този път - Смесено каране - 108 километра, от които 50 извънградско между София и Банкя и 58 километра градско, софийско.Резултата ми е 6,13 литра за тези километри или 5,64/100.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
И цифрите за един и същи тест във темите са различни , явно според защитаваната в момента теза. Веднъж скоростта е " до 130-140 км/ч" а в другата вече са 120 км за 50 минути т.е. средно 144 км/ч , което означава доста над " до 130-140" . В същото време вече се говори за разход само с работеща система , референтен при изключена такава не се споменава. Добре поне че цифрите станаха малко по-реални Пример за това как трябва да се тестват и изследват качествата на подобна система има тук : http://www.aardvark.co.nz/hho_challe...зателно е че не са са намерили смелчаци да спечелят милион долара , доказвайки качествата на системите си В една друга тема имаше също обещания за тестове http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=69173 , но тихичко са ги забравили
Коментар
-
Да, понеже водим паралелни дискусии зададох много важни въпроси в другата тема с пробите. А и ми е чудно защо сдружение Фиат или както там е названието на официалното дружество са нарекли раздела "Газови, метанови и водородни уредби" . Това си е съзнателно подвеждане. Защото тези уредби не са истински. И понеже това дружество е юридическо лице - носи отговорност. Така че аз се замислям дали нарочно да не взема една уредба, да я поставя на обективни тестове и после да ги осъдя за подвеждане... Или факта, че произвеждащият ги е модератор е допринесло да "легализира" бизнеса си... Незнам... Просто размисли на глас.Ако се докаже, че това работи - реализира се спестяване, аз лично гарантирам финансиране на идеята. Едно от дружествата на банката, за която работя е Аргус ( https://www.kbc.com/MISC/D9e01/~E/~K...07U9/~-BZLZ4ZU )- и се занимава само с еко решения и субсидиране на такива. Гарантирам ти, че ще бъдеш много богат. Просто съгласи се на експеримента на писта с круиз контрол.Fiat Stilo 1,9 JTD, 2004
----------------------------
Ignorance is a bliss
Коментар
-
Много е важен и момента със състоянието на автомобила след няколкомесечно ползване на подобна система .Повишената скорост и температура на изгарянето на традиционните горива е най-силният им аргумент - а изследвания как това се отразява на двигателя просто няма .Всъщност достатъчно показателно е че самият търговец стои в сянка , споменава някакъв производител който е абсолютно неизвестен (вече не го и споменават ) .А може би съвпадението на имената на инж. Здравко Габровски ( http://www.led-osvetlenie.com/index....formation_id=4 ) и инициатора на темата не е случайно и се прави реклама на собствен бизнес под формата на форумна дискусия ? Та към кого да се отправят претенциите за повреди по двигателя причинени от произведението им ?
Коментар
-
Поради подобни съмнения за комерсиалност никъде не съм споменавал изводите, до които съм достигнал при разработването на подобни клетки и ще ги запазя в тайна.За 3-4 години експерименти в посока намаляване на габаритите и увеличаване на добива стигнах до извода, че най-трудната част е електрониката поради две причини - големият ток и високата честота. А вие си пишете! Не ми пречи да чета критични мнения, дори ми помага! :DНяма начин да няма начин!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар